Mij zou het niet verbazen.quote:Timmer dag voor wedstrijd dronken afgevoerd
Feyenoord-doelman Henk Timmer is een dag voor de wedstrijd ADO Den Haag - Feyenoord dronken afgevoerd met een taxi. De doelman moest zich ziek melden en daardoor stond Rob van Dijk onder de lat. Op 26 april 2009 moesten de Rotterdammers het opnemen tegen de club uit Den Haag. Opmerkelijk is dat Van Dijk Feyenoord de drie punten bezorgde.
De dag voor de wedstrijd had 37-jarige speler een feest in zijn geboorteplaats Hierden. Bij dit feestje had de ervaren speler zoveel gedronken dat hij met een taxi afgevoerd moest worden. De ochtend erop melde Timmer zich ziek bij Leon Vlemmings, dit weet Voetbal Centraal uit betrouwbare bron te melden.
Het duel won zijn club overigens met 3-2. Bij Feyenoord was Van Dijk de grote held. Mede door zijn goede keeperswerk wisten ze de drie punten mee naar Rotterdam te nemen.
Dat is door sukkeltjes geschreven die als 'bewijs' de befaamde Skihut-foto erbij hadden geplaatst.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef denthemen het volgende:
En ik wist niet dat Van Dijk een goal had gemaakt daar
quote:
quote:Opmerkelijk is dat Van Dijk Feyenoord de drie punten bezorgde.
Dat was dan ook zo. Een weergaloze redding in de 92e minuut.quote:
Nee, maar een keeper kan z'n elftal eigenlijk maar maximaal 1 punt bezorgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat was dan ook zo. Een weergaloze redding in de 92e minuut.
Of bestaat voetbal alleen uit de doelpuntenmakers volgens jou?
In dit geval dus 2.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar een keeper kan z'n elftal eigenlijk maar maximaal 1 punt bezorgen.
Welnee, dan hebben de heren een week later vakantie joh. Liefst 3e of 4e worden, of anders maar 11e plek doen. En natuurlijk niet verder dan de halve finale van de beker. Dan zijn ze lekker na de laatste ronde klaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Volgend jaar maar weer zelf in de bekerfinale staan
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Welnee, dan hebben de heren een week later vakantie joh. Liefst 3e of 4e worden, of anders maar 11e plek doen. En natuurlijk niet verder dan de halve finale van de beker. Dan zijn ze lekker na de laatste ronde klaar.
Jij bent dezelfde user die z'n kaart voor Feyenoord-ajax verkocht omdat ze zo slecht speelden tegen Kalmar toch? Hou alsjeblieft op..quote:Op zondag 17 mei 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
Zou jij ook moeten hebben als je wat om je club gaf.
Was terecht, wilde het niet aanzien hoe ze de joden weer 4 doelpunten cadeau gaven. Gelukkig was er wel strijd opeens toen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij bent dezelfde user die z'n kaart voor Feyenoord-ajax verkocht omdat ze zo slecht speelden tegen Kalmar toch? Hou alsjeblieft op..
Jochie, hou nou eens je muil.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
Zou jij ook moeten hebben als je wat om je club gaf.
quote:
Nog een paar weken en dan zijn we van hem af. Wat heb ik me lopen ergeren aan die vent zeg, vanaf het begin al.quote:
hier nog éénquote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nog een paar weken en dan zijn we van hem af. Wat heb ik me lopen ergeren aan die vent zeg, vanaf het begin al.
Hihi.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef dill het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk niet op reageren maar jij bent echt een flapdrol
je hebt sneller internetquote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef Sloggi het volgende:
Ik was eerder.
Hij liet niets lekken. Er werd hem gevraagd of de geruchten klopten, toen zei ie nee. Toen vroegen ze hem of hij als Feyenoord als het een 'echt' bedrijf was geweest failliet zou verklaren waarop hij ja antwoordde.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:56 schreef Joeriii het volgende:
Als Gudde zoiets uit laat lekken naar de pers moet ie echt zo snel mogelijk ontslagen worden.
Dat zal nooit gebeuren.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:09 schreef Ritmo het volgende:
Is het nu weer 60?Feyenoord kan niet failliet, maar kan wel afzakken tot een miezerig eerste divisie-clubje.
remember leeds engelandquote:Op maandag 18 mei 2009 00:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren.
Gudde en Jacobs opstappen. Investeerders blij, supporters blij.
nou het was een hele grote clubquote:Op maandag 18 mei 2009 00:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hadden die net zo'n grote achterban in Engeland als Feyenoord in Nederland?
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:07 schreef dagdag het volgende:
<knip> Vervolgens is daar de gemeente Rotterdam. Feyenoord is belangrijk voor de bevolking, het voorziet in de ontspanning van de Rotterdammers en heeft ook een publicitaire waarde voor de stad.
De schrijver heeft 100% gelijk in deze twee alinea's. Hoe kan je geld begroten wat er niet is? Bah, kan er niet gewoon eens iemand met verstand van zaken in het bestuur terecht komenquote:Eerst de feiten. Bij Feyenoord is sprake van wanbeleid. Een externe geldschieter moet eraan te pas komen om de salarissen van de spelers voor te schieten. Met het stadion is een regeling getroffen om de huur te kunnen betalen. Directeur Gudde verklaart dat de slechte liquiditeit veroorzaakt wordt door de tegenvallende sportieve resultaten. In de UEFA cup en het bekertoernooi. Right. Er is dus verkeerd begroot. Want enig realisme gebiedt te zeggen dat Feyenoord al jaren geen enkele kans maakt om te overwinteren in de UEFA cup. Dan is het logisch dat zoiets ook niet in de begroting wordt opgenomen. Punt. Het bekertoernooi kenmerkt zich door lage bezoekersaantallen. Al jaren, want niemand komt op een late dinsdag- of woensdagavond kijken naar Feyenoord tegen FC Lisse. Bovendien is er geen garantie om verder te komen in dat toernooi. Tegen een grote club wordt zomaar geloot. Dom dus als een club rekening houdt met revenuen die alle kenmerken hebben van een spook. Ook punt.
Diezelfde Gudde schermt ook met het feit dat de club nog geld krijgt van Racing Santander. Zo’n twee miljoen, verdiend aan de transfer van Ebi Smolarek. Maar met geld dat er niet is kun je lastig op zeker begroten. Nadelig voor de Rotterdammers is een schikking met de Belastingdienst van vijf miljoen. Voor alles staat natuurlijk het negatieve eigen vermogen van de Rotterdammers. Zeventien miljoen, en dat is niet niks. Financiële klappen zijn daardoor niet op te vangen en met slechte boekhouders is het slecht een club besturen.
Mee eens, maar ik hoor ook weinig over acties om dat geld, wat gewoon van Feyenoord is, te innen. Als die kutclub z'n rekeningen niet betaald moeten daar toch maatregelen genomen worden door de Spaanse bond of de FIFA/UEFA? Of desnoods de rechter? Sowieso rente erbij eisen. Komende zomer geeft die club gewoon weer 30 miljoen aan spelers uit waarschijnlijk, dit duurt te lang.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:31 schreef Merkie het volgende:
Raar verhaal.
[..]
De schrijver heeft 100% gelijk in deze twee alinea's. Hoe kan je geld begroten wat er niet is? Bah, kan er niet gewoon eens iemand met verstand van zaken in het bestuur terecht komen?
Als Gudde en Jacobs blijven wordt die kans wel groot. Zelfs Jorienquote:Op maandag 18 mei 2009 00:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren.
Gudde en Jacobs opstappen. Investeerders blij, supporters blij.
Ze zullen tegen NAC wel met de nieuwe shirts spelen denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 01:18 schreef gitaarsnaar het volgende:
valt me op dat de nieuwe shirts ook nog niet gepresenteerd zijn. Zullen we alsnog met die matrozenpakjes gaan lopen? Is akelig stil rondom puma
Ik vraag mij af of iemand hier ooit achteraan gaat, als Santander niets meer hoort vinden ze het ook wel best natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:07 schreef dagdag het volgende:
Diezelfde Gudde schermt ook met het feit dat de club nog geld krijgt van Racing Santander. Zo’n twee miljoen, verdiend aan de transfer van Ebi Smolarek.
Whehe, op zondag lekker even 'ontspannen' een wedstrijdje van Feyenoord kijkenquote:Feyenoord is belangrijk voor de bevolking, het voorziet in de ontspanning van de Rotterdammers
Ik denk het niet aangezien ze op dit moment gewoon nog een contract met Kappa hebben en het Puma contract pas per 1 juni of juli zal ingaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze zullen tegen NAC wel met de nieuwe shirts spelen denk ik
Dat heeft als enige voordeel dat we dan in ieder geval van jou af zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:09 schreef Ritmo het volgende:
Is het nu weer 60?Feyenoord kan niet failliet, maar kan wel afzakken tot een miezerig eerste divisie-clubje.
Zal dat dan ook de reden zijn , waarom ze nog niet gepresenteerd zijn ?quote:Op maandag 18 mei 2009 07:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien ze op dit moment gewoon nog een contract met Kappa hebben en het Puma contract pas per 1 juni of juli zal ingaan.
quote:Op maandag 18 mei 2009 07:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft als enige voordeel dat we dan in ieder geval van jou af zijn.
quote:Feyenoorder Fer baalt van onverwachte reserverol
Leroy Fer was zaterdag verrassend genoeg een van de reservespelers van Feyenoord in het eerste play-offduel met NAC Breda. Alleen Georginio Wijnaldum kwam vaker in actie namens de Kuipbewoners. Pas in de 78ste minuut mocht de middenvelder invallen. "Hopelijk mag ik donderdag weer in de basis beginnen. En anders moet ik er maar weer voor zorgen dat ik alles geef, als de trainer me weer laat invallen." "Natúúrlijk is dat vervelend", citeert Sportweek de negentienjarige Fer. "Maar de trainer kan maar elf spelers opstellen. Ik hoorde woensdag al van hem dat ik niet zou spelen. De trainer vertelde me dat hij andere plannen had en dat ik daardoor op de bank moest beginnen. Dat-ie Karim El Ahmadi zou opstellen op mijn plek, omdat hij voor meer voetbal op het middenveld koos. En als de trainer een andere visie heeft dan jij, dan moet je je daarbij neerleggen. Dan moet je daar zien uit te komen, voor jezelf."
Fer baalde, dát wel. "Dat lijkt me logisch; ik heb dit seizoen bijna alles gespeeld. Maar ik heb zo snel mogelijk de knop omgezet. Je moet gewoon doorgaan, je best blijven doen. Ik hield mezelf voor dat ik alles moest geven als ik erin zou komen, zoals de trainer me had gezegd. En dat heb ik gedaan. Het maakt mij niet uit waar ik sta. Ik wil gewoon spelen. Desnoods als rechterverdediger."
Neem aan dat ze eerst een nieuwe BV stichten, daar een proflicentie voor aanvragen en vervolgens de spelers daarheen 'transfereren'.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Huh, wat? Feyenoord failliet laten verklaren? Lekker dan. Clubs zullen dan als aasgieren op jongens zoals Fer en Wijnaldum duiken.
En maar volhouden dat die schikking met de belastingdienst de beste keuze was![]()
Ja, die constructie noemde Sjek gisteren ook al.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef dill het volgende:
[..]
Neem aan dat ze eerst een nieuwe BV stichten, daar een proflicentie voor aanvragen en vervolgens de spelers daarheen 'transfereren'.
Maar goed, dit gaat niet gebeuren denk ik.
Zag het ook ja, is volgens mij het domste wat je kan doen, dan lopen volgens mij van alle spelers de contracten af, en kunnen ze gaan en staan waar ze willen!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef gitaarsnaar het volgende:
Sjek zeg dat Gudde ons failliet wil verklaren en een doorstart wil maken
Die licentie krijg je volgens mij niet zomaar, als je failliet bent komt die volgens mij te vervallen?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef dill het volgende:
[..]
Neem aan dat ze eerst een nieuwe BV stichten, daar een proflicentie voor aanvragen en vervolgens de spelers daarheen 'transfereren'.
Maar goed, dit gaat niet gebeuren denk ik.
Voordeel is wel dat we helemaal op 0 beginnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Zag het ook ja, is volgens mij het domste wat je kan doen, dan lopen volgens mij van alle spelers de contracten af, en kunnen ze gaan en staan waar ze willen!
Ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar ondanks de licentie mag je dan toch niet in de Eredivisie beginnen?
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef dill het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat we helemaal op 0 beginnen.
En met de spelers die je wilt behouden zijn best afspraken te maken denk ik.
Maar ik zie het niet gebeuren, feit is ook gewoon dat je een nieuwe club bent. Het Feyenoord van nu is dan feitelijk gewoon weg. Foetsie. En dus ook al de successen die je daarmee hebt behaald. Onvoorstelbaar eigenlijk.
Dat zit ik me nu pas te bedenken eigenlijk... Stel dat het zou gebeuren. Dan heb je nul prijzen, geen enkel kampioenschap, geen UEFA-coëfficiënt, niets. Of mag je de licentie ook overnemen?
Hij heeft er weer 1 gescoord!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We hebben geen nieuwe spits nodig!
Castaignos
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We hebben geen nieuwe spits nodig!
Castaignos = Baas
quote:Feyenoord hofleverancier Oranje -19
Feyenoord is hofleverancier van de selectie van het Nederlands elftal voor spelers onder de negentien jaar dat van 1 tot en met 10 juni een EK-kwalificatietoernooi in Slovenië speelt. KNVB-coach Wim van Zwam riep Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Kelvin Leerdam en Luís Pedro op voor het toernooi waarin naast een wedstrijd tegen het gastland ook duels met Rusland en Wit-Rusland op het programma staan. Jordy Clasie en Ricky van Haaren staan op de stand-bylijst. Afhankelijk van Feyenoords programma in de play-offs wordt besloten wanneer de Feyenoorders aan zullen sluiten bij Oranje.
Inderdaad, hopelijk blijven ze als maar beter worden en vertrekken ze niet binnen één a twee seizoenen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
we zijn zo'n beetje bij elk jeugdtoernooi hofleverancier. Klinkt geweldig eigenlijk
Op Ter Mate na zijn het echt Nederlandse namen in Oranjequote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Oguzhan Özyakup, Luc Castaignos, Ruben Ligeon, Shabir Isoufi, Patrick ter Mate en Rangelo Janga
Dat is het nieuwe Nederlandquote:Op maandag 18 mei 2009 15:22 schreef Colplay het volgende:
[..]
Op Ter Mate na zijn het echt Nederlandse namen in Oranje
Uiteraard heb ik daar helemaal geen probleem mee, maar viel me alleen op toen ik het stukje las. Al vind ik wel dat spelers die nu voor Nederland spelen dit later ook moeten doen. Jeugdteams zijn toch gedeelte van de opleiding en het zou jammer zijn als we dat voor een ander land zouden doen.quote:
Ooit bedacht dat het meerendeel niet eens het NL-elftal gaat halen. Ga je dan eisen dat al die spelers niet voor een ander land uit mogen komen omdat ze hier opgeleid zijn?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:44 schreef Colplay het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik daar helemaal geen probleem mee, maar viel me alleen op toen ik het stukje las. Al vind ik wel dat spelers die nu voor Nederland spelen dit later ook moeten doen. Jeugdteams zijn toch gedeelte van de opleiding en het zou jammer zijn als we dat voor een ander land zouden doen.
95 % zal ook gewoon later voor Nederland uitkomen als ze daarvoor gevraagd worden hoor. En nja, het verschil in aantal Nederlanders en "Niet-Nederlanders" is best groot inderdaad. Is iets met cultuur, denk ik. Bij Feyenoord is er dit seizoen ook niet één volbloed Nederland doorgebroken ofwel? Niet dat het verder boeit ofzo, maar het is natuurlijk wel vreemd.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:44 schreef Colplay het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik daar helemaal geen probleem mee, maar viel me alleen op toen ik het stukje las. Al vind ik wel dat spelers die nu voor Nederland spelen dit later ook moeten doen. Jeugdteams zijn toch gedeelte van de opleiding en het zou jammer zijn als we dat voor een ander land zouden doen.
De Vrij, wat moeten we daar nou van gaan maken?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:46 schreef dill het volgende:
Die De Vrij speelde erg goed trouwens, centraal in de verdediging. Misschien nog wel beter dan Castaignos.
Ook van ons dacht ik
quote:
Natuurlijk zullen er meer zijn waar we niets meer van horen dan die het wel halen. Maar vindt het wel zonde als spelers jaren voor alle vertegenwoordigende teams uitkomen en dan bij de A-internationals ineens voor een ander land kiezen (zie: Ismael Aisatti)quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Vandalist het volgende:
[..]
Ooit bedacht dat het meerendeel niet eens het NL-elftal gaat halen. Ga je dan eisen dat al die spelers niet voor een ander land uit mogen komen omdat ze hier opgeleid zijn?
Zegt niet zoveel, Surinamers en Antillianen hebben ook Nederlands klinkende achternamen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:22 schreef Colplay het volgende:
[..]
Op Ter Mate na zijn het echt Nederlandse namen in Oranje
Het zijn inderdaad geen spelers waar je je mee kan identificerenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
95 % zal ook gewoon later voor Nederland uitkomen als ze daarvoor gevraagd worden hoor. En nja, het verschil in aantal Nederlanders en "Niet-Nederlanders" is best groot inderdaad. Is iets met cultuur, denk ik. Bij Feyenoord is er dit seizoen ook niet één volbloed Nederland doorgebroken ofwel? Niet dat het verder boeit ofzo, maar het is natuurlijk wel vreemd.
Aissati heeft toch nog niet definitief gekozen?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen er meer zijn waar we niets meer van horen dan die het wel halen. Maar vindt het wel zonde als spelers jaren voor alle vertegenwoordigende teams uitkomen en dan bij de A-internationals ineens voor een ander land kiezen (zie: Ismael Aisatti)
quote:Nog geen begroting Feyenoord
18 mei 2009
Feyenoord heeft mogelijk nog enkele weken of zelfs maanden nodig om een sluitende begroting te presenteren. Dat zei directeur Eric Gudde maandag in het programma Met Wie op Radio Rijnmond.
"Ik verwacht dat de transfermarkt pas in augustus op gang komt", aldus Gudde. "Dan bestaat de kans dat we pas dan spelers kunnen verkopen en dus laat duidelijkheid hebben over onze financiele positie"
Als gevolg hiervan kan het dus nog weken duren voordat de investeerders met een concreet voorstel komen. Die hebben immers een sluitende begroting als voorwaarde gesteld.
Dus eigenlijk zegt Gudde dat hij de begroting alleen rond kan krijgen als er spelers verkocht worden? Volgens mij is de financiële situatie veel dreigender dan tot nu toe bericht wordtquote:
Clubs moeten toch elk jaar hun begroting aan de KNVB presenteren? Volgens mij is er wel een KNVB-deadline.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Ongeloofelijk dat die mensen geen deadline opgelegd krijgen.
Dan is de transferperiode ook voorbij.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Clubs moeten toch elk jaar hun begroting aan de KNVB presenteren? Volgens mij is er wel een KNVB-deadline.
Niet? Als ik het zo lees krijgt Feyenoord zonder de verkoop van spelers de begroting niet rond, en dan is het niet Gudde maar een schuldeiser die het faillissement aanvraagt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Juk het volgende:
Dat failliet verhaal is nooit aan de orde geweest wat Gudde betreft. Er werd hem alleen gevraagd of het niet een goede oplossing zou zijn en die vraag beantwoorde hij negatief.
En die verhalen van Jorien deed het beter en what not. Voor de goede orde, onder Jorien was Feyenoord écht bijna failliet. Als Kuyt niet verkocht was hadden ze het failliesement aan MOETEN vragen en zover is het gelukkig nu, nog, niet.
En ik ga niet nog een keer een verhaal houden over die begroting van dit jaar en waarom we nu zo in de problemen zitten want de laatste keer werd het ook niet gesnapt.
Dat lijkt me inderdaad vrij aannemelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Juk het volgende:
Overigens vermoed ik dat zodra Feyenoord klaar is met spelen er een bericht komt dat er bepaalde spelers voor elk aannemelijk bod weg mogen en dat ze gelijk met de grootverdieners om de tafel gaan zitten om te onderhandelen over een nieuw, lager, salaris.
Dat ze dit nu nog niet doen is ongetwijfeld om ze ongestoord het seizoen af te laten maken.
Want hoewel ik ook niet weg ben van Gudde is hij natuurlijk geen retard. Alles wat wij hier verzinnen kan hij (en zijn team en Been en Hakker, want hij werkt natuurlijk niet alleen) ook wel bedenken.
Dat mag ik toch wel hopen ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad vrij aannemelijk.
Nu overschat je hem.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Juk het volgende:
Dat ze dit nu nog niet doen is ongetwijfeld om ze ongestoord het seizoen af te laten maken.
Want hoewel ik ook niet weg ben van Gudde is hij natuurlijk geen retard. Alles wat wij hier verzinnen kan hij (en zijn team en Been en Hakker, want hij werkt natuurlijk niet alleen) ook wel bedenken.
Dat is toch logisch? We komen minstens zes miljoen tekort voorlopig voor het komende seizoen. Dan kan je wel op allerlei niveaus gaan bezuinigen, maar daar haal je echt geen zes miljoen uit. Roep ik nu al weeeeeken, maar nee: "Gudde is een incapabele mongool, omdat hij deze begroting niet snel rond krijgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zegt Gudde dat hij de begroting alleen rond kan krijgen als er spelers verkocht worden? Volgens mij is de financiële situatie veel dreigender dan tot nu toe bericht wordt.
over landzaat ben ik het eens. hij voegt dus echt helemaal niks toe aan dit elftal--zowel aanvallend als verdedigend. hij kost ook nog een meer dan een miljoen per jaar. een van de grootste miskopen van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef TC03 het volgende:
Wat mij betreft mogen Van Bronckhorst en Landzaat weg, als dat onze redding is. Voor die posities zijn genoeg andere spelers voor handen die hun vertrek op kunnen vangen, een vertrek van Hofland of Makaay houdt in dat je nieuwe spelers moet kopen.
Jij weet natuurlijk wat hij zoal doet.quote:
Klopt, sportief gezien is hij een aanwinst, maar als je niet failliet wilt gaan zit er misschien niks anders op.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef buddyb het volgende:
[..]
over landzaat ben ik het eens. hij voegt dus echt helemaal niks toe aan dit elftal--zowel aanvallend als verdedigend. hij kost ook nog een meer dan een miljoen per jaar. een van de grootste miskopen van de afgelopen jaren.
gio vind ik wel een aanwinst, zowel op het middenveld als links achterin. als de cler bijvoorbeeld geblesseerd is--of uit vorm is, zoals in dit seizoen--heb je nog steeds de beste linksback van nederland. aan de andere kant, hij verdient wel meer dan 2 miljoen volgens de sportweek.
Ik zie AZ of Twente hem nog wel aantrekken als Schaars of Tioté vertrekt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Kopbal het volgende:
Lijkt me niet dat Van Bronckhorst nog zin heeft in een avontuurtje. Contract ontbinden kost je toch ook geld?
En dan net als Perez ontzettend op levenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie AZ of Twente hem nog wel aantrekken als Schaars of Tioté vertrekt.
Die twee zijn geschikter op de positie waar ze nu spelen, dan Van Bronckhorst op dezelfde positie.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie AZ of Twente hem nog wel aantrekken als Schaars of Tioté vertrekt.
Landzaat kan je missen. Voor Hofland en de Cler zijn zo gauw geen vervangers in de selectie, tenzij je van Bronkhorst als back wil gaan gebruiken. Wat opzich niet eens zo gek zou zijn. Voor de Cler en Landzaat moet je nog wel wat centen kunnen vangen ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Happel het volgende:
Begreep dat er aan het eind van dit seizoen een schuld van 21 miljoen is ontstaan, mede door het slecht gelopen seizoen en de schikking met de belasting. Die schikking (zeven miljoen?) was begroot en de schuld was 10 miljoen, dus dan zou er een begrotingstekort van rond de vijf miljoen zijn?
Drie spelers (Landzaat, Hofland en De Cler) weg doen en we zijn er inderdaad.
[..]
Jij weet natuurlijk wat hij zoal doet.
Als je de Cler verkoopt voor pak weg 2 miljoen dan kan je El Akchaoui kopen voor 9 ton (dat is meen ik de afkoopsom van hem)quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef Juk het volgende:
[..]
Landzaat kan je missen. Voor Hofland en de Cler zijn zo gauw geen vervangers in de selectie, tenzij je van Bronkhorst als back wil gaan gebruiken. Wat opzich niet eens zo gek zou zijn. Voor de Cler en Landzaat moet je nog wel wat centen kunnen vangen ook.
Maar dat gezeik over dat ze die begroting niet sluitend kunnen maken voor volgend jaar is gebaseerd op 2 dingen: Het zeiken omwille van het zeiken en het niet snappen hoe een begroting werkt of wat het is.
Want als je zou weten wat een begroting is, zou je weten dat je die niet even sluitend kan maken door wat cijfertjes te verschuiven. Nogmaals, ik kan het hier best nog een keer uitleggen. Maar Ritmo is de grootse schreeuwer op dit punt en die heb ik allang opgegeven.
Kan me weinig schelen hoe hij het doet eigenlijk, het resultaat is in elk geval kut. Zet daar alsjeblieft een doorgewinterde zakenman neer.quote:
Jij schijnt wel te weten hoe alles moet, is het niks voor jou?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen hoe hij het doet eigenlijk, het resultaat is in elk geval kut. Zet daar alsjeblieft een doorgewinterde zakenman neer.
Nee, ik heb al zo vaak gezegd dat ik het niet zo zou 1,2,3 zou weten. Maar daarom ben ik ook geen directeur van een enorm bedrijf. Dat Gudde goede bedoelingen en hard werkt heeft geloof ik best, maar het moet jou toch ook wel duidelijk zijn dat ie niet 'zwaar' genoeg is voor deze enorm moeilijke functie?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij schijnt wel te weten hoe alles moet, is het niks voor jou?
Bij Eindhoven en Fortuna wordt hun proflicentie afgenomen indien ze geen fatsoenlijke begroting kunnen afleveren. Maar die zijn al meerdere jaren achtereen aan het kloten met die begrotingen, Eindhoven bijvoorbeeld al 3 jaar.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is toch ook zo dat als je de begroting te laat kenbaar maakt bij de KNVB dat je dan punten in mindering krijgt?
Ik denk dat El Ahmadi niet functioneert omdat hij de bal niet goed kwijt kan. Ik verwacht dat hij in een beter ingespeeld team wel goed gaat functioneren.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef Ritmo het volgende:
Waarom hebben we Theo Jansenniet gehaald ipv El Ahmadi?
Idd. Als Schaars of De Zeeuw bij AZ weg zouden gaan zou El Ahmadi hun plaats moeiteloos in kunnen nemen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:42 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik denk dat El Ahmadi niet functioneert omdat hij de bal niet goed kwijt kan. Ik verwacht dat hij in een beter ingespeeld team wel goed gaat functioneren.
Ik denk niet dat dit zooitje ooit nog ingespeeld raakt. Daarvoor moet je als spelersgroep je best doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:42 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik denk dat El Ahmadi niet functioneert omdat hij de bal niet goed kwijt kan. Ik verwacht dat hij in een beter ingespeeld team wel goed gaat functioneren.
Ben jij soms bipolair?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit zooitje ooit nog ingespeeld raakt. Daarvoor moet je als spelersgroep je best doen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De afzetting bij de bekerfinale van afgelopen zondag
[ afbeelding ]
Zou een mooi gebaar zijn, krijgen ze de Kuip misschien wel vol.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoorde dat de kaarten van donderdag ook geldig is voor zondag.
Tuurlijk niet. Kan Feijenoord er een slaatje uit slaan, dan zullen ze dat ook niet nalaten...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoorde dat de kaarten van donderdag ook geldig is voor zondag.
die kaartverkoop kunnen ze onmogelijk in 2 dagen stoppen lijkt me.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Kan Feijenoord er een slaatje uit slaan, dan zullen ze dat ook niet nalaten...
Misschien trek je nu juist een volle kuip op donderdag.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Kan Feijenoord er een slaatje uit slaan, dan zullen ze dat ook niet nalaten...
Lurling.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien trek je nu juist een volle kuip op donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |