En als ex-Italiaans kampioen, de italiaanse vlag op de mouwtjesquote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ten Dam heeft een helm met Italiaanse kleuren erin op.
De tijdsverschillen toch niet, over bonificaties werd niets gezegd.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, maar deze rit rekent dus niet door in het klassement?
Gezeik. Het zou verboden moeten worden om etappes te organiseren die niet meetellen in het klassement.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De tijdsverschillen toch niet, over bonificaties werd niets gezegd.
Slaat inderdaad nergens op. Het is ook nergens voor nodig deze etappe.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jezus, straks gaan ze nog zeggen dat in de tijdrit van 60 km. het tijdsverschil niet mee gaat tellen voor het algemene klassement.
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, maar deze rit rekent dus niet door in het klassement?
Spartacusquote:Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef Tommeke het volgende:
Zo'n wandeletappe kan leuk eindigen trouwens!
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef NumberNine het volgende:
Gaat misschien over die tijdrit?
quote:Rabobank is sporting a new jersey today, in celebration of the 100-year Giro jubilee. The jersey sports the Italian tricolour on the sleeves and collar, right along with the traditional orange, white and blue.
Another new feature is the logo of Right to Play, a world-wide children's charity. The team will auction off not only these jerseys, but also Denis Menchov's bike, signed by all the team members, in order to raise funds for this worthwhile cause.
Nogal gezever idd.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:58 schreef FredWielergek het volgende:
Als ze gaan klagen of protesteren over de veiligheid, dan vind ik het overdreven.
Ze mogen blij zijn dat ze niet 50 jaar geleden zijn geboren. Toen waren de wielrenners bikkels.
Veiligheid dus.quote:Peleton onderbreekt etappe Giro
Uitgegeven: 17 mei 2009 15:55
Laatst gewijzigd: 17 mei 2009 15:56
AMSTERDAM - Het peloton heeft in de negende etappe van de Giro d'Italia pas op de plaats gemaakt. Tijdens de etappe door Milaan heen, die het best beschreven kan worden als een kermiskoers, knepen de renners zes rondes voor het einde in de remmen.
Danilo di Luca greep de microfoon van de spreekstalmeester en legde aan het publiek uit dat het peloton zich zorgen maakt over de eigen veiligheid. De renners moeten 163 kilometer in ronden van 17 kilometer door de Italiaanse stad rijden.
Daarin zitten enkele vreemde bochten en grote stukken met slecht begaanbare kasseien. Na de uitleg van Di Luca vervolgde de renners hun weg.
De Ronde van Italië werd tijdens haar honderdjarige jubileum al opgeschrikt door enkele stevige valpartijen. Zaterdag kwam Raborenner Pedro Horrillo hard ten val. De Spanjaard werd enige tijd in een kunstmatige coma gehouden.
T gaat toch om spek en boonen.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
Maar als het zo doorgaat, gaat de finish na 6-en zijn. Kunnen ze niet gewoon 3 rondjes minder rijden?
Zo te zien voerden ze net iemand af die dit wilde proberenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef Tommeke het volgende:
Jezus, dit hou ik nog met twee vingers in m'n neus bij.
Zou wel een stunt zijn, een Rabo of Astana etc.. pakje aan, beentjes scheren, mooie fiets onder de kont en kijken hoe lang het duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |