Het is niet alsof jij (of ik) toch genoeg meedoen met AKQ om hoog te eindigenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
nee niet meer, vind het wel kut![]()
Volgens mij mis ik iets of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Alsof het daar om gaathet gaat me er om dat ze iets hebben besloten zonder de ''anderen' erbij te betrekken
Welke "anderen" bedoel je?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Alsof het daar om gaathet gaat me er om dat ze iets hebben besloten zonder de ''anderen' erbij te betrekken
Volgens mij kun je beter afgeven op de Europese Unie.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Er is een AKQmeet geweest waarbij ze gequizzed hebben en die punten zijn aan de stand toegevoegd. En UTWOL kan daar niet zo goed tegen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets of heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter afgeven op de Europese Unie.
MaJo betekent vele malen meer voor de AKQ dan alle Eurocommissarissen voor Europa.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Cordon sanitaire?
Ik moet zeggen dat ik dat ook een beetje vreemd vind, maar ik zal er geen minuut minder om slapenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is een AKQmeet geweest waarbij ze gequizzed hebben en die punten zijn aan de stand toegevoegd. En UTWOL kan daar niet zo goed tegen.
Wie bashed jou hier danquote:Op zondag 17 mei 2009 22:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Het boeit me niet meer, voor bash reacties jegens mij : PM .
Inderdaad, wtf is dat voor topic! 24/7 janken hoe kut het tegenwoordig allemaal wel niet is hier in de AKQ,quote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Staat ook niet in de OP inderdaad ..ach gun ze hun pleziertje.
In het AKQ slowchat topic doen ze weinig anders dan afgeven op deze quiz
AKQ SC # 615 Met stress wat nog komen moet
Blijf jij weg dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sowieso dit gaat nergens overga nou maar lekker AKQ'en
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wie bashed jou hier danWe zijn het niet met je eens, da's heul wat anders
En dan mij de puber noemen.quote:
Eenschquote:Op zondag 17 mei 2009 22:53 schreef LaStrange het volgende:
Dat van die punten is toch totaal geen issue mensen, kom op boeiend
Ik maak er geen probleem van , ik zeg alleen dat ik het raar vind , en ik heb een paar plaatjes van adolfje geplaatst.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:53 schreef LaStrange het volgende:
Dat van die punten is toch totaal geen issue mensen, kom op boeiend
True..en dat is altijd alzo geweest en ik kan het weten want ik doe al lang mee.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:52 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Inderdaad, wtf is dat voor topic! 24/7 janken hoe kut het tegenwoordig allemaal wel niet is hier in de AKQ,
ondertussen zelf sinds 1984 geen vraag meer beantwoord hebben
Waarom heb je die plaatjes gepost?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik maak er geen probleem van , ik zeg alleen dat ik het raar vind , en ik heb een paar plaatjes van adolfje geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |