abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69092011
Verschrikkelijk is dat, nog nooit in mijn hele leven heb ik uit mijn eigen een boer kunnen laten, ongeacht wat ik ook drink of eet. Heel af en toe wil er weleens een klein kort boertje ontsnappen, maar daar blijft het dan ook bij.

Soms is dat zo verrot. Gisterenavond ook weer. Lekker wezen stappen, wat glazen frisdrank op, op het gegeven moment staat m'n maag bijna op springen zoveel lucht dat er inzit, en boeren ho-maar. Dan is voor mij de plezier ook voorbij als ik me net net een ballon voel. En op het gegeven moment moet ik zo ontzettend hard hoesten dat er uiteindelijk in kleine stoten lucht ontsnapt uit mijn maag, maar lekker is het niet

Is er een lichamelijk probleem oid waardoor je niet zou kunnen boeren? Zijn er mensen die oplossingen weten, alhoewel ik volgens mij alles al geprobeerd heb. Misschien anderen met hetzelfde of een soortgelijk probleem?

Aanvulling: Wat ik soms wel heb, en dan meestal kort na het eten, is dat mijn keel een soort van geluid maakt waarbij er wel iets van lucht lijkt te ontsnappen. Maar dit is in de verste verte geen boer.. Maar kan me wel voorstellen dat het lucht uit mijn darmen is die ontsnapt.

Ook heb ik een vorm van inspanningsastma, waarbij als ik me erg druk maak, dat voor mijn gevoel mijn keel wordt dichtgeknepen, misschien dat dit er ook mee te maken kan hebben, vernauwde luchtwegen oid

Ik kan het gewoon niet TS kan er niet mee omgaan

[ Bericht 13% gewijzigd door babipangang op 16-05-2009 19:20:45 ]
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:23:02 #2
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_69092103
Betekent dat dan ook dat je niet kan kotsen? Komt toch wel redelijk op hetzelfde neer lijkt me..
pi_69092136
Probeer lucht in te slikken en dan je mond open maken. Gegaraneerd dat je boeren kunt.
pi_69092142
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Betekent dat dan ook dat je niet kan kotsen? Komt toch wel redelijk op hetzelfde neer lijkt me..
dat kan ik dan weer wel zonder problemen
pi_69092176
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:24 schreef Vetklep het volgende:
Probeer lucht in te slikken en dan je mond open maken. Gegaraneerd dat je boeren kunt.
dat is 1 van de eerste dingen die ik tig jaar geleden al probeerde, nog nooit een boer uit voort gekomen
pi_69092401
tvp, precies hetzelfde 'probleem' als in de OP Maak me er niet druk om verder, maar als er een oplossing is ben ik wel benieuwd
pi_69092461
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef grizegrijn het volgende:
tvp, precies hetzelfde 'probleem' als in de OP
een lotgenoot! Heb jij er ook soms zo ontzettend veel last van?
pi_69092671
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef babipangang het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet uit mezelf. Maar ik heb er alleen last van als ik veel bier achter elkaar drink dan gaat je buik omwijs opzetten en heb je het gevoel dat er niks meer bij kan. Daarnaast krijg ik ook wel eens de hik dan vervelend idd
pi_69092785
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:45 schreef Noisiv het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet uit mezelf. Maar ik heb er alleen last van als ik veel bier achter elkaar drink dan gaat je buik omwijs opzetten en heb je het gevoel dat er niks meer bij kan. Daarnaast krijg ik ook wel eens de hik dan vervelend idd
bij mij is het dan wel geen hik, maar ik krijg dan altijd lange hoestbuien waardoor beetje bij beetje de lucht ontsnapt uit mijn maag, en dan verwijnt er ook maar een beetje, want het meeste blijft gewoon hangen
pi_69092865
Exact zelfde probleem hier...
En met bier drinken is het helemaal kut... wanneer je aantal biertjes op hebt staat mijn buik bol van de lucht.. maar een boer lukt niet..
Op een gegeven moment sta ik dan gewoon te "kotsen" zonder dat er wat uit komt... ja dan komt er lucht uit.. maar doe het liever met een goede boer... Iedereen denkt altijd dat ik vet snel kots
"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_69092875
moet zeggen dat ik ook niet uit mezelf boeren kan laten en dat daardoor mijn buik als een opgezwollen ballon voelt. is zeker geen prettig gevoel.

Ook ik heb een vorm van inspanningsastma, en vaak last van het gevoel dat mijn keel dichtgeknepen wordt.
pi_69092933
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef bhm het volgende:
En met bier drinken is het helemaal kut... wanneer je aantal biertjes op hebt staat mijn buik bol van de lucht.. maar een boer lukt niet..
Op een gegeven moment sta ik dan gewoon te "kotsen" zonder dat er wat uit komt... ja dan komt er lucht uit.. maar doe het liever met een goede boer... Iedereen denkt altijd dat ik vet snel kots
bier drink ik dan niet, maar frisdrank heeft ook koolzuur. Dat "kotsen" ken ik ook, echt irritant. Ik dacht dat ik echt als enige dit maffe probleem heb, maar er komen steeds meer mensen met hetzelfde probleem.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:01:47 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_69093020
tvp

heb hetzelfde met bier.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_69093524
Maar nu nog de sleutelvraag: Wat is het? Hoe komt het en is er iets tegen te doen?
pi_69093859
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef babipangang het volgende:

[..]

Soms wel, maar meer als er ook lucht in m'n darmen komt. Voor de rest voorkom ik zoveel mogelijk dat er lucht in komt, door de koolzuur voor het grootste deel uit frisdrank te schudden en zo. Dan heb ik er niet zo veel last van, maar een gewoon glas cola hoef ik niet te proberen. En bier drink ik niet.
pi_69093954
Heeft met je middenrif te maken, zit te strak. Dacht ik. Of daar iets aan gedaan kan worden, weet ik niet.
pi_69094190
Ik kan het ook niet!
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_69094276
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:34 schreef OmeCorn het volgende:
Heeft met je middenrif te maken, zit te strak. Dacht ik. Of daar iets aan gedaan kan worden, weet ik niet.
Zat ik zelf ook aan te denken, want als je een boer laat, zet je toch kracht vanuit je middenrif?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:23:44 #19
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69095415
zo, wat opgeschoond.
open voor kinderlijke reacties maar je dagboek ofzo.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 16 mei 2009 @ 21:14:33 #20
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_69097259
Ik kan het ook niet echt at will

Lastig, want heb best wat situaties meegemaakt waarin het best handig zou zijn geweest
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_69098007
Ik boer ook nooit .
pi_69099000
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:18 schreef babipangang het volgende:
Ook heb ik een vorm van inspanningsastma, waarbij als ik me erg druk maak, dat voor mijn gevoel mijn keel wordt dichtgeknepen, misschien dat dit er ook mee te maken kan hebben, vernauwde luchtwegen oid
Maar het lukt dus ook niet als je dronken bent? Want als het iets tussen de oren zou zijn, en aangezien men tijdens dronkenschap alle remmen loslaat, zou het dan makkelijker moeten gaan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_69100473
Ik kan echt op elk moment een boer later, gek genoeg

Geen idee hoe ik het ooit geleerd heb

Maar veel helpt het toch niet tegen een opgeblazen gevoel
Alleen de overwinnaars beslissen wat de oorlogsmisdaden waren.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:38:44 #24
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_69100907
Niet kunnen boeren lijkt me best raar. Als ik teveel frisdrank of bier drink moet ik altijd boeren laten. Dat is niet zo charmant, dus meestal probeer ik dat soort dranken te vermijden op gelegenheden waar boeren laten echt not done is. Boeren inhouden is nogal lastig, namelijk

Maarre, kun je niet van die Rennie Deflatine gebruiken? Dat is toch speciaal voor overtollige 'lucht' in je maag?
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_69103685
Ik kan ook niet boeren, soms ineens wel een kleintje, maar dat gaat dan plotseling zonder dat ik er iets voor doe.

Wat ik wel heb als ik veel 'lucht' van binnen voel is dat ik dan steeds een soort 'borrel- geluidje in mn keel voel waarbij ik ook het idee heb dat er dan wat lucht ontsnapt, maar een boer is het absoluut niet..

Overigens heb ik ook niet echt de behoefte om te kunnen boeren, maar raar vind ik het wel, als t niet lukt!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:53:35 #26
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69104010
probeer gewoon eens je keel dicht te doen ( net alsof je drinken in je mond hebt maar niet doorslikt)
en probeer dan eens een luchtbel naar binnen te zuigen... door proberen soort van naar binnen te ademen

dan kan je een boer laten waarbij je de rest meeneemt...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_69104228
Hm is dit een virus oid? Ik heb er sinds een week ook erge last van...bah wat vervelend..alsof die lucht gewoon blijft zitten en niet meer weg kan..ken nog iemand die het ook heeft sinds kort...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69104490
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm is dit een virus oid? Ik heb er sinds een week ook erge last van...bah wat vervelend..alsof die lucht gewoon blijft zitten en niet meer weg kan..ken nog iemand die het ook heeft sinds kort...
Dat lijkt me stug, ik heb het nooit gekund. Alleen, net als TS zegt, soms per ongeluk. Als het 1 keer per jaar is, is het veel. Irritant wel, want soms zit lucht echt heel erg in de weg!
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_69116809
Ik heb dit probleem ook, heeft te maken met een vernauwing van het middenrif, is niks aan te doen.
Ik heb het vooral met dranken met veel koolzuur. kan maximaal 2 glazen cola drinken maar daarna niet meer anders ontplof ik . Drink zelf bij het uitgaan dus ook geen mixdranken.. met bier heb ik overigens geen problemen. zoiezo een aanrader is om minder lucht te happen als je drinkt. en leer bier drinken succes
pi_69124969
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef bhm het volgende:
zo raar .. ik boer bijna nooit
maar als ik bier gedronken heb dan wel hoor !
pi_69125891
Ik kan ook geen boeren laten uit mezelf . Blijkbaar een toch niet zo'n heel uitzonderlijk probleem.
* fake it until you make it *
  zondag 17 mei 2009 @ 19:03:49 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69126018
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:38 schreef Electrocute het volgende:
Boeren inhouden is nogal lastig, namelijk
Ik vind er niks lastigs aan hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69128677
Dit verhaal hierboven had ik getypt kunnen hebben
pi_71404692
Erg opvallend, ik zit precies met hetzelfde probleem:

-geen boeren kunnen laten
-daardoor lucht die vaak 'vastzit'
-maak dan rare geluiden, maar zijn geen boeren en er komt geen lucht vrij
-hierdoor vaak opgeblazen gevoel met uitgaan en sporten
-dokter en ziekenhuis bezoek hebben helaas nog niet tot een oplossing geleidt.
-(ook ik heb overigens inspanningsastma, opvallend aangezien er een aantal meer in dit topic dit meldden.

ik wil er erg graag vanaf omdat het me veel belemmerd in het dagelijks leven.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:57:28 #36
100412 mefke79
komt goed!
pi_71410156
en ik kan het wel met moeite, boeren laten dus, maar als ik last heb van overdreven veel lucht pak ik gewoon een rennie deflatine, die zijn daar voor gemaakt. Een opluchting dat dat spul geeft, zo fijn!
Hopelijk helpt het jullie ook, want het is knap lastig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71411071
Ik heb juist het omgekeerde probleem: ik boer me gek! Ik boer echt overal van.
Ja ik weet het en dat als vrouw zijnde
Maar uiteraard hou ik me wel in hoor als het ongepast is

Maar goed, wie weet kunnen we elkaar helpen? Waar de meesten hier iets juist niet kunnen kan ik het te goed
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_82874821
Via google kwam ik in deze topic terecht.
Even aangemeld bij Fok om jullie te laten weten dat pepermuntolie ( capsules) van Lamberts , mij erg helpen.
Door een Scintigrafie ( maagontledigings onderzoek) kwam men er achter dat mijn eten te lang in de slokdarm blijft hangen.
Een homeopathische vriend van mij stelde voor om pepermuntolie te gaan gebruiken.
Het is een middel voor spastische darmen, maar werkt ( voor mij) ook dat ik lekker kan boeren.
En het lucht enorm op, niet benauwd meer en misselijk.

Ik hoop dat jullie hier mss iets aan hebben.
Veel succes !!
pi_82931252
Grappig, ik dacht altijd dat ik de enige was!

Ik kan ook niet boeren. Ik boer hooguit 1 keer per jaar per ongeluk een klein boertje.
Voor de rest wordt mijn buik gedurende de dag altijd steeds harder en opgezetter, en maak ik rare borrelgeluiden in m'n keel.

Maar hier is niks aan te doen dus??
pi_82935870
Hmmm, nu zijn jullie naast geestelijk gehandicapt ookal lichaamelijk gehandicapt.
pi_82953528
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:57 schreef J0uk3 het volgende:
Hmmm, nu zijn jullie naast geestelijk gehandicapt ookal lichaamelijk gehandicapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')