ja woordenboek nederlands +quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef grizegrijn het volgende:
Woensdag 3 juni
13:30-16:00
Ik zag er nog geen topic over.
Mag je een woordenboek gebruiken er bij?
Het oefenexamen uit 2007 waren er 11, als ik me niet vergis. Inderdaad best veel.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:41 schreef Desunoto het volgende:
Woordenboek is leuk maar gebruik het alléén als je een woord écht niet weet en MOET hebben. Meestal kan je de betekenis wel raden aan de zin waar die in staat.
Het waren vorig jaar voor mij best veel teksten. Stuk of 7 of 8 dacht ik.
Succes iedereen.
ik snap dat nooit hoe kan je dat doen? (De rest een ander tijdstip maken)quote:Op zondag 17 mei 2009 16:29 schreef grizegrijn het volgende:
Het is mijn enige. De rest doe ik volgend jaar pas. Ik maak me er ook niet zo druk om verder, paar oefenexamens maken en dat is het wel. De teksten zijn makkelijk genoeg, maar soms zijn de antwoorden wat tricky.
Ik zit op het vavo en doe Engels havo 5, en de rest havo 4. Ik mocht met Engels een klas hoger omdat ik een cambridge diploma had, en m'n laagste in havo 4 een 9,8 was.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:31 schreef ismey het volgende:
[..]
ik snap dat nooit hoe kan je dat doen? (De rest een ander tijdstip maken)
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:14 schreef rene90 het volgende:
Wij hebben wel die informatie gehad van onze docent, was ook meer omdat hij het belangrijk vondt. Hij gaf aan dat het niet in je examen komt in de zin van "hoe heet de 2e kamer" of iets in die richting.
Alleen als je een tekst over het Koningshuis krijgt heb je al wat voorinformatie.
Ik denk dat jij je beter kan concentreren op je examen Nederlands...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef raaavi het volgende:
Het isniet dat er vragen over krijgt.
maar er komen wel teksten met betrekking tot House of lords (dat zij de Docent) en het is wel handig als je iets hier van af weet
Hoezo is dat handig?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef raaavi het volgende:
maar er komen wel teksten met betrekking tot House of lords (dat zij de Docent) en het is wel handig als je iets hier van af weet
/carequote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je beter kan concentreren op je examen Nederlands...
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef raaavi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |