Dat, en goede klacht.quote:
of wel visquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef timmmmm het volgende:
maar toch die burger bij de mac eten.
Enquote:TS gebruikt het woord huilie in zijn eerste FOK!post, TS is een kloon.
Jezus maak het zelf ook nog eens helemaal duidelijk dat je een kloon bentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:42 schreef anomalocarisje het volgende:
[..]
En, vergeet dat niet.
Verder ook eens met nepvegetariėrklacht.
En hallo aan de mensen die hallo hebben gezegd of dat nog zullen doen
Ik geloof er geen cońo vanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef anomalocarisje het volgende:
Tevens, eerste post op Fok! ooit.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleen maar vleeseters die zeuren tegen vegetariėrs
Preciesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Dan had je moeten zeggen dat je een groentekroket had. Niet te vreten die dingen maargoed,das wat anders.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef Titus-Pullo het volgende:
Dat had ik ook laatst, in de stad notabene. Begon zo'n kuthippie te zeiken over mijn kroket
Inderdaad, alsof ze er last van hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Het scheelt eraan hoe je het brengt hč. Of je het overtuigend zegt of gewoon de gruwelijke feiten van de bio-industrie opnoemt (wat ook een vorm van overtuigen is, maar niet zinspelen op gevoelens).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:13 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik ben ook vegetarier en dat ben je toch verdomme niet voor niks!
Ik bedoel, je hebt een standpunt dat volkomen rationeel en verstandig is en heel veel mensen nemen gewoon niet de moeite om zich te verdiepen in de praktijken die dagelijks plaatsvinden in de vleesindustrie. Ik wijs mensen er regelmatig op en ik heb er al een stuk of vijf over weten te halen om ook vegetarier te worden. Iedereen die geen vlees meer eet maakt de wereld een stukje beter. Maarja, jullie kankerren toch op alles dus dat gaat er vast niet in.
In welk opzicht dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:13 schreef PhifeDawg het volgende:
Iedereen die geen vlees meer eet maakt de wereld een stukje beter.
Gewoon. Dat ik zoiets nog moet uitleggen. Wordt allemaal duidelijk aan de hand van mijn eerste bericht.quote:
Wie ben jij om anderen op hun plaats te wijzen wat vlees eten betreft? Ik vind dat soort zendingsdrang echt overdreven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:13 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik bedoel, je hebt een standpunt dat volkomen rationeel en verstandig is en heel veel mensen nemen gewoon niet de moeite om zich te verdiepen in de praktijken die dagelijks plaatsvinden in de vleesindustrie. Ik wijs mensen er regelmatig op en ik heb er al een stuk of vijf over weten te halen om ook vegetarier te worden. Iedereen die geen vlees meer eet maakt de wereld een stukje beter. Maarja, jullie kankerren toch op alles dus dat gaat er vast niet in.
Tuurlijk niet. Zendingsdrang, gewoon moreel besef noem ik dat. Als je ziet dat iemand een fiets steelt of een auto kapot maakt dan zeg je er toch ook wat van. Jij bent zeker zo'n loser die dat dan niet durft omdat ie bang is om in elkaar geslagen te worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie ben jij om anderen op hun plaats te wijzen wat vlees eten betreft? Ik vind dat soort zendingsdrang echt overdreven.
Dat is het! Ik ben bang om in elkaar geslagen te wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:29 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zendingsdrang, gewoon moreel besef noem ik dat. Als je ziet dat iemand een fiets steelt of een auto kapot maakt dan zeg je er toch ook wat van. Jij bent zeker zo'n loser die dat dan niet durft omdat ie bang is om in elkaar geslagen te worden.
Fietsen stelen of auto's slopen mag niet volgens de wet, als mensen de wet niet naleven kan je daar commentaar op hebben vanuit je 'burgerplicht'quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:29 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zendingsdrang, gewoon moreel besef noem ik dat. Als je ziet dat iemand een fiets steelt of een auto kapot maakt dan zeg je er toch ook wat van. Jij bent zeker zo'n loser die dat dan niet durft omdat ie bang is om in elkaar geslagen te worden.
Wat jij zegt slaat ook nergens op. Van mijn part kom het gewoon in de wet dat het verboden wordt om dieren op te eten. Het is toch ook gewoon te ridicuul voor worden. Naast dat het niet lekker is, niet leuk voor de dieren zorgt het ook nog eens voor een totaal scheven voedselverdeling over de wereld. Als we allemaal overstappen naar groente of soja dan kan de honger in Afrika met 60% vermindert worden. Als ik wil kan ik nog een hele mooie figuur voor je opzoeken als je nog niet overtuigd bent. Geef me een reden waarom het volgens jou wel moet, jij hebt ook geen argument, nazi.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Fietsen stelen of auto's slopen mag niet volgens de wet, als mensen de wet niet naleven kan je daar commentaar op hebben vanuit je 'burgerplicht'. Wat jij doet is gewoon zeiken en mensen onnodig lastigvallen met je morele superioriteitsgevoel. Als ik wil weten of ik vegetarier moet worden ga ik zelf wel op zoek naar argumenten, daar heb ik jouw opgeheven wijsvingertje niet voor nodig. Laat mensen gewoon zelf weten wat ze eten, hippie.
sorry voor je hoor, maar voor een fatsoenlijke hoeveelheid aan proteinen is vlees gewoon noodzakelijk. Maar belangerijker het is gewoon geweldig lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:13 schreef PhifeDawg het volgende:
lekker makkelijk, mensen die bashen die wel gewoon een eigen mening hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:58 schreef gers het volgende:
de hippies hebben wel dit topic overgenomen met hun zendinggedrag![]()
gezonde mensen eten gewoon vlees
Wat attent dat je de klacht van TS even komt onderbouwen met een praktijkvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Wat jij zegt slaat ook nergens op. Van mijn part kom het gewoon in de wet dat het verboden wordt om dieren op te eten. Het is toch ook gewoon te ridicuul voor worden. Naast dat het niet lekker is, niet leuk voor de dieren zorgt het ook nog eens voor een totaal scheven voedselverdeling over de wereld. Als we allemaal overstappen naar groente of soja dan kan de honger in Afrika met 60% vermindert worden. Als ik wil kan ik nog een hele mooie figuur voor je opzoeken als je nog niet overtuigd bent. Geef me een reden waarom het volgens jou wel moet, jij hebt ook geen argument, nazi.
lekker aan de soja gaan en met zn allen tieten krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Als we allemaal overstappen naar groente of soja
Jouw 'oplossing' is funest voor de economie, daarmee zal armoede en honger juist ongekend toenemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef PhifeDawg het volgende:
Wat jij zegt slaat ook nergens op. Van mijn part kom het gewoon in de wet dat het verboden wordt om dieren op te eten. Het is toch ook gewoon te ridicuul voor worden. Naast dat het niet lekker is, niet leuk voor de dieren zorgt het ook nog eens voor een totaal scheven voedselverdeling over de wereld. Als we allemaal overstappen naar groente of soja dan kan de honger in Afrika met 60% vermindert worden. Als ik wil kan ik nog een hele mooie figuur voor je opzoeken als je nog niet overtuigd bent. Geef me een reden waarom het volgens jou wel moet, jij hebt ook geen argument, nazi.
ik heb ook een eigen mening heb zelfs in de slachtindustrie gewerktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:59 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
lekker makkelijk, mensen die bashen die wel gewoon een eigen mening hebben
Wat kun je goed discussiėren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Onderbouw eens. Dit argument heb ik nog nooit gehoord. Ik weet zeker dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jouw 'oplossing' is funest voor de economie, daarmee zal armoede en honger juist ongekend toenemen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:59 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
lekker makkelijk, mensen die bashen die wel gewoon een eigen mening hebben
Die eigen mening moet wel in je straatje passen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Doe eens bedenken aan welke kant van de voedselpiramde vlees staat en wat daaronder staat. Er valt een hele industrie weg als er geen vlees wordt geproduceerdquote:Op zondag 15 maart 2009 00:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Onderbouw eens. Dit argument heb ik nog nooit gehoord. Ik weet zeker dat ik gelijk heb.
Geef me dan eens een tegenargument dan kan de discussie tenminste goed losbarsten en ik heb er misschien weer een paar vegetariers bij.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
[..]
Die eigen mening moet wel in je straatje passen natuurlijk.
Vlees is lekker, en het zorgt ervoor dat de bleekneusjes bij je uit de buurt blijven.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Geef me dan eens een tegenargument dan kan de discussie tenminste goed losbarsten en ik heb er misschien weer een paar vegetariers bij.
Het is gewoon lekker, een frikandelletje op z'n tijd.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Geef me dan eens een tegenargument dan kan de discussie tenminste goed losbarsten en ik heb er misschien weer een paar vegetariers bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |