quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Die zitten helemaal niet, net of je op een fucking plank zitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
en waarom krijgen wij nou weer de oude sprinters.. stom!
niet op, maar wel tegen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Die zitten helemaal niet, net of je op een fucking plank zit
Noh kiek an, waren de euh, mannen (?) nog kampioen geworden dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa, opzich wel!
De wagen was niet echt wat voor mij, maar voorderest zal ik het team missen
Ook goed ook goedquote:
Nope.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Noh kiek an, waren de euh, mannen (?) nog kampioen geworden dan?
Dispensatie niet voor elkaar gekregen?quote:
LUL!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dispensatie niet voor elkaar gekregen?![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan er nog mensen Enschede in vanavond?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:51 schreef Fems het volgende:
[..]
LUL!
Hehe, of gewoon niet gewonnen;)
Ga je nog uit vanavond?
Gezien gezienquote:
quote:
Blijkbaar niemandquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan er nog mensen Enschede in vanavond?
Blijkbaar ik ook nietquote:
Ik woon er en ben er aan het afstuderen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:13 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk in Enschede?
Woon je er gewoon, werk je? studeer je? (en wat dan?)
Ah, oke..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik woon er en ben er aan het afstuderen.
studeer Bedrijfskundige Informatica en nu bij defensie aan het afstuderen
Nee op mezelf. Kom uit haaksbergen oorspronkelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Ah, oke..
Woon je er op jezelf of met je ouder(s)?
Oh, je komt hiervandaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee op mezelf. Kom uit haaksbergen oorspronkelijk
Toen 2 jaar op kamers gezeten, een jaartje samen gewoond en nu weer 2 jaar op kamers
ik hou wel van vragenvuurtjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Oh, je komt hiervandaan![]()
Sorry voor het vragenvuur, maar ik ben gewoon nieuwsgierig!
Misschien woonde je wel bij mij in de straat!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik hou wel van vragenvuurtjesDus totaal niet erg.
Woonde? waar woonde jij dan .. woon jij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Misschien woonde je wel bij mij in de straat!![]()
(vast niet, maar toch)
Ja, lekkerquote:
Ja ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lekker
Lekker aan het chillen hier. En jij daar?
Haaksbergen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woonde? waar woonde jij dan .. woon jij?
ik heb aan de Sterkerstraat en de Koamscher gewoondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Haaksbergen!![]()
Maar ik verwacht niet dat je bij mij in de straat woonde hoor!
Das een 'heel end' weg van hier!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb aan de Sterkerstraat en de Koamscher gewoond
Oww.. dat is wel ver jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Das een 'heel end' weg van hier!
Ik woon helemaal richting hoeve.
Grapje zeker?quote:
Noh soms gaat het hier zo snel dat ik wel eens een post mis jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Ik werd keihard genegeerd
Dit vind jij snel?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Noh soms gaat het hier zo snel dat ik wel eens een post mis ja
Nou, maar daarom begon ik een gesprek met mezelfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Noh soms gaat het hier zo snel dat ik wel eens een post mis ja
Heb jij jezelf ook op msn?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, maar daarom begon ik een gesprek met mezelf
Als ik druk aan het msnen ben, en ToF erbij doe, dan mis ik nog wel eens iets perongeluk jaquote:
Dat begrijp ik, maar dat staat los van de 'snel'heid van dit topicquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Als ik druk aan het msnen ben, en ToF erbij doe, dan mis ik nog wel eens iets perongeluk ja
....Ik heb er gewoon overheen gelezen ok?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat staat los van de 'snel'heid van dit topic
Die is geeeekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef Fems het volgende:
Oeh, ik lijk wel gek
Maar ik duik mijn bed in!
Welterusten mensen!
Dat is al de derde keer dat je het zegt.. gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
....Ik heb er gewoon overheen gelezen ok?![]()
Toffe gesprekken altijd of niet?quote:
Het lijkt hier wel een verhoor verdommequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is al de derde keer dat je het zegt.. gaat het wel goed met je?
Zal ik de lamp ook nog even op je richten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het lijkt hier wel een verhoor verdomme
Is Christiaan weer bezigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik de lamp ook nog even op je richten?
Jaja doe je stiekem alleen maar om mij beter in de ogen te kijken !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik de lamp ook nog even op je richten?
Ik weet niet precies wat ie doet nu, maar ik vind het wel grappigquote:
heb je mooie ogen dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaja doe je stiekem alleen maar om mij beter in de ogen te kijken !
Was sagen sie herr? NEIN! Ich wolle das nicht toen ja!quote:
dat zegt niks over de mooiheid hequote:
Ja ik weet niet of ze mooi zijn hehe, dan noem ik maar de kleurquote:
dat begreep ik jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ze mooi zijn hehe, dan noem ik maar de kleur
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Was sagen sie herr? NEIN! Ich wolle das nicht toen ja!
Nee mijn Duits is net zo goed als mijn Frans, ronduit kut
Christiaan is stevig gebouwd, maar niet dik. Gewoon een kerel van 23!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Marko, jij moet mij omschrijven.
Ben ik Dik/vet/stevig ?
En dan niet, ja ja ja
Jij zou hem wel doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Christiaan is stevig gebouwd, maar niet dik. Gewoon een kerel van 23!
Verder iets langer dan gemiddeld![]()
Cuegirllie, ik ga voor jouquote:
Toen ik het enterde.. bedacht ik mij dat ook al jahquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Cuegirllie, ik ga voor jou![]()
Dat weet je toch ?![]()
Dat breng je verdomd aardig moet ik zeggen kerel,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Christiaan is stevig gebouwd, maar niet dik. Gewoon een kerel van 23!
Verder iets langer dan gemiddeld![]()
En waar ga jij morgen het voetbal kijken?quote:
Ik hoop dat je een grapje maakt?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En waar ga jij morgen het voetbal kijken?
uhm.. neequote:
Ik kijk geen FC Twente meer, nooit meer. Alleen als Heracles er tegen speelt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm.. nee
ik ben zelf aan geneigd om het te gaan kijken
Hij is voor Heracles! De concurrent!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm.. nee
ik ben zelf aan geneigd om het te gaan kijken
Owja.. almelo boyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik kijk geen FC Twente meer, nooit meer. Alleen als Heracles er tegen speelt.
Ik hoop dat ze verliezen, maar ik vrees toch dat ze winnen.
Sinds ze ons kampioenschapsfeest hebben (te denken) verneukt, kijk ik niet maar naar die rooien.![]()
En heb ik echt een hekel aan hun...
Sorry
wie gaat er met je mee?quote:
nee ik blijf lekker thuis.quote:
aah okequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee ik blijf lekker thuis.
/had nog wel de optie om naar index te gaan, maar daar niet echt in in .
Er staat wel van alles, maar het is nog niet fini. Moet er nog wel weer heen.quote:
Druk druk drukquote:Op zondag 17 mei 2009 00:05 schreef norich het volgende:
[..]
Er staat wel van alles, maar het is nog niet fini. Moet er nog wel weer heen.
Hoe was jouw dag?
Ook al zo'n end weg hahaquote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Druk druk druk![]()
ben naar Alkmaar geweest
Jup! ben naar opendag van NS geweestquote:Op zondag 17 mei 2009 00:09 schreef norich het volgende:
[..]
Ook al zo'n end weg haha![]()
Leuk gehad dan?
Rond 22:00. Ben eigenlijk wel moe nuquote:Op zondag 17 mei 2009 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup! ben naar opendag van NS geweestmaterieel show
Hoelaat was je weer thuis vandaag dan?
Lees ff je pmquote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef norich het volgende:
[..]
Rond 22:00. Ben eigenlijk wel moe nu
Moet je niet uit?
Patat op een bruiloft?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net terug van de bruiloft van mn neefAls afsluiter kregen we een kop koffie en een puntzak patat!
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:32 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Jij moest precies tegelijk reageren?!
Ja, mooi he?quote:
Joa, dikke kwak mayo erop en vret'n maarquote:Op zondag 17 mei 2009 01:39 schreef norich het volgende:
[..]
Keer wat anders he. Wast wel lekker dan?
Rijd er heen zou ik zeggen en je merkt het snel genoegquote:Op zondag 17 mei 2009 01:46 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Nu je het over patat hebt, zou die snackbar hier nog open zijn?!
Is niet goed voor je gewicht!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:55 schreef norich het volgende:
Als je dan toch gaat... doe mij maar een nasibal, en voor Marko een frikandel speciaal
Eerst die frikandel speciaalquote:Op zondag 17 mei 2009 02:03 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Kan ze wel tegen.![]()
Ik ga maar eens naar bed.
Lag hier bedoel je. Ik zag je wel zelf de frikandel opeten !quote:
Nou:quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 09:41 schreef Lamzak_ het volgende:
Morge! TWENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Dat dusquote:
Ach gossie possie wossie.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:10 schreef Fems het volgende:
Pap, mam,, zijn allemaal naar twente-heerenveen.
En ik zit zielig thuis met mijn boeken.
Nee, want dan moet ik helemaal alleen. want geen van mijn vriendinnen vinden voetbal echt leuk. en iedereen heeft examens morgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach gossie possie wossie.
Ga je toch naar De Veste ?
Spreek je af met Justin , die ging volgens mij naar De Vestequote:Op zondag 17 mei 2009 12:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik helemaal alleen. want geen van mijn vriendinnen vinden voetbal echt leuk. en iedereen heeft examens morgen.
Ja, maar die ken ik toch helemaal niet..quote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Spreek je af met Justin , die ging volgens mij naar De Veste![]()
Zo douchen, daarna wat essen, und dan gehen wir Fitnessen hoppa
enkel? of knie?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geblesseerd teruggekomen van de voetbal
Knie?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoeveel is 't gewordenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Johquote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, maar die ken ik toch helemaal niet..![]()
Dus het wordt met chocoijs op de bank
Haha, ja, ik vind dat best eng!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Joheng he vreemden ontmoeten
Ja vergrijp je maar weer aan het ijs
Haha voor dat je het weet heeftie op je gefaptquote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ja, ik vind dat best eng!
En dritziebitzie (dat is toch justin) komt soms best eng over met zn uitspraken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Haha voor dat je het weet heeftie op je gefapt
[..]
me lies, ik voelde het al tijdens de warming up.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hoeveel is 't geworden
En wat heb je?
Das kutquote:Op zondag 17 mei 2009 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
me lies, ik voelde het al tijdens de warming up.
We hadden aan het begin maar 7 spelers. snel 5 bij gebeld.zonder spelerspas
![]()
In de rust er maar uitgegeaan
Lies ja dat kan ff een week of 2 a 3 lastig zijn, week totale rust en dan weer rustig balletje gaan trappenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
me lies, ik voelde het al tijdens de warming up.
We hadden aan het begin maar 7 spelers. snel 5 bij gebeld.zonder spelerspas
![]()
In de rust er maar uitgegeaan
Haha, we staan laatst en we kunnen ook geen plaats meer omhoog. Volgende week nog 1 wedstrijd, en dan zit het erop. Maar ik doe volgende week niet mee.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lies ja dat kan ff een week of 2 a 3 lastig zijn, week totale rust en dan weer rustig balletje gaan trappen![]()
Foei, deed een ander team ook van de concurrent van Emos 1 , hadden ze iemand van Sportclub in de basis en "toevallig" was er iemand van ons die gekeken had bij dat team en die speler wel kende. Dachten ze kampioen geworden te zijn, ging die persoon mee de papieren invullen. "waar is de spelerspas van die en die?", ja euh dat wisten ze niet. Na moeilijk doen werd de overwinning een nederlaag
Er was wat verrotting in de tribune. Dat is allemaal weggehaald/vervangen.quote:
[..]
Hier ook Nijverdal !quote:Op zondag 17 mei 2009 13:44 schreef Twentse het volgende:
Moi! hiet ook een tukkie, moet zeggen wel een inport tukje. Voor ruim 8 jaar geleden werd m'n hart gestolen door een twentse motorrijder wat in middels nu ook 2jaar mijn man is.
Wij wonen in Nijverdal nog meer mensen hier???.
Groet'n van Twentse
welkom hierquote:Op zondag 17 mei 2009 13:44 schreef Twentse het volgende:
Moi! hiet ook een tukkie, moet zeggen wel een inport tukje. Voor ruim 8 jaar geleden werd m'n hart gestolen door een twentse motorrijder wat in middels nu ook 2jaar mijn man is.
Groet'n van Twentse
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
St. Isidorushoeve representin', aaaaight
haaksbergen is dan ook nog wel een beetjequote:
solidworks?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zal trouwens eens solidworks opstarten
Solidworks is het 3d tekenpakketquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Solidworks is het 3d tekenpakket
en het valt nog niet mee om een mooie romp te maken
jij ging op de bank hangen?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat deed ik zonet.
En nu heb ik mijn biologie weer voor mijn neus!
Jup, want ik vind dritziebitzie eng, dus ik ga niet naar de Veste.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. maar jij gaat thuis FCT kijken?
Dat was toch verplaatst nar de Veste?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:01 schreef Blawh het volgende:
De oude markt zal ook wel aardig druk worden denk ik.
Nee, da's de eventuele huldigingquote:
Oh,quote:Op zondag 17 mei 2009 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, da's de eventuele huldiging
ga jij nog met meer lui?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga gewoon met me mee naar de Veste, Famsiebamsie
Voor wie ben je eigenlijk? En je ouders?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Oh,
ik als fries in tukkerland ben al blij dat friesland en twente in de finale zitten
Nee, mn maat heeft helaas afgezegdquote:
ik weet het nog nietquote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, want ik vind dritziebitzie eng, dus ik ga niet naar de Veste.
Dus ik zit straks met de laptop, mijn eten en dan mn chocoladeijs op de bank.
Wat ga jij doen?
Ik ben eigenlijk voor Heerenveen.quote:
misschien welquote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, mn maat heeft helaas afgezegd
Goa'j met?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef Samzz het volgende:
Mama is van plan gewoon op tv te kijken. Ik niet, intresseert me geen lor. Echt niet
Ik ga straks weer wat tekenen denk ik, ik heb de smaak te pakkenjij kunt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef Samzz het volgende:
Mama is van plan gewoon op tv te kijken. Ik niet, intresseert me geen lor. Echt niet
Ik ga straks weer wat tekenen denk ik, ik heb de smaak te pakkenMooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang doe je erover om zoiets te maken?Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
maarrem, jij durft ook niet met mij mee?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Fems het volgende:
Oh
en Papa is voor Twente. Die heeft best veel met Twente te maken etc.
En mama heeft heel netjes haar twente-heerenveen sjaal om!
Jaloezie! omdat ik niet eens kan tekenen!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef Samzz het volgende:
Aan Bucephala heb ik denk ik zo'n drie uur getekend... en dat komt mede doordat de schets nooit werd zoals ik wildeZe is niet eens bijster groot, kleiner als A4 formaat.
Nice hoor, als ik dat probeer te tekenen ben ik 3 weken bezig en dan lijkt het gewoon op een olifant ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef Samzz het volgende:
Aan Bucephala heb ik denk ik zo'n drie uur getekend... en dat komt mede doordat de schets nooit werd zoals ik wildeZe is niet eens bijster groot, kleiner als A4 formaat.
Maar olifanten zijn ook liefquote:Op zondag 17 mei 2009 15:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nice hoor, als ik dat probeer te tekenen ben ik 3 weken bezig en dan lijkt het gewoon op een olifant ofzo
Ohja, doe jij natekenen of doe je het gewoon uit je hoofd?
Eerder als met dritziebitzie! (sorry dritzz (A))quote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarrem, jij durft ook niet met mij mee?
Dat zal bestquote:
Welkomquote:Op zondag 17 mei 2009 13:44 schreef Twentse het volgende:
Groet'n van Twentse
Doe eens aardig tegen die jongen, waar heeft hij dit nou allemaal voor verdientquote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Fems het volgende:
[..]
Eerder als met dritziebitzie! (sorry dritzz (A))
Maar het komt er vandaag niet van denk ik.
zeker weten? ik wil wel rijden enzo.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Fems het volgende:
[..]
Eerder als met dritziebitzie! (sorry dritzz (A))
Maar het komt er vandaag niet van denk ik.
Jup, zeker weten!!denk ikquote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeker weten? ik wil wel rijden enzo.
maarrem, zijn er nog wel kaarten voor in de veste dan?
Waar een baarmoederopmerking wel niet goed voor is hequote:
Zien we dan wel, anders kunnen we nog altijd naar Enschedequote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeker weten? ik wil wel rijden enzo.
maarrem, zijn er nog wel kaarten voor in de veste dan?
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Waar een baarmoederopmerking wel niet goed voor is he![]()
1600 uur bij jou?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben nu trouwens zo ver met de clown. Is wel moeilijk om het een beetje leuk te krijgen
weet ik, maar hij moet ook nog handen en benen hebbenquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Jullie maken me wel aan het twijfelen.
dus ik ga mee
Stel oe niet an, is toch gezellig johquote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Jullie maken me wel aan het twijfelen.
Maar nee, tis niet verstandig..
Ja, dat wel!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Stel oe niet an, is toch gezellig joh
Voetbal duurt tot kwart voor 8 / 8 uur mits er geen verlenging komt.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, dat wel!
Maar morgen om 9 uur moet ik aan mijn examen zitten he!
En ik heb nog een papa en mama die voorzichtig met me zijn.
welk examen?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, dat wel!
Maar morgen om 9 uur moet ik aan mijn examen zitten he!
En ik heb nog een papa en mama die voorzichtig met me zijn.
kunnen we beter ff cammen (quote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus Wouter gaat, mooi
Nog ff je fobo checken zodat ik je weet te vinden in de Fanshop
Haha, nee, dat doe ik niet want ik ga wel voetbal kijken!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Voetbal duurt tot kwart voor 8 / 8 uur mits er geen verlenging komt.
Nou hoe lang is dat rijden, 20/25 min?
Je kunt mij niet vertellen dat je dan al in je nest ligt![]()
En papa en mama moeten je loslaten, jij gaat naar Groningen toe en dit is een leerproces
neequote:Op zondag 17 mei 2009 15:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
Straks wordt Femke gegangbangd door Justin en Wouter...heb ik dat op me geweten?
ik zal me netjes voorstellenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, nee, dat doe ik niet want ik ga wel voetbal kijken!
Pap en mam vinden het doodeng wanneer ik met een wildvreemde in de auto mee ga..
Ik zal ze eens even smsen. (want ze zijn in rotterdam)quote:Op zondag 17 mei 2009 15:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal me netjes voorstellen![]()
en nynke kent me ook wel
Wildvreemde, hoe lang zit je hier al op ToF zegquote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, nee, dat doe ik niet want ik ga wel voetbal kijken!
Pap en mam vinden het doodeng wanneer ik met een wildvreemde in de auto mee ga..
2 maandjes?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wildvreemde, hoe lang zit je hier al op ToF zeg
Ik heb me best gedaan Justin en Wouter, ze is niet te overtuigen lijkt het
Oh ik dacht dat je hier al veel langer was johquote:
ik heb geen FCT shirtquote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach mijn lange rooie haar valt vast wel opVerder hek een bruine jas bij een een ranzige blauwe spiekerbox an
En een oud Twenteshirt zonder reclame erop
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wildvreemde, hoe lang zit je hier al op ToF zeg
Ik heb me best gedaan Justin en Wouter, ze is niet te overtuigen lijkt het
Oeh ze gaat smsen, kleine hoop![]()
Hoelaat ben je er dan? Ik pak de trein van 16:29 en ben er dan rond 16:40 op het stationnetje. Heb geen gsm bij, dus da's wat minder...quote:Op zondag 17 mei 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen FCT shirt
wel een pet (zie fobo)
quote:
Nee, 1 jaartje.quote:
Neehoor. Want ze zeggen: Dan woon je op jezelf en weten we het ook niet en mag je het allemaal zelf beslissen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hoe komen ze erachter dat jij niet thuis bent voor 2/2,5 uur?
Wat ga jij het moeilijk krijgen in Groningen
Jaajaa, dat klinkt heel logischquote:Op zondag 17 mei 2009 16:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Neehoor. Want ze zeggen: Dan woon je op jezelf en weten we het ook niet en mag je het allemaal zelf beslissen.
Ach, het is maar een potje voetbal.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:01 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, kloten.
natuurlijk weer een kutverbinding van hier naar Enschede en ik heb ook weinig zin om alleen te rijden
Jup!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaajaa, dat klinkt heel logisch
Dan houdt 't op.
Wanneer ga je trouwens naar Groningen, in Aug?
en hopelijk +feestquote:
Naja ik zie t wel, ik ben doorquote:Op zondag 17 mei 2009 16:03 schreef rulerofdeath het volgende:
godver.
volgens mij moet ik maar een R&P topic openen
ok. veel plezier iigquote:Op zondag 17 mei 2009 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naja ik zie t wel, ik ben doorAjuus!
Klootzakquote:Op zondag 17 mei 2009 16:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hij is weg Femke, hoelaat zien we je in Enschede?
Vertel...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb altijd ruzie met breezah's. Ik weet niet waarom, maar het is zo. Zou het genetisch zijn?
ik heb er nooit zoveel ruzie mee. ze zijn eerder bang voor mijquote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb altijd ruzie met breezah's. Ik weet niet waarom, maar het is zo. Zou het genetisch zijn?
quote:
Wat Femke, toch niet? geeft nietquote:
Ik vraag altijd heel normaal of het misschien mogelijk is ABN te typen. Nou, dan gaat de kont tegen de krib hoor... Maar dan heb je aan mij net de verkeerdequote:
Wat kansloosquote:Op zondag 17 mei 2009 16:12 schreef Blawh het volgende:
Over breezers gesproken. Zie de Twitter van Nederlands nieuwste voetbalinternational.
http://twitter.com/Gvanderwiel
Zo triest.
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag altijd heel normaal of het misschien mogelijk is ABN te typen. Nou, dan gaat de kont tegen de krib hoor... Maar dan heb je aan mij net de verkeerde
Maar jij msnt dan heel veel met BrEezAhs?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag altijd heel normaal of het misschien mogelijk is ABN te typen. Nou, dan gaat de kont tegen de krib hoor... Maar dan heb je aan mij net de verkeerde
die tekst eronder van Twitterquote:ongeveer 13 uur ago from TwitterBerry
Wil ze niet eens in mijn lijstquote:
Ik heb het niet over MSNquote:
En dan ga jij een beetje bitchen?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over MSNIk bezoek een forum, waar er nog wel eens een breezah voorbij komt... Wat ze daar te zoeken hebben is me dan weer een raadsel, maar goed, ze komen wel.
Als dat echt VDW is dan moet Ajax hem echt een boete geven.quote:
Het is hem.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als dat echt VDW is dan moet Ajax hem echt een boete geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |