Zelfdequote:
En anders vraag je het toch even aan die meneer op marktplaats waarvan je ze tweedehands koopt?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb een paar leuke Nike schoenen op het oog, maar enkel verkrijgbaar via internet. Nu heb ik alleen als kind Nike's gedragen en dus weet ik niet hoe ze vallen!
Ik heb normaal gesproken maat 42, maar bij Tigers heb ik 42.5 nodig.
Dus iemand die dit weet?
Geen marktplaats, maar Asosquote:Op zondag 17 mei 2009 19:18 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
En anders vraag je het toch even aan die meneer op marktplaats waarvan je ze tweedehands koopt?
Het is of UK 8 (42) of UK 9 (43)quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef Lundegaard het volgende:
Liever iets groter (half) maatje dan schoenen die precies passen.
Dus neem 42.5 zou ik zeggen. Over het algemeen vallen nikes niet te klein of te groot.
alleen valt de ene serie schoenen dan de andere serie... ook als er 1 merk is waar je niet vanuit kan gaan dat de maat valt zoals het zou moeten is het nikequote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef Lundegaard het volgende:
Liever iets groter (half) maatje dan schoenen die precies passen.
Dus neem 42.5 zou ik zeggen. Over het algemeen vallen nikes niet te klein of te groot.
Ik heb net even gekeken, en mijn Allstars zijn maat 7.5 UK (42 EU) dus ik denk dat ik het antwoord hiermee heb!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:40 schreef SinjiOnO het volgende:
Als je Allstars draagt in 42 dan kun je een volle maat kleiner nemen qua Nikes.
sla vooral de adviezen in de wind van iemand die een paar jaar lang nike schoenen heeft verkocht...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, en mijn Allstars zijn maat 7.5 UK (42 EU) dus ik denk dat ik het antwoord hiermee heb!
Mijn Allstars zijn UK 7,5, jij zegt dus dat ik dan Nike UK 9 nodig heb?!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sla vooral de adviezen in de wind van iemand die een paar jaar lang nike schoenen heeft verkocht...
80% kans dat ze niet gaan passen
ik zeg dat je van nike schoenen niet kan uitgaan dat ze vallen zoals je zou willen. Ik heb ze jaren verkocht en zelf ook regelmatig een paar gekocht... ik had op een geven moment maat 38,5, 39 en 40 in huisquote:Op zondag 17 mei 2009 19:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Mijn Allstars zijn UK 7,5, jij zegt dus dat ik dan Nike UK 9 nodig heb?!
Oke, bedankt voor het advies!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zeg dat je van nike schoenen niet kan uitgaan dat ze vallen zoals je zou willen. Ik heb ze jaren verkocht en zelf ook regelmatig een paar gekocht... ik had op een geven moment maat 38,5, 39 en 40 in huishet is zooo afhankelijk van waar ze geproduceerd zijn, welke serie het is en welk model....
Je zit ook nog probleem met de breedte van je voet..... ene model valt breed en de ander valt smal... de kans dat je ze niet lekker vind zitten is erg groot dus weet eerst zeker dat je ze mag retouneren anders zou ik het dus gewoon NIET doen..
http://www.asos.com/Nike/Nike-Deuce-Plimsolls/Prod/pgeproduct.aspx?iid=637990&cid=5776&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=1&clr=Greyquote:Op zondag 17 mei 2009 20:18 schreef 49euro het volgende:
Nikes vallen toch juist klein vergeleken met andere sportschoenen? om watvoor schoenen gaat het precies?
Het beste advies is nog gewoon naar de winkel gaan en passen. Het model moet wel ergens in Nederland te vinden zijn toch? Misschien niet de colorway maar dat boeit weinig als je ze alleen wil passenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zeg dat je van nike schoenen niet kan uitgaan dat ze vallen zoals je zou willen. Ik heb ze jaren verkocht en zelf ook regelmatig een paar gekocht... ik had op een geven moment maat 38,5, 39 en 40 in huishet is zooo afhankelijk van waar ze geproduceerd zijn, welke serie het is en welk model....
Je zit ook nog probleem met de breedte van je voet..... ene model valt breed en de ander valt smal... de kans dat je ze niet lekker vind zitten is erg groot dus weet eerst zeker dat je ze mag retouneren anders zou ik het dus gewoon NIET doen..
En welke maat heb je bij je meeste andere schoenen?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb met al mijn nike's 39 als ik het goed heb.
38/39 maar meestal alleen hakken 38, en de rest 39 geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
En welke maat heb je bij je meeste andere schoenen?
Oke thanks, dan ga ik voor UK8!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
38/39 maar meestal alleen hakken 38, en de rest 39 geloof ik.
ja dat weet ik, desalniettemin vind ik grote poten lelijk!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:40 schreef Leanne het volgende:
je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |