Dat kan ik me heel goed voorstellen, ik mis mijn moeder ook het meeste op momenten dat ik juist iets leuks meegemaakt heb. Best apart eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel zo, soms kun je wel iemand missen wat dat betreft.
Ik had dat heel erg met de kindjes, Ze hebben zo'n goede punten enzo, dan is het best vervelend dat je dat niet kan delen met iemand...
Oh, ik niet eigenlijkquote:
Waarom vind je dat apart? Leuke dingen wil je toch juist delen?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen, ik mis mijn moeder ook het meeste op momenten dat ik juist iets leuks meegemaakt heb. Best apart eigenlijkMaar ook om de leuke dingen te delen is een partner dus erg fijn, gelukkig zijn er genoeg die ik kan bellen
bij je minnaarquote:Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef Ajam het volgende:
Waar klaag je dan als je over je partner wilt klagen?
ik vind het apart dat ik haar dan het meeste mis. niet als ik me kut voel, maar als ik me juist goed voel.. en dan voel ik me dus weer kutquote:Op zondag 17 mei 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom vind je dat apart? Leuke dingen wil je toch juist delen?
Owquote:
Is misschien maar net wat voor band of contact je met je moeder had. Dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik vind het apart dat ik haar dan het meeste mis. niet als ik me kut voel, maar als ik me juist goed voel.. en dan voel ik me dus weer kut
Mja, samenwonen is ook wel ff wat zeg maar.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Nou ik, ik lieg ook wel een beetje. Wat ik zelf aangaf, dat er altijd iemand is, niet alleen om te klagen, dat mis ik soms wel eens idd. Vooral omdat we samengewoond hebben in dit huis....
Maar voor de rest, ach, ik vermaak me wel.
Ik word ook onzeker van verliefd zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, samenwonen is ook wel ff wat zeg maar.
Ik heb niet zoveel ervaring met relaties enzo dus allang single (op een paar weken na dan). Ik weet soms niet waar ik over moet klagen want als ik een relatie heb, dan klaag ik ook omdat ik juist dan onzeker wordt.
Ik heb dat nog niet mogen meemaken.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word ook onzeker van verliefd zijn.
Maar op een gegeven moment is dat gelukkig over
Taj, we schelen ook wel wat in leeftijd (goh HW< echt, dat was me nog niet opgevallen). en dan maak je andere dingen mee.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ervaring met relaties enzo dus allang single (op een paar weken na dan). Ik weet soms niet waar ik over moet klagen want als ik een relatie heb, dan klaag ik ook omdat ik juist dan onzeker wordt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Taj, we schelen ook wel wat in leeftijd (goh HW< echt, dat was me nog niet opgevallen). en dan maak je andere dingen mee.
Opzich was het samenwonen niet eens zo heftg hoor, al was het afscheid wel vervelend, maar er zijn idd echt van die dagen dat ik het heerlijk zou vinden om iemand thuis aan te treffen na mijn werk ofzo. En andere dagen vind ik het weer heerlijk om te weten dat ik geen verantwoording hoef af te leggen, of in ieder geval rekening hoef te houden met iemand.
Het heeft altijd 2 kanten en zodra 1 van de 2 kanten zwaarder weegt dan de andere weet je je keuzequote:Op zondag 17 mei 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ja het heeft een beetje 2 kanten. Ik zou graag zoiets willen wat mijn broertje heeft. Die heeft nu ruim 2 jaar een relatie en ze doen heel veel samen. Sinds een jaartje wonen ze samen en ze lijken best wel op elkaar. Ik zou ook zoiets met iemand willen, dat je helemaal jezelf kunt zijn en iemand heel goed kent. De liefde die zo wederzijds is en de bijbehorende knuffels etc. Dat mis ik ook maar aan de andere kant ist ook heerlijk om met niemand af te hoeven spreken, onzeker te zijn of alles nog goed gaat, niet bang te zijn dat het mis gaat, geen 'verantwoording' moet afleggen etc etc.
Ach, je wordt ook een dagje ouder he.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heeft altijd 2 kanten en zodra 1 van de 2 kanten zwaarder weegt dan de andere weet je je keuze.
Ik denk dat ik eerst te lang aan de "vrije jongen" kant heb gehangen en daarna te snel geprobeerd heb om dan maar te settelen, want dat hoort zo.
Ik ben nu dan ook niet opzoek naar iets ofzo, ik kijk wel wat er mijn kant op komt. Maar het jagen om maar iemand te hebben, die tijd is voorbij.
ja, maar partner + minnaar = definitely not singlequote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee nee, helemaal niet, want als single kan je ook minnaars/minnaressen hebben!
Nou, dat valt gelukkig ook wel weer meequote:Op zondag 17 mei 2009 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, je wordt ook een dagje ouder he.Wilde haren kwijt enzo.
nee joh, met klaverjassen heb je ook een partner! dus wat je zegt is onzin.. Maar vertel, Ajam, de newbie vragen uit de opquote:Op zondag 17 mei 2009 20:30 schreef Ajam het volgende:
[..]
ja, maar partner + minnaar = definitely not single
Zo oud ben je dan ook weer niet, gelukkig.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat valt gelukkig ook wel weer mee. Daarvoor doe ik nog veels te veel
.
O ja. Die stond er net nog niet, is dat een geldig excuus?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, met klaverjassen heb je ook een partner! dus wat je zegt is onzin.. Maar vertel, Ajam, de newbie vragen uit de op
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ja het heeft een beetje 2 kanten. Ik zou graag zoiets willen wat mijn broertje heeft. Die heeft nu ruim 2 jaar een relatie en ze doen heel veel samen. Sinds een jaartje wonen ze samen en ze lijken best wel op elkaar. Ik zou ook zoiets met iemand willen, dat je helemaal jezelf kunt zijn en iemand heel goed kent. De liefde die zo wederzijds is en de bijbehorende knuffels etc. Dat mis ik ook maar aan de andere kant ist ook heerlijk om met niemand af te hoeven spreken, onzeker te zijn of alles nog goed gaat, niet bang te zijn dat het mis gaat, geen 'verantwoording' moet afleggen etc etc.
nee, het is uitstel van executiequote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Ajam het volgende:
[..]
O ja. Die stond er net nog niet, is dat een geldig excuus?
Nee, volwassen ook nietquote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo oud ben je dan ook weer niet, gelukkig.
geen kaart, wel tomtom.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb jij een kaart bij je? Kompas? Iets te eten en drinken?
Als je je maar vermaakt. Stelletjes vakanties.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, volwassen ook niet.
Neuh, ik doe nu gewoon echt heel veel dingen waar ik zin in heb, ik heb echt belachelijk veel concerten geplanned bijv.
Waar ik het dus wel weer bij mis is vakanties, ik ken verder heel veel stellen en daarmee ga ik dus niet op vakantie. En ik ben echt gek op stedentrips bijv. Maar goed, dat komt ook wel goed.
Das hip, een tomtom.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
geen kaart, wel tomtom.
*typt in zoekterm : partner
eten en drinken valt altijd te regelen!
Nee, dat heb ik 1 keer gedaan, doe ik nooooit meer.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je je maar vermaakt. Stelletjes vakanties.als single is dat niets.
Geen resultaten gevondenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das hip, een tomtom.
Vind ie wat? Of komen we dan op een partnerruilfeest?
Nee precies. SInglevakanties dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik 1 keer gedaan, doe ik nooooit meer..
We kunnen partners worden in het zoeken naar een partner!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geen resultaten gevonden
Ik wil niet naar een partnerruilfeest! ik heb geen partner namelijk
Zie vorige post. Ik kreeg een telefoontje, ben je altijd zo ongeduldig?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, het is uitstel van executieop tafel ermee!
Dat zou zonde en niet slim zijnquote:
Dat is goedquote:Op zondag 17 mei 2009 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
We kunnen partners worden in het zoeken naar een partner!
Begin dertig, die zitten in hun sexuele piek, maak me gek!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:39 schreef Ajam het volgende:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? Begin dertig
# Sekse? Vrouw dus.
# Woonplaats/ regio? Brabant
# Interesses? Mensen
# Seksuele voorkeur? Mannen
# Lengte en postuur? Wat is dit voor vleeskeuring? Waarom denk je dat ik geen fobo aangemaakt heb?
# Hoe lang single? Bijna 2 jaar.
De Alice-Alicequote:Op zondag 17 mei 2009 20:39 schreef HeatWave het volgende:
tomtom, nee bedankt. Is er geen Alice-Alice ofzo.
Hoezo af en toe?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Begin dertig, die zitten in hun sexuele piek, maak me gek!sorry Ajam, ik ben af en toe een beetje een vreemde snuiter
Ik zie het al voor me:quote:
fixedquote:Op zondag 17 mei 2009 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Op jacht in een auto'tjecabriootje, op zoek naar een partner. Een partner zoals die alleen bij ons past.
Verschuilen, gluren, stalken, interviewen, scannen, testen en statistieken bijhouden.![]()
Ik zie een reality serie voor me.
Dat blijkt. Ik krijg de indruk dat je niet erg kieskeurig c.q. wanhopig bent?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Begin dertig, die zitten in hun sexuele piek, maak me gek!sorry Ajam, ik ben af en toe een beetje een vreemde snuiter
ik ben veul te leuk om wanhopig te zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef Ajam het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik krijg de indruk dat je niet erg kieskeurig c.q. wanhopig bent?
Ok. "Niet kieskeurig" blijft over dus.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben veul te leuk om wanhopig te zijnDus nee, ik hou van gek doen
Niemand snapt mijn grappenquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:iets met later-niet-meer-onzeker-zijn
Wow... anders herken ik even nog veel meer van jou in mezelfquote:Op zondag 17 mei 2009 schreef vencodark het volgende:
iets met dat nog niet hebben mogen meemaken
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:55 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ik wel
Ik had alleen je post er niet tussen zien staan
Als je geen fouten meer maakt in de Nederlandse spellingquote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
Goed maar een ff een kasloze vraag tussendoor
"Hoe wordt je minder onzeker ?"
Meer zelfvertrouwen kwekenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
Nee, maar ik vind het wel lekkerquote:
Al doende leert men. Jezelf er over heen zetten, en hoe vaker dat het niet zo vreemd uit blijkt te pakken als je dacht, hoe makkelijker het wordt.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
Hier zit het nodige er al in & ik moet officieel nog studerenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef Ajam het volgende:
[..]
Niet nu. Moet nog een belangrijke mail versturen zometeen.
Are you like...my lost twin?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:55 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow... anders herken ik even nog veel meer van jou in mezelf![]()
![]()
Dat ligt er maar aan waar je onzeker over bent. Ik kan 1000 x naar een fok!meet gaan, daarvan word ik echt niet minder onzeker waar ik dat nu in ben, binnen relaties enzo. Mensen leren kennen is maar 1 aspect.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer zelfvertrouwen kweken. En dat doe je vooral door dingen te doen. En ja, dat kan bijv zelfs een fok-meeting zijn.
Ik ook, ik zit wel eens bij Bojo in Amsterdam, die hebben hele lekkere sate, ook van lam en geit etcquote:
Might bequote:
Tuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waar je onzeker over bent. Ik kan 1000 x naar een fok!meet gaan, daarvan word ik echt niet minder onzeker waar ik dat nu in ben, binnen relaties enzo. Mensen leren kennen is maar 1 aspect.
Haha, nee was ff grapje tussendoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Might be![]()
Was jij oorspronkelijk dan ook een twin voor (ruim voor..) je geboorte?
Mja precies en zeker als daarin in een negatieve spiraal zitquote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waar je onzeker over bent. Ik kan 1000 x naar een fok!meet gaan, daarvan word ik echt niet minder onzeker waar ik dat nu in ben, binnen relaties enzo. Mensen leren kennen is maar 1 aspect.
Dat laatste is zeker belangrijk, wel rekening met mensen houden, maar vooral met jezelf.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben de laatste zeg 2.5 jaar wel veel zekerder van mezelf geworden, door dingen te ondernemen en te denken wat maakt t ook uit wat anderen van mij/ervan vinden.
+ 1.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben de laatste zeg 2.5 jaar wel veel zekerder van mezelf geworden, door dingen te ondernemen en te denken wat maakt t ook uit wat anderen van mij/ervan vinden.
+1quote:Op zondag 17 mei 2009 21:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja precies en zeker als daarin in een negatieve spiraal zit
Euh, + 1.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker belangrijk, wel rekening met mensen houden, maar vooral met jezelf..
Ja snap ik. Maar het was grappig geweest als je ook echt 'n twin was geweest net als ikquote:Op zondag 17 mei 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee was ff grapje tussendoor.![]()
Maar soms kunnen mensen wel dingen posten die lijken alsof je ze zelf geschreven hebt.
+1 2quote:Op zondag 17 mei 2009 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
+ 1.Vooral bij mij de laatste 4 jaar en nu zelfs nog sinds de laatste maanden.
Nee, maar je kunt er nog wel over speculeren wat mogelijke deelse oplossingen zouden kunnen zijn... En daar moet iedereen maar z'n eigen invulling aan geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn dus geen kant-en-klare oplossingen.
wat een enthousiasmequote:
Nee, klopt uiteraard. Ik ging even te generaliserend van de veelvoorkomende soort uit.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:10 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee maar je kunt er nog wel over speculeren wat mogelijke deelse oplossingen zouden kunnen zijn... En daar moet iedereen maar z'n eigen invulling aan geven. Maar vooral een oplossing voor 1 'soort' van onzeker zijn, zoals mensen leren kennen, proberen toe te passen op een andere soort, zoals verlatingsangst ofzo, gaat niet werken.
Ik heb iets te veel alcohol op denk ikquote:
verleidelijk om daar geen gebruik van te makenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb iets te veel alcohol op denk ik
Goed dat je niet mijn buurjongen bent!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verleidelijk om daar geen gebruik van te maken
Heyquote:
Wel grappig, dat alcohol dus het verschil is tussen muisklikken op 1 smiley, of 3 smileysquote:Op zondag 17 mei 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ff een huis kopen danquote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed dat je niet mijn buurjongen bent!
Anders had je er goed van kunnen profiteren
[..]
Hey
Alweerquote:Op zondag 17 mei 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel snapt hoe ik het bedoel, maar bedankt voor je reactiequote:Op zondag 17 mei 2009 21:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Wel grappig, dat alcohol dus het verschil is tussen muisklikken op 1 smiley, of 3 smileys
Ik ben tweeling als sterrenbeeld, telt dat ook?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar het was grappig geweest als je ook echt 'n twin was geweest net als ik(en net als heel veel mensen eigenlijk, maar ach).
Ik wel, behalve degene die ik niet zo vaak gebruik.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:15 schreef HeatWave het volgende:
Muisklikken, smilies tik je toch handmatig?.
Het huis van de buren staat niet te koop, sorry!quote:
Ja! Het was leukquote:
Ja, dit is nog langzaam...quote:Op zondag 17 mei 2009 21:16 schreef Ajam het volgende:
De mail is de deur uit. Gaat het hier altijd zo snel?
TWEELINGENquote:Op zondag 17 mei 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben tweeling als sterrenbeeld, telt dat ook?
Verplicht bij de les blijven hier dus. Waar kan ik de declaratie voor de slijtage van mijn F5-button indienen dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Het was leuk
Maar vorige week had ik veeeél meer op.
[..]
Ja, dit is nog langzaam...Maaár het went vanzelf!
Bij Danny?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef Ajam het volgende:
[..]
Verplicht bij de les blijven hier dus. Waar kan ik de declaratie voor de slijtage van mijn F5-button indienen dan?
Ik ben bekeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Net of jij enige waarde hecht aan astrologie hw
ik doe volgend weekend mijn communie, wat drink je?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wel, behalve degene die ik niet zo vaak gebruik.
[..]
Het huis van de buren staat niet te koop, sorry!
Ik had een communiefeestje
Watermannen...ff denken wanneer die ook alweer jarig zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TWEELINGEN
Tweelingen doet het goed met Waterman..
Ik 18 febquote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Watermannen...ff denken wanneer die ook alweer jarig zijn.
februariquote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
februari?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgende week kan ik niet, maar het weekend daarna welquote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doe volgend weekend mijn communie, wat drink je?
Ik denk ook dat het wel gesnapt wordt, ook wel door mij hoor. Ik meende het niet zo serieus.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel snapt hoe ik het bedoel, maar bedankt voor je reactie
Ja die paar die ik uit m'n hoofd ken typ ik...maar dat zijn er (nog) niet zoveel.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:15 schreef HeatWave het volgende:
Muisklikken, smilies tik je toch handmatig?.
regel ik ffquote:Op zondag 17 mei 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende week kan ik niet, maar het weekend daarna wel
Misschien kan je je communie verzetten?
Ja hoor, telt ook, for my partquote:Op zondag 17 mei 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben tweeling als sterrenbeeld, telt dat ook?
Drie keer gequote op rij. Was iets dat KF verzon geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das ook toevallig, dat zegt je fobo ook!
@ halfbearded...hattrick?
Okeee!quote:
Wat een crap.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Drie keer gequote op rij. Was iets dat KF verzon geloof ik.
Uiteraard, zou ik ooit tegen je liegen?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das ook toevallig, dat zegt je fobo ook!
Vast niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, zou ik ooit tegen je liegen?.
Ik zeg hetniet, echt nietquote:
Hey, ik doe mijn uiterste best, ik post hier in mijn FOK!-smoking voor jou ja!quote:
Door positieve ervaringen op te doen. Door je gedachten te onderzoeken en deze om te buigen naar positieve redeneringen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
Ah je hebt terug gelezenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Door positieve ervaringen op te doen. Door je gedachten te onderzoeken en deze om te buigen naar positieve redeneringen.
Of door bijv. je grootste angst onder ogen te zien, in te gaan. Of door objectief te bekijken of je angst reeel is.
Ik scande even door alles heen en zag je vraag staanquote:
Vind ik wel 'n goede, dekt 'n heleboelquote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Door positieve ervaringen op te doen. Door je gedachten te onderzoeken en deze om te buigen naar positieve redeneringen.
Of door bijv. je grootste angst onder ogen te zien, in te gaan. Of door objectief te bekijken of je angst reeel is.
Dan ben je juist extra welkom.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Valba het volgende:
Hallo iedereen hier ben nieuw en al m'n leven lang single, zit ik hier dan goed?
BTW ook m'n allereerste post:D
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
Als ik mezelf niet kietel doet niemand het meer.....
[ afbeelding ]
Kietel je mij ook?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
Als ik mezelf niet kietel doet niemand het meer.....
[ afbeelding ]
Je mag ook een eerdere relatie hebben gehad hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Valba het volgende:
Hallo iedereen hier ben nieuw en al m'n leven lang single, zit ik hier dan goed?
BTW ook m'n allereerste post:D
Ja je antwoorden worden altijd erg gewaardeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik scande even door alles heen en zag je vraag staan![]()
Dat kan ik best aanquote:
Haha, je foksmoking nog wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik doe mijn uiterste best, ik post hier in mijn FOK!-smoking voor jou ja!.
Weltrustequote:Op zondag 17 mei 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik ga naar bed! Slaap lekker iedereen
beetje in stijl blijven natuurlijkquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel zo'n lekkere, zachte, smakelijke bruine magnum.
zo in de zon, in het vondelpark bedoel jequote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel zo'n lekkere, zachte, smakelijke bruine magnum.
Jaaa, hoe weet je dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zo in de zon, in het vondelpark bedoel je.
Wat lief.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik heb trouwens een heel leuke herinnering aan magnums. Toen we vroeger een keer buiten hadden gegeten en mijn moeder zei "nu heb ik zin in een magnum, een witte", en ik zei "ja, ik ook",, liep mijn vader de deur uit en dachten wij, moeder + ik, dat hij een grapje maakte... tot we zagen dat de auto echt weg was
En hij kwam even later echt met zo'n doos van 3 magnums thuis..
![]()
ok, misschien niet boeiend, maar ik vind het leuk om aan dat moment terug te denken![]()
Mijn ouders kwamen gister met een LCD tv aanzettenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat gaat iedereen hier vroeg naar bed... Ik begin net op gang te komen.(niet blij mee, is ook geen gewone gang van zake...maar ja).
Ik heb trouwens een heel leuke herinnering aan magnums. Toen we vroeger een keer buiten hadden gegeten en mijn moeder zei "nu heb ik zin in een magnum, een witte", en ik zei "ja, ik ook",, liep mijn vader de deur uit en dachten wij, moeder + ik, dat hij een grapje maakte... tot we zagen dat de auto echt weg was
En hij kwam even later echt met zo'n doos van 3 magnums thuis..
![]()
ok, misschien niet boeiend, maar ik vind het leuk om aan dat moment terug te denken![]()
Dat voel je aan als compatible sterrenbeeldquote:
is er wat gebeurt?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:20 schreef Tally het volgende:
Ik twijfel of ik naar bed ga. Aan de ene kant ben ik best moe (een aantal nachten doorgehaald). Aan de andere kant heb ik het vermoeden dat ik toch ga liggen peinzen.
En dan is het weer zonde natuurlijk.
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen gister met een LCD tv aanzettenAlvast voor mijn verjaardag
Mijn leven is een beetje een achtbaan op het moment.quote:
11 juni pas. Maar mijn ouders waren al sinds januari aan het zoeken voor me en hadden hem nu gevonden en konden het niet langer geheim houdenquote:
Heb je mijn fobo bericht niet gelezen?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat voel je aan als compatible sterrenbeeld.
Great, that kindof makes my story... I don't know... out of...quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen gister met een LCD tv aanzettenAlvast voor mijn verjaardag
mailtjes komen niet aan geloof ikquote:Op zondag 17 mei 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je mijn fobo bericht niet gelezen?
Nee hoor. Er blijft genoeg over van die van jouw.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:25 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Great, that kindof makes my story... I don't know... out of...
Nee ook in het Nederlands weet ik 't niet, kom ff niet uit m'n woorden.
Er blijft in elk geval weinig over van de lieve actie van mijn papa.
Maar is wel leuk van de jouwe natuurlijk.
El is mannelijk en chica is vrouwelijk......quote:
Ok, dat is cool.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Er blijft genoeg over van die van jouw.
Mijn vader is ook zo. Wij hoefde maar te kicken en hij maakte het in orde.
Wat dan ook. Ik belde hem elk weekend rond 5 uur uit zijn nest zodat hij mij (zijn stomdronken oudste dochter) kon komen ophalen bij de kroeg.
En hij deed het nog met plezier ook. Wat heeft hij me vaak zitten uitlachen
Wow, somebody who notices... en met wat voor timing ook (ben nog helemaal niet lang aanwezig hier ofzo).quote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
El is mannelijk en chica is vrouwelijk......
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar in het singles topic. Ben zojuist gedumpt (zie vriend/vriendin in het buitenland topic).
Aahhh! Dat is niet leuk.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar in het singles topic. Ben zojuist gedumpt (zie vriend/vriendin in het buitenland topic).
Heejquote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
Naar verhaal... ;{.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
Niet tof.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
wel een redelijk leuke achtbaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn leven is een beetje een achtbaan op het moment.
Weet iemand toevallig wat gewapend beton per kuub kost tegenwoordig? I.v.m. de heropbouw van mijn muur...quote:Op zondag 17 mei 2009 22:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
@ Lotuss zit net ff het verhaal te lezendaar wordt een mens depri van.
niet de muur weer opbouwen wordt vast moeilijk komende tijd sterkt
Ja, we hoeven deze week maar 3 daagjes te werkenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna, zet maar alvast je wekker op stil en uit enzo
1 Singles meet zou genoeg moeten zijn om je er van te weerhoudenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig wat gewapend beton per kuub kost tegenwoordig? I.v.m. de heropbouw van mijn muur...![]()
Hoi MNRquote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, we hoeven deze week maar 3 daagjes te werken
Ja lekker rustig, heb ik meer tijd overquote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, we hoeven deze week maar 3 daagjes te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gebroken hart en een liter tranen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig wat gewapend beton per kuub kost tegenwoordig? I.v.m. de heropbouw van mijn muur...![]()
Hoe is 't met jou nu dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Een gebroken hart en een liter tranen.
Pff, altijd klote zeg als je je zo openstelt aan iemand en dan zoiets gebeurd..quote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel goed. Ik ben de emotionele muur aan het afbreken.quote:
Goed zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel goed. Ik ben de emotionele muur aan het afbreken.
Ben nu wat meer met mn familie aan het optrekken. Vandaag heel gezellig gehad.
Hoe is het met jou?
Filmpje gepakt, sjoelbak geboend, wat theorie geleerd, voetbal gekeken (omg spannend), lekker gegeten.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goed zo.Wat heb je vandaag gedaan dan?
Met mij is het prima.
*djayzz had ook auto moeten wassen....quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Filmpje gepakt, sjoelbak geboend, wat theorie geleerd, voetbal gekeken (omg spannend), lekker gegeten.
Zou eigenlijk de auto wassen maar het regende, dus dat scheelde.
Ja, voetbal was spannend. Had je nog partij gekozen dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Filmpje gepakt, sjoelbak geboend, wat theorie geleerd, voetbal gekeken (omg spannend), lekker gegeten.
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
*djayzz had ook auto moeten wassen....![]()
Gelukkig is het daar nu te laat voor. ik ga slapen
Ik had niet echt partij gekozen, maar Twente had van me mogen winnen. Dat uitgerekend Hersi de penalty miste is een partij wrang.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, voetbal was spannend. Had je nog partij gekozen dan?
Haha, auto wassen vind ik zulk vervelend werk.
Tja.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik had niet echt partij gekozen, maar Twente had van me mogen winnen. Dat uitgerekend Hersi de penalty miste is een partij wrang.
Oh ja, klasse gespeeld, maar voor mn gevoel had twente de overhand en de betere kansen. Maar goed, ik heb me wel vermaaktquote:Op zondag 17 mei 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja.Ach, ik gunde het Heerenveen ook wel.
Precies. CL finale belooft trouwens ook wat!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh ja, klasse gespeeld, maar voor mn gevoel had twente de overhand en de betere kansen. Maar goed, ik heb me wel vermaakt
Dan was ik hem alsnogquote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef halfbearad het volgende:
Nee hoor. Op mijn dekbed staat hotel.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:37 schreef djayzz het volgende:
Is het zielig om als single een dekbed met rozenblaadjes op je bed te leggen. heb ik ooit onder invloed van mijn ex gekocht..
Toch niet met emmer en spons ?quote:
Dat ligt er aan of er nog kamers vrij zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee hoor. Op mijn dekbed staat hotel.Weet niet hoeveel dat over mij zegt?
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of er nog kamers vrij zijn
Het is maar goed dat je niet over prijzen begintquote:Op zondag 17 mei 2009 23:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die moet ik je geven box. Ik heb er geen fatsoenlijk antwoord op.
Is goed, dan is het minder raarquote:Op zondag 17 mei 2009 23:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar als je je er druk om maakt wil ik er wel bij komen liggen hoor!
Dat wilde ik doen. Maar ik kreeg het niet voor elkaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:44 schreef rival het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet over prijzen begint
Denk dat je me beter kunt komen halen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is goed, dan is het minder raarWeet je het te vinden of zal ik je komen halen?
niet zonder een foute indruk achter te laten neequote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen. Maar ik kreeg het niet voor elkaar.
Nee open! het regent toch nietquote:
Kan ik dat niet beter mijn dekbed meenemenquote:
Nu je het zegt, wat een weertje.. niet dat ik daar vanmiddag wat aan had..... tegen de tijd dat ik wakker wasquote:
Ik wil geen dekbed met rozenblaadjes op mijn bed. Mijn reputatie, wat doe je?!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan ik dat niet beter mijn dekbed meenemen
Haha:P ik heb heel de dag op zolder gezeten, en alleen savonds nog van het lekkere weer genoten. dat ga ik volgende week wel inhalenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wat een weertje.. niet dat ik daar vanmiddag wat aan had..... tegen de tijd dat ik wakker was
Je "mijn bed is een hotel" reputatie?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil geen dekbed met rozenblaadjes op mijn bed. Mijn reputatie, wat doe je?!
ik lag de hele middag nog in bedquote:Op maandag 18 mei 2009 00:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha:P ik heb heel de dag op zolder gezeten, en alleen savonds nog van het lekkere weer genoten. dat ga ik volgende week wel inhalen
Ja dat vind ik ook!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik lag de hele middag nog in bed
maar ben vanavond nog weggeweest tenminste
Moet kunnen op zondag
Slaap lekker lieve djayzzquote:Op maandag 18 mei 2009 00:09 schreef djayzz het volgende:
Zo! gedoucht, schoon beddengoed. wat zal ik lekker slapen![]()
Dag lieve singles
Ergens tussen Groningen en 's-Hertogenbosch denkt hij..quote:
ergens tussen grunn en den bos is zeker liefde is de luchtquote:Op maandag 18 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ergens tussen Groningen en 's-Hertogenbosch denkt hij..
je veranderd van onderwerpquote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef Ofresca het volgende:
Ik had het over jou. Jij nog wat op het oog?
Beetje ver wegquote:Op maandag 18 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ergens tussen Groningen en 's-Hertogenbosch denkt hij..
Weet hij dat ook? anders quote ik het morgenochtend evenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ik vind djayzz gewoon een leuke gozer.
Nu jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:38 schreef rival het volgende:
[..]
Weet hij dat ook? anders quote ik het morgenochtend even
Ik ken een leuke dame
Jij kent een leuke dame met wie jij... ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mwoh, tis altijd wel ergens 5 uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]je hebt gelijk het is al nacht !!
Proostquote:Op maandag 18 mei 2009 00:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh, tis altijd wel ergens 5 uur.
*plop* zegt de beugel.
Proost.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh, tis altijd wel ergens 5 uur.
*plop* zegt de beugel.
Laten we erover ophoudenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij kent een leuke dame met wie jij... ?
Dan zal ik niet verder doorvragen.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niet meer zown behoefte om privedetails hier zo op het forum neer te zetten
Thanks, but no thanks.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:49 schreef rival het volgende:
[..]
dawg!
*schenkt dawg een virtueel biertje*
weet ook nie waarom, voor je het vraagt
Nee, ik drink gewoon niet zo heel vaak alcohol meer. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:53 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt er al teveel op?
bier is niet klasse genoeg voor je?
ik zal je nog eens wat aanbieden
Nu lijkt het net of ik echt ergens mee bezig ben oid maar ik geniet gewoon van het vrijgezel zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 00:50 schreef Ofresca het volgende:
Dan zal ik niet verder doorvragen.Succes met haar!
Nu nog maar 6 dagen in de week, dan is zondag de logische dag om het niet te doen!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik drink gewoon niet zo heel vaak alcohol meer. Maar toch bedankt.
Dat was kortquote:Op maandag 18 mei 2009 00:54 schreef Carooltje79 het volgende:ik ga me bedje maar eens opzoeken
Truste
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:54 schreef Carooltje79 het volgende:ik ga me bedje maar eens opzoeken
Truste
Meestal op vrijdag of zaterdag, maar niet elke week.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:55 schreef rival het volgende:
[..]
Nu nog maar 6 dagen in de week, dan is zondag de logische dag om het niet te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |