Zo af en toe wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef thomaSe het volgende:
http://www.countdownclock(...)ow.swf?clickURL=http://www.countdownclockcodes.com/&clickLABEL=MySpace Countdown Clocks&flashLABEL=Countdown Clock Codes&skin=http://www.countdownclockcodes.com/cd/ccc-cartoons/skins/2.jpg&text=DECISION%20DAY&untilColor=16777215&textColor=16711731&datesColor=0&year=2009&month=4&day=18&hour=9&minute=0&second=0&x=10&y=85
Schema erin?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:09 schreef raaavi het volgende:
Vanaf nu optimistische TT's en ik ga wel even een OP maken daaaan!
Ik ken je gevoel hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 17:12 schreef Hanneke12345 het volgende:
Kutexamens. ;x Bij toetsen heb ik tenminste nog niet het gevoel dat het echt belangrijk is enzo. Maar nu leert iedereen dus dan voel ik me extra slecht voorbereid als ik niet leer.
Heerenveen of twente, wat gok jij?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga ook voetbal kijken
misschien vanavond nog even het samengevat boekje openslaan, maar opzich zit het er wel weer op
Gelijkspelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
GelijkspelEn wie wint uiteindelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radialen en graden. Graden meestal als je hoeken uit moet rekenen, komt vooral met krachten voor. Radialen vaker in formules. Bij natuurkunde heb je meestal graden nodig sowieso.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef florabay het volgende:
Oja wie weet wanneer je bij natuurkunde je rekenmachine op RAD moet zetten en wanneer op DEG?
Mja, ik sta wel oké, alleen ik heb voor frans1 en letterkunde een 5. Dus ik kan niks meer verpesten. En natuurkunde maak ik me wat zorgen voor omdat we daarvoor echt te makkelijke SE's hadden waardoor ik nooit wat gedaan heb en van 't afgleopen jaar eigenlijk niks weet.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik ken je gevoel hoor![]()
Sommige mensen kunnen gewoon totaal niet leren... zo ik ook niet en ik doe het ook niet...
Maar ik sta overal erg goed voor, dus maak me ook geen zorgen
ik had je toch een PM gestuurdquote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij ging er toch een maken?
njah ik maak er wel eentje wacht even
En zonder examenbundel kunnen hem hier vinden:quote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef poffu het volgende:
Mensen met HAVO Nederlands en een EXAMENBUNDEL moeten voor de grap eens Examen 2006 I maken.
En dan serieus maken en daarna nakijken, wat een enorm kut examen is dat geweest zeg. Vooral vraag 8 (wil je weten waarom? roep hier even, leg ik uit waarom).
Echt de moeite waard. Oja, niet stressen als je hem kut maakt, maak dan gewoon die van 2007 die is makkelijker.
Wat?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Fip het volgende:
Vanavond die nieuwe serie op Comedy Central, ben benieuwd
Welke maak je? ga ik die ook ff makenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:02 schreef raaavi het volgende:
Doe is stil, ik ga nederlands examen even maken!
2008-Iquote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke maak je? ga ik die ook ff maken
Als dat niet getekend is op comedy central is niet leukquote:
Mad Men is een serie die ik op Dvd hebquote:Op zondag 17 mei 2009 18:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als dat niet getekend is op comedy central is niet leuk![]()
Het blokje, simpsons, south park en family guy !!!![]()
Iets met hoeksnelheid? ook in rad.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef florabay het volgende:
Oja wie weet wanneer je bij natuurkunde je rekenmachine op RAD moet zetten en wanneer op DEG?
Ja klopt, meerkeuze is echt een eitje.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:27 schreef labbit het volgende:
[..]
20 meerkeuze vragen en een kleine samenvatting.
Hoe moeilijk kan het zijn
Ik mag lekker iedere dag op de fietsquote:Op zondag 17 mei 2009 18:32 schreef Stukjekaas het volgende:
Mijn ouders brengen mij de komende 2,5 weken iedere dag waarop ik een examen heb naar school
Ik rij gewoon met de auto naar schoolquote:Op zondag 17 mei 2009 18:42 schreef florabay het volgende:
[..]
Ik mag lekker iedere dag op de fiets![]()
Maar ik hoef ook maar 3 minuten
Ik zie op tegen Nederlands, kan iemand me moed inpraten?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik zie op tegen Nederlands. Kan iemand me moed inpraten! Of anders mijn moed compleet wegnemen door me af te kraken? (Of kan iemand een taalfout in deze post vinden en mijn taalgebruik dan afkraken?)
Kunnen we het maken? Nou en of.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik zie op tegen Nederlands. Kan iemand me moed inpraten! Of anders mijn moed compleet wegnemen door me af te kraken? (Of kan iemand een taalfout in deze post vinden en mijn taalgebruik dan afkraken?)
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbal > schoolquote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef HocBarr het volgende:
Ik moet nog even Management en Organisatie doorlezen. Dat van de Current en Quick ratio, solvabiliteit en rentabiliteit. Maar ik wil ook voetbal kijken.
Alsof je hele slagen van deze ene avond afhangt.quote:
Ik ook niet, maar wel lekker in mn bedje liggen met een muziekjequote:Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef Fip het volgende:
Voor 11 uur slaap ik toch nooit... dus het wordt gewoon de normale tijd voor mij. Maar wel braaf om half 8 de wekker gezet.
Ik ben dus niet de enige die na een half uur wel klaar is met dat tekstverklarenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef emopuntgif het volgende:
Dat heb ik ook, die vragen heb je in een halfuurtje wel gemaakt, samenvatting wel in driekwartiertjes.
Ik ook..quote:
Dit idee heb ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef Berepis het volgende:
Ik ben niet zenuwachtig maar ik heb gewoon het idee dat ik niet genoeg gedaan heb of wat vergeten ben
Dat gevoel heb ik altijd ook bij normale tentamensquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef Berepis het volgende:
Ik ben niet zenuwachtig maar ik heb gewoon het idee dat ik niet genoeg gedaan heb of wat vergeten ben
Ik sta elke dag op met dat gevoelquote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef florabay het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik altijd ook bij normale tentamens
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:44 schreef svefn het volgende:
Zonder goede OP ga ik mijn examens zeker verknallen inderdaad help !!!;;1;!!11;11!!!!
Het ziet er zo stom uit anders.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:44 schreef svefn het volgende:
Zonder goede OP ga ik mijn examens zeker verknallen inderdaad help !!!;;1;!!11;11!!!!
Staan erbij. Topquote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef Marissaatje het volgende:
Misschien nog wat linkjes voor in de OP?
http://eindexamen.3fm.nl/
http://www.examenblad.nl
http://www.eindexamens.leidenuniv.nl/nietcestof.html
http://www.examen.nl
http://www.examenbundel.nl
http://www.alleexamens.nl
http://www.havovwo.nl
http://deklasvan2009.ncrv.nl/
Sterkte,quote:
ja dus.. misverstandquote:Op zondag 17 mei 2009 21:14 schreef raaavi het volgende:
Je mag toch gewoon naar de wc tijdens de examens?
Onder begeleiding toch? iig dat is bij ons zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:14 schreef raaavi het volgende:
Je mag toch gewoon naar de wc tijdens de examens?
Koffie / Thee / Waterquote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef Fip het volgende:
Bij ons schenken ze koffieis dat ook overal zo?
Ik heb echt t idee dat ik tijdens de examens een keer kei hard moet gaan schijten.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:15 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Onder begeleiding toch? iig dat is bij ons zo.
hahahah zou wel lache zijn, en SWITCH iedereen een plaatsje naar rechtsquote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef florabay het volgende:
Je mag niet van je stoel opstaan zonder toestemming bij ons
Wat ik ook wel snap want anders wordt het echt een zooi als iedereen zomaar gaat lopen![]()
Omdat je zoveel moet schrijven ehquote:Op zondag 17 mei 2009 21:26 schreef poffu het volgende:
heeft iemand de motivatie om zo'n samenvatting te maken van een oefenexamen? ik kap bij elk examen na het vaken van het tekstverklaring gedeelte....
Hehe inderdaad. Ik ga wel slapen rond een uur of 12, dat is erg vroeg voor mijn doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
ik zou het niet overdrijven dat vroeg slapen gaan
Jij staat om 9 uur als je om 9 uur het examen hebt?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef poffu het volgende:
11/12 uur slapen voor mij, 9 uur op. Prima 9 uur geslapen.
10 uur schrap ik![]()
Hij doet Havoquote:Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Kingside het volgende:
[..]
Jij staat om 9 uur als je om 9 uur het examen hebt?
Ik hou van eten!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
ik zou het niet overdrijven dat vroeg slapen gaan
Je moet gewoon een tekstverklaring maken en een tekst samenvattenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:46 schreef TC_Artemis het volgende:
Havo NL, wat moet je nou precies kunnen? ik hoor zooooooooveeel verschillende dingen nu :S
Lekkere Timingquote:Op zondag 17 mei 2009 21:46 schreef TC_Artemis het volgende:
Havo NL, wat moet je nou precies kunnen? ik hoor zooooooooveeel verschillende dingen nu :S
'Ook nog'?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:45 schreef Kingside het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, mogen die Havoerds ook nog later naar school gaan.
Nee ik heb ook geen aarsch gedaan voor NL, maar niet eens weten wat voor vragen je kan verwachten enzo... dat getuigt wel van hele slechte voorbereiding.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Niet zo heel gek hoor als je nu pas aan je Nederlands begint?
Ja want HBO is zooo tofquote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef Fip het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen aarsch gedaan voor NL, maar niet eens weten wat voor vragen je kan verwachten enzo... dat getuigt wel van hele slechte voorbereiding.
Ik ben ook jaloers op havoerds
Een maat van me doet HBO. Die heeft het er best naar zn zin. Maar dat komt ook omdat ie meer in de kroeg zit dan in collegebanken.quote:
Oh geloof me, ik ben prima voorbereid, ik heb zelfs teveel gedaan als ik de meeste mensen mag geloven, vandaar. Ik hoor nu dat je alleen hoeft te kunnen samen vatten, en oorzaak/gevolg en tekstsoorten hoeft te weten.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef Fip het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen aarsch gedaan voor NL, maar niet eens weten wat voor vragen je kan verwachten enzo... dat getuigt wel van hele slechte voorbereiding.
Ja, vraag ik me ook af.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Blocko het volgende:
Is het nou de bedoeling dat je dat millimeter papier meneemt?
Lijkt me toch dat je papier krijgt van school...
Ik heb werkelijk geen idee wat milimeterpapier is, ik heb er dan ook nog nooit van gehoord en neem wel gewoon a4 mee.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:07 schreef Blocko het volgende:
Maar waarom Millimeter papier?
Dude, wtf is millimeter papier? Ik ken alleen papier van 5 mm en 10 mm, niet van 1mm
(de vraag hier boven is zeer stom, I know!)
Ik neem voor de zekerheid millimeterpapier mee, voor natuurkunde, morgen!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Blocko het volgende:
Is het nou de bedoeling dat je dat millimeter papier meneemt?
Lijkt me toch dat je papier krijgt van school...
Me2, ook ff markeerstift halenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:25 schreef raaavi het volgende:
Ik plunder morgen ochtend nog even snel de Albert Heijn voordat ik naar school ga
Wat is dat voor sadistisch spel.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:31 schreef horned_reaper het volgende:
Dit helpt mij trouwens heel erg om te ontspannen voor een examen![]()
http://www.keepbusy.net/play.php?id=the-torture-game-3
Het kan heel ontspannend werken hoorquote:
dan heb je nog wat te doen, als het niet lukt?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef horned_reaper het volgende:
Komop :S waarom zou je zoveel eten meenemen naar je examen.... een paar broodjes en een flesje drinken is meer dan genoeg....
Wij krijgen gewoon genoeg papier om ook wat als klad te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:40 schreef Kingside het volgende:
Maar papier krijg je toch gewoon op school of niet? En kladpapier moet je dat zelf meenemen of krijg je dat ook daar?
nee die krijg je van de bakkerquote:Op zondag 17 mei 2009 22:40 schreef Kingside het volgende:
Maar papier krijg je toch gewoon op school of niet? En kladpapier moet je dat zelf meenemen of krijg je dat ook daar?
Ah ok, ja ik heb hier die exameninstructies op school gemist omdat ik geen zin had om te gaan dusja.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wij krijgen gewoon genoeg papier om ook wat als klad te kunnen gebruiken.
Het is toch logisch !quote:Op zondag 17 mei 2009 22:44 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ah ok, ja ik heb hier die exameninstructies op school gemist omdat ik geen zin had om te gaan dusja.
woordenboek krijgen wij van schoolquote:Op zondag 17 mei 2009 22:42 schreef lezut het volgende:
- Woordenboek
- Infinite aantal pennen (ik houd wel van een beetje keuze)
- 2 potloden
- 2 markers
- Geodriehoek
- Gum
- Anti-migraine pillen
Achja misschien moest je ze van thuis meenemen ofzo weet ik tquote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is toch logisch !
Waar denk je dat je je opgaven op moet maken ?
Op examen papier ja![]()
Dus kun je toch zo om meer blaadjes vragen....
dat mag niet volgens mij.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:47 schreef labbit het volgende:
Mag je je klad papiertje mee naar huis nemen of moet je dat mee inleveren?? Anders kan ik me antwoorden nog ff overschrijven als ik tijd heb zodat ik me cijfer al kan berekenen na de examens
Je mag alles mee naar huis nemen, ook je examenopgaven !quote:Op zondag 17 mei 2009 22:47 schreef labbit het volgende:
Mag je je klad papiertje mee naar huis nemen of moet je dat mee inleveren?? Anders kan ik me antwoorden nog ff overschrijven als ik tijd heb zodat ik me cijfer al kan berekenen na de examens
Ja, want je mag je examen gewoon mee naar huis nemen, dus zodra het op je tafel komt is het jouw eigendom !quote:
zou het niet doen, gelijk geen zin meer in mn leven..quote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef poffu het volgende:
laatste prisonbreak kijken (e22) en dan slapen:D
ben er helemaal klaar voor, kom maar op met dat nederlands examen!
mag ik aub gewoon zelf thuis chips etenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef horned_reaper het volgende:
Komop :S waarom zou je zoveel eten meenemen naar je examen.... een paar broodjes en een flesje drinken is meer dan genoeg....
Wat een luxe!quote:Op maandag 18 mei 2009 07:37 schreef raaavi het volgende:
HAHAik kreeg ontbijt op bed
Succes iedereen!
Neem je tijd!
quote:LISA lucky number thirteen zegt:
weetje wat een paradox is dan?
08:36:29Ik zeg:
een griekse geit ofzo
Hallow raaavi, wat had je voor die toets? Ik had een 4,6 zonder die samenvatting, die ga ik nu even maken.quote:
haha ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 08:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hallow raaavi, wat had je voor die toets? Ik had een 4,6 zonder die samenvatting, die ga ik nu even maken.
Kan me niet lang genoeg durenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:55 schreef Blocko het volgende:
Wat duurt dat lang zeg, wachten tot 13:30...
Zenuwen?quote:
Van mij mag het wel iets eerder. Tot half 5 een toets maken heb ik nog nooit eerder gehad op school. (Waarschijnlijk ben je wel eerder klaar, maar alsnog.)quote:
Nee, ik heb echt precies hetzelfde maar ik moet nog veel doen voor Wiskunde en ik vind het altijd wel lekker om rustig wakker te worden .. ff bij de mensen te komen. Zonder dat je zo moet stressen om 9.00.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:58 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zenuwen?
Ik totaal niet, ben echt zo'n typ dat achteraf zenuwachtig wordt :|, vinden mijn klasgenoten niet zo leuk
Ik moet ook nog veel voor wiskunde (B) doen..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt precies hetzelfde maar ik moet nog veel doen voor Wiskunde en ik vind het altijd wel lekker om rustig wakker te worden .. ff bij de mensen te komen. Zonder dat je zo moet stressen om 9.00.
Rip..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef yeahmen het volgende:
[..]
Ik moet ook nog veel voor wiskunde (B) doen..
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef TC_Artemis het volgende:
ik ga nederlands keihard rocken wheheh.
Het is heel simpel, je loopt daar naar binnen, maakt die toets, en gaat weer naar buitenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef labbit het volgende:
Nooo ik ben zo zenuwachtigmisschien moet ik maar gewoon niet gaan
vladiwattusquote:Op maandag 18 mei 2009 09:51 schreef Tuttebel. het volgende:
[..]
Het is heel simpel, je loopt daar naar binnen, maakt die toets, en gaat weer naar buiten![]()
Bij ons op school hebben ze valdispert of plantival aangeraden tegen de stress, spanning en zenuwen, al geprobeerd?
Zo gezond voelt het anders nietquote:Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef -SG- het volgende:
Mensen die middeltjes innemen. Zenuwen zijn gezond!
Lekker de hele tijd roggelen tijdens je examensquote:Op maandag 18 mei 2009 09:55 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben spontaan ook weer gaan roken gister.
Waar dat examen allemaal al niet goed voor is.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:55 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben spontaan ook weer gaan roken gister.
Bij mij deed hij het gisteren nog maar op het moment bij mij ook niet..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Blocko het volgende:
waarom doet www.watmoetikleren.nl het al 3 dagen niet?
Gister wel bij mij, maarja er zal daar nu wel overbelasting zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Blocko het volgende:
waarom doet www.watmoetikleren.nl het al 3 dagen niet?
Dat wil ik ook wel jaquote:Op maandag 18 mei 2009 09:53 schreef Delichris het volgende:
Ik heb vertrouwen in Nederlands, ik hoop een 6,3 te halen zodat ik iig weer één compensatiepunt rijker ben
het is dat je zenuwachtig bent, en nu allemaal onzin aan het typen bent...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:57 schreef labbit het volgende:
weet je nou nog niet wat je moet leren dan?
18 juni worden de normeringen (bij ons) bekend, ik denk bij jullie ook wel, wij krijgen dan die middag de uitslag..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef -SG- het volgende:
Wanneer krijgen we ook alweer de uitslag? Of is dat per school verschillend?
Aight. Goed bezigquote:Op maandag 18 mei 2009 09:51 schreef poffu het volgende:
Ik ben klaar voor NederlandsHad 6,2 alleen al met het maken van tekstverklaring, zonder samenvatting, een 5,6 die ik moet halen zit er dus dik in, wooohoo
Succes allemaal
Nu heb je 3 weken examen, daarna 1 weet niets en dan de uitslagen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef -SG- het volgende:
Ik word 18 Juni vanaf 1 uur opgebeldquote:Op maandag 18 mei 2009 09:59 schreef Tuttebel. het volgende:
[..]
18 juni worden de normeringen (bij ons) bekend, ik denk bij jullie ook wel, wij krijgen dan die middag de uitslag..
Als om 1 uur de telefoon gaat ben je de lulquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik word 18 Juni vanaf 1 uur opgebeld.
Heb al vrij genomen van m'n werk.
18 Juniquote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef -SG- het volgende:
Je word sowieso gebelt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:01 schreef labbit het volgende:
[..]
Als om 1 uur de telefoon gaat ben je de lul
whaha ik ook, ik ga op dat moment wel mijn telefoon uitzetten, lijkt me echt dondersirritant als je de hele tijd van die 'geslaagd' smsjes krijgt terwijl je het zelf nog niet weet.. Iquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik word 18 Juni vanaf 1 uur opgebeld.
Heb al vrij genomen van m'n werk.
Bij ons bellen ze als eerst de mensen die gezakt zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 10:03 schreef raaavi het volgende:
[..]
Je word sowieso gebelt.
Door m'n mentrix : Geslaagd
Door rector + co-rector = Tijdelijk gezakt / Definitief gezakt.
Hallo met naam [rector]quote:Op maandag 18 mei 2009 10:03 schreef raaavi het volgende:
[..]
Je word sowieso gebelt.
Door m'n mentrix : Geslaagd
Door rector + co-rector = Tijdelijk gezakt / Definitief gezakt.
bij ons maken ze de volgorde juist niet bekend, anders worden er altijd al allerlei conclusies getrokken..quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef labbit het volgende:
[..]
Bij ons bellen ze als eerst de mensen die gezakt zijn
Wat is dat toch met die woordenboeken ? Ik ben echt altijd gewend geweest dat je die gewoon op school krijgt uitgedeeld... ik dacht dat dat op alle scholen zo was...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef -SG- het volgende:
Even mijn etui inpakken voordat ik dat vergeet. Ohja en niet vergeten een woordenboek mee te nemen!!
Ik zit op zo'n sloeber school die geen schoolreisje enzo kan betalenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die woordenboeken ? Ik ben echt altijd gewend geweest dat je die gewoon op school krijgt uitgedeeld... ik dacht dat dat op alle scholen zo was...
20/15 minquote:Op maandag 18 mei 2009 10:38 schreef labbit het volgende:
hoelang moet je eigenlijk van te voren aanwezig zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |