abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2009 @ 21:32:23 #151
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69131921
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef LaStrange het volgende:
De postgeschiedenis van TS is vrij grappig in dit verband
Praktisch alleen maar in de single reeks aan t posten

En Joey, ik weet wel hoe t zat toen
Maar maak t gewoon uit met je vriendin, beetje lullig zo zeg? (zachtjes gezegd)
  zondag 17 mei 2009 @ 21:52:06 #152
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_69132723
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En dat is dus jouw misvatting. Voor *jouw* doen hou je veel van je vriendin. Maar jij verstaat iets anders onder 'houden van' dan de meeste anderen. De meeste andere mensen die echt veel van iemand houden en in de positie komen waarin ze vreemd kunnen gaan nemen namelijk de andere beslissing: niet vreemdgaan.

En dat doen ze omdat zij respect hebben voor hun vriendin en haar niet pijn willen doen. Als ze er namelijk ooit achter komt zal zoiets emotioneel hard aankomen. Zij kiezen voor hun vriendin; jij kiest voor je eigen plezier. Er zit dus nogal een niveau-verschil in het 'veel houden van' van anderen en jouw 'veel houden van'.

Ik zou dus in het vervolg dus maar zeggen 'ik denk dat ik veel van haar hou'. Want in werkelijkheid valt het zwaar tegen.
Dit. Heb je wel respect voor je vriendin? Je klinkt erg egoïstisch.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_69132867
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:11 schreef KonnieKipke het volgende:
Sommige mensen hebben de veiligheid van een relatie nodig om daarbuiten de ideale partner te vinden. Zoek de veiligheid en hechting in jezelf door therapie, en gebruik niet iemand anders daarvoor.
Eerlijk gezegd ben ik hier ook bang voor dat de vork ook zo in de steel zit, alleen spreek ik dat niet uit omdat ik niet zeker weet of het zo is. Maar als ik ernaar zou mogen raden, zou ik hier ook op uit komen.

Een ding ben ik wel met KonnieKipke eens: therapie is een goed idee. Nu ben je nog op het punt dat alles rustig veranderd kan worden.

Hoe liep het de vorige keer af? En hoe groot acht je de kans dat het zich nu herhaalt?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_69137654
Beste TS, ik denk dat jij een nogal ander beeld hebt van de ideale relatie dan de meeste mensen. Of dit goed of fout is valt over de discussieren maar dat sla ik maar even over, dat is al genoeg gedaan.

Ikzelf heb bijvoorbeeld het romantische beeld dat als je de juiste partner vind, dat je dan ook alleen voor elkaar kiest. Dus niet met andere mensen loopt de flikflooien. Het maakt mij daarbij niet uit of je het weet of niet weet, maar eerder of het ook echt zo is dat je alleen voor je partner kiest. Want mijn ideaal beeld zou totaal veranderen als dit niet het geval zou zijn. Ik merk op dat jij hier anders over denkt, mede omdat je schreef dat het je niet zou uitmaken als je vriendin vreemd zou gaan zolang ze het maar niet aan je vertelde. Ik denk dat voor mij en voor vele andere mensen dit wel degelijk uitmaakt.

Toch vind ik dat, nu je weet dat jij anders in een relatie staat dan veel andere mensen, je hier ook de verantwoordelijkheid voor moet nemen. Wellicht denkt je vriendin net als ik en leeft ze met een beeld dat ze alles voor jou betekent en jij voor haar. Het in stand houden van haar ideaalbeeld zal jou misschien voordeel bieden maar zal niet echt waar zijn. Ik adviseer je dan ook om dit te bespreken met je toekomstige partners voordat je een relatie begint en misschien loop je ooit tegen iemand aan die er ook zo over denkt als jijzelf.
  maandag 18 mei 2009 @ 06:45:27 #155
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_69140093
Allereerst bedankt voor alle reacties. Ik ga nu weer intern, dus zal op zn vroegst vanaaf weer reageren. Nogmaals bedankt
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_69142457
quote:
Op maandag 18 mei 2009 06:45 schreef JoeyT het volgende:
Allereerst bedankt voor alle reacties. Ik ga nu weer intern, dus zal op zn vroegst vanaaf weer reageren. Nogmaals bedankt
En nu zijn we natuurlijk heel benieuwd naar de al-dan-niet sappige verhalen straks
pi_69142630
Ik zou het doen, jullie verdienen elkaar.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:47:40 #158
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_69149548
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik zou het doen, jullie verdienen elkaar.
what she said.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
  maandag 18 mei 2009 @ 13:49:11 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69149591
quote:
Op maandag 18 mei 2009 06:45 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe intern intern wordt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 18 mei 2009 @ 13:52:51 #160
158452 IQM
I am the one
pi_69149718
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd hoe intern intern wordt ...
(What up? Wordplay five!)
/
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  maandag 18 mei 2009 @ 14:21:27 #161
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_69150779
TS, denk je niet dat je je vriendin heel veel pijn doet als ze er ooit achter komt? En kom er niet mee dat dat toch niet zal gebeuren, het kan altijd uitkomen.

Dat je de drang hebt om steeds nieuwe dingen te ontdekken is nog tot daar aan toe, maar doe dat lekker zonder vriendin of met 1 die het goed vindt. Je vriendin heeft iets heel anders voor ogen dan jij en dat kun je niet maken.
pi_69151062
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef IQM het volgende:

[..]

[ afbeelding ] (What up? Wordplay five!)
/
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_69151142
quote:
Zo ging het de hele week. Ze heeft een vriend wilde niet verder gaan dan kussen en ookal raakte ik er flink gefrustreerd van, ze week niet van haar standpunt af
En jij denkt er ook niet één seconde over na dat je zelf ook een vriendin hebt? Bah wat ben jij toch een klootzak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Smart_ass op 18-05-2009 14:41:36 (Kijk IQM!11) ]
  maandag 18 mei 2009 @ 14:34:16 #164
158452 IQM
I am the one
pi_69151191
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

En jij denkt er ook niet één seconde over na dat je zelf ook een vriendin hebt? Bah wat zijn mannen toch klootzakken.
Ja, want JoeyT vertegenwoordigt gelukkig iedere man.
Scio Melius
Gelul.
pi_69151261
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef IQM het volgende:

[..]

Ja, want JoeyT vertegenwoordigt gelukkig iedere man.
Nah, ik lees wel vaker topics in R&P en het komt toch wel vaak op hetzelfde neer moet ik zeggen.

Maar je hebt gelijk hoor, die zin was natuurlijk totaal niet politiek correct en totaal onnodig generaliserend. Ik bedoelde niet iedere man.
  maandag 18 mei 2009 @ 14:38:35 #166
158452 IQM
I am the one
pi_69151326
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:36 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nah, ik lees wel vaker topics in R&P en het komt toch wel vaak op hetzelfde neer moet ik zeggen.
Ah, een paar topics. Dat rechtvaardigt de boel.
En R&P is wel een goede afspiegeling, ja.
En anders FOK! wel.

quote:
Maar je hebt gelijk hoor, die zin was natuurlijk totaal niet politiek correct en totaal onnodig generaliserend. Ik bedoelde niet iedere man.
Gelukkig maar.
Scio Melius
Gelul.
pi_69151416
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef IQM het volgende:

[..]

Ah, een paar topics. Dat rechtvaardigt de boel.
En R&P is wel een goede afspiegeling, ja.
En anders FOK! wel.

[..]

Gelukkig maar.
Niet alleen topics in R&P, uit cijfers is ook wel gebleken dat mannen vaak vreemdgaan. Maar ik heb geen zin om die op te zoeken, dus care. Ik zal m'n post aanpassen voor je.
  maandag 18 mei 2009 @ 14:42:40 #168
158452 IQM
I am the one
pi_69151459
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:41 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Niet alleen topics in R&P, uit cijfers is ook wel gebleken dat mannen vaak vreemdgaan. Maar ik heb geen zin om die op te zoeken, dus care. Ik zal m'n post aanpassen voor je.
Waren alle vrouwen maar zoals jij.
Scio Melius
Gelul.
pi_69152607
Maar TS, vind je het niet vervelend dat je vriendin kennelijk denkt dat je iemand anders bent dan wie je werkelijk bent? En doet het je geen pijn dat je vriendin (als ze genoeg gezond verstand heeft) je zal haten en wellicht verlaten als ze zou weten wat je werkelijk doet en wie je bent?

Je zegt wel dat je veel om mensen geeft en dat je geen klootzak bent en dat dit topic om andere dingen draait dan hetgeen sommige mensen aanhalen. Dit klinkt echter alleen als een slap excuus. Je bent echt niet anders dan al die andere mannen of vrouwen die vreemgaan en het vervolgens goed proberen te praten om hun schuldgevoel te sussen. En het is ook geen onbedwingbare drang, het is een keuze die je elke keer opnieuw maakt.
  maandag 18 mei 2009 @ 16:01:14 #170
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69154033
Ik vind dat je het uit moet maken met je vriendin. Haar zo bedriegen kan gewoon echt niet. Bah
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:06:15 #171
82136 Xennia
gekroond
pi_69156270
Eigenlijk is het gewoon zielig Joey, dat je compulsief anderen nodig hebt om je goed te voelen. Je bent helemaal niet in staat tot gezonde gelijkwaardige relaties. Daarom zou je ook de keuze moeten maken geen relaties aan te gaan, maar de aandacht eens op jezelf te richten.
pi_69158129
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik ga er niet vanuit dat de verliefdheid over gaat. Dat is gewoon logisch. Ik heb het dus idd over dat ik niet eeuwig kan doorgaan met verliefd worden en relaties aangaan met andere meisjes.
[..]

Reageer dan niet. Hoeft niet hoor.
Aha, wat een prachtige externalisering: Ik ben slachtoffer van mijn verliefdheid en heb daar geen weerstand tegen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:16:07 #173
88139 JoeyT
pi_69186700
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef bulbjes het volgende:

[..]

En nu zijn we natuurlijk heel benieuwd naar de al-dan-niet sappige verhalen straks
Niet echt sappig. Leuk weekje . Hebben weer eens goed ruzie. Wat een jankwijf. Ga niet vreemd als je het niet aan kan.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:17:22 #174
88139 JoeyT
pi_69186744
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:21 schreef Riro het volgende:
TS, denk je niet dat je je vriendin heel veel pijn doet als ze er ooit achter komt? En kom er niet mee dat dat toch niet zal gebeuren, het kan altijd uitkomen.

Dat je de drang hebt om steeds nieuwe dingen te ontdekken is nog tot daar aan toe, maar doe dat lekker zonder vriendin of met 1 die het goed vindt. Je vriendin heeft iets heel anders voor ogen dan jij en dat kun je niet maken.
Er zal nooit iemand achter komen. Waarom niet? Omdat dat gewoon zo is...

Als ik terug ben ga ik er eens goed over nadenken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:20:08 #175
88139 JoeyT
pi_69186831
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef DeathStella het volgende:
Maar TS, vind je het niet vervelend dat je vriendin kennelijk denkt dat je iemand anders bent dan wie je werkelijk bent? En doet het je geen pijn dat je vriendin (als ze genoeg gezond verstand heeft) je zal haten en wellicht verlaten als ze zou weten wat je werkelijk doet en wie je bent?
Ik ben niet iemand anders. Dit ben ik juist. En of mn vriendin me helemaal kent? Weet ik niet. Maar ken ik mezelf helemaal?
quote:
Je zegt wel dat je veel om mensen geeft en dat je geen klootzak bent en dat dit topic om andere dingen draait dan hetgeen sommige mensen aanhalen. Dit klinkt echter alleen als een slap excuus. Je bent echt niet anders dan al die andere mannen of vrouwen die vreemgaan en het vervolgens goed proberen te praten om hun schuldgevoel te sussen. En het is ook geen onbedwingbare drang, het is een keuze die je elke keer opnieuw maakt.
Ik praat het vreemdgaan ook niet goed. Vind het ook een naaistreek. Alleen boeit het me niet erg veel. Vind wel dat t me zou moeten boeien. Dus rationeel gezien wil ik mezelf ook wel dwingen om het aan te pakken.
pi_69186878
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef JoeyT het volgende:
Dus rationeel gezien wil ik mezelf ook wel dwingen om het aan te pakken.
Ik geloof je niet.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:21:37 #177
88139 JoeyT
pi_69186898
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Aha, wat een prachtige externalisering: Ik ben slachtoffer van mijn verliefdheid en heb daar geen weerstand tegen.
Ik voel me absoluut geen slachtoffer. Eerder een gevoel van goddelijkheid. En ja ik weet hoe fout dat is .
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:22:19 #178
88139 JoeyT
pi_69186921
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:21 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik geloof je niet.
Ik ben hier dan ook niet om iemand te overtuigen. Dus wat jij wel of niet gelooft is irrelevant .
pi_69187119
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik ben hier dan ook niet om iemand te overtuigen. Dus wat jij wel of niet gelooft is irrelevant .
Waarom dit topic? Er is nog geen zak veranderd tov 3 of 4 jaar terug, toen je de eerste reeks startte. Zelfde verhaal, zelfde reacties, dus je lult gewoon maar wat en komt volgens mij alleen maar met deze reeks vanwege de psychologische aspecten van de reacties die mensen hier geven.

Als je jezelf echt zou dwingen zou je het wel uitmaken (jaren geleden al), om vervolgens zonder je aandacht te richten op vrouwen jezelf en dit gedrag proberen te veranderen.

Je bent dus gewoon een lulhannes die kickt op aandacht.

Verder wel weer vermakelijk hoor, deze reeks. Net als toen lees ik graag mee.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:31:01 #180
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_69187191
Hmm toch niet zo heel veel veranderd hier op Fok!

Ga zo door JoeyT, de enige vaste factor bij R&P.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:34:41 #181
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_69187301
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:28 schreef dawg het volgende:

[..]

Waarom dit topic? Er is nog geen zak veranderd tov 3 of 4 jaar terug, toen je de eerste reeks startte. Zelfde verhaal, zelfde reacties, dus je lult gewoon maar wat en komt volgens mij alleen maar met deze reeks vanwege de psychologische aspecten van de reacties die mensen hier geven.

Als je jezelf echt zou dwingen zou je het wel uitmaken (jaren geleden al), om vervolgens zonder je aandacht te richten op vrouwen jezelf en dit gedrag proberen te veranderen.

Dat dus inderdaad.
* Deja Vu gevoel krijgt*
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_69187318
''De narcistische persoonlijkheidsstoornis is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen. De stoornis kan worden gezien als de pathologische vorm van narcisme. Het is voor hulpverleners moeilijk te bepalen waar de grens tussen narcisme en de narcistische persoonlijkheidsstoornis ligt. Naar schatting lijdt 0,7-1% van de bevolking aan NPS. De aandoening komt in meerderheid voor bij mannen (50-75% volgens het DSM-IV).

NPS-lijders kunnen in eerste instantie overkomen als charmant en interessant, maar als relaties langer duren blijkt hun egocentrisme vaak een ernstig obstakel. Niet zelden eisen ze een voorkeursbehandeling. Als dit niet gebeurt, voelen ze zich snel gekrenkt of ondergewaardeerd en zijn hierdoor vatbaar voor depressieve verschijnselen. Anderzijds kan hun kwetsbaarheid ook tot woedeaanvallen leiden.

Het leven van iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis is meestal zwaar, het heeft een diepe impact op de omstanders. Zoals een junk heroïne nodig heeft, is iemand met een narcistiche persoonlijkheidsstoornis altijd op zoek naar aandacht. Die aandacht houdt zijn broze zelfbeeld in stand en is van levensbelang voor de persoon. Om die aandacht te krijgen gebruikt de persoon de mensen die het dichtst bij hem staan zoals de partner en kinderen."

Bron Wikipedia.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:50:29 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69187846
Mijn god wat een ongelovelijke hork ben je toch ook weer Joe.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:09:56 #184
82136 Xennia
gekroond
pi_69198807
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef JoeyT het volgende:
Maar ken ik mezelf helemaal?
Nee, verre van. Anders had je geen leger vrouwen nodig om jezelf te definieren.

Mukie
pi_69200001
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef DeathStella het volgende:
Mwoah, veel andere mensen die vreemdgaan voelen zich er wellicht kut bij. JoeyT wentelt zich vervolgens op Fok in een warm badje van aandacht. Hoe heerlijk is het om een smeerlap te zijn, dat openlijk uit te dragen aan een groep mensen (Fok) die niets kunnen doen om de situatie te veranderen.

"Haha! Ik bedrieg mijn vriendin door met een ander te ketsen en jullie kunnen daar niets tegen doen nanananana"
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_69200425
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik kon de beschrijving niet vinden, maar het gaat mij dus om de emotionele band die je met iemand krijgt. Niet om de seks.
Ik snap niet waarom. Vind je nieuwe emotionele banden aangaan met andere mensen - terwijl je je partner bedriegt omdat zij in een andere vooronderstelling leeft - werkelijk zo leuk dat je de oude mogelijk wil opgeven? Een soort 'geestelijke' vernieuwing?

Ik vind het maar fucking wazig allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2009 19:53:06 ]
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:59:32 #187
88139 JoeyT
pi_69200728
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:28 schreef dawg het volgende:

[..]

Er is heel veel veranderd. 4 jaar geleden was ik een soort van emotionele rollercoaster. Nu loopt mijn leven op rolletjes alleen heb ik deze slechte eigenschap nog. En ja het gaat mij ook puur om de psychologische aspecten.

Ik heb jullie niet nodig om mezelf te gaan pushen. Daar hebben jullie geen invloed op. Maar ik lees wel alle reacties en denk erover na. Wanneer ik echt begrijp waar het vandaan komt zal ik het kunnen veranderen.

En ja ik weet dat het een lekker leestopic is. Jij je ding en ik mn ding, dus beide tevreden.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:07:49 #188
88139 JoeyT
pi_69200997
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:35 schreef CartWOman het volgende:
''De narcistische persoonlijkheidsstoornis is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen. De stoornis kan worden gezien als de pathologische vorm van narcisme. Het is voor hulpverleners moeilijk te bepalen waar de grens tussen narcisme en de narcistische persoonlijkheidsstoornis ligt. Naar schatting lijdt 0,7-1% van de bevolking aan NPS. De aandoening komt in meerderheid voor bij mannen (50-75% volgens het DSM-IV).
Alles heel herkenbaar behalve de veralgemening van het weinige inlevingsvermogen. Op dit gebied heb ik dit misschien niet of minder. Maar in het algemeen is dit sterk bij mij aanwezig en probeer ik op meerdere gebieden het leven van mensen te verbeteren.
quote:
NPS-lijders kunnen in eerste instantie overkomen als charmant en interessant, maar als relaties langer duren blijkt hun egocentrisme vaak een ernstig obstakel. Niet zelden eisen ze een voorkeursbehandeling. Als dit niet gebeurt, voelen ze zich snel gekrenkt of ondergewaardeerd en zijn hierdoor vatbaar voor depressieve verschijnselen. Anderzijds kan hun kwetsbaarheid ook tot woedeaanvallen leiden.
Ja ik ben idd charmant en interessant. En ja ik eis een voorkeursbehandeling. Maar ik heb er hard aan gewerkt om dit te veranderen. En is ook redelijk gelukt. Ik heb iig geleerd dat je je juist goed kan voelen als je niet jezelf maar een ander laat stralen.

Aan de andere kan is sta ik bij mn opleidingen weer in het midden van de belangstelling. Maar dat komt ook door mn perfectionisme. Ik moet de beste zijn. Slechte eigenschap.

Woedeaanvallen herken ik trws helemaal niet. Boos ben ik eig nooit.
quote:
Het leven van iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis is meestal zwaar, het heeft een diepe impact op de omstanders. Zoals een junk heroïne nodig heeft, is iemand met een narcistiche persoonlijkheidsstoornis altijd op zoek naar aandacht. Die aandacht houdt zijn broze zelfbeeld in stand en is van levensbelang voor de persoon. Om die aandacht te krijgen gebruikt de persoon de mensen die het dichtst bij hem staan zoals de partner en kinderen."

Bron Wikipedia.
Ik gebruik zeker niet de mensen om me heen om aandacht te krijgen. Denk dat die mensen er het minst last van hebben.

Voor de rest is het allemaal gelul om niets aangezien alleen mn vriendin het dupe is van mn acties. Over het algemeen word ik gezien als een zeer behulpzaam en vriendelijk persoon.

Maar wel bedankt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:09:26 #189
88139 JoeyT
pi_69201038
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:51 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom. Vind je nieuwe emotionele banden aangaan met andere mensen - terwijl je je partner bedriegt omdat zij in een andere vooronderstelling leeft - werkelijk zo leuk dat je de oude mogelijk wil opgeven? Een soort 'geestelijke' vernieuwing?

Ik vind het maar fucking wazig allemaal.
Het is gewoon de kick van het leren kennen. Het spannende, het leren dat je er door doet.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:11:25 #190
88139 JoeyT
pi_69201109
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, verre van. Anders had je geen leger vrouwen nodig om jezelf te definieren.

Mukie
Het was een retorische vraag dodo...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:52:00 #191
82136 Xennia
gekroond
pi_69202755
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:59 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb jullie niet nodig om mezelf te gaan pushen. Daar hebben jullie geen invloed op. Maar ik lees wel alle reacties en denk erover na. Wanneer ik echt begrijp waar het vandaan komt zal ik het kunnen veranderen.
Dat wist je toch al? Je hebt vrouwen nodig om jezelf te definieren.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:21:07 #192
82136 Xennia
gekroond
pi_69204030
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Alles heel herkenbaar behalve de veralgemening van het weinige inlevingsvermogen. Op dit gebied heb ik dit misschien niet of minder. Maar in het algemeen is dit sterk bij mij aanwezig en probeer ik op meerdere gebieden het leven van mensen te verbeteren.
Je kunt je niet inleven in wat het met je vriendin doet dat jij buiten de deur neukt. Als je dat wel kon, zou je het tenslotte niet doen. Je probeert alleen rationeel te benaderen dat het niet oke is wat je doet, maar het gevoel blijft uit.
pi_69204618
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je kunt je niet inleven in wat het met je vriendin doet dat jij buiten de deur neukt. Als je dat wel kon, zou je het tenslotte niet doen. Je probeert alleen rationeel te benaderen dat het niet oke is wat je doet, maar het gevoel blijft uit.
Een prachtige klinische les in psychopathologie hier.
pi_69204763
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat wil je horen? Ik ben gek op dr. Heb echt een leuke relatie en een normaal iemand zou er blij mee zijn. Maar ik moet altijd meer en vooral anders. Wat ik al zei, ookal stop ik met mn huidige relatie en ga ik een nieuwe aan. Dit zal altijd terugkeren.
Vind je het niet lullig voor je vriendin, om een geheim voor haar te hebben?
Vraag je je wel eens af hoe het voor haar is? Wat je beschrijft komt behoorlijk -sorry hoor- narcistisch over..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:41:07 #195
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_69204980
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:51 schreef Friek_ het volgende:
Ik wil best geloven dat het kan bestaan, dat iemand zo in elkaar zit, dat hij van tijd tot tijd verlangt naar die eerste fase van een nieuwe relatie, en daar ook wat mee doet. Maar het is denk ik ook niet meer dan dat.
Ik geloof dus niet zo in die motiveringen als:
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil een relatie om wat nieuws te leren. Om haar eigenschappen mij eigen te maken. om haar spontaanheid de mijne te maken, om haar knapheid de mijne te maken.

Ik weet niet of dit te zweverig is, maar ik bedoel het letterlijk. Ik wil het leren van haar. Ik wil in haar. En niet op een seksuele manier (naja dat ook).
Dit soort dingen zeg je volgens mij alleen maar om er nog iets moois en verhevens van te maken, voor jezelf en misschien ook wel voor je toehoorders.
Terwijl het natuurlijk iets louter egoistisch is. En verder niets.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_69205096
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je doet anders erg je best. In ieder geval in dit topic weer.

Om de oude kliek maar even bij elkaar te houden. Ik zal Tranceptor nog even mailen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69205230
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je doet anders erg je best. In ieder geval in dit topic weer.

Om de oude kliek maar even bij elkaar te houden. Ik zal Tranceptor nog even mailen
Tranceptor wat een zeverzak was dat zeg
pi_69205320
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef dawg het volgende:

[..]

Tranceptor wat een zeverzak was dat zeg
whehehehehehe
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:53:54 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69205463
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS, je bent een klootzak
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:56:00 #200
82136 Xennia
gekroond
pi_69205542
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Een prachtige klinische les in psychopathologie hier.
Was het voor jou net zo lekker als voor mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')