+2 omdat je nog een kerstavatar hebben terwijl het zowat midden zomer isquote:Op zondag 17 mei 2009 01:01 schreef 1299 het volgende:
Hoop gebla maar toch +1 omdat vegetarisch gay is.
Zulks lekker weer is het niet buiten..quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
+2 omdat je nog een kerstavatar hebben terwijl het zowat midden zomer is
Geciteerd voor waarheidquote:Op zondag 17 mei 2009 01:09 schreef Innisdemon het volgende:
I didn't climb all the way up the foodchain, to become a vegatarian.
Maar niet biologisch is goedkoperquote:Op zondag 17 mei 2009 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
Triest persoon. Vegetarisch is niet normaal. Mee eens.
Maar als je ziet hoe die dieren leven(waardoor je er nog kanker van krijgt ook) dan snap je waarom biologisch etenzo goed is.
Daarnaast is het vaak nog lekkerder ook. En malser
Vergeet de dode mensen die vleeseters op hun geweten hebben niet!!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Fokkers,
Hypocrisie is een vogel, en hij is net geland. Zoals jullie vast wel gemerkt hebben, is er de afgelopen jaren een heuze stormloop ontstaan op diverse biologische en vleesvrije producten, want het is zielig een varkentje, een kippetje of een rund te eten. Boehoe, zo zielig, dit is niet goed, bla bla bla.
Dat was vroeger vooral zo. Veel shampoos zijn gewoon geschikt voor vegetariers. Op misschien een paar na.quote:Én -dat vind ik persoonlijk het meest hilarische- de meeste shampoos en parfums zitten vol met dierlijke vetten en beenderlijmresten [collagenen]
Denk dat een vegetarier een wortel in zijn reet gestopt heeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:16 schreef Ugjerke het volgende:
Waar maak jij je druk om? Hebben vegetariers je ouders vermoord ofzo?
Ik maak me niet druk. Maar het slaat zo nergens op die hypocrisie. Dat is net als zeggen: "Ik ben racist, ik haat alle buitenlanders!" en een dag later gezellig met volle tassen terugkomen van het Kwakkoe-festival omdat het wel leuk isquote:Op zondag 17 mei 2009 01:16 schreef Ugjerke het volgende:
Waar maak jij je druk om? Hebben vegetariers je ouders vermoord ofzo?
Want alleen veganisten mogen biologische en vegetarische producten kopen?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Maar het slaat zo nergens op die hypocrisie. Dat is net als zeggen: "Ik ben racist, ik haat alle buitenlanders!" en een dag later gezellig met volle tassen terugkomen van het Kwakkoe-festival omdat het wel leuk is
wow, stop de persen en vind alles op het gebied van de oncologie maar opnieuw uit, want van kijken naar levende dieren in kooien krijg je schijnbaar kankerquote:Op zondag 17 mei 2009 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
Triest persoon. Vegetarisch is niet normaal. Mee eens.
Maar als je ziet hoe die dieren leven(waardoor je er nog kanker van krijgt ook) dan snap je waarom biologisch etenzo goed is.
Dan eet je toch gewoon biologisch. Helemaal geen vlees eten is echt niet gezond. Vlees moet, vlees is goedquote:Op zondag 17 mei 2009 02:38 schreef L.in het volgende:
Ik ben een vegetariër, krijg buikpijn van vlees en vind het zielig voor de diertjesHahah, ja ik weet het, uitlachmateriaal voor jullie, maar ik vind de bio-industrie gewoon zwaar k*t!! Die beesten horen gewoon vrij in de natuur rond te lopen, voordat ze geslacht en wel op ons bord liggen. En wat er niet allemaal wordt weggegooit aan vlees, is dat beest voor de katse kut doodgegaan...
![]()
Nee, neem dan een voorbeeld uit een derde wereldland, doen ze er ook nog even een mooi dansje bij, om vervolgens alles van dat beestje te benutten...![]()
Heb inderdaad een hekel aan schijnheilige mensen die zeggen vegetariër te zijn, terwijl ze wel mooie leren schoentjes dragen, make up gebruiken die op dieren getest zijn en ga zo maar door!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |