Mja, idd, was maar een ideetje héquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:34 schreef lubje25 het volgende:
Bij de SC is het goed te doen, dat zijn er niet zo veel. Bij de AKQ is het natuurlijk een heel grote ploeg, ljikt me een stuk lastiger. Dan zou er ook iemand aangesteld moeten worden die dat beheert eigenlijk.
Op zich een leuk idee maar ik zie het niet zo zitten.
Ideeën zijn altijd welkom natuurlijk in de ideeënbus van de AKQ wat dit topic eigenlijk isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mja, idd, was maar een ideetje hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan zelf trouwens niks toevoegen / wijzigen daar.
Zijn reactie:quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Ireyon het volgende:
Komop zeg, een voormalig leider van de Sovjet-Unie is Een Duitser waar ik de naam niet meer van weet en een willekeurig Fillipijns kamerlid, waar überhaupt geen beeldmateriaal van is, is logisch vanwege de bekende historische beelden.
banaantjeEE, heb je ook nog een serieus antwoord? En zo niet, voor de rest, wat doen we hiermee?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, het boeit me nu ook niet echt wat jullie denken, zie je. Ik weet wel beter en jullie mogen vooroordelen hebben zoveel jullie willen.
Ik ben er een tijdje uit geweest, wist niet dat er meerdere gelegenheden waarbij er verdacht gedrag werd vertoond.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
En zo niet, voor de rest, wat doen we hiermee?
Paar voorbeelden:quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben er een tijdje uit geweest, wist niet dat er meerdere gelegenheden waarbij er verdacht gedrag werd vertoond.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef lubje25 het volgende:
Lastig verhaal natuurlijk, het is niet de eerste keer dat banaan verdachte antwoorden geeft.
Ik zou niet weten hoe we dit moeten aanpakken.
Juist omdat het niet de eerste keer is zou ik het in ieder geval niet erg vinden als hij (voorlopig) niet meer meedoet. Ik vertrouw geen enkel antwoord van hem meer eigenlijk.quote:Als je je toch schuldig maakt aan dingen opzoeken en we komen daar achter dan krijg je of minpunten of je wordt uitgesloten voor een paar delen.
Er zijn wel eens mensen geband van MEN volgens mij. Sowieso, als iedereen besluit dat hij niet mee mag doen komt dat vanzelf goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Mark het volgende:
Ik denk niet dat je overdrijft. Ik weet alleen niet of je mensen technisch daadwerkelijk uit kunt sluiten, behalve door een ban?
Ik vind persoonlijk dat er genoeg voorgaande gevallen zijn om niet te wachten tot een volgend overduidelijk gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef lubje25 het volgende:
Ik vind ook niet dat je overdrijft. Misschien bij een volgend overduidelijk geval punten aftrekken?
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat er genoeg voorgaande gevallen zijn om niet te wachten tot een volgend overduidelijk geval
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat er genoeg voorgaande gevallen zijn om niet te wachten tot een volgend overduidelijk geval
Waarom? Juist omdat hij al tijden meedoet, in die periode wel vaker verdacht antwoordde en op deze manier reageerde zou ik het in dit geval nog wel geoorloofd vinden. Niet dat ik daarvoor pleit, maar ik ben wel benieuwd waarom jij het veel te ver vindt gaan. Zoals ik al zei, ik vertrouw geen enkel antwoord meer echt en ik denk niet dat dat na een week anders zou zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:43 schreef Yankee het volgende:
Wat betreft hem uitsluiten van deelname: wat voor een termijn zou dat dan moeten zijn? Of is de uitsluiting definitief? In het bananengeval vind ik de tweede optie veel te ver gaan.
Duidelijk is dat Banaan vaker dubieuze antwoorden gegeven heeft die wel heel erg de indruk wekken van het gebruik van google. Op basis daarvan is het eigenlijk ook niet meer dan terecht om hem maar even tijdelijk uit te sluiten van deelname.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom? Juist omdat hij al tijden meedoet, in die periode wel vaker verdacht antwoordde en op deze manier reageerde zou ik het in dit geval nog wel geoorloofd vinden. Niet dat ik daarvoor pleit, maar ik ben wel benieuwd waarom jij het veel te ver vindt gaan. Zoals ik al zei, ik vertrouw geen enkel antwoord meer echt en ik denk niet dat dat na een week anders zou zijn.
Ok, duidelijk. Dan sluit ik me aan bij wat tomtomaat hierboven zei. Oh, en dat laatste punt kan ook wel wegquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Definitieve uitsluiting vind ik te ver gaan omdat Banaan in mijn optiek vaak genoeg juist ervoor zorgt dat een topic weer opgang komt door er maar weer een nieuwe vraag in te gooien. Persoonlijk kan ik dit wel waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |