Door positieve ervaringen op te doen. Door je gedachten te onderzoeken en deze om te buigen naar positieve redeneringen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
Goed maar een ff een kasloze vraag tussendoor
"Hoe wordt je minder onzeker ?"
Ah je hebt terug gelezenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Door positieve ervaringen op te doen. Door je gedachten te onderzoeken en deze om te buigen naar positieve redeneringen.
Of door bijv. je grootste angst onder ogen te zien, in te gaan. Of door objectief te bekijken of je angst reeel is.
Ik scande even door alles heen en zag je vraag staanquote:
Vind ik wel 'n goede, dekt 'n heleboelquote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Door positieve ervaringen op te doen. Door je gedachten te onderzoeken en deze om te buigen naar positieve redeneringen.
Of door bijv. je grootste angst onder ogen te zien, in te gaan. Of door objectief te bekijken of je angst reeel is.
Dan ben je juist extra welkom.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Valba het volgende:
Hallo iedereen hier ben nieuw en al m'n leven lang single, zit ik hier dan goed?
BTW ook m'n allereerste post:D
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
Als ik mezelf niet kietel doet niemand het meer.....
[ afbeelding ]
Kietel je mij ook?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
Als ik mezelf niet kietel doet niemand het meer.....
[ afbeelding ]
Je mag ook een eerdere relatie hebben gehad hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Valba het volgende:
Hallo iedereen hier ben nieuw en al m'n leven lang single, zit ik hier dan goed?
BTW ook m'n allereerste post:D
Ja je antwoorden worden altijd erg gewaardeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik scande even door alles heen en zag je vraag staan![]()
Dat kan ik best aanquote:
Haha, je foksmoking nog wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik doe mijn uiterste best, ik post hier in mijn FOK!-smoking voor jou ja!.
Weltrustequote:Op zondag 17 mei 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik ga naar bed! Slaap lekker iedereen
beetje in stijl blijven natuurlijkquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel zo'n lekkere, zachte, smakelijke bruine magnum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |