Wat heeft Stinosss dan gezegd? En de boel een beetje opnaaien door dit soort posts vind ik alleen maar leukquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef MacorgaZ het volgende:
De AIVD ja.
Ik zou nu Stinosss willen quoten.
Same here, ik verwacht nog 3 pakketjes van 09/05 bij DealPerfect vandaan...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:06 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik mijn pakketje van DealPerfect ga ontvangen..
Bestelling is van 07-05
Besteld op DP?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ]
best een leuke nep-Nano. werkt iets trager en geen mooie covers. geluid is goed . ben trevreden
Is ie al verzonden of staat hij nog op collecting?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
Same here, ik verwacht nog 3 pakketjes van 09/05 bij DealPerfect vandaan...
Ik bestel tegenwoordig alles in losse items, gaat een stuk sneller. Ben niet de enige die er zo naar kijkt dus zou het me niets verbazen als dat aantal dus echt de deur uit gaat. Donderdag verzonden... volgende week donderdag levering?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:31 schreef Erasmo het volgende:
Heb net even met Jack lopen chatten, DP verstuurd iedere dag ruim 100 pakketjes naar klanten toe, DX iets van 2500
Wie is hier nou de newb...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef PIB het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee! Wordt beetje gek van al die newbies hier, gewoon geen zin meer om te posten
Over welke post van me heb je hetquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef MacorgaZ het volgende:
De AIVD ja.
Ik zou nu Stinosss willen quoten.
Ik vind dat je eigenlijk wel een punt hebt. Dit topic is op dit moment 4477 keer bekeken. Dat zijn echt niet enkel mensen die hier komen postenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef Xuerio het volgende:
Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik nog vrij nieuw hier ben! Lees vanaf 44/45 en post vanaf 60?!
Maar mijn verschuiving van DX naar DP gaat vanaf de volgende orders plaatsvinden. Heb bij DX inmiddels 120 punten en bij DP lijkt het alsof we korting gaan krijgen als we meer bestellen? Afijn, de feedback van jack en rachel zijn gewoon geweldig. DX komt over als een te grote onderneming.
Verder is de toegang die we nu hebben tot taobao de belangrijkste van allemaal. Aangezien hier wel heel veel interessante producten te vinden zijn. Het feit is alleen dat het risico bestaat dat de aivd binnenkort dit forum gaat filteren en dat je een baan bij de rijksvoorlichtingsdienst kan vergeten.
Dus dat is mijn tweede reden om een apart forum met https:// login op te richten. De n00bs maken me nog niet zoveel uit. Het is meer mijn afzetmarkt die ik wil beschermen
En verder is het leuk om te zien dat iedereen op dit topic wel alles met elkaar deelt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Zijn ze er nu al dan bij DP dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Nog steeds geen tijd/zin gehad om een U-boat te bestellen. Zo komt ie natuurlijk nooit aantvp trouwens
Dat is CS02quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:03 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zit nu met Rachel?Nou ja een dame iig op msn.
Volgens Jack staan ze vanavond op de site!quote:
Of dat Jack hem pas later verstuurd heeft dan ie zegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:19 schreef Dionysiou het volgende:
mstr en ik zijn bang dat mijn pakje is onderschept door de douane
Wat is er besteld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:19 schreef Dionysiou het volgende:
mstr en ik zijn bang dat mijn pakje is onderschept door de douane
Verzonden op 09/05quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is ie al verzonden of staat hij nog op collecting?
Peppersprayquote:
Tien daagjes, kan goed dat ie vrijdag of zaterdag nog komt, misschien zelfs de week erop. Ik zou me nog niet zo druk maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |