Ik heb er nog dit van weten te maken, iets over 11uur passeerde te Wierden trein 28031 vol met FcTwente supporters richting Rotterdam, voorop reed de 9514quote:Op zondag 17 mei 2009 09:44 schreef JeePee83 het volgende:![]()
Gezien het wolkendek en de regen hoef je niet langs de baan te staan voor de uittocht uit Heerenveen en Enschede vandaag. Dan maar in de trein zitten naar Rotterdam
quote:Op zondag 17 mei 2009 08:57 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ?
Tvp@fotoshop na een nachtje doorhalen in de stad
Ja, want perrons zijn er immers ter meerdere eer en glorie van de treinenfapper.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:37 schreef Zug-Chef het volgende:
Ok, stoom...
In de bergen kan het ook. Bijvoorbeeld in Kufstein.
[ afbeelding ]
Bayrische Eisenbahn 03 2295 met een Sonderzug bij vertrek uit Kufstein op weg naar Jenbach. Zaterdag 12 juli 2008
Hier heb je tenminste nog perrons die niet achterlijk hoog zijn waardoor je niks meer van de trein ziet.
Wees blij dat het niet weer zo'n tachtig-in-een-dozijn KUTcargo isquote:Op zondag 17 mei 2009 12:43 schreef Duvel het volgende:
Ja, want perrons zijn er immers ter meerdere eer en glorie van de treinenfapper.
Er was idd alle gelegenheid tot het maken van schrale kutfoto's zoals dezequote:Op zondag 17 mei 2009 13:40 schreef Duvel het volgende:
Kijk, zo baggerdicht stond alles op elkaar:
[ afbeelding ]
Heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 17 mei 2009 13:57 schreef Zug-Chef het volgende:
Heerlijk, om achteraf te zien dat ik helemaal niks gemist heb
Ik vond dit (veel) erger dan de Zaanstraatquote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Maar goed, dat wist ik van te voren al wel. Open dag bij de Zaanstraat in 2007 was net zo'n drama.
Bah... een DD-AR in hetzelfde shot als de kameelquote:Op zondag 17 mei 2009 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was idd alle gelegenheid tot het maken van schrale kutfoto's zoals deze
[ afbeelding ]
Ja vanaf spoor 5 kon het goed, die heb ik later ook nog even gemaakt, toen ik stond te wachten op de 861 terug (vertrekstaat zegt spoor 1, NS-figuur op spoor 1 zegt spoor 5, omroep op spoor 5 zegt spoor 2. Ook zoietsquote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Duvel het volgende:
Zaanstraat was meer diversiteit, helemaal waar. Maar daar reed weer geen stoomtrein.
De kameel was best te doen trouwens.
[ afbeelding ]
Nee, ik zag dat zo eens staan allemaal, en ik had de ervaring van vorige week nog vers in het geheugenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:14 schreef Duvel het volgende:
Vast niet, want je had blijkbaar geen kaartje voor de stoomtrein.Ik heb binnen een lekker biertje zitten drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |