Dat ontslaat je nog niet van je routine om gemiddeld 500+ km/dag te makenquote:
Daar hebben we het achteraf nog wel over mannetjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:52 schreef JeePee83 het volgende:
Ow OK. Ik trap dan wel ff op-en-neer naar Warschau. Moet toch voldoen aan de gestelde criteria. Satisfied?
Vandaag wel weer gehaald, zl-grunn door na schiphol terug na enschede stopper terug na zwolle.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ontslaat je nog niet van je routine om gemiddeld 500+ km/dag te maken
Jup, wat doet u op een dag?quote:
Nou, ik ben op een hobbyrondje blij met 650 km hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup, wat doet u op een dag?
Ga van sarcasme uit iig![]()
Je kunt ook in het zwart bijklussen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik ben op een hobbyrondje blij met 650 km hoorHeb dit jaar pas 3 rondjes 700+ gereden, vond ik eigenlijk wat tegenvallen.. Komend lang weekend moet maar eens flink wat opleveren
Hoewel we niet alleen in de trein zitten hoor. We gaan ook Wwa bekijken en een paar oude vrienden ontmoeten en zo
![]()
maar het is toch een beetje mijn zomervakantieik moet sparen qua nieuw huis
Als je een lekker kontje hebt kun je vast wel wat geld verdienen achter Amsterdam Centraal ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt ook in het zwart bijklussen.
Nee, niet dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je een lekker kontje hebt kun je vast wel wat geld verdienen achter Amsterdam Centraal ofzo
Sommige mensen schijnen er echt kijk op te hebben en zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Bovendien is het ook geen gezicht, DrFlash die bijklust in de Red Light Zone.
De intercity brussel rijdt toch vanaf den bosch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat een kutzooi van vandaag, tussen Zwijndrecht en Roosendaal werkzaamheden, worden bussen ingezet.
Nu ik juist naar Antwerpen moet...
quote:Reisadvies
Ga eerder op reis:
* de InterCity's Amsterdam Centraal-Antwerpen-Centraal-Brussel-Zuid/Midi rijden in Nederland niet via de normale route en stoppen niet in Amsterdam Centraal, Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam Centraal en Dordrecht
* reis van/naar Amsterdam Centraal, Schiphol en Den Haag Centraal met binnenlandse Intercity's naar 's- Hertogenbosch en stap in 's-Hertogenbosch over op/van InterCity Brussel
* reis van/naar Rotterdam Centraal en Dordrecht met binnenlandse Intercity's en NS-bussen naar Roosendaal en stap in Roosendaal over op/van InterCity Brussel
Dit komt wel aardig in de buurt. Zomer 2010 een maand niet naar Nm/Ut, maar wel Zv/Zp. Daarna gefaseerd delen van het emplacement op de schop, met in 2011 een tijd geen treinen naar Zv/Zp. Dus helaas voor de reizigers: dat wordt idd afzien in bussen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
hmm dus dan zo?
2010 1 maand voor sporen vanaf nijmegen en utrecht
2011 2 maanden voor sporen vanaf zevenaar en zutphen dus.
http://www.prorail.nl/Pub(...)ws/Pages/Nieuws.aspx
<<insert random bouwmarkt here>>quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit komt wel aardig in de buurt. Zomer 2010 een maand niet naar Nm/Ut, maar wel Zv/Zp. Daarna gefaseerd delen van het emplacement op de schop, met in 2011 een tijd geen treinen naar Zv/Zp. Dus helaas voor de reizigers: dat wordt idd afzien in bussen.
Ik ben net bij de bouwmarkt geweestquote:
Blij dat het vandaag geen werkdag isquote:11:45 21 Mei 2009
Kort nieuws binnenland
Op een spoorwegovergang bij Teuge op de Veluwe is een trein op een auto gereden. De auto is volledig uitgebrand. De politie weet niet hoeveel mensen in de auto zaten. De voorkant van de trein is zwaar beschadigd door de brand. In de trein zijn geen gewonden gevallen. Het treinverkeer tussen Apeldoorn en Deventer is gestremd. Zie ook pagina 751
Sterker nog, dat is tot en met zondag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat een kutzooi van vandaag, tussen Zwijndrecht en Roosendaal werkzaamheden, worden bussen ingezet.
Nu ik juist naar Antwerpen moet...
Weer een Koploper kaduukquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef dennistd het volgende:
Op een spoorwegovergang bij Teuge op de Veluwe is een trein op een auto gereden. De auto is volledig uitgebrand. De politie weet niet hoeveel mensen in de auto zaten. De voorkant van de trein is zwaar beschadigd door de brand. In de trein zijn geen gewonden gevallen. Het treinverkeer tussen Apeldoorn en Deventer is gestremd.
de kans is groot, maar het kan natuurlijk net zo goed een SGMm'etje zijnquote:
Dat zei ik hier thuis ook al, en toen werd ik heel verontwaardigd aangekeken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |