Dat, en goede klacht.quote:
of wel visquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef timmmmm het volgende:
maar toch die burger bij de mac eten.
Enquote:TS gebruikt het woord huilie in zijn eerste FOK!post, TS is een kloon.
Jezus maak het zelf ook nog eens helemaal duidelijk dat je een kloon bentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:42 schreef anomalocarisje het volgende:
[..]
En, vergeet dat niet.
Verder ook eens met nepvegetariėrklacht.
En hallo aan de mensen die hallo hebben gezegd of dat nog zullen doen
Ik geloof er geen cońo vanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef anomalocarisje het volgende:
Tevens, eerste post op Fok! ooit.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleen maar vleeseters die zeuren tegen vegetariėrs
Preciesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Dan had je moeten zeggen dat je een groentekroket had. Niet te vreten die dingen maargoed,das wat anders.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef Titus-Pullo het volgende:
Dat had ik ook laatst, in de stad notabene. Begon zo'n kuthippie te zeiken over mijn kroket
Inderdaad, alsof ze er last van hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Het scheelt eraan hoe je het brengt hč. Of je het overtuigend zegt of gewoon de gruwelijke feiten van de bio-industrie opnoemt (wat ook een vorm van overtuigen is, maar niet zinspelen op gevoelens).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:13 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik ben ook vegetarier en dat ben je toch verdomme niet voor niks!
Ik bedoel, je hebt een standpunt dat volkomen rationeel en verstandig is en heel veel mensen nemen gewoon niet de moeite om zich te verdiepen in de praktijken die dagelijks plaatsvinden in de vleesindustrie. Ik wijs mensen er regelmatig op en ik heb er al een stuk of vijf over weten te halen om ook vegetarier te worden. Iedereen die geen vlees meer eet maakt de wereld een stukje beter. Maarja, jullie kankerren toch op alles dus dat gaat er vast niet in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |