nee,veel mensen doen dat uit principe niet. Maar veel mensen die nu boehoe doen over de handtaskat, hebben zelf wel een handtaskoe en dan vind ik heel hypocrietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef cheqy het volgende:
Jij denkt dat ieder mens met een tas loopt dat van een dood beest is gemaakt?
Mogen mensen dan ook hun eigen kinderen vermoorden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond het wel een mooie tas!
Bovendien moet ze dat lekker zelf weten, het was haar kat.
Ik vind het ook hypocriet van die mensen.
Als tie een spuitje kreeg kan ik het ook nog wel begrijpen, maar zelf die kat vermoorden en dan een tas ervan maken is nogal sick.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef Chai het volgende:
Ze heeft de kat wel zelf gedood. De kat was al erg ziek en hij had eigenlijk sowieso een spuitje bij de dierenarts gemoeten. Alleen de kunstenares zegt zelf dat ze hem vermoord heeft, omdat ze zo meer media-aandacht krijgt.
Na zijn dood heeft dat mens er een tas van gemaakt.
Eens met klacht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:39 schreef tulpie123 het volgende:
Klacht: Hypocriete mensen die huilen om een handtaskat, maar zelf wel een handtaskoe hebben
Nou ze heeft hem gewoon zelf gedood, dat gebeurt met een spuitje ook. Nek omdraaien is volgens mij ook gewoon snel en redelijk pijnloos hoor(mits goed gedaan natuurlijk).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als tie een spuitje kreeg kan ik het ook nog wel begrijpen, maar zelf die kat vermoorden en dan een tas ervan maken is nogal sick.
Dit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, katten zijn lief en koeien stinken naar schijt.
Zo bevestig je zijn klacht alleen maarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, katten zijn lief en koeien stinken naar schijt.
Zijn klacht is dan ook onterecht, aap.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Zo bevestig je zijn klacht alleen maar
Maar is onbeperkt T-bone steaks eten nou zinvol?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef SiGNe het volgende:
Bij die koe gebruiken ze tenminste nog alles.
Vlees voor consumptie,
Koeien worden ook vermoord hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als tie een spuitje kreeg kan ik het ook nog wel begrijpen, maar zelf die kat vermoorden en dan een tas ervan maken is nogal sick.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef SiGNe het volgende:
Bij die koe gebruiken ze tenminste nog alles.
Vlees voor consumptie, de huid om leer van te maken, de botten om lijm van de maken, zelfs sommige organen worden nog gebruikt.
Er blijft weinig aan afval over in elk geval.
Die kat is gedood puur alleen om de vacht en om als kunstobject gebruikt te worden.
Beetje hetzelfde als nertsen die om de pels gefokt worden zodat er jassen van gemaakt kunnen worden, totaal nutteloos.
Kinderen koop je niet, katten wel, en als die kat toch al ingeslapen had moeten worden dan snap ik het punt ook niet meer. Er zijn ook mensen die bello de hond op laten zetten zodat ie voor eeuwig naast de bank kan staan met zn 'trouwe ogen' die nu grote kralen zijn. Dat is niet minder ziek hoor, maar dat is wel geaccepteerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mogen mensen dan ook hun eigen kinderen vermoorden?
Wat een non-argument.
zuchtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zijn klacht is dan ook onterecht, aap.
Hoe weet jij nu dat veel mensen die boehoe doen over de handtaskat zelf een handtaskoe hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
nee,veel mensen doen dat uit principe niet. Maar veel mensen die nu boehoe doen over de handtaskat, hebben zelf wel een handtaskoe en dan vind ik heel hypocriet
Ach vent, doe toch normaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu dat veel mensen die boehoe doen over de handtaskat zelf een handtaskoe hebben?
Het gaat er meer om dat zij zelf de kat heeft vermoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kinderen koop je niet, katten wel, en als die kat toch al ingeslapen had moeten worden dan snap ik het punt ook niet meer. Er zijn ook mensen die bello de hond op laten zetten zodat ie voor eeuwig naast de bank kan staan met zn 'trouwe ogen' die nu grote kralen zijn. Dat is niet minder ziek hoor, maar dat is wel geaccepteerd.
Zijn alle dieren in jouw ogen gelijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat zij zelf de kat heeft vermoord.
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zijn alle dieren in jouw ogen gelijk?
Dus? Zolang de kat daar niet te veel van te lijden heeft dan is er toch geen verschil met een spuitje?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat zij zelf de kat heeft vermoord.
Wij laten het vuile werk door anderen doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar wij vermoorden onze eigen (koeie)huisdieren niet.
En hoe weet jij dat die kat niet te veel van te lijden heeft gehad? Denk je dat ze een professioneel kattenslachter is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Zolang de kat daar niet te veel van te lijden heeft dan is er toch geen verschil met een spuitje?
Waarschijnlijk heeft dat domme wijf haar kat gewoon in de magnetron gestopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Zolang de kat daar niet te veel van te lijden heeft dan is er toch geen verschil met een spuitje?
.....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat die kat niet te veel van te lijden heeft gehad? Denk je dat ze een professioneel kattenslachter is?
Nou het lijkt me niet dat ze dat beest met een hakbijl achterna is gerend nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat die kat niet te veel van te lijden heeft gehad? Denk je dat ze een professioneel kattenslachter is?
Nee inderdaad, en zulke dingen gebeuren elke dag! En dan maakt één iemand op een dag haar kat af en dan is het opeens allemaal ooh-zo-erg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
.....![]()
Jij denkt dat die stroomschokken altijd vlekkeloos gaan bij koeien ed? Nou dan kan ik je iets verklappen: dat is ook geen pretje. Zijn een aantal docu's over, die moet je maar eens gaan kijken. En over het feit dat je niet alle dieren gelijkwaardig vindt, dat is dan ook nogal apart.
Ze heeft de nek van haar kat omgedraaid.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lees je eigen tekst nog eens en vraag je zelf dan eens af wie er normaal moet doen, bijgoogem.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach vent, doe toch normaalJij leeft dus in de veronderstelling dat al die honderden, zo niet duizenden, tokkies (vooral huisvrouwen zonder opleiding) thuis geen leren riemen, banken, schoenen etc. hebben?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
.....![]()
Jij denkt dat die stroomschokken altijd vlekkeloos gaan bij koeien ed? Nou dan kan ik je iets verklappen: dat is ook geen pretje. Zijn een aantal docu's over, die moet je maar eens gaan kijken. En over het feit dat je niet alle dieren gelijkwaardig vindt, dat is dan ook nogal apart.
Waarom gebruikte ze eigenlijk niet gewoon de vacht van een kat die net/al dood was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft de nek van haar kat omgedraaid.
Je vergeet hier dat mensen ook dieren zijn en iedereen insecten om de seconde doodslaat. Daarnaast worden koeien geslacht voor de eerste levensbehoeften van de mens en word een koe optimaal benut. Ook word wel degelijk getracht het slachten zo pijnloos mogelijk te laten gaan. Deze kat is alleen vermoord om zijn vacht en omdat "hij depressief was", is het zo moeilijk om naar een arts te gaan en hem dan een spuitje te geven als hij echt depressief was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
.....![]()
Ik geloof dat ze zei dat ze zijn nek heeft omgedraaid.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou het lijkt me niet dat ze dat beest met een hakbijl achterna is gerend nee.
Maar ik zou natuurlijk niet weten hoe ze het wel gedaan heeft.
Deze moest al ingeslapen worden dus ik snap niet wat jouw punt is hier?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom gebruikte ze eigenlijk niet gewoon de vacht van een kat die net/al dood was?
We vermoorden koeien als duizenden jaren voor voedsel en kleding, katten niet. Natuurlijk is het erger als iemand een dier die al jaren als gezelschapsdier dient om het leven brengtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en zulke dingen gebeuren elke dag! En dan maakt één iemand op een dag haar kat af en dan is het opeens allemaal ooh-zo-erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |