Alsof ik dat aan hem ga vragenquote:
niks tegen de ict afdeling hequote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan hem ga vragenZo van: Hey, zit jij ook op Fok!?
Oh ja, ik was er nog vergeten bij te zeggen dat nadat hij dat had gezegd een paar van die idioten om hem heen in gniffelen uitbarstten na zijn uitspraakICT Afdeling
Jewel. Vier van die kneuzerige idioten die de hele dag domme grappen uit hun hokje schreeuwen. Je had ze eens moeten horen toen dat vliegtuig was gecrashed in dat weiland bij Schiphol..quote:
Kijk eens in een gemiddeld KLB topicquote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef Santello het volgende:
Ja toch omdat FOK het enige forum is in de wereld waar je een topic op slot kan gooien
Ja idd miss was het geen fokker, maar een bokker.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef Santello het volgende:
Ja toch omdat FOK het enige forum is in de wereld waar je een topic op slot kan gooien
hahahahahahahquote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Jewel. Vier van die kneuzerige idioten die de hele dag domme grappen uit hun hokje schreeuwen. Je had ze eens moeten horen toen dat vliegtuig was gecrashed in dat weiland bij Schiphol..
HE HAGELKAAS HEB JE DEZE AL GEHOORD!!!!! DE PILOOT HAD EEN TAALCURSUS AAN BOORD: IK LAND HIJ LAND WEILAND!! HAHAHAUHuuaahAHGAUaha!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
heftig zegquote:Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef Paul het volgende:
Ik zag ook een keer fok.nl openstaan bij een ICTer
hoaxquote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef behangplakker het volgende:
Normaal gebruik ik dat niet in het echte leven, maar mij binnenkort ga ik toch weg bij het bedrijf dus ik verveelde me gewoon
Oh, jij bent trouwens die randdebiel die iemands verhaal op hyves zette he? Ik was dat bijna vergeten.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef behangplakker het volgende:
Normaal gebruik ik dat niet in het echte leven, maar mij binnenkort ga ik toch weg bij het bedrijf dus ik verveelde me gewoon
.. Ben jij Jimmy..quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef behangplakker het volgende:
Ben jij die kerel die zijn stropdas verkeerd had?quote:
Hyves, openbare site. Fok!, zo mogelijk nog meer openbaar. Ik zie het probleem niet? Ik link alleen 2 sites aan elkaar en confronteer 2 partijen met elkaar, zo moeilijk is het niet hoor. Ultieme domheid, zieligheid, gebrek aan IQ en EQ en alles wat een mens het leven waard maakt, dat alles geldt voor mij niet hoor. TS moest gewoon niet zo dom zijn het op een openbare site te zetten en ondertussen allerlei dingen achter haar rug om te zeggenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, jij bent trouwens die randdebiel die iemands verhaal op hyves zette he? Ik was dat bijna vergeten.
Ik had je nog niet gecomplimenteerd op je ultieme domheid, zieligheid, en gebrek aan IQ, EQ en alles wat een mens het leven waard maakt.
ICT-afdelingen.quote:
Ik wil weten waar dit over gaat.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben jij die kerel die zijn stropdas verkeerd had?
[..]
Hyves, openbare site. Fok!, zo mogelijk nog meer openbaar. Ik zie het probleem niet? Ik link alleen 2 sites aan elkaar en confronteer 2 partijen met elkaar, zo moeilijk is het niet hoor. Ultieme domheid, zieligheid, gebrek aan IQ en EQ en alles wat een mens het leven waard maakt, dat alles geldt voor mij niet hoor. TS moest gewoon niet zo dom zijn het op een openbare site te zetten en ondertussen allerlei dingen achter haar rug om te zeggen![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |