Precies. De wet overtreden en dan zeggen dat een ander het erger doetquote:Op zondag 17 mei 2009 10:54 schreef JDude het volgende:
Bij Wegmisbruikers zie je die "Ga toch echte boeven vangen"-zeikers ook regelmatig.
Nu ben ik m'n frustratie kwijtquote:
'komt allemaal door harry potter, bak ellende'quote:Op zondag 17 mei 2009 10:59 schreef Penisbaard het volgende:
Dat zijn over het algemeen mensen die ook "DE HOGUH HEREUH IN DE HAAG" en "VAN MEIN BUHLASTINGSCENTUH" roepen
Inderdaad, ze zegt gewoon de waarheid hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze hebben toch ook geen oude oma overvallen?
Maar dat is Ruud. Hij mag dat zeggen.quote:
Of iemand die 150 gaat waar 100 is toegestaan: "waarom gaan jullie niet boeven vangen".quote:Op zondag 17 mei 2009 10:53 schreef Ladidadida het volgende:
..en dan, als ze gepakt worden, dingen zeggen als: "Maar ik heb toch niemand vermoord?!"
Sukkels. Je hebt een strafbaar feit gepleegd, je wordt betrapt, deal with the consequences. Aanleiding voor mijn ergernis: een domme Limburgse in Rondom 10 (vanaf 20:00 ongeveer, voor de geïnteresseerden) die woedend is over het feit dat ze haar huurwoning is uitgetrapt nadat daar een brand was ontstaan door haar wietplantageEn dan roepen: "Ik heb geen oude oma overvallen ofzo!!"
Nee snol, maar je hebt wel de wet overtreden met je grafkop.
Tuig
Hè, dat lucht op!
Ik weet niet wat triester is. Deze reactie of die mensen waar TS het overheeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:36 schreef Bowlingbal het volgende:
Ze had ook kunnen zeggen:
"Maar ik ben toch geen Marokkaan!?"
Dan hadden de tokkies gereageerd met "Hm, goed punt, laat haar maar gaan."
In beperkte mate ja, ik denk dat die vrouw in de OP wel boven die grens zat.quote:Op maandag 18 mei 2009 06:02 schreef Salvad0R het volgende:
Je mag gewoon wiet kweken hoor.
Klote TS. Met je Befehlt ist Befehl.
5 plantjes mag je hebben. Geen zolder vol. En je mag sowieso geen brand stichten in je huurwoningquote:Op maandag 18 mei 2009 06:02 schreef Salvad0R het volgende:
Je mag gewoon wiet kweken hoor.
Klote TS. Met je Befehlt ist Befehl.
Hoe krijg ik het fornuis dan aan?quote:Op maandag 18 mei 2009 07:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En je mag sowieso geen brand stichten in je huurwoning
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |