Blijf jij weg dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sowieso dit gaat nergens overga nou maar lekker AKQ'en
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wie bashed jou hier danWe zijn het niet met je eens, da's heul wat anders
En dan mij de puber noemen.quote:
Eenschquote:Op zondag 17 mei 2009 22:53 schreef LaStrange het volgende:
Dat van die punten is toch totaal geen issue mensen, kom op boeiend
Ik maak er geen probleem van , ik zeg alleen dat ik het raar vind , en ik heb een paar plaatjes van adolfje geplaatst.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:53 schreef LaStrange het volgende:
Dat van die punten is toch totaal geen issue mensen, kom op boeiend
True..en dat is altijd alzo geweest en ik kan het weten want ik doe al lang mee.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:52 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Inderdaad, wtf is dat voor topic! 24/7 janken hoe kut het tegenwoordig allemaal wel niet is hier in de AKQ,
ondertussen zelf sinds 1984 geen vraag meer beantwoord hebben
Waarom heb je die plaatjes gepost?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik maak er geen probleem van , ik zeg alleen dat ik het raar vind , en ik heb een paar plaatjes van adolfje geplaatst.
Door het gebruik van de smileys in de vraag, wist ik dat het andersom wasquote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
stalagmieten en stalagtieten?
Het OP topic is de perfecte plek er voor.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Verplaats die discussie ff naar de SC, dan wordt het daar misschien ook een keer interessant
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Door het gebruik van de smileys in de vraag, wist ik dat het andersom was
Ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 22:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik gebruik het ezelsbruggetje Hangtieten.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:58 schreef Mark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |