Alweerquote:Op zondag 17 mei 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb iets te veel alcohol op denk ik
Ik denk dat hij het wel snapt hoe ik het bedoel, maar bedankt voor je reactiequote:Op zondag 17 mei 2009 21:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Wel grappig, dat alcohol dus het verschil is tussen muisklikken op 1 smiley, of 3 smileys
Ik ben tweeling als sterrenbeeld, telt dat ook?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar het was grappig geweest als je ook echt 'n twin was geweest net als ik(en net als heel veel mensen eigenlijk, maar ach).
Ik wel, behalve degene die ik niet zo vaak gebruik.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:15 schreef HeatWave het volgende:
Muisklikken, smilies tik je toch handmatig?.
Het huis van de buren staat niet te koop, sorry!quote:
Ja! Het was leukquote:
Ja, dit is nog langzaam...quote:Op zondag 17 mei 2009 21:16 schreef Ajam het volgende:
De mail is de deur uit. Gaat het hier altijd zo snel?
TWEELINGENquote:Op zondag 17 mei 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben tweeling als sterrenbeeld, telt dat ook?
Verplicht bij de les blijven hier dus. Waar kan ik de declaratie voor de slijtage van mijn F5-button indienen dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Het was leuk
Maar vorige week had ik veeeél meer op.
[..]
Ja, dit is nog langzaam...Maaár het went vanzelf!
Bij Danny?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef Ajam het volgende:
[..]
Verplicht bij de les blijven hier dus. Waar kan ik de declaratie voor de slijtage van mijn F5-button indienen dan?
Ik ben bekeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Net of jij enige waarde hecht aan astrologie hw
ik doe volgend weekend mijn communie, wat drink je?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wel, behalve degene die ik niet zo vaak gebruik.
[..]
Het huis van de buren staat niet te koop, sorry!
Ik had een communiefeestje
Watermannen...ff denken wanneer die ook alweer jarig zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TWEELINGEN
Tweelingen doet het goed met Waterman..
Ik 18 febquote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Watermannen...ff denken wanneer die ook alweer jarig zijn.
februariquote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
februari?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgende week kan ik niet, maar het weekend daarna welquote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doe volgend weekend mijn communie, wat drink je?
Ik denk ook dat het wel gesnapt wordt, ook wel door mij hoor. Ik meende het niet zo serieus.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel snapt hoe ik het bedoel, maar bedankt voor je reactie
Ja die paar die ik uit m'n hoofd ken typ ik...maar dat zijn er (nog) niet zoveel.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:15 schreef HeatWave het volgende:
Muisklikken, smilies tik je toch handmatig?.
regel ik ffquote:Op zondag 17 mei 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende week kan ik niet, maar het weekend daarna wel
Misschien kan je je communie verzetten?
Ja hoor, telt ook, for my partquote:Op zondag 17 mei 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben tweeling als sterrenbeeld, telt dat ook?
Drie keer gequote op rij. Was iets dat KF verzon geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das ook toevallig, dat zegt je fobo ook!
@ halfbearded...hattrick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |