Raak m'n kast zo vol, kost stroom, kan ze niet meenemen, dus onhandigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:47 schreef Bravebart het volgende:
Koop gewoon een paar TB schijven, probleem opgelost
quote:Jahoor
Filmflikker las jijquote:
Mja true, dan moet je gewoon al je films op een 1 TB extern zettenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Raak m'n kast zo vol, kost stroom, kan ze niet meenemen, dus onhandig
[ afbeelding ]
En dan binnenkort nog een 1TB erbij
[..]
Hoe raad je hetquote:
Voorlopig doe ik wel dvd'squote:Mja true, dan moet je gewoon al je films op een 1 TB extern zetten
Ik las het ookquote:
Gast, doe die 1 TB dan gelijk externquote:[..]
Voorlopig doe ik wel dvd'sDie 1TB komt ook intern
Waarschijnlijk zit ik dan volgend jaar weer alles op een schijf te zetten, maar ach
quote:
Ik heb nog een externe staan van 500, die ik nooit gebruikquote:Gast, doe die 1 TB dan gelijk externKost je 10 euro extra maar dan heb je hem tenminste gelijk extern
Wat precies?quote:
Lange 24 minuten waren datquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga maar eens film kieken (Wolverine), fijne avond iedereen
Was allang klaar, maar ik had nog geen om te gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Lange 24 minuten waren datVeel plezier
Geen wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was allang klaar, maar ik had nog geen om te gaan kijken
zin!quote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:29 schreef Susi het volgende:
ESF was weer leuk, zoals altijd
Ik bekijk zo de uitslag, punten uitdelen duurt zo lang
Nee, het moest fikker zijn en dat typte ik ook.quote:
Anders had ik deze weer eens kunnen gebruiken:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het moest fikker zijn en dat typte ik ook.
Inteelt-zooitje weer dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:36 schreef Susi het volgende:
Noorwegen staat dik voor.
Finland gaf 12 punten aan Estland, en daar had ik op gestemd
Ik kende dat woord nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:43 schreef Susi het volgende:
Nou 't gros van de punten aan Turkije is overwegend ook alleen maar vanwege de diaspora
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:39 schreef Yesse het volgende:
Ik sta nu in de kroeg, wat is de schade tot nu toe?
My thoughts exactlyquote:
Neejoh, daar typt ze veel te netjes voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:56 schreef Piles het volgende:
ESF Live#31: Want ik heb stemmetjes in mijn hoofd
Susi weer aan de Viini?
Whehequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, daar typt ze veel te netjes voor.
quote:
Hier op FOK!? Waarom dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:00 schreef Susi het volgende:
Ik ga een nachtje doortrekken, dus bereid je maar voor
Oh godquote:Op zondag 17 mei 2009 00:00 schreef Susi het volgende:
Ik ga een nachtje doortrekken, dus bereid je maar voor
Mja, ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 00:01 schreef Bravebart het volgende:
Ik verveel me de tyfus![]()
Maar het weer is tè
om nog 10 minuten naar de stad te gaan fjetsen
Ja hallo, weet je hoe hard het hoost hier atmquote:Op zondag 17 mei 2009 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik ookEn stel je niet zo aan
Je bent niet van suiker
Hmm, de buien op buienradar zien er wel erg rood uit jaquote:Op zondag 17 mei 2009 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe hard het hoost hier atmEn met onweer op 1,3 km erbij, dan laat ik het ff aan me voorbij gaan
Daaromquote:Op zondag 17 mei 2009 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, de buien op buienradar zien er wel erg rood uit ja
Ik ga morgen maar hard aan scriptie werkenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DaaromZo maar slaaptijd, ben ik morgen fris om mn verslag van Lund te gaan schrijven
Goed strevenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar hard aan scriptie werkenKijken of het lukt
![]()
Mja, ik heb het idee gekregen om snel klaar te zijn, niet dat 'm dat gaat worden, maar wil er zo graag vanaf zijnquote:
Mja en vervolgens zit je er toch weer veel langer dan gepland aanquote:Op zondag 17 mei 2009 00:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik heb het idee gekregen om snel klaar te zijn, niet dat 'm dat gaat worden, maar wil er zo graag vanaf zijn
Moet nog steeds m'n tas inpakken, ik krijg niet alles er in.quote:
Aaahw, dat is wel zuurquote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Moet nog steeds m'n tas inpakken, ik krijg niet alles er in.
Daarnaast moet ik nog een essay schrijven. En mijn bed is al weg, dus ik kan ook nergens op liggen
Ik móet op tijd klaar zijn, want vakantie en dan moet ik werkenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef Bravebart het volgende:
Mja en vervolgens zit je er toch weer veel langer dan gepland aan
Ahh, dus nu moet je een paar nachten op de grond?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef Susi het volgende:
Moet nog steeds m'n tas inpakken, ik krijg niet alles er in.
Daarnaast moet ik nog een essay schrijven. En mijn bed is al weg, dus ik kan ook nergens op liggen
Ah goed puntquote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik móet op tijd klaar zijn, want vakantie en dan moet ik werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |