Alsof ik dat aan hem ga vragenquote:
niks tegen de ict afdeling hequote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan hem ga vragenZo van: Hey, zit jij ook op Fok!?
Oh ja, ik was er nog vergeten bij te zeggen dat nadat hij dat had gezegd een paar van die idioten om hem heen in gniffelen uitbarstten na zijn uitspraakICT Afdeling
Jewel. Vier van die kneuzerige idioten die de hele dag domme grappen uit hun hokje schreeuwen. Je had ze eens moeten horen toen dat vliegtuig was gecrashed in dat weiland bij Schiphol..quote:
Kijk eens in een gemiddeld KLB topicquote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef Santello het volgende:
Ja toch omdat FOK het enige forum is in de wereld waar je een topic op slot kan gooien
Ja idd miss was het geen fokker, maar een bokker.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef Santello het volgende:
Ja toch omdat FOK het enige forum is in de wereld waar je een topic op slot kan gooien
hahahahahahahquote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Jewel. Vier van die kneuzerige idioten die de hele dag domme grappen uit hun hokje schreeuwen. Je had ze eens moeten horen toen dat vliegtuig was gecrashed in dat weiland bij Schiphol..
HE HAGELKAAS HEB JE DEZE AL GEHOORD!!!!! DE PILOOT HAD EEN TAALCURSUS AAN BOORD: IK LAND HIJ LAND WEILAND!! HAHAHAUHuuaahAHGAUaha!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
heftig zegquote:Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef Paul het volgende:
Ik zag ook een keer fok.nl openstaan bij een ICTer
hoaxquote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef behangplakker het volgende:
Normaal gebruik ik dat niet in het echte leven, maar mij binnenkort ga ik toch weg bij het bedrijf dus ik verveelde me gewoon
Oh, jij bent trouwens die randdebiel die iemands verhaal op hyves zette he? Ik was dat bijna vergeten.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef behangplakker het volgende:
Normaal gebruik ik dat niet in het echte leven, maar mij binnenkort ga ik toch weg bij het bedrijf dus ik verveelde me gewoon
.. Ben jij Jimmy..quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef behangplakker het volgende:
Ben jij die kerel die zijn stropdas verkeerd had?quote:
Hyves, openbare site. Fok!, zo mogelijk nog meer openbaar. Ik zie het probleem niet? Ik link alleen 2 sites aan elkaar en confronteer 2 partijen met elkaar, zo moeilijk is het niet hoor. Ultieme domheid, zieligheid, gebrek aan IQ en EQ en alles wat een mens het leven waard maakt, dat alles geldt voor mij niet hoor. TS moest gewoon niet zo dom zijn het op een openbare site te zetten en ondertussen allerlei dingen achter haar rug om te zeggenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, jij bent trouwens die randdebiel die iemands verhaal op hyves zette he? Ik was dat bijna vergeten.
Ik had je nog niet gecomplimenteerd op je ultieme domheid, zieligheid, en gebrek aan IQ, EQ en alles wat een mens het leven waard maakt.
ICT-afdelingen.quote:
Ik wil weten waar dit over gaat.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben jij die kerel die zijn stropdas verkeerd had?
[..]
Hyves, openbare site. Fok!, zo mogelijk nog meer openbaar. Ik zie het probleem niet? Ik link alleen 2 sites aan elkaar en confronteer 2 partijen met elkaar, zo moeilijk is het niet hoor. Ultieme domheid, zieligheid, gebrek aan IQ en EQ en alles wat een mens het leven waard maakt, dat alles geldt voor mij niet hoor. TS moest gewoon niet zo dom zijn het op een openbare site te zetten en ondertussen allerlei dingen achter haar rug om te zeggen![]()
quote:
Heb je gekeken wie het was, zo even uit je ooghoek gegluurd wat er linksboven stond!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef Paul het volgende:
Ik zag ook een keer fok.nl openstaan bij een ICTer
Help ons dan even en post een link of samenvatting.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die niet weten waar die rel over ging.
indd, dit moet geen fok-gate worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Help ons dan even en post een link of samenvatting.
Ik zie zo vaak ergens FOK open staan, vaak de frontpage, soms ook het forum maar het zijn allemaal lurkersquote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef troellie het volgende:
[..]
Heb je gekeken wie het was, zo even uit je ooghoek gegluurd wat er linksboven stond!
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 00:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
ICT-afdelingen.De grootste contactgestoorde afdelingen in elk bedrijf. Vandaar ook dat iedereen er z'n reet mee afveegt.
hoax! Een tweaker kapt de presentatie halverwege af en laat weten dat de spreker de search maar moet gebruikenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hoax! ICT-afdeling + 'opgelost, slotje.' == tweakers
Zooo, jij boefje!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zette laatst een paar keer bijna een 'TS...' opmerking in een msn-gesprek
QFT + Ik moest lachenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:35 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
hoax! Een tweaker kapt de presentatie halverwege af en laat weten dat de spreker de search maar moet gebruiken
Heet de directeur Roy?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
QFT + Ik moest lachen
Tevens, TS werk jij in hetzelfde bedrijf als ik? Ik heb dat nl. ook wel eens om me heen gehoord
Nee.quote:
E-M post topic waar hij meisje beetje belachelijk maakt. BP post dat topic op de hyves van dat meisje. Meisje post op FOK en is boosquote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Help ons dan even en post een link of samenvatting.
Kan toch.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan hem ga vragenZo van: Hey, zit jij ook op Fok!?
Dat klinkt zeer vermakelijk, linkje?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
E-M post topic waar hij meisje beetje belachelijk maakt. BP post dat topic op de hyves van dat meisje. Meisje post op FOK en is boos. E-M voelt zich er slecht door
. Daarna nog een topic in FB over het feit dat de TS altijd word genaaid op FOK als het kan.
Het opzettelijk naaien van medegebruikers. FB topique. De OP is al weg dus er valt niet meer veel uit te halen denk ikquote:Op maandag 18 mei 2009 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat klinkt zeer vermakelijk, linkje?
Was dat naar aanleiding van mijn uitspraken naar dat sletje toequote:Op maandag 18 mei 2009 13:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het opzettelijk naaien van medegebruikers. FB topique. De OP is al weg dus er valt niet meer veel uit te halen denk ik
Oh, die ken ik nog, ik had zelf ook al foto's van dat wief op zijn hyves gezien (maar niet op FOK! gepost).quote:Op maandag 18 mei 2009 13:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het opzettelijk naaien van medegebruikers. FB topique. De OP is al weg dus er valt niet meer veel uit te halen denk ik
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hahahahahahah![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de spoiler. Die gaf mij de glimlach die bij mij ontbrak na de mop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
Ja jongen je actie had grote gevolgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Was dat naar aanleiding van mijn uitspraken naar dat sletje toe?
Hele topic gemist
Zie die lui daar ook dom doenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja jongen je actie had grote gevolgen.
En wat is jouw belang erbij om een compleet vreemde te vertellen dat er iets over haar gepost wordt op een forum?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zie die lui daar ook dom doenE-W meende wel degelijk wat er in de OP stond, aangezien ik haar nu op msn heb en ze 4 dagen na de date al met iemand anders verkering had. Daarbij moet Fok! mensen niet behandelen als mensen met het IQ van onze mannelijke Kelly en hebben ze zelf ook nog enig verantwoordelijkheid. Ik zou het zo weer doen aangezien de TS zelf ook lullig is naar de persoon toe (hij wist dat alles opgezocht kon worden en zit op een openbaar forum met meer dan 250000 users achter iemands rug om te praten)
FOR GREAT JUSTICE!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En wat is jouw belang erbij om een compleet vreemde te vertellen dat er iets over haar gepost wordt op een forum?
Even wat actie in het topic en (voor mij totaal onbelangrijke) gerechtigheidquote:Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En wat is jouw belang erbij om een compleet vreemde te vertellen dat er iets over haar gepost wordt op een forum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |