quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef iteejer het volgende:
Door omstandigheden heeft Bart per direct zijn crew-werkzaamheden neer moeten leggen. We danken hem voor de getoonde inzet, en wachten af wat de toekomst ons zal brengen.
Snakey plaatste een paar minuten geleden een topic in MED, maar die was binnen 10s weer verwijderd.quote:
Obvious troll.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:43 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:
Bedankt voor alle inzet Bart. Jammer dat je een permban hebt gehad, net als Djeez. Kwam je soms voor hem op?
Die is alleen verwijderd omdat er al een MED stond: Bart is geen crew meer.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Snakey plaatste een paar minuten geleden een topic in MED, maar die was binnen 10s weer verwijderd.
Er stond iets in dat we 'zoals we gewend zijn hier niets over zeggen verder'
En een foute gok. Hij heeft geen ban. Djeez overigens wel, maar die is niet permanent.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:48 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik doe alleen een wilde gok
Die kneus was een hele goede mod in GAM, heeft veel gedaan de afgelopen tijd. Erg jammer dat hij afscheid heeft moeten nemen. Bedankt Bart!quote:
Hij wel, ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die kneus was een hele goede mod in GAM, heeft veel gedaan de afgelopen tijd.
Als ik nog mag komen van julliequote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef Gamer_V het volgende:
We zien je vast nog wel eens op een gamesmeet.
Nee, op gamesmeets mogen alleen toffe mensen komen! En mensen die geen crew zijn, zijn per definitie al niet tof!quote:
Eeej!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:47 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, op gamesmeets mogen alleen toffe mensen komen! En mensen die geen crew zijn, zijn per definitie al niet tof!
Bedankt daarvoor inderdaad Bart..quote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Bedankt Bart, voor die vele TT's en posts die je hebt verwijderd van me![]()
Koei bedoelde crew + mannen waavan ze tochtig wordquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Koei bedoelde crew + mannen waavan ze tochtig word
[..]
[..]
doe niet alsof je dat erg vond. Ik kom nog slakkesporen tegen in huis (WTF moest jij in de meterkast?)quote:Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef koei het volgende:
Als ik iedereen er even aan mag helpen herinneren, ik ben niet degene die Poit voor de bbq-housewarming-crewmeet heeft uitgenodigd!
Los daarvan heeft disjfa wel gelijk natuurlijk...
Ik kijk even aan hoe jullie zonder mij presterenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:17 schreef Rossdale het volgende:
Awesome, een topic over een meester slowchatter verandert zonder hemzelf in een slowchat
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef koei het volgende:
Als ik iedereen er even aan mag helpen herinneren, ik ben niet degene die Poit voor de bbq-housewarming-crewmeet heeft uitgenodigd!
Los daarvan heeft disjfa wel gelijk natuurlijk...
Whoops, my badquote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
doe niet alsof je dat erg vond. Ik kom nog slakkesporen tegen in huis (WTF moest jij in de meterkast?)
Nee Bausquote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Major-Balls het volgende:
Hebbuh jullie nog een nieuwe GAM mod nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |