so truequote:Op zondag 17 mei 2009 13:27 schreef RitseB het volgende:
De meeste zullen hem al wel kennen, maar Memento is ook een steen goede film
Die shit moet je niet zien als je stoned bent, dan snap je er geen knars van.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:27 schreef RitseB het volgende:
De meeste zullen hem al wel kennen, maar Memento is ook een steen goede film
jahoor!!quote:
The Big Lebowski moet je zien als je stoned bentquote:Op zondag 17 mei 2009 13:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die shit moet je niet zien als je stoned bent, dan snap je er geen knars van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
ED'S Luistertip :
En met Lyrics :lekker nummertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze is ook vet
Do androids dream of electric sheep?
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:45 schreef Reintji het volgende:
Japanse gekkigheid Battle RoyaleWat heb ik genoten van die filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen met Momento aangeraden door kameraad van me
zo ook boondock saints en four rooms
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Duidelijk! SPANK, WAT BEN JE OOK EEN KONING!!quote:
ik had nog diepvries kebab, staat op de achterkant dat je het in de magetron mag doen. maar nu smaakt het naar paprikaquote:
Echte gangsters wel ja.quote:
Dat klinkt wel echt vreselijkquote:Op zondag 17 mei 2009 15:04 schreef RitseB het volgende:
[..]
ik had nog diepvries kebab, staat op de achterkant dat je het in de magetron mag doen. maar nu smaakt het naar paprika
doe ik ook, nu grill ik ze alleenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nou, stop ze snel in de magnetron zou ik zeggen [ afbeelding ]
Heb je geen oordopjes ofzo ?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:49 schreef GameBabe het volgende:
pff hier in leiden is er een marathon vandaag. Al sinds vanochtend vroeg hoempapa muziek voor de deurOf slechte artiesten, geen idee, afschuwelijk iig. Schiet niet echt op als je een (wetenschappelijk) paper aan het produceren bent
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:52 schreef RitseB het volgende:
die winnaar van het songfestival is ook nog best aan te horen
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef lkb9000 het volgende:
Poit, we zijn nu fanboys aan t kijken met biertjes, mooie zondag
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:59 schreef koei het volgende:
Ik ben spanky's film aan het uploadenal op 35%!
POIT, JIJ BENT EEN KEIZER!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk! SPANK, WAT BEN JE OOK EEN KONING!!
Die muziek in LocoRoco is echt grappigquote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Reintji het volgende:
PSP geleend (jullie mogen niet meer raden wat er voor rontgen maandag komt), leuke game dat Locoroco!
PSN en PSP dacht ik jaquote:Op zondag 17 mei 2009 18:13 schreef Reintji het volgende:
Locoroco is alleen een PSN game?
Ben je jarig??quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef lkb9000 het volgende:
hoi poit, ik heb fifa09 en rainbow 6 vegas 2 gekregen vandaag
Nope, gister forza 2 laten zien aan een vriend van me, en vandaag kwam ie opeens langs met een xbox360 die die 2ehands had gekocht, incl die 2 games die die toch niet speelt dus die mocht ikquote:
Kinkyquote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef lkb9000 het volgende:
Ze hebben ook nadelenhij is namelijk wel een beetje seriemoordenaar-esque [ afbeelding ]
Reeds gezienquote:Op zondag 17 mei 2009 19:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ga Benjamin Knop maar eens kijken.
Afl 207; Swarley al gezien?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Kinky![]()
This is one of those things you have to do before you're 30.
What? Sleep with a prostitute?
No, lose your virginity! WHAADUUUP!
Zit op aflevering 20 nu van seizoen 1quote:
Havo? vwo? Vmbo?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:07 schreef RitseB het volgende:
Morge eerste examen ben best wel zenuwachtig
Ed regelt t welquote:Op zondag 17 mei 2009 20:36 schreef Edwinuss het volgende:
En als hij het niet haalt kan ik wel wat dingen regelen.
Komt goed.
Ik regel het inderdaad.quote:
dat wil niemand voor je doenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik regel het inderdaad.
Maar daar heb je dan weer mensen voor, dat krijg je als je gangster bent. Je hoeft bijna niets meer zelf te doen. M'n reet schoonvegen moet ik nog wel zelf doen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef RitseB het volgende:
weet iemand iets van bart, dattie in een keer gestopt is ?
Echt joh? Werd de macht hem teveel??quote:
Rainbow Six Vegas 2quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef lkb9000 het volgende:
hoi poit, ik heb fifa09 en rainbow 6 vegas 2 gekregen vandaag
Och jeej, gaat het wel goed met de jongen?quote:
Ik hoorde steeds een omroeper inderdaad, zwaar irritant. Gelukkig kwamen ze niet aan deze kant van Leiden volgens mijquote:Op zondag 17 mei 2009 15:49 schreef GameBabe het volgende:
pff hier in leiden is er een marathon vandaag. Al sinds vanochtend vroeg hoempapa muziek voor de deurOf slechte artiesten, geen idee, afschuwelijk iig. Schiet niet echt op als je een (wetenschappelijk) paper aan het produceren bent
Angels & Demons. Was wel een toffe film! Leuker dan die ene film met snorquote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Poit het volgende:
Haha, ja
hoe was de film koei? welke ben je geweest?
Held!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:42 schreef koei het volgende:
[..]
Angels & Demons. Was wel een toffe film! Leuker dan die ene film met snor
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef lkb9000 het volgende:
Poit is aan de coke, Poit is aan de coke
Als je bier, tieten, shoot outs en vechtpartijen wilt zien: Hell Ridequote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef GameBabe het volgende:
Succes morgen!
Om nog een paar goede films te geven:
Leuke fantasy: stardust
Een lekkere zielige film met knappe mannen en vrouwen: PS I love you
Knokkende jongens met blote lijven: hier
En deze film met Ryan Phillippeen zoenende vrouwen klikkerdeklik
Kudos als iemand die echt heeft laten zetten.quote:
Kudos zijn overrated!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Kudos als iemand die echt heeft laten zetten.
Ik heb die zonder Wolverine op m'n bil... Jaartje of 13 denk..quote:
Je weetquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Kudos cuddles als iemand die echt heeft laten zetten.
Niemand is wakker die het erg vind.quote:
Ik zit nu op mn telefoon en ik gok op een filmpje dus handiger dat ik hem later een keer bekijkquote:Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef koei het volgende:
Lennie! Heb je mn linkje al bekeken?!1!
Daar heb je alle reden toequote:
quote:
NIet mijn ding, maar deze zoek ik graag even op.quote:
Nederlands toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:38 schreef RitseB het volgende:
ik moet om half 2 beginnen, nu nog ff alles een keer overkijken
Volgens mij heb je nu al meer geleerd voor je examen dan lennart en ik bij elkaar. Lennart had niks gedaan en ik ook nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:51 schreef RitseB het volgende:
ja, tis opzich niet lastig. Ik ga denk ik alleen wat moeite krijgen met de samenvatting. Voor de rest gaat het wel lukken.
Er was 1 examen waar ik de stof even een half uurtje had doorgebladerd, maar ik weet niet meer welkequote:Op maandag 18 mei 2009 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu al meer geleerd voor je examen dan lennart en ik bij elkaar. Lennart had niks gedaan en ik ook niet
Ik weet nog wel dat ik heel erg goed was om in slaap te vallen tijdens het 'leren' voor mijn examensquote:Op maandag 18 mei 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Er was 1 examen waar ik de stof even een half uurtje had doorgebladerd, maar ik weet niet meer welke
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:16 schreef Reintji het volgende:
Biologie bijles zekerGhihi de oudste grappen zijn het leukst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Succes mien jong!quote:
Ik in uitstellen en gewoonweg vertikken het te doenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik heel erg goed was om in slaap te vallen tijdens het 'leren' voor mijn examens
Je bent gewoon newbquote:Op maandag 18 mei 2009 13:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik in uitstellen en gewoonweg vertikken het te doen
Fifa09 is best lache ja, maar je wordt wel snel van t veld gestuurd zeg, doe mij maar NHL09
Jorien?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn leermeester van de mat gespeeld. Ik own met fifa.
Naadje, en je hebt er nog mooi weer bij ook. Moet nog 10h wachten voordat ik weer 'mag'.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer klaar met werken voor vandaag!
Nee.quote:
Je hoeft niet alles zomaar in het topic te gooien hoorquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Poit het volgende:
Dude, dat weet toch iedereen!
Spank en ik zijn de lekkerste mannen van Fok!
quote:
Spank, ik heb een beeld van jou in netkousen op mijn netvlies gebrand staan en ik heb je BH vast moeten doen. Denk je nou echt dat ik je dan nog als man zie?quote:
Ik ben zo verdomde mannelijk dat ik dat gewoon allemaal kan hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef koei het volgende:
[..]
Spank, ik heb een beeld van jou in netkousen op mijn netvlies gebrand staan en ik heb je BH vast moeten doen. Denk je nou echt dat ik je dan nog als man zie?
Ik denk dat je haar even had moeten swaffelen in je pak.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben zo verdomde mannelijk dat ik dat gewoon allemaal kan hebben
Te lang en wat doet die vrouw buiten?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, een raadsel waar ik echt niet uitkom, en anders gaat mn huisgenoot me uitlachen
Een vrouw komt normaal gesproken altijd om 6 uur op het station als ze klaar is met dr werk, en dan wordt ze daar opgewacht door haar man en gaan ze samen weer terug naar huis met de auto. Vandaag echter komt ze een uur eerder, dus om 5 uur, aan op het station, en dom als ze is heeft ze geen mobiel en kan ze dr man dus niet bellen. Dus ze besluit haar man tegemoet te lopen (die komt van hun huis altijd aangereden, brave vent als hij is!) Ze ontmoeten elkaar, stappen in de auto en zijn uiteindelijk 20 minuten eerder thuis dan normaal.
Hoe lang heeft de vrouw gelopen?
Geld verdienen voor dr man, die lekker thuis aan het chillen is natuurlijk!quote:
quote:
Ik bedenk er ook altijd 20 dingen bij en kom er dan niet meer uitquote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik kom er gewoon echt niet achter, misschien ben ik gewoon te slim ofzo...
Klinkt wel een beetje als een hoax... wie moet nu het bier voor hem halen dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geld verdienen voor dr man, die lekker thuis aan het chillen is natuurlijk!
Leer is googlen btwquote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:ik ben gelukkig niet de enige die het een kutraadsel vindt!
Raadsel waar ik niet uit kom...
Googlen moet ik moeite voor doen, nu doen andere mensen dat voor mijquote:
Xbox 360 Mtu Probleemquote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Googlen moet ik moeite voor doen, nu doen andere mensen dat voor mij(en ik gun ze een pleziertje!)
Ik heb nergens gezegd dat ik consequent ben!quote:
Ik nietquote:
GOUD!!!quote:
quote:
Nee, want er was vandaag brand in de binnenstad, 3 fucking brandweerwagens. Sta godver 3 meter van het pand waar de fik in zou moeten staan, is er geen FUCK te zien..quote:Op maandag 18 mei 2009 18:03 schreef koei het volgende:
Heb je weer een pessimistische bui Poit? Je neemt Henk Bres als burgemeester van Gouda niet serieus (Nebo), je wil zelf geen burgemeester worden en je denkt dat het nooit meer goed komt met RitseB terwijl die jongen nu juist iemand nodig heeft die in hem gelooft!
3 fucking brandweerauto's waarvan 2 ladderwagens! Da ken toch niej!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef koei het volgende:
maar ehm, als er geen vlammetje te zien was, dan was er toch helemaal geen brand? Dus eigenlijk praat je onzin?
Wat een saaie kutfilm was dat zeg..quote:
Face it! Langdradig, saai en een partij nutteloze drama waar je ziek van wordt..quote:
Omdat we een saai film niet goed vinden?quote:
quote:
Na 1 uur uitgezet en van mijn harde schijf gehaald.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:55 schreef RitseB het volgende:
edje, wat vond je eigenlijk van benjamin knoop ?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na 1 uur uitgezet en van mijn harde schijf gehaald.
Het trieste was dat die film nog niet eens over de helft waren
Ook iets wat ik dacht inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kutfilm inderdaad! Zeker dat stervende rotwijf in het begin! ALS JE NIET KUNT ADEMHALEN, LUL DAN OOK NIET HEEL DIE FILM VOL TAKKEWIJF!!!
echt, SCHIJTZIEK werd ik er van!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef RitseB het volgende:
In een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFT!!!quote:
TETTERITUS!!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewaagd!!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:52 schreef Lyzio het volgende:
Ik durf zelfs van een kwaliteitspost te spreken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Vind het stom dat ik uit FB ben getrapt richting ONZ!
I don't know, werd direct na mn OP getrapt die kant op door remlof!quote:
Was Bart nog maar modquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
I don't know, werd direct na mn OP getrapt die kant op door remlof!
En dat terwijl het eigenlijk bestwel serieus is... Inmiddels is het vervallen tot een [ afbeelding ]-fest, maar daarvoor was het echt serieus!
Juist, die zou het wel voor me opnemen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig spul hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Godverdomme nou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |