Zegt ie nu pasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:36 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Tien daagjes, kan goed dat ie vrijdag of zaterdag nog komt, misschien zelfs de week erop. Ik zou me nog niet zo druk maken.Waarom bestel je die troep (ja, 't is echt troep!) eigenlijk vanuit China? In Duitsland kun je die busjes overal vinden voor eenzelfde prijs en de kans dat je dan gepakt wordt is nihil.
Heb ik al eerder geroepen hier. Sowieso, als je een beetje research doet kun je een hoop herrie voorkomen. Wordt je gepakt dan krijg je waarschijnlijk, mits je niet dagelijks zoiets doet, toch alleen maar een brief dus wees niet bang.quote:
Yep.. hoop dat ie alsnog aankomt heb m'n lesje wel geleertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Vloeistoffen worden er sowieso vrij snel uitgepikt. Niet slim...
Want?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Vloeistoffen worden er sowieso vrij snel uitgepikt. Niet slim...
'Dutch Auction' bovenin... die hebben ook al ervaring met Nederlanders?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef PietBel het volgende:
http://www.kingshowbox.com/category.php
Is duur man. Het kost veel duurder
Kost veel duurderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef PietBel het volgende:
http://www.kingshowbox.com/category.php
Is duur man. Het kost veel duurder
Als ze me dan ook nog kon helpen was het helemaal mooi geweest.quote:
Ik heb geen idee hoe ze dat daar doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als ze me dan ook nog kon helpen was het helemaal mooi geweest.![]()
Iemand die weet hoe ze het daar doen met jeans maten enzo? Ze snapte geen hol van "onze" maten en bleef maar doorgaan over cm's.
Er zit een verschil tussen een Europees S'je en een Aziatisch S'je. Daarom vragen ze de centimeters (je meet je beenlengte etc. op) zodat ze de juiste maat kunnen sturen. Beter dan een Wehkamp die een M opstuurt en dat blijkt bij aankomst een S-maat te zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe ze het daar doen met jeans maten enzo? Ze snapte geen hol van "onze" maten en bleef maar doorgaan over cm's.
Wat denk je dat er evt. kan gebeuren in het vliegtuig als er wel gas in zit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:33 schreef BerryBoterham het volgende:
Had op 10 mei een butaan aansteker (stormaansteker) besteld op DX.
Gister aangekomen, zit er geen gas in
![]()
Schieten we nog niks mee op.
Ik heb er ook van allebei 1.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef Hardrebel het volgende:
Vandaag 2 busjes pepperspray ontvangen. Een roze en een grijze.
O, wat gek dat ze niet gewoon die aanstekers vullen zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:33 schreef BerryBoterham het volgende:
Had op 10 mei een butaan aansteker (stormaansteker) besteld op DX.
Gister aangekomen, zit er geen gas in
![]()
Schieten we nog niks mee op.
Bij jou komen ze wel aan hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef Hardrebel het volgende:
Vandaag 2 busjes pepperspray ontvangen. Een roze en een grijze.
Mooi, dan is die van mij vast ook nog onderwegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef BerryBoterham het volgende:
Heb ook gemerkt dat DX toch sneller is dan DP.
In de nacht van 5 op 6 mei een Horloge besteld bij DP, en op 10 mei een aansteker besteld bij DX.
Aansteker was er gister, van het horloge ontbreekt elk spoor.
Mag ook wel. wacht al 2,5 week op. Zijn die van jou onderschept dan? DIe van mij zijn 5 mei geshipped.quote:
Die van mij waren 5 mei geshipped..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:54 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Mag ook wel. wacht al 2,5 week op. Zijn die van jou onderschept dan? DIe van mij zijn 5 mei geshipped.
Ik ga G-Star jeans bestellen. Je moet gewoon de lengte van je bestaande broeken en de breedte van je middel dan zorgt Rachel er voor dat je de goede maat krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Want..mijn 5 bestelde flesjes flux zijn allemaal opengemaakt door de douane. Daarom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Want?
[..]
'Dutch Auction' bovenin... die hebben ook al ervaring met Nederlanders?
Maar hoe weten ze dat er vloeistof in zit dan? Zet Jack dat op het pakje? Of gaat het onder de X-ray ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:04 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Want..mijn 5 bestelde flesjes flux zijn allemaal opengemaakt door de douane. Daarom.
Tevens rusten er speciale regels op het invoeren van vloeistoffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |