ja woordenboek nederlands +quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef grizegrijn het volgende:
Woensdag 3 juni
13:30-16:00
Ik zag er nog geen topic over.
Mag je een woordenboek gebruiken er bij?
Het oefenexamen uit 2007 waren er 11, als ik me niet vergis. Inderdaad best veel.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:41 schreef Desunoto het volgende:
Woordenboek is leuk maar gebruik het alléén als je een woord écht niet weet en MOET hebben. Meestal kan je de betekenis wel raden aan de zin waar die in staat.
Het waren vorig jaar voor mij best veel teksten. Stuk of 7 of 8 dacht ik.
Succes iedereen.
ik snap dat nooit hoe kan je dat doen? (De rest een ander tijdstip maken)quote:Op zondag 17 mei 2009 16:29 schreef grizegrijn het volgende:
Het is mijn enige. De rest doe ik volgend jaar pas. Ik maak me er ook niet zo druk om verder, paar oefenexamens maken en dat is het wel. De teksten zijn makkelijk genoeg, maar soms zijn de antwoorden wat tricky.
Ik zit op het vavo en doe Engels havo 5, en de rest havo 4. Ik mocht met Engels een klas hoger omdat ik een cambridge diploma had, en m'n laagste in havo 4 een 9,8 was.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:31 schreef ismey het volgende:
[..]
ik snap dat nooit hoe kan je dat doen? (De rest een ander tijdstip maken)
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:14 schreef rene90 het volgende:
Wij hebben wel die informatie gehad van onze docent, was ook meer omdat hij het belangrijk vondt. Hij gaf aan dat het niet in je examen komt in de zin van "hoe heet de 2e kamer" of iets in die richting.
Alleen als je een tekst over het Koningshuis krijgt heb je al wat voorinformatie.
Ik denk dat jij je beter kan concentreren op je examen Nederlands...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef raaavi het volgende:
Het isniet dat er vragen over krijgt.
maar er komen wel teksten met betrekking tot House of lords (dat zij de Docent) en het is wel handig als je iets hier van af weet
Hoezo is dat handig?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef raaavi het volgende:
maar er komen wel teksten met betrekking tot House of lords (dat zij de Docent) en het is wel handig als je iets hier van af weet
/carequote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je beter kan concentreren op je examen Nederlands...
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef raaavi het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Dude, ik hoop echt dat je beter in Engels bent dan in Nederlands. Succes met je examens
In principe niet nee. Alleen ik kan mij wel voorstellen als je al moeite hebt met Engels, en je vindt teksten lastig, het wel een voordeel is als je weet hoe het koningshuis daar werkt.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hogerhuis_(Verenigd_Koninkrijk)quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef FastFox91 het volgende:
Als jullie nou linkjes geven wat jullie gaan lezen als voorbereiding, dan heb ik ook nog wat aan dit topic.
Mijn persoonlijke google.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hogerhuis_(Verenigd_Koninkrijk)
het staat in de examenbundel, het is algemene kennis die je eigenlijk moet wetenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:07 schreef raaavi het volgende:
Nu vragen jullie je waarschijnlijk af waarom ik in godsnaam hier een topic over open.
aangezien het meerkeuze vragen zijn
maar nu blijkt (kom er net achter) dat je dus ook iets van het koninklijk huis moet weten en de regering etc
House of Lords etc
Heeft iemand hier een uitreksel van?
En hoe het is ingedeeld qua wetten en dergelijke, ik heb het ooit geleerd maar weet het begot niet meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef raaavi het volgende:
Naast house of Lords moet je dus eigenlijk de stamboom kennen.
Wie is het belangrijkst etc..
Dat is waarquote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Blocko het volgende:
Als je de examens van vorige jaren bekijkt (ik heb tot 2006 gemaakt (inde lest verplicht dus)) kom je geen enkele vraag tegen die je niet kan beantwoorden omdat je iets extra's had moeten weten.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:47 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ik zit op het vavo en doe Engels havo 5, en de rest havo 4. Ik mocht met Engels een klas hoger omdat ik een cambridge diploma had, en m'n laagste in havo 4 een 9,8 was.
Natuurlijk kan het geen kwaad om extra stof te kennen. Maar niet dat we opeens parate kennis over het koningshuis van Engeland moeten hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
In principe niet nee. Alleen ik kan mij wel voorstellen als je al moeite hebt met Engels, en je vindt teksten lastig, het wel een voordeel is als je weet hoe het koningshuis daar werkt.
Verder heb je gelijk dat je niet extra stof moet kennen om een voldoende te kunnen halen.
Done.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:36 schreef GlowMouse het volgende:
[HAVO] Engels even kijken of ik ze kan laten mergen![]()
Dus? Ga je vrijdag zaterdag flink bieren, maar dan ook echt flink. Heb je zondag t/m dinsdag om uit te kateren, en kan je woensdag engels even 'inkoppen'quote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef RobinC het volgende:
Ik vind het vervelend dat ik zo lang moet wachten op dit examen. Komende donderdag ben ik opzich klaar maar dan komt Engels er nog achteraan bijna een week later!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |