nee,veel mensen doen dat uit principe niet. Maar veel mensen die nu boehoe doen over de handtaskat, hebben zelf wel een handtaskoe en dan vind ik heel hypocrietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef cheqy het volgende:
Jij denkt dat ieder mens met een tas loopt dat van een dood beest is gemaakt?
Mogen mensen dan ook hun eigen kinderen vermoorden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond het wel een mooie tas!
Bovendien moet ze dat lekker zelf weten, het was haar kat.
Ik vind het ook hypocriet van die mensen.
Als tie een spuitje kreeg kan ik het ook nog wel begrijpen, maar zelf die kat vermoorden en dan een tas ervan maken is nogal sick.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef Chai het volgende:
Ze heeft de kat wel zelf gedood. De kat was al erg ziek en hij had eigenlijk sowieso een spuitje bij de dierenarts gemoeten. Alleen de kunstenares zegt zelf dat ze hem vermoord heeft, omdat ze zo meer media-aandacht krijgt.
Na zijn dood heeft dat mens er een tas van gemaakt.
Eens met klacht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:39 schreef tulpie123 het volgende:
Klacht: Hypocriete mensen die huilen om een handtaskat, maar zelf wel een handtaskoe hebben
Nou ze heeft hem gewoon zelf gedood, dat gebeurt met een spuitje ook. Nek omdraaien is volgens mij ook gewoon snel en redelijk pijnloos hoor(mits goed gedaan natuurlijk).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als tie een spuitje kreeg kan ik het ook nog wel begrijpen, maar zelf die kat vermoorden en dan een tas ervan maken is nogal sick.
Dit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, katten zijn lief en koeien stinken naar schijt.
Zo bevestig je zijn klacht alleen maarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, katten zijn lief en koeien stinken naar schijt.
Zijn klacht is dan ook onterecht, aap.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Zo bevestig je zijn klacht alleen maar
Maar is onbeperkt T-bone steaks eten nou zinvol?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef SiGNe het volgende:
Bij die koe gebruiken ze tenminste nog alles.
Vlees voor consumptie,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |