Nee op mezelf. Kom uit haaksbergen oorspronkelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Ah, oke..
Woon je er op jezelf of met je ouder(s)?
Oh, je komt hiervandaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee op mezelf. Kom uit haaksbergen oorspronkelijk
Toen 2 jaar op kamers gezeten, een jaartje samen gewoond en nu weer 2 jaar op kamers
ik hou wel van vragenvuurtjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Oh, je komt hiervandaan![]()
Sorry voor het vragenvuur, maar ik ben gewoon nieuwsgierig!
Misschien woonde je wel bij mij in de straat!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik hou wel van vragenvuurtjesDus totaal niet erg.
Woonde? waar woonde jij dan .. woon jij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Misschien woonde je wel bij mij in de straat!![]()
(vast niet, maar toch)
Ja, lekkerquote:
Ja ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lekker
Lekker aan het chillen hier. En jij daar?
Haaksbergen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woonde? waar woonde jij dan .. woon jij?
ik heb aan de Sterkerstraat en de Koamscher gewoondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Haaksbergen!![]()
Maar ik verwacht niet dat je bij mij in de straat woonde hoor!
Das een 'heel end' weg van hier!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb aan de Sterkerstraat en de Koamscher gewoond
Oww.. dat is wel ver jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Das een 'heel end' weg van hier!
Ik woon helemaal richting hoeve.
Grapje zeker?quote:
Noh soms gaat het hier zo snel dat ik wel eens een post mis jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Ik werd keihard genegeerd
Dit vind jij snel?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Noh soms gaat het hier zo snel dat ik wel eens een post mis ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |