abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70441702
Echt, wat een poepweer. Veel te drukkend & te hoge luchtvochtigheid. Gelukkig niet zo warm toen ik net liep, dus 't viel nog wel mee.
Even een 3000m gedaan, geen tijd voor een lange training en een mooi meetmomentje: 11:50. Prima tijd zo voor de eerste keer, en gezien het weer.
pi_70442229
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:31 schreef Sport_Life het volgende:
Zijn er meer trouwens die naar de sportschool gaan hier of ben ik de enige?
Heb dat ook een tijdje gedaan, ben er alleen mee gestopt toen ik meer keer ging trainen op specifiek hardlopen. Crosstrainer vond ik lekker om te doen, het is een training waarbij je gewrichten niet zoveel klappen krijgen. Ook toen regelmatig krachttraining gedaan.

Zit er over te denken om zo af en toe eens een los lesje te volgen bij de sportschool. Zeker met deze warmte is het binnen best aangenaam.
Hardlopers zag ik ook weinig in de sportschool, een halfuur op de loopband vond men al veel.
Maar wel andere sporters (ook sommigen van behoorlijk niveau).
  zondag 28 juni 2009 @ 14:48:27 #253
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_70447324
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:31 schreef e-runner het volgende:

[..]

Heb dat ook een tijdje gedaan, ben er alleen mee gestopt toen ik meer keer ging trainen op specifiek hardlopen. Crosstrainer vond ik lekker om te doen, het is een training waarbij je gewrichten niet zoveel klappen krijgen. Ook toen regelmatig krachttraining gedaan.

Zit er over te denken om zo af en toe eens een los lesje te volgen bij de sportschool. Zeker met deze warmte is het binnen best aangenaam.
Hardlopers zag ik ook weinig in de sportschool, een halfuur op de loopband vond men al veel.
Maar wel andere sporters (ook sommigen van behoorlijk niveau).
Omdat een halfuur op een loopband lopen ook behoorlijk saai is, lekker naar de bezwete rug van iemand anders kijken die voor je zit te roeien o.i.d.
Your only limit is your imagination
  zondag 28 juni 2009 @ 14:56:39 #254
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70447510
Net terug van mijn tweede halve marathon

Ging mijn eerste in 1:57:32, ging deze (zonder al teveel training) in 1:54:47

Zeker door de hitte en benauwdheid (er was ook een heel stuk tussen de kassen door, lekker met al dat glas en dan de zon ) erg tevreden
pi_70448618
Netjes hoor.

Ik vond het nog flink warm net.
Jack does it in real time...
  zondag 28 juni 2009 @ 18:31:07 #256
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_70452753
Hee allemaal,

sinds een tijdje loop ik ook hard, ben zelf aan het trainen voor de halve marathon in Eindhoven. Loop met een "clubje" en train tussentijds zelf, zodat ik het ga halen in oktober

Ik heb een probleem op dit moment: ik loop altijd een blaar met mijn schoenen, ze zijn redelijk nieuw (50 km op gelopen). Als ik er op loop heb ik er helemaal geen last van en voel ik er ook niks van, maar als ik thuiskom zit ie er toch weer ... Ik dacht eerst dat er wel eelt zou komen, maar op een andere manier wil mijn voet daar niet aan Hij zit altijd op mijn rechtervoet op mijn grote teen aan de buitenkant ...
Ik heb loopschoenen, loopsokken en heb al een paar keer Compeet geprobeerd, maar dit houdt het niet tegen .. Ik ben bang dat als ik echt verder ga lopen ik er problemen mee ga krijgen (loop nu ruim 10 km). Iemand tips?
pi_70452801
Andere schoenen.

Misschien niet de goedkoopste oplossing maar ik denk wel dé oplossing. Of ermee terug gaan naar de hardloop?winkel waar je ze hebt gekocht, en het probleem voorleggen.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:03:09 #258
62913 Blik
The one and Only!
pi_70453453
Of andere sokken
  zondag 28 juni 2009 @ 19:48:03 #259
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_70454679
Ik heb Falke sokken ... heb ik ook bij die winkel gekocht dus vraag me af of dat wel het probleem is ... maar ik zal eens terug gaan naar de winkel ... Dacht dat het over zou gaan, maar niet dus ...
pi_70463317
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:31 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik heb een probleem op dit moment: ik loop altijd een blaar met mijn schoenen, ze zijn redelijk nieuw (50 km op gelopen). Als ik er op loop heb ik er helemaal geen last van en voel ik er ook niks van, maar als ik thuiskom zit ie er toch weer ... Ik dacht eerst dat er wel eelt zou komen, maar op een andere manier wil mijn voet daar niet aan Hij zit altijd op mijn rechtervoet op mijn grote teen aan de buitenkant ...
Ik heb loopschoenen, loopsokken en heb al een paar keer Compeet geprobeerd, maar dit houdt het niet tegen .. Ik ben bang dat als ik echt verder ga lopen ik er problemen mee ga krijgen (loop nu ruim 10 km). Iemand tips?
Ik het dat ook een keer gehad bij een paar schoenen. Toen ik terugging naar de hardloopwinkel kreeg ik zooltjes uit een ander merk hardloopschoenen (en met dus ook een net iets andere vorm). Bij mij werden de blaren toen een stuk minder erg en op een gegeven moment waren ze weg.
Ik neem aan dat je een ander merk sokken al hebt geprobeerd?
And there was much rejoicing.
pi_70488633
Zo, ik heb me ingeschreven voor de Zevenheuvelenloop. Wordt de eerste keer dus ben benieuwd Iemand al ervaringen met deze loop?
pi_70489360
Ah, goed dat je het zegt, ik ga me ook meteen inschrijven.

Het is een enorm leuke loop met een prachtig parcours, vooral op het stuk tussen de 5 en de 9 km. Er doen superveel mensen aan mee, maar omdat ze met startvakken werken is het toch nog redelijk te doen op het parcours. Ze doen het al jaren, dus alles is prima georganiseerd. Kortom, goeie keus dat je je hebt ingeschreven en vanaf nu zien we je er waarschijnlijk elk jaar terug .

Het is trouwens helemaal niet zo'n zwaar parcours. Mensen denken dat vaak, omdat het Zevenheuvelenloop heet, maar van de meeste heuvels merk je niks In het begin ga je een paar kilometer tegen het vals plat op, daarna, tussen de 5 en 9 km zitten een paar bescheiden heuveltjes, dan op het 10 a 11 km-punt ga je een paar honderd meter omhoog wat ik altijd erg irritant vind omdat ik tegen die tijd al moe ben. En dan vanaf het 12 km-punt ga je bijna alleen nog maar omlaag .
  maandag 29 juni 2009 @ 21:43:39 #263
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70493766
Wellicht morgen even inschrijven voor de zevenheuvelen, maar ik ben geen ster in heuveltjes op
pi_70499582
Denk toch ook maar weer meedoen.

En dan wat dichter richting het uur kruipen dit keer.

Vorig jaar 1:06, kwam tijdens m'n laatste halve al sneller door op de 15, dus moet wel wat rek inzitten in die tijd nog.

Wel mooi dat m'n etappe tijdens de Bata juist een stukje tegen het parcours inging waar je normaal heerlijk bergaf 'vliegt' vanaf Berg en Dal.
Jack does it in real time...
  maandag 29 juni 2009 @ 23:58:07 #265
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_70500034
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef JortK het volgende:
Wellicht morgen even inschrijven voor de zevenheuvelen, maar ik ben geen ster in heuveltjes op
Het parcours gaat meer naar beneden dan naar boven gelukkig
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_70508198
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

Het parcours gaat meer naar beneden dan naar boven gelukkig
Je start en finisht op dezelfde plek, dus dat lijkt me sterk.
And there was much rejoicing.
pi_70509814
Als je in 1km 100m stijgt en vervolgens diezelfde 100m weer verliest over 2km loop je gevoelsmatig meer omlaag dan omhoog

Lijkt me trouwens een supermooie loop. Maar dat komt volgend jaar wel, hij is precies tussen twee 10k-wedstrijden in die ik wil lopen ...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:34:47 #268
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_70510972
de zevenheuvelen is de leukste loop die ik gelopen heb
pi_70514871
Voor mij wordt het de eerste keer, maar heb er nu al zin na het lezen van jullie ervaringen
pi_70520050
Coopertest met 25 graden
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_70524462
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Je start en finisht op dezelfde plek, dus dat lijkt me sterk.
Stukken omhoog zijn vaak heel steil en stukken naar beneden zijn vaak heel lang. Ideaal dus!
pi_70524511
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef PteV het volgende:
Voor mij wordt het de eerste keer, maar heb er nu al zin na het lezen van jullie ervaringen
Ik vind het de leukste loop (en afstand) die ik gelopen heb (1x 10, 1x 21 en 2x 15km)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:21:50 #273
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_70524728
Ook wat mij betreft de leukste loop van Nederland, al heb ik er nog niet veel gedaan. Dam tot dam zal ergens wel vergelijkbaar zijn aan beleving en aantal deelnemers. Echter vind ik het parcours van 7heuvelen stukken toffer. "Bergen" en natuur

* beertenderrr woont onder Schiphol
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_70524962
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:21 schreef beertenderrr het volgende:
Ook wat mij betreft de leukste loop van Nederland, al heb ik er nog niet veel gedaan. Dam tot dam zal ergens wel vergelijkbaar zijn aan beleving en aantal deelnemers. Echter vind ik het parcours van 7heuvelen stukken toffer. "Bergen" en natuur

* beertenderrr woont onder Schiphol
* Sport_Life woont ook (een heel stuk) onder schiphol. Maar altijd wel gezellig om met een aantal lopers heen te gaan !
pi_70532891
wil over een half jaar een marathon lopen

ongeveer 3 weken geleden weer begonnen met sporten sinds een lange tijd.
moet te doen zijn, hoop ik dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')