Zou op zich wel humor zijn als je dat gewoon altijd zou kunnen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met opzet hoor
Loop altijd voor iedereen te rijmen, dus doe ik gewoon alles in rijm en hoop ik dat ze er dan zelf wat van oppikken... maar meestal niet
quote:
Ik ben vooral goed in A-B-C-D rijmquote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Het kan ook wel, maar snel slaat de verveling toe.
Het word op den duur irritant, en hoe!
Voor mij niet eens zozeer, maar meer voor de ander.
Vandaar dat ik mijn rijmen dan weer in normale [vol]zinnen verander.
Fuck yeah!quote:
Feli hé Fok!idol!quote:
Net nu ik vandaag van plan ben om voor de verandering eens wél iets uit te voerenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
Kan iemand me even een motiverende schop onder mijn kont geven? Ik ben niet vooruit te branden vandaag
ben hier ook nog niet echt op gang gekomen, ligt waarschijnljik aan de maandagquote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:
Sure
Nou dan probeer ik het zelf wel *zucht*
Ik zou gemotiveerd moeten zijn omdat morgen m'n begeleidster komt, maar op de een of andere manier zorgt dat er juist voor dat ik er écht geen energie voor heb om iets uit te voeren..
Naja, poging 3 dan maar om te gaan werken
Reageer je niet eens op mijn complimentje in het vorige topic?quote:
Ik heb al een inhoudsopgave voor m'n functioneel ontwerpquote:Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was vol vertrouwen begonnen aan vandaag. Maar nu heb ik alweer iets van
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb al een inhoudsopgave voor m'n functioneel ontwerp.
Je wordt gewoon genegeerd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Reageer je niet eens op mijn complimentje in het vorige topic?
Hai!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wordt gewoon genegeerd.
hoi btw
wat mij betreft welquote:Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hai!
Tja, tough luck. Krijgt ze een complimentje, is het weer niet goed
Gaat de BBQ nog door?
Die Dolomieten zijn er over 5 jaar nog steeds. Dan is de BBQ al lang wegquote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, over die BBQ, de kans wordt steeds groter dat ik dan in de Dolomieten zit.
neem een soepjequote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
Oh, poging 3 is trouwens grandioos mislukt
Ik kan me niet concentreren omdat mijn buik rammelt. Ik heb honger, maar er is geen fruit
Fruitjesquote:Op maandag 18 mei 2009 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb hier een banaan en een appel.. mag je hebben, toch geen zin in eigenlijk.
Weet ook niet waarom ik 't meegenomen heb.
Joah maar dan vind ik bananen niet zo geweldig, voordeel is dat 't makkelijk mee te nemen en op te eten is. Vanochtend wel kersen en een kiwi gegetenquote:
Dat is beterquote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar maar maar.. ik zei ook "goedemorgen"
Hallo lieve Daph![]()
![]()
Fruitjes, allemaal lekker!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah maar dan vind ik bananen niet zo geweldig, voordeel is dat 't makkelijk mee te nemen en op te eten is. Vanochtend wel kersen en een kiwi gegeten.
Fixed.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Fruitjes, allemaal lekker!
Appels, bananen, sinaasappels, mandarijnen, kiwi's, kersen, aardbeitjes, druiven, frambozen, ananas, mango
Juist wél. Van die golden kiwi'squote:Alleen kiwi gold eet ik liever niet, die zijn mij een beetje té zoet
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
Juist wél. Van die golden kiwi's.
Geef maar hier, mag jij die zure groene krengen hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet lekker dus laat ik dan maar liggen.. Mag jij ze hebben
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Nectarines en perziken zijn ook errug jummy trouwens
Hij kwam anders wel tegen je hoofd.. moet je wel goed vangen hèquote:Op maandag 18 mei 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zijn de lekkersten, digitaal
als er geen rotte pixeltjes tussen zitten dan..quote:Op maandag 18 mei 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zijn de lekkersten, digitaal
Er zijn heel wat dingen voorbij gekomen die je kan aanschaffenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:03 schreef Psychonikeo het volgende:
zo maar eens boodschappen doen. Dan kan ik ook ontbijten
Neequote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
Hadden jullie BTW gelezen dat ik afgelopen zaterdag evenveel geld had verdiend aan pokeren, als mijn stagevergoeding (netto-kosten eten hier) in 4 maanden?
ja, dus dan kan je de BBK wel betalen zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
Hadden jullie BTW gelezen dat ik afgelopen zaterdag evenveel geld had verdiend aan pokeren, als mijn stagevergoeding (netto-kosten eten hier) in 4 maanden?
Nee, zou je ons alles in geuren en kleuren willen vertellen ajb?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, zou je ons alles in geuren en kleuren willen vertellen ajb?![]()
Met 2 studiegenoten gingen wij vorig jaar structureel iedere dinsdag tussen colleges blackjack doen, netto opbrengst aan 't eind van het jaar: 246 euro.
Dank je. paar mooie handjes:quote:
Goed bezigquote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Dank je. paar mooie handjes:
allereerste hand van de tafel. J5 ruiten. uiteindelijk heads up.. beide hebben de straat, alleen ik ook een flush![]()
AQ tegen AK (deed au)
88 all-in pushen (36 euro) op een 7 hoog 3 schoppenflop (deed au, tegenstander had A6schoppen)
J2o callen op late positie, 2 pair floppen met flusheavyboard (3 harten) en 2x 20 euro betten op flop+turn, river checken en een tegenbet van een tientje krijgen. bleek het 2 pair vs 2 pair te zijn, alleen had ik een pair J en 2, zij een 7 en 8![]()
Verder setje 5 op turn hitten tegen een setje 3 op de flop. hij checkte, ik ook, gratis turn; ik bet 12, hij raised 36, ik reraise 72, hij all-in ¤200+, ik call direct met ook ¤200,- + .. hij kreeg geen hulp en er verscheen een big smile op mn gezichtje. Leuk avondje
/edit
Nettowinst: ¤235,-
CTRL-C/V telt niet hè.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Dank je. paar mooie handjes:
allereerste hand van de tafel. J5 ruiten. uiteindelijk heads up.. beide hebben de straat, alleen ik ook een flush![]()
AQ tegen AK (deed au)
88 all-in pushen (36 euro) op een 7 hoog 3 schoppenflop (deed au, tegenstander had A6schoppen)
J2o callen op late positie, 2 pair floppen met flusheavyboard (3 harten) en 2x 20 euro betten op flop+turn, river checken en een tegenbet van een tientje krijgen. bleek het 2 pair vs 2 pair te zijn, alleen had ik een pair J en 2, zij een 7 en 8![]()
Verder setje 5 op turn hitten tegen een setje 3 op de flop. hij checkte, ik ook, gratis turn; ik bet 12, hij raised 36, ik reraise 72, hij all-in ¤200+, ik call direct met ook ¤200,- + .. hij kreeg geen hulp en er verscheen een big smile op mn gezichtje. Leuk avondje
/edit
Nettowinst: ¤235,-
Sue mequote:Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
CTRL-C/V telt niet hè.
Dat dat bij je scriptie geaccepteerd wordt, prima! Maar hier kom je daar niet mee weg.
Toevalligquote:Op maandag 18 mei 2009 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zo heb je 3795 nummers op je mp3 speler staan en dan komen in de shuffle eerst de gewone versie van Voodoo people voorbij en dan daarna meteen de pendulum remix.
Over toeval gesproken
Die zullen op de BBQ op je wachten..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat je frikandellen kosten verdomme.
In de moederneukende achterhoek?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:27 schreef Puala het volgende:er is hier in de buurt een schietpartij geweest
Last van BOG?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:27 schreef Psychonikeo het volgende:
Nederland zit zwaar in de verdrukking van Duitsland zeg..
ja heb het boodschappen doen even uitgesteld
Ken het verschijnsel, maar dan met kokenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. en van een rommelende maag, maar dat heeft met elkaar te maken
Download je ze toch gewoon?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
en die site van het Luxor theater om kaarten te kopen is down
Ik vind het nog wel meevallen?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moest eens weten, daar wonen echt de mafste mensen.
Ook die ken ik jaquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken het verschijnsel, maar dan met koken.
kaarten downloaden?quote:
zwaar gewonde..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
joh een pot nat toch?
Niemand dood?
oh ja.. bij jullie is dat niet wekelijks..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:27 schreef Puala het volgende:
er is hier in de buurt een schietpartij geweest
als je niet van boeren en bier houd zou ik weg blijven.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik dan weer niet geweest. Moet ik dat zo houden?
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moest eens weten, daar wonen echt de mafste mensen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ja, Heel gelderland zit vol met gekke boerenBehalve in de twee steden die ze hebben natuurlijk
Eerste niet, laatste wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
als je niet van boeren en bier houd zou ik weg blijven.
It's funny 'cause it's true.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ja, Heel gelderland zit vol met gekke boerenBehalve in de twee steden die ze hebben natuurlijk
ik heb alle tijdquote:Op maandag 18 mei 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerste niet, laatste wel.
Maar daar hoef ik hier niet weg voor.
Ik ben ooit genaaid (op de slechte manier) in.. euh, hoe heet dat gat nu.
*google maps doet*
Neede.
Ben er nog steeds boos om (lang verhaal).
typen kreng!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
Terug van lunch, heb al thee en zit helemaal klaar om te beginnen met scriptie
Nu de motivatie nog
Ja, maar ík nietquote:
quote:Verlengen trouwens tussen Nederland en Duitsland
hmm.. dan is mijn missie misluktquote:
Dat klinkt kut ja..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar ík niet.
Korte versie: kwam er op neer dat ik 360km gereden en mijn vrije dag opgeofferd heb voor niks.
[..]
Als man zijnde genaaid worden is geloof ik maar in weinig gevallen lekkerquote:Op maandag 18 mei 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerste niet, laatste wel.
Maar daar hoef ik hier niet weg voor.
Ik ben ooit genaaid (op de slechte manier) in.. euh, hoe heet dat gat nu.
*google maps doet*
Neede.
Ben er nog steeds boos om (lang verhaal).
Geen ervaring meequote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Als man zijnde genaaid worden is geloof ik maar in weinig gevallen lekker
Probeer het uit zou ik zeggen en vraag het na.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Als man zijnde genaaid worden is geloof ik maar in weinig gevallen lekker
Je weet dat die wel heel makkelijk in te koppen is voor haarquote:Op maandag 18 mei 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen en vraag het na.
Indeedquote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dan is mijn missie mislukt
[..]
Dat klinkt kut ja..
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
schitterende vrije trap van Duitsland.. van een meter of 30 keihard in de kruising.
Nog 3 minuten in de 2e verlenging is het dus wel over nu..
Tot daar ging 't goed.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
Boh, broodje gehaktbal met
quote:pinda gehad
ik haal zo maar een broodje doner denk ikquote:
komop je kan het!!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed
Mja, ik ga nu maar eens een poging wagen. Ik wil morgen echt geen flater slaan maar ik heb ook geen zin om iets te doen
't Is gewoon 1 van de zekerheden in het leven.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verliezen van Duitsland. Iets ergers is er niet. Zijn die jonkies nu al getraumatiseerd.
En die Duitsers zijn nu al onvervalste aanstellersquote:Op maandag 18 mei 2009 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verliezen van Duitsland. Iets ergers is er niet. Zijn die jonkies nu al getraumatiseerd.
Gary Lineker had inderdaad zo gelijk toen hij dat zeiquote:Op maandag 18 mei 2009 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is gewoon 1 van de zekerheden in het leven.
Het is een spel met 1 bal, 22 spelers en na 90 minuten hebben de Duitsers gewonnen.
Wij korten in Friesland pindasaus af tot pindaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En wat was precies de toegevoegde waarde van die ene pinda?
Waarom verbaast me dat nietquote:Op maandag 18 mei 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En die Duitsers zijn nu al onvervalste aanstellers
quote:[..]
Gary Lineker had inderdaad zo gelijk toen hij dat zei
Patatje/Frietje* met pinda is inderdaad gewoon correct Nederlands (en Fries dus)quote:Op maandag 18 mei 2009 13:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij korten in Friesland pindasaus af tot pinda
Oja?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Patatje/Frietje* met pinda is inderdaad gewoon correct Nederlands (en Fries dus)
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Afspreken?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen en vraag het na.
Dat heb ik echt nog nóóit iemand horen zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Patatje/Frietje* met pinda is inderdaad gewoon correct Nederlands (en Fries dus)
* Doorhalen wat niet van toepassing is
hmm.. you got me therequote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja?
'Frietje pinda' misschien, maar 'frietje met pinda' ook?
Kom maar op de BBQquote:
Ik besteld meestal een patatje pinda/mayo..quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nóóit iemand horen zeggen
Euh, als jij daar allemaal dingen in je kont gestopt krijgt weet ik niet of ik nog wel wil komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, als jij daar allemaal dingen in je kont gestopt krijgt weet ik niet of ik nog wel wil komen.
waarom krijg ik hier meatspin flashbacks van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In 't Westland begrijpt iedereen je als je dat zegt...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nóóit iemand horen zeggen
/patquote:Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom krijg ik hier meatspin flashbacks van?
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, als jij daar allemaal dingen in je kont gestopt krijgt weet ik niet of ik nog wel wil komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ook, maar hier zegt men gewoon 'houdoe'.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In 't Westland begrijpt iedereen je als je dag zegt...
Nou hier in Amsterdam dus nietquote:Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In 't Westland begrijpt iedereen je als je dag zegt...
Een geruststellende aai over je bol..quote:
Ik heb je toch met je oude post gequotequote:Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In 't Westland begrijpt iedereen je als je dat zegt...
Was eerst je handen maarquote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een geruststellende aai over je bol..
dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een geruststellende aai over je bol..
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef Psychonikeo het volgende:
nou.. ik ga maar ff boodschappen doen dan.
En een patatje pinda halen, want daar heb ik nu trek in
quote:
succesquote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga proberen mijn scriptie verder af te krijgen
quote:
Tot over 2 minutenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Ben nu dus écht weer een poging wagen (nummer 5 inmiddels)![]()
Daaaag
Foto!!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jaterug van rondje en ook gelijk even een nieuwe zonnebril gekocht.
@bootje,, gaat de bbq nou door 4 juli?quote:
Kom jij maarquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Zo even vanaf locactie.. Een heeerlijk patatje/frietje zeg!
daarom juistquote:
quote:kom jij nou maar.
Ik ben wel van plan om te komen.quote:
Zoals ik al eerder zei; als er genoeg animo is wel.. Puala komt nu ook begrijp ik.. Die schijnt me te willen naaienquote:
Elk lekker wijf wil jou toch wel ff lekker naaien?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei; als er genoeg animo is wel.. Puala komt nu ook begrijp ik.. Die schijnt me te willen naaien
Ja ok, maar nu ook Puala..quote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elk lekker wijf wil jou toch wel ff lekker naaien?
Ik laat het in het midden. Ik weet wat ik zei en je kan het van 2 kanten bekijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat impliceer jij daarmee?
Geen goede zet dit, bootje.
Filmpjes van gezien ja. Wieso?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Olment het volgende:
iemand hier wel eens een "Cinnamon challenge" gedaan? (/irl gezien)
wil het wel keertje testenquote:
Zelf proberen of toekijken?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef Olment het volgende:
[..]
wil het wel keertje testenben wel te porre voor dit soort leuke ongein xD
4 danquote:
Verklaar je nader?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dik een half uur
Of had je het over iets anders
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij snapt 't best, speel nou mee-heeee.
Ik snap hem serieus nietquote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik moet doen dan
oh jee, nu zal ik wat meemaken..
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
Fuck haar, jullie zoeken 't maar lekker samen uit![]()
![]()
.
Ik vermoedde het al, maar kon geen zekerheid vinden.. Ach ja..quote:Op maandag 18 mei 2009 14:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, en dan snapt hij 't ineens wel hè.
wil het wel zelf keertje probere =)quote:
Nou, als je het doet, zorg dan eerst ff dat je het navraagt bij een arts wat de gevaren zijn.. Mensen stikken half lijkt het wel..quote:
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef Daph_ het volgende:
M'n afstudeerbegeleidster heeft een bericht ingesproken op mijn voicemail. Geweldig, ze wil de afspraak verzetten. Heb ik me voor niks zo gehaast om dat rapport af te krijgen afgelopen vrijdag
hoef je je nu dus niet meer te motiverenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef Daph_ het volgende:
M'n afstudeerbegeleidster heeft een bericht ingesproken op mijn voicemail. Geweldig, ze wil de afspraak verzetten. Heb ik me voor niks zo gehaast om dat rapport af te krijgen afgelopen vrijdag
* Isdatzo mompelt iets over 'naaien'.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga naar school toe, kijken of ik een 5,5 kan maken van die 5,1. Wish me luck!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik ga haar zometeen even terugbellen, moet dan een nieuwe afspraak maken, mja wel een beetje raar dat ze me nu pas belt ('Ik zie net je mailtje') terwijl ze de scriptie per se vrijdag wilde hebben zodat ze hem in het weekend kon lezenBeetje vreemd.
Ik vraag wel of ik een deadline kan meekrijgen voor vrijdag, zodat ik 'm bijvoorbeeld voor 15.00 moet opsturen ofzo. Dat motiveert ook een beetje. Ik voelde de druk vrijdag wel stijgen, zeker naar mate het later werd. toen het 10 uur was kneep ik 'm nogalhaar gewoon even onder druk zetten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haar gewoon even onder druk zetten dusNja ik wil haar eigenlijk ook niet om de oren slaan met het feit dat ze vandaag pas haar mail bekijkt, want ze moet mijn scriptie nog een cijfer gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een bijkomend voordeelquote:Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nja ik wil haar eigenlijk ook niet om de oren slaan met het feit dat ze vandaag pas haar mail bekijkt, want ze moet mijn scriptie nog een cijfer geven![]()
![]()
Achteraf in je evaluatiequote:Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nja ik wil haar eigenlijk ook niet om de oren slaan met het feit dat ze vandaag pas haar mail bekijkt, want ze moet mijn scriptie nog een cijfer geven
.
Huilen dan.![]()
Ik kan eindelijk inloggen op e luxor site!! Nu hopen dat er nog wat kaarten zijn voor de leuke voorstellingen![]()
![]()
Ik weet niet of ik een evaluatie over haar moet invullen eigenlijkquote:![]()
Zou een leuke lijst worden.. Geen (nauwelijks) contact per e-mail, wil in het weekend scriptie lezen maar opent pas op maandag haar mail..![]()
![]()
bikkelquote:Op maandag 18 mei 2009 14:41 schreef Milou__ het volgende:
Word ik vanmorgen wakker gebeld om te komen werken, loyaal als ik ben toch maar gedaan
Trouwens.. heb dit weekend het theaterboekje en een inlogcode gehad van het luxor theather op naam van de vorige bewoner. Kan ik toch nog kaarten kopen nu![]()
![]()
Och, in mijn evaluaties was ik ook nooit zo positief over de begeleiding als die niet goed was.. ga niet de zaken mooier voordoen dan ze zijn. Daar moeten ze maar tegen kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een evaluatie over haar moet invullen eigenlijk![]()
Zou een leuke lijst worden.. Geen (nauwelijks) contact per e-mail, wil in het weekend scriptie lezen maar opent pas op maandag haar mail..![]()
Alhoewel je dat niet alleen achteraf in je evaluatie moet laten blijken natuurlijk.Huilen dan.![]()
Nee maar wanneer moet ik dat dan laten blijken? Ik hoefde geen documenten op te sturen want dat vond ze niet nodig (terwijl mijn klasgenoten dat wel moesten ?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och, in mijn evaluaties was ik ook nooit zo positief over de begeleiding als die niet goed was.. ga niet de zaken mooier voordoen dan ze zijn. Daar moeten ze maar tegen kunnen.
Alhoewel je dat niet alleen achteraf in je evaluatie moet laten blijken natuurlijk.
) en per e-mail heb ik verder ook geen contact met haar gehad. Ik heb haar sinds 2 februari 2 keer gezien, en in totaal 3 keer gesproken en een keer een mailtje gehad met feedback op mijn inleiding (die moest ik wel opsturen, maar die maak ik altijd als laatst
).
![]()
Haha relax!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bikkel
Trouwens.. heb dit weekend het theaterboekje en een inlogcode gehad van het luxor theather op naam van de vorige bewoner. Kan ik toch nog kaarten kopen nu
Maar hoogstwaarschijnlijk heb je dan kaarten op zijn naam en stel de voorstelling wordt op het laatste moment afgelast, bellen ze hem.![]()
nee.. heb de gegevens al veranderd en op mijn naam gezetquote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Haha relax!
Maar hoogstwaarschijnlijk heb je dan kaarten op zijn naam en stel de voorstelling wordt op het laatste moment afgelast, bellen ze hem.![]()
![]()
Met zulke zinnetjes maak je elke vent benieuwdquote:Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel meer als dat jij leuk vind
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Bram?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Zo even vanaf locactie.. Een heeerlijk patatje/frietje zeg!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
Tijdens zo'n gesprek ofzo? Ik weet 't niet..
Ik deed veel emailen met m'n begeleiding en heb 'm een paar keer gezegd dat ik het nogal vervelend vond als ik tijden moest wachten op antwoord, en dan vaak een antwoord waar je niks aan hebt zodat je nog een keer tijden kan wachten. Telefonisch was 'ie ook nooit te pakken te krijgen. Verder geen gehoor op gekregen maar dat heb dat wel in de evaluatie terug laten komen. Niet dat daar concreet een reactie op kwam maar die zal hij ongetwijfeld gelezen hebben.
Huilen dan.![]()
Nico had de fipo.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
Luxor Theater
Nicodinges, je bent niet de enige.
![]()
Ah okee, maar dat is dus wel anders dan dat ik heb nuquote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
Tijdens zo'n gesprek ofzo? Ik weet 't niet..
Ik deed veel emailen met m'n begeleiding en heb 'm een paar keer gezegd dat ik het nogal vervelend vond als ik tijden moest wachten op antwoord, en dan vaak een antwoord waar je niks aan hebt zodat je nog een keer tijden kan wachten. Telefonisch was 'ie ook nooit te pakken te krijgen. Verder geen gehoor op gekregen maar dat heb dat wel in de evaluatie terug laten komen. Niet dat daar concreet een reactie op kwam maar die zal hij ongetwijfeld gelezen hebben.
. Ik heb haar toen wel 1 keer geprobeerd te bellen toen ze in een mail had gezet dat ik min of meer mijn deelvragen opnieuw moest formuleren. De halve ochtend bezig geweest, maar ze was niet te bereiken. Om kwart voor 10 had ik haar eindelijk te pakken 'Oh, ik ben net binnen!'
. En ik weet toevallig dat ze iedere dag om 16.00 uur weer naar huis gaat, dus ze werkt nog geen 6 uur op een dag..
*zucht*![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
Luxor Theater
Nicodinges, je bent niet de enige.
dat dusquote:![]()
![]()
Ik ga vrijdagquote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kaartjes voor jochem myjer 8 juni!!!!
![]()
![]()
8 juni.. ik denk dat is snel.. is het in 2010quote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Milou__ het volgende:
Ik zou vorig jaar gaan maar toen werd hij ziek.
Nu ga ik in november![]()
![]()
Ik vond je al behoorlijk optimistischquote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
8 juni.. ik denk dat is snel.. is het in 2010
Ik heb mijn kaarten 11 maanden van tevoren gekocht![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vond je al behoorlijk optimistisch
Ik heb mijn kaarten 11 maanden van tevoren gekochtmaar goed.. Ik heb dus kaartjesquote:![]()
![]()
vergeet het niet in je agenda te zettenquote:
ik vind het eigelijk belachelijk dat je 13 maanden kunt wachten nu
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
tja.. het is niet anders.. maar ik zet het er vast in jaquote:Op maandag 18 mei 2009 15:11 schreef Olment het volgende:
[..]
vergeet het niet in je agenda te zetten
ik vind het eigelijk belachelijk dat je 13 maanden kunt wachten nu![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met zulke zinnetjes maak je elke vent benieuwd
dat wil je niet zijn
![]()
even een copy paste:
ik werd net voor de 1000ste keer gebeld door de Nederlandse Energiemaatschappij
heb ook al 999 keer gezegd, dat ik geen interesse heb en dat ze me uit 't systeem moeten halen.
Dus ik heb 'm op speakersstand naast me gelegd na de vraag ' wilt u even wachten? ' en ze daarna een wachtmuziekje gegeven (koptelefoon bij de telefoon gelegd) en gewoon met collega's dooroverlegd
![]()
Ze is nog 5 minuten blijven wachtenMaargoed, ik gaf d'r ook wel leuke wachtmuziek: dEUS
![]()
't meisje zelf kan d'r ook niets aan doen dat ze moet bellen
Ja doei.![]()
Het enige dat ik met bootje zou willen doen is hem op een schandpaal laten nagelen en hem door zo veel mogelijk wildvremde kerels keihard in zijn kont geneukt laten worden.quote:
Dus ik weet niet of jij dat zou willen, zo nee.. dan had je het idd niet willen weten.![]()
Leuk toch? Dan heb je iets om naar uit te kijken! Volgend jaar juniquote:Op maandag 18 mei 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
maar goed.. Ik heb dus kaartjes
![]()
![]()
![]()
Zo, die weet ook meteen waar 'ie aan toe isquote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Het enige dat ik met bootje zou willen doen is hem op een schandpaal laten nagelen en hem door zo veel mogelijk wildvremde kerels keihard in zijn kont geneukt laten worden.
Dus ik weet niet of jij dat zou willen, zo nee.. dan had je het idd niet willen weten.
![]()
.
Nou, eigenlijk wil ik dat wel weten want nu hoeft die hele BBQ voor mij niet meer zo nodig.
Huilen dan.![]()
Mwah, geloof wel dat bootje weet hoe ik over hem denk.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo, die weet ook meteen waar 'ie aan toe is![]()
.
Nou, eigenlijk wil ik dat wel weten want nu hoeft die hele BBQ voor mij niet meer zo nodig.
Maar ik denk niet dat ik naar die BBQ ga komen hoor![]()
![]()
Toegegeven, ik zie er ook niet echt naar uit om Bootje gegangraped zien wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo, die weet ook meteen waar 'ie aan toe is![]()
.
Hoezo, watskebeurt dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, geloof wel dat bootje weet hoe ik over hem denk.
* Isdatzo popcorn pakt.quote:Maar ik denk niet dat ik naar die BBQ ga komen hoor
!!
Huilen dan.![]()
4 juli, do-hoh.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer was de datum voor de BBQ nou?
Huilen dan.![]()
Juli, 4e dacht ikquote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
En leuk verhaaltje, mensen in de wacht zetten
4 juli =)quote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer was de datum voor de BBQ nou?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
hehe.. ja dat welquote:Op maandag 18 mei 2009 15:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk toch? Dan heb je iets om naar uit te kijken! Volgend jaar juni
inderdaad.. dan is me dinnetje jarigquote:![]()
![]()
Hoezo? Dit is toch de voorverkoop?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:11 schreef Olment het volgende:
[..]
vergeet het niet in je agenda te zetten
ik vind het eigelijk belachelijk dat je 13 maanden kunt wachten nu![]()
![]()
Lees de laatste pakweg 100 topics maar terug.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo, watskebeurt dan?
* Isdatzo popcorn pakt.
[..]
!!
![]()
Ga je dan ook zingen?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zag je filmpje, super![]()
![]()
En ik!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. ja dat wel
[..]
inderdaad.. dan is me dinnetje jarig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja.. dat was hetquote:Op maandag 18 mei 2009 15:25 schreef Puala het volgende:
[..]
6 x3 ja.![]()
18 juni word ik 18 jaar, dat zou je toch moeten kunnen onthouden![]()
![]()
hihiquote:Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ga je dan ook zingen?
Ik zag je filmpje, superdenk 't niet, tenzij gitaar ofzo
maar dank je!
Ja doei.![]()
die hendeltjes zijn er ook niet voor om af te brekenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
nou.. ik ga ff naar de karwei. Raam in de badkamer kan niet meer dicht. Hendeltje is afgebrokenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Of je vat het samen in 1 of 2 regels, scheelt mij uren lezenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Lees de laatste pakweg 100 topics maar terug.
. Of niet, ook prima hoor.
Huilen dan.![]()
Ga nu naar huis toe, sorryquote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of je vat het samen in 1 of 2 regels, scheelt mij uren lezen. Of niet, ook prima hoor.
![]()
![]()
eindelijk 18quote:Op maandag 18 mei 2009 15:25 schreef Puala het volgende:
[..]
6 x3 ja.![]()
18 juni word ik 18 jaar, dat zou je toch moeten kunnen onthouden![]()
Ik heb gebeldZe was vrolijk
Ze wilde me meer ruimte geven voor mijn conceptscriptie en heeft voorgesteld de afspraak te verzetten naar volgende week
Wauw![]()
![]()
Nou op zich wel mooi, maar ik heb me dus voor niks helemaal uit de naad zitten werken om dat rapport af te krijgen vrijdagquote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Je hebt haar niet afgeblaft?
Nouja, mooi toch.
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou op zich wel mooi, maar ik heb me dus voor niks helemaal uit de naad zitten werken om dat rapport af te krijgen vrijdag
tja, als zelfbeloning doe je het gewoon een weekje rustig aan nu..
Huilen dan.![]()
Nee want ik moet de rest van m'n concept afkrijgen deze weekquote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tja, als zelfbeloning doe je het gewoon een weekje rustig aan nu..
![]()
![]()
weet ik,, mijn pctijd staat/stond 1min voor de fok-post-tijd, maar om gezever te voorkomen heb ik hem veranderdquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
veel werk nog aan?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee want ik moet de rest van m'n concept afkrijgen deze weekHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Stagiaire 1 is hier sinds half 8 en gaat nu weg. Prima d'r uurtjes gemaakt dus.
Stagiaire 2 is hier sinds 8 uur en gaat nu weg. Hoe maakt die haar uren?
Nummer 2 gaat namelijk altijd om 4 uur weg terwijl ze pas om 8 uur binnen komt.![]()
![]()
Redelijk wat..quote:
Een deel ervan is niet al te moeilijk, maar er zit ook iets bij dat ik nog nooit gedaan heb (SWOT uitwerken). Daar heb ik dus wel wat tijd voor nodig denk ik..![]()
Och, ik neem 't ook niet altijd zo nauw met die uren/dagen hoor..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:59 schreef Daph_ het volgende:
Stagiaire 1 is hier sinds half 8 en gaat nu weg. Prima d'r uurtjes gemaakt dus.
Stagiaire 2 is hier sinds 8 uur en gaat nu weg. Hoe maakt die haar uren?
Nummer 2 gaat namelijk altijd om 4 uur weg terwijl ze pas om 8 uur binnen komt.
Vorige stage ook niet. Denk dat ik daar netto misschien 65% van de uren die ik noteerde aanwezig was. Deed m'n begeleiding op stage ook niet moeilijk over.
Dan deed ik thuis ook wel iets voor stage enzo, gewoon een beetje flexibel.Huilen dan.![]()
Als zij naar huis gaat doet ze ook echt niks meer aan stage. En op stage zit ze de halve dag te msnen en de andere helft van de dag zit ze te klagen dat ze geen leuk werk heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och, ik neem 't ook niet altijd zo nauw met die uren/dagen hoor..
Vorige stage ook niet. Denk dat ik daar netto misschien 65% van de uren die ik noteerde aanwezig was. Deed m'n begeleiding op stage ook niet moeilijk over.
Dan deed ik thuis ook wel iets voor stage enzo, gewoon een beetje flexibel.
![]()
![]()
dat weet ik nou ook, anders waren ze vast niet zo teringduur.. verdomme 2 tientjes voor een simpel raamopenduw-dingetjequote:![]()
![]()
hmm,, belachelijk,, de halve dag van dat gezeur aanhoren.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als zij naar huis gaat doet ze ook echt niks meer aan stage. En op stage zit ze de halve dag te msnen en de andere helft van de dag zit ze te klagen dat ze geen leuk werk heeft
Zelf haal ik mijn stage-uren ook niet. Maar dit komt puur door de verplichte adv dagen die ze hier krijgen. kan er dus niks aan doen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
tja,, moet je het maar niet kapot makenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat weet ik nou ook, anders waren ze vast niet zo teringduur.. verdomme 2 tientjes voor een simpel raamopenduw-dingetje
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb van vorige week nog 5,25 overuren staan en vandaag heb ik ook al 0,5 overuur gemaakt. Ik zit in totaal al op 20 overuren en ik denk dat er deze week nog een aantal bijkomen
Dat is dus exclusief de uren die ik zelf thuis nog maak om mijn scriptie te schrijven (=dus extra)![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
tja,, moet je het maar niet kapot maken
Dan nu maar monteren en meteen ff de was enzo doen![]()
![]()
nou,, succes ermee. hoop dat je handig bent xDquote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan nu maar monteren en meteen ff de was enzo doen
vol+nieuwe: Stage SC # 980 Waar we te veel uren maken
[ Bericht 4% gewijzigd door Olment op 18-05-2009 16:54:20 ]He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |