dat kan ik dan weer wel zonder problemenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Betekent dat dan ook dat je niet kan kotsen? Komt toch wel redelijk op hetzelfde neer lijkt me..
dat is 1 van de eerste dingen die ik tig jaar geleden al probeerde, nog nooit een boer uit voort gekomenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:24 schreef Vetklep het volgende:
Probeer lucht in te slikken en dan je mond open maken. Gegaraneerd dat je boeren kunt.
een lotgenoot! Heb jij er ook soms zo ontzettend veel last van?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef grizegrijn het volgende:
tvp, precies hetzelfde 'probleem' als in de OP
Ik kan het ook niet uit mezelf. Maar ik heb er alleen last van als ik veel bier achter elkaar drink dan gaat je buik omwijs opzetten en heb je het gevoel dat er niks meer bij kan. Daarnaast krijg ik ook wel eens de hik dan vervelend iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef babipangang het volgende:
[..]
een lotgenoot! Heb jij er ook soms zo ontzettend veel last van?
bij mij is het dan wel geen hik, maar ik krijg dan altijd lange hoestbuien waardoor beetje bij beetje de lucht ontsnapt uit mijn maag, en dan verwijnt er ook maar een beetje, want het meeste blijft gewoon hangenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:45 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uit mezelf. Maar ik heb er alleen last van als ik veel bier achter elkaar drink dan gaat je buik omwijs opzetten en heb je het gevoel dat er niks meer bij kan. Daarnaast krijg ik ook wel eens de hik dan vervelend idd
bier drink ik dan niet, maar frisdrank heeft ook koolzuur. Dat "kotsen" ken ik ook, echt irritant. Ik dacht dat ik echt als enige dit maffe probleem heb, maar er komen steeds meer mensen met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef bhm het volgende:
Exact zelfde probleem hier...
En met bier drinken is het helemaal kut... wanneer je aantal biertjes op hebt staat mijn buik bol van de lucht.. maar een boer lukt niet..
Op een gegeven moment sta ik dan gewoon te "kotsen" zonder dat er wat uit komt... ja dan komt er lucht uit.. maar doe het liever met een goede boer... Iedereen denkt altijd dat ik vet snel kots
Soms wel, maar meer als er ook lucht in m'n darmen komt. Voor de rest voorkom ik zoveel mogelijk dat er lucht in komt, door de koolzuur voor het grootste deel uit frisdrank te schudden en zo. Dan heb ik er niet zo veel last van, maar een gewoon glas cola hoef ik niet te proberen. En bier drink ik niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef babipangang het volgende:
[..]
een lotgenoot! Heb jij er ook soms zo ontzettend veel last van?
Zat ik zelf ook aan te denken, want als je een boer laat, zet je toch kracht vanuit je middenrif?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:34 schreef OmeCorn het volgende:
Heeft met je middenrif te maken, zit te strak. Dacht ik. Of daar iets aan gedaan kan worden, weet ik niet.
Maar het lukt dus ook niet als je dronken bent? Want als het iets tussen de oren zou zijn, en aangezien men tijdens dronkenschap alle remmen loslaat, zou het dan makkelijker moeten gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:18 schreef babipangang het volgende:
Ook heb ik een vorm van inspanningsastma, waarbij als ik me erg druk maak, dat voor mijn gevoel mijn keel wordt dichtgeknepen, misschien dat dit er ook mee te maken kan hebben, vernauwde luchtwegen oid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |