Nee, want dan moet ik helemaal alleen. want geen van mijn vriendinnen vinden voetbal echt leuk. en iedereen heeft examens morgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach gossie possie wossie.
Ga je toch naar De Veste ?
Spreek je af met Justin , die ging volgens mij naar De Vestequote:Op zondag 17 mei 2009 12:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik helemaal alleen. want geen van mijn vriendinnen vinden voetbal echt leuk. en iedereen heeft examens morgen.
Ja, maar die ken ik toch helemaal niet..quote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Spreek je af met Justin , die ging volgens mij naar De Veste![]()
Zo douchen, daarna wat essen, und dan gehen wir Fitnessen hoppa
enkel? of knie?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geblesseerd teruggekomen van de voetbal
Knie?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoeveel is 't gewordenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Johquote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, maar die ken ik toch helemaal niet..![]()
Dus het wordt met chocoijs op de bank
Haha, ja, ik vind dat best eng!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Joheng he vreemden ontmoeten
Ja vergrijp je maar weer aan het ijs
Haha voor dat je het weet heeftie op je gefaptquote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ja, ik vind dat best eng!
En dritziebitzie (dat is toch justin) komt soms best eng over met zn uitspraken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Haha voor dat je het weet heeftie op je gefapt
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Haha voor dat je het weet heeftie op je gefapt
me lies, ik voelde het al tijdens de warming up.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hoeveel is 't geworden
En wat heb je?
Das kutquote:Op zondag 17 mei 2009 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
me lies, ik voelde het al tijdens de warming up.
We hadden aan het begin maar 7 spelers. snel 5 bij gebeld.zonder spelerspas
![]()
In de rust er maar uitgegeaan
Lies ja dat kan ff een week of 2 a 3 lastig zijn, week totale rust en dan weer rustig balletje gaan trappenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
me lies, ik voelde het al tijdens de warming up.
We hadden aan het begin maar 7 spelers. snel 5 bij gebeld.zonder spelerspas
![]()
In de rust er maar uitgegeaan
Haha, we staan laatst en we kunnen ook geen plaats meer omhoog. Volgende week nog 1 wedstrijd, en dan zit het erop. Maar ik doe volgende week niet mee.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lies ja dat kan ff een week of 2 a 3 lastig zijn, week totale rust en dan weer rustig balletje gaan trappen![]()
Foei, deed een ander team ook van de concurrent van Emos 1 , hadden ze iemand van Sportclub in de basis en "toevallig" was er iemand van ons die gekeken had bij dat team en die speler wel kende. Dachten ze kampioen geworden te zijn, ging die persoon mee de papieren invullen. "waar is de spelerspas van die en die?", ja euh dat wisten ze niet. Na moeilijk doen werd de overwinning een nederlaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |