Oh,quote:Op zondag 17 mei 2009 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, da's de eventuele huldiging
ga jij nog met meer lui?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga gewoon met me mee naar de Veste, Famsiebamsie
Voor wie ben je eigenlijk? En je ouders?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Oh,
ik als fries in tukkerland ben al blij dat friesland en twente in de finale zitten
Nee, mn maat heeft helaas afgezegdquote:
ik weet het nog nietquote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, want ik vind dritziebitzie eng, dus ik ga niet naar de Veste.
Dus ik zit straks met de laptop, mijn eten en dan mn chocoladeijs op de bank.
Wat ga jij doen?
Ik ben eigenlijk voor Heerenveen.quote:
misschien welquote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, mn maat heeft helaas afgezegd
Goa'j met?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef Samzz het volgende:
Mama is van plan gewoon op tv te kijken. Ik niet, intresseert me geen lor. Echt niet
Ik ga straks weer wat tekenen denk ik, ik heb de smaak te pakkenjij kunt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef Samzz het volgende:
Mama is van plan gewoon op tv te kijken. Ik niet, intresseert me geen lor. Echt niet
Ik ga straks weer wat tekenen denk ik, ik heb de smaak te pakkenMooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang doe je erover om zoiets te maken?Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
maarrem, jij durft ook niet met mij mee?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Fems het volgende:
Oh
en Papa is voor Twente. Die heeft best veel met Twente te maken etc.
En mama heeft heel netjes haar twente-heerenveen sjaal om!
Jaloezie! omdat ik niet eens kan tekenen!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef Samzz het volgende:
Aan Bucephala heb ik denk ik zo'n drie uur getekend... en dat komt mede doordat de schets nooit werd zoals ik wildeZe is niet eens bijster groot, kleiner als A4 formaat.
Nice hoor, als ik dat probeer te tekenen ben ik 3 weken bezig en dan lijkt het gewoon op een olifant ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef Samzz het volgende:
Aan Bucephala heb ik denk ik zo'n drie uur getekend... en dat komt mede doordat de schets nooit werd zoals ik wildeZe is niet eens bijster groot, kleiner als A4 formaat.
Maar olifanten zijn ook liefquote:Op zondag 17 mei 2009 15:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nice hoor, als ik dat probeer te tekenen ben ik 3 weken bezig en dan lijkt het gewoon op een olifant ofzo
Ohja, doe jij natekenen of doe je het gewoon uit je hoofd?
Eerder als met dritziebitzie! (sorry dritzz (A))quote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarrem, jij durft ook niet met mij mee?
Dat zal bestquote:
Welkomquote:Op zondag 17 mei 2009 13:44 schreef Twentse het volgende:
Moi! hiet ook een tukkie, moet zeggen wel een inport tukje. Voor ruim 8 jaar geleden werd m'n hart gestolen door een twentse motorrijder wat in middels nu ook 2jaar mijn man is.
Wij wonen in Nijverdal nog meer mensen hier???.
Groet'n van Twentse
Doe eens aardig tegen die jongen, waar heeft hij dit nou allemaal voor verdientquote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Fems het volgende:
[..]
Eerder als met dritziebitzie! (sorry dritzz (A))
Maar het komt er vandaag niet van denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |