Ik denk niet dat hij alles volgt aangezien het onderhand een slow chat is gewordenquote:
Ik heb hem besteld, denk dat het wel goede geluidskwaliteit is.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:17 schreef Swindler het volgende:
[..]
Dus dat betekend ongeveer dat de hele buitenkant perfect nagemaakt is , en de binnenkant ronduit kut?
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld, denk dat het wel goede geluidskwaliteit is.
Ja die kans word natuurlijk ook steeds groter. Kijk alleen al op marktplaats wat daar al te koop is in al die producten! Die aparte site ben ik wel voor (misschien een afgesloten forumpje?)quote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef Xuerio het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij alles volgt aangezien het onderhand een slow chat is geworden
En mailen laat natuurlijk meer daadkracht zien dan het alleen hier melden.
Verder zijn er wel veel "n00bs" bijgekomen hier.
Eigenlijk moeten we met een select groepje dit topic op een aparte site doorzetten. Anders gaat onze potentiële afzetmarkt hetzelfde trucje gebruiken.
Want zoals jullie weten is de sleutel tot succes niet vertellen aan je vrienden waar je die kleine gadgets voor een prima prijs vandaan haalt!
Lijkt me een goed idee! Wordt beetje gek van al die newbies hier, gewoon geen zin meer om te postenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef jongman het volgende:
[..]
Ja die kans word natuurlijk ook steeds groter. Kijk alleen al op marktplaats wat daar al te koop is in al die producten! Die aparte site ben ik wel voor (misschien een afgesloten forumpje?)
Inderdaad, sommige gaan toch écht wat te fur..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef WLproxy het volgende:
Eigen forum! Zal vast gezellig worden. Kom op zeg hè. Die paar lui die de OP niet lezen moet je gewoon negeren. Is toch niet zo moeilijk?
Jij post hier pas sinds #61quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef PIB het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee! Wordt beetje gek van al die newbies hier, gewoon geen zin meer om te posten
Ben benieuwd eigenlijk vanaf welk deel ik postte.. Ik las mee vanaf deel 13 ofzo...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Alleen mensen die er in de eerste drie delen bij waren tellen echt mee
ik post sinds #2, wie wilt me nu aanraken?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Alleen mensen die er in de eerste drie delen bij waren tellen echt mee
Inderdaad, ik begrijp niet waarom er meteen een heel nieuw forum moet komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef WLproxy het volgende:
Eigen forum! Zal vast gezellig worden. Kom op zeg hè. Die paar lui die de OP niet lezen moet je gewoon negeren. Is toch niet zo moeilijk?
Volgens mij mocht Jack dat willen 100 pakketjes per dag, ik geloof er helemaal niks vanquote:Op maandag 18 mei 2009 22:31 schreef Erasmo het volgende:
Heb net even met Jack lopen chatten, DP verstuurd iedere dag ruim 100 pakketjes naar klanten toe, DX iets van 2500
Ja ik ook nog op twee pakketjes van rond die datum, goed om te lezen dat ik niet de enige ben!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op 2 pakketjes van 4-5-09
Dat wel, maar je hebt bij DP toch wel rekening te houden met andere dingen als je over de winst na gaat dednken. DP heeft naar alle waarschijnlijkheid minder mensen in dienst. Ook verkoopt DP duurdere producten. Als je naar de prijsklasse $75-100 kijkt, zet DP in verhouding veel meer om, omdat het voor veel mensen interessantere producten verkoopt.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:31 schreef Erasmo het volgende:
Heb net even met Jack lopen chatten, DP verstuurd iedere dag ruim 100 pakketjes naar klanten toe, DX iets van 2500
Ja, inderdaad. Als ik kijk naar wat ik in het verleden besteld heb, heb ik in 2 maanden meer geld uitgegeven aan Dealperfect dan aan Dealextreme sinds december, omdat ik bij Dealextreme alleen kleine dingen heb gekocht.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Dat wel, maar je hebt bij DP toch wel rekening te houden met andere dingen als je over de winst na gaat dednken. DP heeft naar alle waarschijnlijkheid minder mensen in dienst. Ook verkoopt DP duurdere producten. Als je naar de prijsklasse $75-100 kijkt, zet DP in verhouding veel meer om, omdat het voor veel mensen interessantere producten verkoopt.
Want zeg nou zelf, wat je bij DX koopt is vooral een stekkertje hier, oordopjes daar, en nog wat andere rotzooi. Ook wel duurdere dingen, maar vooral kleine bedragen. Ìk geef bij DP in verhouding veel meer geld uit, omdat ik de producten meer het geld waard vind en in verhouding met de echte prijzen ook veel goedkoper is. Een cardreader die hier ¤15 kost en daar ¤5 is natuurlijk mooi meegenomen, maar een horloge dat hier origineel 50 keer meer kost, dat vind ik veel interessanter
Wat heeft Stinosss dan gezegd? En de boel een beetje opnaaien door dit soort posts vind ik alleen maar leukquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef MacorgaZ het volgende:
De AIVD ja.
Ik zou nu Stinosss willen quoten.
Same here, ik verwacht nog 3 pakketjes van 09/05 bij DealPerfect vandaan...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:06 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik mijn pakketje van DealPerfect ga ontvangen..
Bestelling is van 07-05
Besteld op DP?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ]
best een leuke nep-Nano. werkt iets trager en geen mooie covers. geluid is goed . ben trevreden
Is ie al verzonden of staat hij nog op collecting?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
Same here, ik verwacht nog 3 pakketjes van 09/05 bij DealPerfect vandaan...
Ik bestel tegenwoordig alles in losse items, gaat een stuk sneller. Ben niet de enige die er zo naar kijkt dus zou het me niets verbazen als dat aantal dus echt de deur uit gaat. Donderdag verzonden... volgende week donderdag levering?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:31 schreef Erasmo het volgende:
Wie is hier nou de newb...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef PIB het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee! Wordt beetje gek van al die newbies hier, gewoon geen zin meer om te posten
Over welke post van me heb je hetquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef MacorgaZ het volgende:
De AIVD ja.
Ik zou nu Stinosss willen quoten.
Ik vind dat je eigenlijk wel een punt hebt. Dit topic is op dit moment 4477 keer bekeken. Dat zijn echt niet enkel mensen die hier komen postenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef Xuerio het volgende:
Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik nog vrij nieuw hier ben! Lees vanaf 44/45 en post vanaf 60?!
Maar mijn verschuiving van DX naar DP gaat vanaf de volgende orders plaatsvinden. Heb bij DX inmiddels 120 punten en bij DP lijkt het alsof we korting gaan krijgen als we meer bestellen? Afijn, de feedback van jack en rachel zijn gewoon geweldig. DX komt over als een te grote onderneming.
Verder is de toegang die we nu hebben tot taobao de belangrijkste van allemaal. Aangezien hier wel heel veel interessante producten te vinden zijn. Het feit is alleen dat het risico bestaat dat de aivd binnenkort dit forum gaat filteren en dat je een baan bij de rijksvoorlichtingsdienst kan vergeten.
Dus dat is mijn tweede reden om een apart forum met https:// login op te richten. De n00bs maken me nog niet zoveel uit. Het is meer mijn afzetmarkt die ik wil beschermen
En verder is het leuk om te zien dat iedereen op dit topic wel alles met elkaar deelt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Zijn ze er nu al dan bij DP dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Nog steeds geen tijd/zin gehad om een U-boat te bestellen. Zo komt ie natuurlijk nooit aantvp trouwens
Dat is CS02quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:03 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zit nu met Rachel?Nou ja een dame iig op msn.
Volgens Jack staan ze vanavond op de site!quote:
Of dat Jack hem pas later verstuurd heeft dan ie zegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:19 schreef Dionysiou het volgende:
mstr en ik zijn bang dat mijn pakje is onderschept door de douane
Wat is er besteld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:19 schreef Dionysiou het volgende:
mstr en ik zijn bang dat mijn pakje is onderschept door de douane
Verzonden op 09/05quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is ie al verzonden of staat hij nog op collecting?
Peppersprayquote:
Tien daagjes, kan goed dat ie vrijdag of zaterdag nog komt, misschien zelfs de week erop. Ik zou me nog niet zo druk maken.quote:
Zegt ie nu pasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:36 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Tien daagjes, kan goed dat ie vrijdag of zaterdag nog komt, misschien zelfs de week erop. Ik zou me nog niet zo druk maken.Waarom bestel je die troep (ja, 't is echt troep!) eigenlijk vanuit China? In Duitsland kun je die busjes overal vinden voor eenzelfde prijs en de kans dat je dan gepakt wordt is nihil.
Heb ik al eerder geroepen hier. Sowieso, als je een beetje research doet kun je een hoop herrie voorkomen. Wordt je gepakt dan krijg je waarschijnlijk, mits je niet dagelijks zoiets doet, toch alleen maar een brief dus wees niet bang.quote:
Yep.. hoop dat ie alsnog aankomt heb m'n lesje wel geleertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Vloeistoffen worden er sowieso vrij snel uitgepikt. Niet slim...
Want?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Vloeistoffen worden er sowieso vrij snel uitgepikt. Niet slim...
'Dutch Auction' bovenin... die hebben ook al ervaring met Nederlanders?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef PietBel het volgende:
http://www.kingshowbox.com/category.php
Is duur man. Het kost veel duurder
Kost veel duurderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef PietBel het volgende:
http://www.kingshowbox.com/category.php
Is duur man. Het kost veel duurder
Als ze me dan ook nog kon helpen was het helemaal mooi geweest.quote:
Ik heb geen idee hoe ze dat daar doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als ze me dan ook nog kon helpen was het helemaal mooi geweest.![]()
Iemand die weet hoe ze het daar doen met jeans maten enzo? Ze snapte geen hol van "onze" maten en bleef maar doorgaan over cm's.
Er zit een verschil tussen een Europees S'je en een Aziatisch S'je. Daarom vragen ze de centimeters (je meet je beenlengte etc. op) zodat ze de juiste maat kunnen sturen. Beter dan een Wehkamp die een M opstuurt en dat blijkt bij aankomst een S-maat te zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe ze het daar doen met jeans maten enzo? Ze snapte geen hol van "onze" maten en bleef maar doorgaan over cm's.
Wat denk je dat er evt. kan gebeuren in het vliegtuig als er wel gas in zit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:33 schreef BerryBoterham het volgende:
Had op 10 mei een butaan aansteker (stormaansteker) besteld op DX.
Gister aangekomen, zit er geen gas in
![]()
Schieten we nog niks mee op.
Ik heb er ook van allebei 1.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef Hardrebel het volgende:
Vandaag 2 busjes pepperspray ontvangen. Een roze en een grijze.
O, wat gek dat ze niet gewoon die aanstekers vullen zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:33 schreef BerryBoterham het volgende:
Had op 10 mei een butaan aansteker (stormaansteker) besteld op DX.
Gister aangekomen, zit er geen gas in
![]()
Schieten we nog niks mee op.
Bij jou komen ze wel aan hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef Hardrebel het volgende:
Vandaag 2 busjes pepperspray ontvangen. Een roze en een grijze.
Mooi, dan is die van mij vast ook nog onderwegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef BerryBoterham het volgende:
Heb ook gemerkt dat DX toch sneller is dan DP.
In de nacht van 5 op 6 mei een Horloge besteld bij DP, en op 10 mei een aansteker besteld bij DX.
Aansteker was er gister, van het horloge ontbreekt elk spoor.
Mag ook wel. wacht al 2,5 week op. Zijn die van jou onderschept dan? DIe van mij zijn 5 mei geshipped.quote:
Die van mij waren 5 mei geshipped..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:54 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Mag ook wel. wacht al 2,5 week op. Zijn die van jou onderschept dan? DIe van mij zijn 5 mei geshipped.
Ik ga G-Star jeans bestellen. Je moet gewoon de lengte van je bestaande broeken en de breedte van je middel dan zorgt Rachel er voor dat je de goede maat krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Want..mijn 5 bestelde flesjes flux zijn allemaal opengemaakt door de douane. Daarom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Want?
[..]
'Dutch Auction' bovenin... die hebben ook al ervaring met Nederlanders?
Maar hoe weten ze dat er vloeistof in zit dan? Zet Jack dat op het pakje? Of gaat het onder de X-ray ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:04 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Want..mijn 5 bestelde flesjes flux zijn allemaal opengemaakt door de douane. Daarom.
Tevens rusten er speciale regels op het invoeren van vloeistoffen.
Ze schudden persoonlijk elk pakketje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef Negentien het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat er vloeistof in zit dan? Zet Jack dat op het pakje? Of gaat het onder de X-ray ofzo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
Shit, ik heb net een mooie vaas uit de Ming dynastie gekocht via Jack
Geen idee. Het wordt er iig uitgepikt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef Negentien het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat er vloeistof in zit dan? Zet Jack dat op het pakje? Of gaat het onder de X-ray ofzo?
Hij zet er electronics op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:31 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Geen idee. Het wordt er iig uitgepikt.
Het gekke is dus dat de maat er wel bij staat (lengte althans) maar die andere maat niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik ga G-Star jeans bestellen. Je moet gewoon de lengte van je bestaande broeken en de breedte van je middel dan zorgt Rachel er voor dat je de goede maat krijgt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef drummerdude het volgende:
[TK]Ipod Shuffle 3e Gen Silicone Skin(zwart)nieuw!
Dat moet een grap zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef drummerdude het volgende:
What the...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef drummerdude het volgende:
leuke winstmarge tochquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:46 schreef fuhrer11 het volgende:
Dat zeker, inkoop 1 cent, verkoop 3 euro. Winst is 30000 procent, kan niet iedereen zeggen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik begrijp niet waarom er meteen een heel nieuw forum moet komen.
(Oh en mijn eerste post is uit deel 21)
Ik heb zaterdag een shirtje ontvangen (besteld via taobao).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef Patrickovic het volgende:
Heeft iemand nog wat ontvangen van DealPerfect de afgelopen week?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:13 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een shirtje ontvangen (besteld via taobao).
Weet ik niet meer, mailtje van PayPal heb ik verwijderd. Maar ze zijn nog wel actief volgens mij.quote:
Vandaag , 13 mei was hij volgens de hong kong tracking vertrokken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef Patrickovic het volgende:
Heeft iemand nog wat ontvangen van DealPerfect de afgelopen week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |