Heb dat ook een tijdje gedaan, ben er alleen mee gestopt toen ik meer keer ging trainen op specifiek hardlopen. Crosstrainer vond ik lekker om te doen, het is een training waarbij je gewrichten niet zoveel klappen krijgen. Ook toen regelmatig krachttraining gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:31 schreef Sport_Life het volgende:
Zijn er meer trouwens die naar de sportschool gaan hier of ben ik de enige?
Omdat een halfuur op een loopband lopen ook behoorlijk saai is, lekker naar de bezwete rug van iemand anders kijken die voor je zit te roeien o.i.d.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:31 schreef e-runner het volgende:
[..]
Heb dat ook een tijdje gedaan, ben er alleen mee gestopt toen ik meer keer ging trainen op specifiek hardlopen. Crosstrainer vond ik lekker om te doen, het is een training waarbij je gewrichten niet zoveel klappen krijgen. Ook toen regelmatig krachttraining gedaan.
Zit er over te denken om zo af en toe eens een los lesje te volgen bij de sportschool. Zeker met deze warmte is het binnen best aangenaam.
Hardlopers zag ik ook weinig in de sportschool, een halfuur op de loopband vond men al veel.
Maar wel andere sporters (ook sommigen van behoorlijk niveau).
Ik het dat ook een keer gehad bij een paar schoenen. Toen ik terugging naar de hardloopwinkel kreeg ik zooltjes uit een ander merk hardloopschoenen (en met dus ook een net iets andere vorm). Bij mij werden de blaren toen een stuk minder erg en op een gegeven moment waren ze weg.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:31 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik heb een probleem op dit moment: ik loop altijd een blaar met mijn schoenen, ze zijn redelijk nieuw (50 km op gelopen). Als ik er op loop heb ik er helemaal geen last van en voel ik er ook niks van, maar als ik thuiskom zit ie er toch weer ... Ik dacht eerst dat er wel eelt zou komen, maar op een andere manier wil mijn voet daar niet aanHij zit altijd op mijn rechtervoet op mijn grote teen aan de buitenkant ...
Ik heb loopschoenen, loopsokken en heb al een paar keer Compeet geprobeerd, maar dit houdt het niet tegen .. Ik ben bang dat als ik echt verder ga lopen ik er problemen mee ga krijgen (loop nu ruim 10 km). Iemand tips?
Het parcours gaat meer naar beneden dan naar boven gelukkigquote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef JortK het volgende:
Wellicht morgen even inschrijven voor de zevenheuvelen, maar ik ben geen ster in heuveltjes op
Je start en finisht op dezelfde plek, dus dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Het parcours gaat meer naar beneden dan naar boven gelukkig
Stukken omhoog zijn vaak heel steil en stukken naar beneden zijn vaak heel lang. Ideaal dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Je start en finisht op dezelfde plek, dus dat lijkt me sterk.
Ik vind het de leukste loop (en afstand) die ik gelopen hebquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef PteV het volgende:
Voor mij wordt het de eerste keer, maar heb er nu al zin na het lezen van jullie ervaringen
* Sport_Life woont ook (een heel stuk) onder schiphol. Maar altijd wel gezellig om met een aantal lopers heen te gaan !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:21 schreef beertenderrr het volgende:
Ook wat mij betreft de leukste loop van Nederland, al heb ik er nog niet veel gedaan. Dam tot dam zal ergens wel vergelijkbaar zijn aan beleving en aantal deelnemers. Echter vind ik het parcours van 7heuvelen stukken toffer. "Bergen" en natuur
* beertenderrr woont onder Schiphol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |