quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef LaStrange het volgende:
Je weet dat je vriendin later ongeveer hetzelfde wordt als je schoonmoeder?
Je kende je schoonmoe al tijdens haar zwangerschap? ben je uitgehuwelijkt? hoe oud is je vriendin?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:06 schreef MikeyMo het volgende:
Kom ik zo gister aan bij me schoonmoe.
Ik zo: [i]wtf, je rookte door tijdens je zwangerschap,
de eerste trekjes die ik ontwaarde heb ik er direct uitgeslagen. Moet wel goedkomen dus...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:09 schreef LaStrange het volgende:
Je weet dat je vriendin later ongeveer hetzelfde wordt als je schoonmoeder?
dat soort shizzle krijg je natuurlijk te horenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:11 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Je kende je schoonmoe al tijdens haar zwangerschap? ben je uitgehuwelijkt? hoe oud is je vriendin?
Heel goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:29 schreef Maisnon het volgende:
Hoeveel topics hebben jullie inmiddels geopend over Qwea's moeder
Ik ook. Bwoaap:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:35 schreef Fortitudo het volgende:
zwangere vrouwen die roken
daar kots ik op
Als wij zouden gaan deeten, had je geen schoonvader. Dies dood.quote:
Droogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als wij zouden gaan deeten, had je geen schoonvader. Dies dood.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als wij zouden gaan deeten, had je geen schoonvader. Dies dood.
Dat mag je hopen, anders is zijn kist ook niet goed dichtgemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A monoxide is any oxide containing just one atom of oxygen in the molecule.
Wat een achterlijke kankerhoer. Waarom doe je jezelf dit aan, Mike?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:49 schreef MikeyMo het volgende:
Zit ze zo een quizje te doen van Achmea met rorschach vlekker. Vraagt ze aan mij nav een vand e antwoorden..
"hé Mike, wat is een broad pit?"
Ik: Een wat?
"een braad pit"
Ik: Ooohw, Brad Pitt
En daar zit ik dus mee opgescheept. Als ze nou een lekker ding van 20 was kon ze zo meedoen met Lekker Slim, wat dan ook toevallig nu op tv is. Maar ja, als ze 20 was wist ze zeker wel wat een broad pit was
ach gelukkig zie ik haar maar eens in de zoveel wekenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat een achterlijke kankerhoer. Waarom doe je jezelf dit aan, Mike?
ja idd:quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Rokers zijn gezellig, niet rokers facisten zoals TS zijn zuur
Mikeydinges schiet soms een beetje door in zijn autistische volhardendheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef Noork het volgende:
Klacht 4: 20 topics over anti-roken per week.
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 18 mei 2009 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Ach, als het weer kouder wordt, zit die ook gewoon weer binnen..
ik? Ik ben onderhand het meest fundamentalistische lid van de fascistische anti-rook-maffia als ik zo mijn medeforummers mag gelovenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef B.E.D het volgende:
Roken
TS vindt het lekker om aan iets te zuigen dat stinkt
Inderdaad. De afgelopen jaren mag je niet meer roken in de trein, op het station, op de werkplek en in cafés en restaurants. En toch maar blijven zeiken. Het tekent de mentaliteit van de anti-roker. Wat een hufters zijn het ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef Noork het volgende:
Klacht 4: 20 topics over anti-roken per week.
Obama is een tokkie!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:06 schreef MikeyMo het volgende:
Klacht 1: Rokers zijn tokkies
[ afbeelding ]
Dat je schoonmoeder het zomaar pikt dat mensen daar continu over zitten ze zeiken in haar eigen huis.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:06 schreef MikeyMo het volgende:
Kom ik zo gister aan bij me schoonmoe. Zegt ze zo bij binnenkomst. Hey Mike, wie rook'n nie meer binn'n!
Ik zo: nou nou, het is wat zeg.
Joah, zei ze, want die gordien'n en de roamen werden er constant vies voan. Ik blief nie aan het woassen en het loapp'n
Ik zo: wtf, je rookte door tijdens je zwangerschap, je zit met een gerust hart te paffen met je kleinkinderen op schoot, je rookt waar je dochter bij is die er last van heeft en een stel focking ramen en gordijnen doen je beslissen om buiten te gaan roken terwijl je dat al jaren vriendelijk verzocht werd en je dat weigerde?
zij: hihi joah...
Klacht 1: Rokers zijn tokkies
Klacht 2: Drenthenaren moeten moeten een gewoon ABN leren praten.
Klacht 3: Frans Bauer is een lul
Bonus sfeerplaatje
[ afbeelding ]
haar eigen dochter had er last van, maar dat werd genegeerd. En dan ook nog pissig worden als er een raampje werd opengezet om ten minste nog een beetje afzuiging te hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat je schoonmoeder het zomaar pikt dat mensen daar continu over zitten ze zeiken in haar eigen huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |