En ikquote:
Tja, kwestie van vraag en aanbod. Er spelen gewoon redelijk veel sportfanaten mee, dan krijg je automatisch meer sportvragen. Die vraag over BMW-grilles is inderdaad wel leuk, maar ik heb totaal geen verstand van auto's dus voor mij is het geen leuke vraag - maar dat kan. Dat gebeurt nou eenmaal. Ik vind dat een veel moeilijkere vraag als de vlag van Kirgizië, het zijn allebei redelijk specifieke vragen maar toch zijn ze vrij snel beantwoord. Dat is de crux: er is niet iets als een kern van vragen die iedereen weet. Die is er misschien wel, maar dat aantal is zo klein dat je op zoek moet naar nieuwe vragen die niet vaak worden gesteld. Want telkens dezelfde vragen stellen omdat iedereen ze leuk vindt, slaat ook nergens op.quote:Op maandag 26 april 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet een gulden middenweg vinden, en dat is natuurlijk lastig. Zelf heb ik ook liever een beetje tempo, dan dat er een uur lang een vraag staat die ik toch niet weet.
Maar wat ik wel vervelend vind, is telkens dezelfde soort vraag. Er zijn gewoon echt ontzettend veel voetbal- en wielrenvragen, en vragen met 'wie is deze wazige persoon die drie jaar geleden een keer in het nieuws is geweest op tv gelderland?'. Stel eens een originele vraag, zoals bijvoorbeeld die vraag met die BMW-grilles van mij vorig topic
Ohja, goed idee. Ik had mijn hoop eigenlijk gevestigd op Ofylesquote:Op maandag 31 mei 2010 13:47 schreef Rucebo het volgende:
Ik vraag me af wanneer de stand weer eens wordt bijgewerkt. Dit is ondertussen 16 topics geleden.
Niet vervelend bedoeld verder. Als jullie hulp nodig hebben, hoor ik het wel. (En er zullen nog wel users willen helpen)...
Ik ben al klaar! Volgende ronde is voor jouquote:
* Ofyles2 nu zijn leven op orde zet en zich verontschuldigt bij de AKQ'ers.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben al klaar! Volgende ronde is voor jou
Mja, idd, was maar een ideetje héquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:34 schreef lubje25 het volgende:
Bij de SC is het goed te doen, dat zijn er niet zo veel. Bij de AKQ is het natuurlijk een heel grote ploeg, ljikt me een stuk lastiger. Dan zou er ook iemand aangesteld moeten worden die dat beheert eigenlijk.
Op zich een leuk idee maar ik zie het niet zo zitten.
Ideeën zijn altijd welkom natuurlijk in de ideeënbus van de AKQ wat dit topic eigenlijk isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mja, idd, was maar een ideetje hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan zelf trouwens niks toevoegen / wijzigen daar.
Zijn reactie:quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Ireyon het volgende:
Komop zeg, een voormalig leider van de Sovjet-Unie is Een Duitser waar ik de naam niet meer van weet en een willekeurig Fillipijns kamerlid, waar überhaupt geen beeldmateriaal van is, is logisch vanwege de bekende historische beelden.
banaantjeEE, heb je ook nog een serieus antwoord? En zo niet, voor de rest, wat doen we hiermee?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, het boeit me nu ook niet echt wat jullie denken, zie je. Ik weet wel beter en jullie mogen vooroordelen hebben zoveel jullie willen.
Ik ben er een tijdje uit geweest, wist niet dat er meerdere gelegenheden waarbij er verdacht gedrag werd vertoond.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
En zo niet, voor de rest, wat doen we hiermee?
Paar voorbeelden:quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben er een tijdje uit geweest, wist niet dat er meerdere gelegenheden waarbij er verdacht gedrag werd vertoond.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef lubje25 het volgende:
Lastig verhaal natuurlijk, het is niet de eerste keer dat banaan verdachte antwoorden geeft.
Ik zou niet weten hoe we dit moeten aanpakken.
Juist omdat het niet de eerste keer is zou ik het in ieder geval niet erg vinden als hij (voorlopig) niet meer meedoet. Ik vertrouw geen enkel antwoord van hem meer eigenlijk.quote:Als je je toch schuldig maakt aan dingen opzoeken en we komen daar achter dan krijg je of minpunten of je wordt uitgesloten voor een paar delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |