Is dat NIET zo dan ? Dan durf ik misschien ook ECHT te komenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
IS natuurlijk bullshit. Elke meet van welk subforum dan ook beginnen velen enthousiast mee te doen en uiteindelijk zegt het gros af omdat het grote bekken achter het scherm zijn of psychoten die denken dat Yvonne echt een klein dik propje met slachttanden is, Danny echt uncle Fester is, veel users hooligans zijn of dat ik in het eggie ook adhd-relnicht ben
Oh ja , en aan mij kan het ook niet liggen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het dan niet zo vreemd dat veel nieuwkomers op het laatste moment afzeggen, als ik het zo even teruglees..
En ik heb niet zoveel gezegd, dus aan mij lag het dit keer niet.
Zijn BX en Relmof (Echt, blijft een goeie typo, ik vind hem nog steeds grappig. Alhoewel dat waarschijnlijk meer over mij dan over Rekmof (hihi), maar goed nu verder met de zin waar ik net mee begonnen was) broer en zus?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dat NIET zo dan ? Dan durf ik misschien ook ECHT te komen![]()
Want ik ben nog steeds bang voor al die mensen die zo naar tegen me deden , en sommigen nog steeds doen.
Ene Remlof achtervolgt me steeds , en elke keer verwijdert hij mijn posts , en ook ene BrandX met een blauw dingetje ook achter haar naam . Ook zij , alleen is die niet zo snel. Maar ik heb al wel gehoord dat het broer en zus zijn , dus dat verklaart een heleboel.
Jullie maken de mensen bang ja.
Stop daar eens mee , want anders ........( oops , daluk zien ze dit weer als een dreigement , en dan ben ik 48 uur pleite , of langer , en moet ik weer een meter bier bestellen voor Yvonne om weer te mogen praten hier met mijn vriendjes )
Dus ik zet maar ... anders .......dan kom ik niet, en ga ik lekker naar die andere meet voor verlegen mensen Fok 10 jaar-meet voor extreem verlegen Fokkers
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, zet mij ook maar op de lijst dan!
P.S. Waarom staat de 6-jaarmeet er niet tussen?
" Aangetrouwd "quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet, want Tijn is ook geen Oldbie Oldbie
Dan telt leenkloon ookquote:
Ik las aandouwenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan telt leenkloon ook![]()
En anders moet Mike me maar even tijdelijk aantrouwen ja
quote:
Jij leest wat je wilt lezen.quote:
Rochel jij dat even dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij leest wat je wilt lezen.
http://www.legertenten.nl/ is iedereen in een keer van het tentprobleem af en het is nog gezellig ook!
Die tenten.quote:
Dan moet ik eerst weten hoeveel mensen er mee willen doen. zijn wel ¤160 voor en weekend. Misschien voor de liefhebbers makkelijk/mogelijk om bij het arrangement in te doen? (Ik gooi ook maar een balletje op...)quote:
Misschien kan FOK! korting krijgen. Gewoon 20 tenten ofzo huren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten hoeveel mensen er mee willen doen. zijn wel ¤160 voor en weekend. Misschien voor de liefhebbers makkelijk/mogelijk om bij het arrangement in te doen? (Ik gooi ook maar een balletje op...)
Ik verwacht niet anders. En jullie staan naast onze tentquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef oshiro het volgende:
De Dakar-auto is natuurlijk ook aanwezig!
Zie sig
http://www.hotels.nl/nl/utrecht/5star.htmquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zijn er bungalows oid beschikbaar in de directe omgeving? Outsidr moet dat voor zijn rug, en ik voor mijn ruimte/privacyanders komt ik niet
Ik wil geen duur hotelding!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:29 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.hotels.nl/nl/utrecht/5star.htm
Hier kun je vast héérlijk slapen.
google + huisje huren + utrecht. ;')quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik wil geen duur hotelding!
Gewoon een bungalow ofzo!
Utrecht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:14 schreef Grulez het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is het bekend waar het (waarschijnlijk) wordt gehouden.
Hallo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[
En anders moet Mike me maar even tijdelijk aantrouwen ja
Jij kan niet 1 nacht in een tent slapen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zijn er bungalows oid beschikbaar in de directe omgeving? Outsidr moet dat voor zijn rug, en ik voor mijn ruimte/privacyanders komt ik niet
Voor mij alleenquote:
bier drinkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
En wat doe ik als ik niemand herken? nou nou nou ? Wat dan ? Nou?
in je broek zekerquote:
dat kan ik wel denk ik ... hebben ze geen Captain Morgan? Arw arw arw!quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
Is Yvonne, dat kleine dikke admin propje vogelvrij op deze parteeeey?
Ja kom... Yvonne is zooooooooooooooooo dik, dat ze haar eigen google streetview page heeft!quote:
Your mothervonne is so big, you need a lunchpack when you walk around her.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom... Yvonne is zooooooooooooooooo dik, dat ze haar eigen google streetview page heeft!
En ze is maximaal 1 meter 23
Yvonne is zoooooooooooooooo dik, haar inlegkruisjes worden geleverd door beterbed!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Your mothervonne is so big, you need a lunchpack when you walk around her.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kom... Yvonne is zooooooooooooooooo dik, dat ze haar eigen google streetview page heeft!
Yvonne is zooooooooooooooo dik dat ze een eigen ingang bijd e McDrive heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne is zoooooooooooooooo dik, haar inlegkruisjes worden geleverd door beterbed!!!!!!!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne is zoooooooooooooooo dik, haar inlegkruisjes worden geleverd door beterbed!!!!!!!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, een 4 persoons. Dus wel in mijn broek jaquote:
ben je zo dik dat je zo'n grote broek nodig bent?quote:Op donderdag 4 juni 2009 03:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Neen, een 4 persoons. Dus wel in mijn broek ja
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je zo dik dat je zo'n grote broek nodig bent?
scheelt dat jij een hongerwinter wel door komtquote:
So truequote:Op donderdag 4 juni 2009 03:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt dat jij een hongerwinter wel door komt
* rulerofdeath gaat maar iets meer bier drinkenquote:
hey lullo 1 keer UMBERTO TOZZI en je bent off the hookquote:
En terecht, want dit gaat nergens overquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat maar iets meer bier drinken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 03:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lullo 1 keer UMBERTO TOZZI en je bent off the hook
tjah, moet toch watquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
En terecht, want dit gaat nergens over
Ik hoop hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, moet toch wat
bier FTW.
maar hoe gaat de meet nou plaatsvinden? gewoon een tentenkamp met dronken FOK!kers?
ok, slaap zequote:
Preciesquote:
Ik had begrepen dat het in de "Berenkuil" was ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:07 schreef raaavi het volgende:
Het Lowlands terein?
Rond 5 sept. ruik je het niet meer
Dat ken ik alleen als de kruising van een paar fietspaden in overvecht(utrecht)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het in de "Berenkuil" was ofzo
Het schijnt ook een camping te zijn die zo heet in Utrecht (Vlakbij de Veemarkt)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen als de kruising van een paar fietspaden in overvecht(utrecht)
Dat ding is een beetje verwaarloosd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het schijnt ook een camping te zijn die zo heet in Utrecht (Vlakbij de Veemarkt)(althans volgens google)
Hebben ze hem een paar km verplaatst? De laatste keer lag hij nog gewoon in oost hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen als de kruising van een paar fietspaden in overvecht(utrecht)
Je kiest voor ons. Slotje, opgelost.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Skaai het volgende:
Mijn aanwezigheid is onder voorbehoud btw, dubbele plannen in het vooruitzicht. Dat wordt iene-miene-mutten
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Skaai het volgende:
Mijn aanwezigheid is onder voorbehoud btw, dubbele plannen in het vooruitzicht. Dat wordt iene-miene-mutten
en er is voor ieder wat wils!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:13 schreef Darkwolf het volgende:
Utrecht.
Lekker centraal.
Lijkt mij de meest uitgekozen locatie.
(Of iets in die buurt in ieder geval!)
niet doenquote:
En dan laten jullie mij daar achterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We gaan naar een kinderboerderij?!
Ja samen met de rest van Fok!quote:
met 2 vrienden nog wel toch?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
*Schopje
Ik kom met 2 vrienden van mij dus wordt het BONG + aanhang
quote:
meet het meest veelzijdige stukje veldslag, meet!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want hij gaat een poging wagen iemand helemaal kapot te maken.
hij wil gewoon zn sloop premiequote:Op zondag 21 juni 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want hij gaat een poging wagen iemand helemaal kapot te maken.
Jamaar Remlof lokt uit, heb je wel eens 5 minuten naar zijn ava zitten staren.. het schuim staat je op de bek!quote:
Wie zit er dan ook 5 minuten naar een avater te staren.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar Remlof lokt uit, heb je wel eens 5 minuten naar zijn ava zitten staren.. het schuim staat je op de bek!
Ikke! Ik wor al na de eerste aanzicht van die schele ava zo agressief dat ik me erop ga focussen!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie zit er dan ook 5 minuten naar een avater te staren.
Ga jij?quote:
joah, ik stond ineens op de lijstquote:
zijn honden toegelaten?quote:
Om 6 uur toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar wordt de meet gehouden? Heb geen zin om te gaan haasten als het gezellig is, om de laatste trein te halen. En laatste bus vanaf Utrecht Centraal naar mijn huis gaat om 0:55.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |