quote:Op zondag 17 mei 2009 18:49 schreef EIKELKAAS het volgende:
vandaag was een kankerdag, en hij blijft nog wel even klote. alleen maar huiswerk huiswerk huiswerk.
al werd ik wel een klein beetje blij toen ik zag dat lauriette online was.
Waarom ga je dan niet terug om verhaal te halen?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:50 schreef GasTurbine het volgende:
Ik was afgelopen week blij in het buitenland, maar nu negeert ze me en ben ik depressief.
Luchtverkeersleiders staken. En ze woont in Nederland.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet terug om verhaal te halen?
Huh ik volg je niet meer..quote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Luchtverkeersleiders staken. En ze woont in Nederland.
Ik ging naar het buitenland met een groep mensen en daar had ik het gezellig, nu zijn we terug maar negeert ze me. Ik zou niet terugkunnen omdat de luchtverkeersleiders daaro staken en ik hoef eigenlijk ook niet terug want ze woont in Nederland.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Huh ik volg je niet meer..
Je ging naar het buitenland omdat je luchtverkeersleider bent? Je vriendin vond dat niet zo leuk, nu je weer terug bent negeert ze je nog steeds?
Ga dan langs derquote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ging naar het buitenland met een groep mensen en daar had ik het gezellig, nu zijn we terug maar negeert ze me. Ik zou niet terugkunnen omdat de luchtverkeersleiders daaro staken en ik hoef eigenlijk ook niet terug want ze woont in Nederland.
ik zou gelijk aan de lsd gaan, en jouw avatar op fullscreen zetten. Al is de dood wel een overkill aan motivatie.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef RoBro het volgende:
als ik te horen zou krijgen dat ik doodga aan kenser zou een terecht straf van god zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Idem.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef Florian_ het volgende:
Die .rar met naaktfoto's van FOK!kers zoals Yvonne en ijsmeis heeft mij vandaag erg blij gemaakt
Louter oppervlakkige sma's.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Florian_ het volgende:
Damn Skylark. Een baas zoals jij heeft toch altijd een aantal sma's bij speeddial staan? Gewoon, voor erbij.
Uit ervaring?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:37 schreef Florian_ het volgende:
Zoek een meisje die geneeskunde studeert Skylark. Die zijn het tofst
Van jou ull word ik blij.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef Plums het volgende:
Dat ik nog een browniekoekje heb nu maakt me ook blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ik morgen eindelijk mijn cijfers kan beginnen in te halen.graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Boh gek, dan geniet jij constantquote:Op maandag 18 mei 2009 01:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik geniet ook altijd als ik hoor dat er weer iemand in afrika is gestorven
maar ik hoor het niet zovaak helaas :quote:Op maandag 18 mei 2009 07:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Boh gek, dan geniet jij constant
Ik geniet er vandaag vandaag van dat ik weer naar school ga.
Dat valt eigenlijk best mee
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:44 schreef Plums het volgende:
Niks.Misschien gebeurt er vanmiddag nog wel iets leuks ofzo.
Bij dezenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Idd.
En kan je dit weer hier posten waar het voor bedoeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |