Zou op zich wel humor zijn als je dat gewoon altijd zou kunnen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met opzet hoor
Loop altijd voor iedereen te rijmen, dus doe ik gewoon alles in rijm en hoop ik dat ze er dan zelf wat van oppikken... maar meestal niet
quote:
Ik ben vooral goed in A-B-C-D rijmquote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Het kan ook wel, maar snel slaat de verveling toe.
Het word op den duur irritant, en hoe!
Voor mij niet eens zozeer, maar meer voor de ander.
Vandaar dat ik mijn rijmen dan weer in normale [vol]zinnen verander.
Fuck yeah!quote:
Feli hé Fok!idol!quote:
Net nu ik vandaag van plan ben om voor de verandering eens wél iets uit te voerenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
Kan iemand me even een motiverende schop onder mijn kont geven? Ik ben niet vooruit te branden vandaag
ben hier ook nog niet echt op gang gekomen, ligt waarschijnljik aan de maandagquote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:
Sure
Nou dan probeer ik het zelf wel *zucht*
Ik zou gemotiveerd moeten zijn omdat morgen m'n begeleidster komt, maar op de een of andere manier zorgt dat er juist voor dat ik er écht geen energie voor heb om iets uit te voeren..
Naja, poging 3 dan maar om te gaan werken
Reageer je niet eens op mijn complimentje in het vorige topic?quote:
Ik heb al een inhoudsopgave voor m'n functioneel ontwerpquote:Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was vol vertrouwen begonnen aan vandaag. Maar nu heb ik alweer iets van
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb al een inhoudsopgave voor m'n functioneel ontwerp.
Je wordt gewoon genegeerd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Reageer je niet eens op mijn complimentje in het vorige topic?
Hai!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wordt gewoon genegeerd.
hoi btw
wat mij betreft welquote:Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hai!
Tja, tough luck. Krijgt ze een complimentje, is het weer niet goed
Gaat de BBQ nog door?
Die Dolomieten zijn er over 5 jaar nog steeds. Dan is de BBQ al lang wegquote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, over die BBQ, de kans wordt steeds groter dat ik dan in de Dolomieten zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |