abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69086883

Bio
quote:
Lady Gaga
Born: March, 28, 1986

Years Active: 2000's

Lady GaGa is a theatrical dance-pop singer/songwriter whose commercial debut single, the international chart-topping smash hit "Just Dance," established her as an up-and-coming superstar upon its release in 2008. Born Stefani Germanotta on March 28, 1986, in Yonkers, NY, she attended Convent of the Sacred Heart, a private all-girl Catholic school in Manhattan, before proceeding to study music at New York University's Tisch School of the Arts at age 17. Influenced by flamboyant glam rockers such as David Bowie and Freddie Mercury (indeed, her stage name is drawn from the Queen song "Radio Ga-Ga") as well as '80s dance-poppers such as Madonna and Michael Jackson, she began playing the piano at a young age and later began writing songs and performing as a teenager.

In 2007 she began to make a name for herself on the downtown Manhattan club scene with a performance art show billed as Lady GaGa and the Starlight Revue (co-featuring Lady Starlight; born Colleen Martin, a DJ and makeup professional), and music industry insiders began to take note. While Lady GaGa was initially signed to Def Jam in 2007, nothing came of that association, and ultimately it was pop-rap superstar Akon who took her under his wing, signing her to his vanity label Kon Live in association with Interscope Records. In addition to working for Interscope as a songwriter, Lady GaGa began preparing the launch of her solo career. Her debut single, "Just Dance," was released to radio in April 2008, and her full-length album debut, The Fame, followed in August. Featuring fellow Akon affiliate Colby O'Donis, "Just Dance" took much of 2008 to catch on. The song debuted on the Billboard Hot 100 singles chart in August, at which time it had already become a massive club hit, but it didn't reach number one until January 2009. Internationally, the song proved similarly popular, reaching the Top Ten throughout much of Western Europe and beyond. In the wake of Lady GaGa's international breakthrough success with "Just Dance," the follow-up single, "Poker Face," was an even greater success, topping singles charts across the board, from the U.S. and Western Europe to Australia and New Zealand. Both songs were produced by Akon affiliate RedOne, who, along with Rob Fusari, co-wrote and produced much of The Fame, itself an international success in critical as well as commercial terms. ~ Jason Birchmeier, All Music Guide
bron

Gaga staat op maandag 20 juli in de Melkweg en op zaterdag 25 juli in Paradiso. Beide concerten zijn uitverkocht.

Wie gaat er ook?
pi_69087184
Dacht eerst dat het zo'n britney spears gevalletje was die dacht dat ze met een computer wat nummers in elkaar kon zetten. Maar wat blijkt nou, het kan ook live goed zingen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:05:45 #3
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_69087302
Ik vind Just Dance en Pokerface echt ubernummers. Vooral die 'industriele' geluidjes in de intro van Pokerface totdat ze gaat zingen zijn erg gaaf
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_69087404
De betekenis van het nummer pokerface is ook geweldig:

Hele interview met Ross staat hier.
pi_69205607
*kick*

dit moet natuurlijk wel een groot topic worden, wat vinden we van haar nieuwe single?

en niemand die naar de melkweg of paradiso gaat?
pi_69209322
Ik ga naar de Paradiso. Fucking veel zin in!
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:39:41 #7
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_69211743
ik naar de Melkweg!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 mei 2009 @ 00:58:29 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_69212048
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_69212584
Lady Gaga is onwijs muzikaal, het is alleen jammer dat ze zich als een hoer moet kleden en gedragen om haar muziek te kunnen verkopen. Het kan allemaal veel simpeler, ik vind dit bijvoorbeeld heel mooi gedaan:

Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_69212649
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef tong80 het volgende:

Jaja, het nummer wat zorgde voor haar nickname Gaga.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:36:01 #11
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69212670
Hoop fans.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69221709
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik naar de Melkweg!
Ikwillook!!

wanneer ga je?
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_69436103
Dat liedje dat begint te spelen op deze my space: http://www.myspace.com/felipe33073
Is dat wel of niet lady gaga zelf?

Dit is sowieso haar versie:
pi_69551644
De nieuwe Paparazzi video is ook uit, het is een soort mini film geworden, geregisseerd door Jonas Aukerlund, erg leuk alhoewel het nummer live veel beter overkomt....
pi_70412461
Nog krap een maandje voor de concerten in A'dam!
Heb er zin in, helemaal na haar optreden op Glasto.
pi_70416708
Lady GaGa
Ik wou naar haar concert gaan maar het was gelijk uitverkocht
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 09:27:50 #18
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_70505339
Ik ga ook naar haar concert toe! Vind haar cd echt onwijs puik, kan heerlijk meeschreeuwen met Beautiful, Dirty, Rich . En ze is wel consequent in haar debiele outfits, that rocks .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_70505809
Raar dat deze er nog niet tussen stond, vrij apart:

Dit is echt heeel anders dan de videoclips, vind het eigenlijk nauwelijks dezelfde persoon zo, niet vergelijkbaar...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_70542031
Today, 19:00 on BBC Three

Synopsis: Highlights of Lady Gaga making her Glastonbury debut on the Other Stage.

Engelse tijd.
pi_70617498
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:30 schreef ScottTracy het volgende:
Lady Gaga is onwijs muzikaal, het is alleen jammer dat ze zich als een hoer moet kleden en gedragen om haar muziek te kunnen verkopen. Het kan allemaal veel simpeler, ik vind dit bijvoorbeeld heel mooi gedaan:

Inderdaad. Ik vind haar ook wat te hoerig
pi_70619337
Tvp!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:11:39 #23
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70652525
ik wil ook gaan maar het is uitverkocht
Lady Gaga
Pokerface geweldige nummer
Just Dance en Loveganme ook
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2009 @ 09:28:54 #24
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71170972
Jaaa wat heb ik genoten zeg! Echt onwijs staan meezingen en dansen en hossen enzo .
Die Gaga is echt een bonk sex volgens mij, niet goed wijs zeg! Beetje gaan gymnastieken op de piano ! Maar wat vond ik haar goed, mijn keel was gisteren de hele dag al schor maar nu is er helemaal niks meer van over .
Heb helaas mijn fotocamera niet meegenomen, had ik moeten doen want ik stond best wel dichtbij .

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 21-07-2009 09:36:42 ]
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71171224
Ik heb zin in zaterdag
pi_71172241
Ik heb haar gezien op Werchter en ze is zo ontzettend cool!
Baal best wel dat ik geen kaartjes voor de concerten in Amsterdam eigenlijk.
Nouja, misschien komt ze nog op Lowlands.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:00:53 #27
189430 Anonymousz
pi_71176920
ik wou zo graag naar gaga
pi_71184480
quote:
HARDE TEPELS VOOR LADY GAGA :: 21-7-2009

Als Freddy Mercury Madonna had bevrucht, zou LADY GAGA uiteindelijk de baarmoeder uit zijn komen dansen. De pas 23 jarige Amerikaanse zorgt voor een hysterisch tafereel voor de ingang van de Melkweg. Een horde dolgedraaide meisjes probeert als eerste binnen te komen, om als losgeslagen wild op zoek te gaan naar het beste plekje. Het toont hoe groot Lady Gaga in hele korte tijd is geworden; in februari stond ze immers nog als support act van The Pussycat Dolls.

Na lang wachten verschijnt de zangeres. Maar nog niet live. Eerst is ze te zien als Candy Warhol in de eerste van drie 'odes' aan de pop art kunstenaar die door het optreden verspreid zitten. Dan valt het doek, gaat de rookmachine op maximaal en flitsen de lichten als een hyperactieve onweersbui. Wanneer de rook opklaart en openingsnummer Paparazzi achter de rug is, rennen er drie enorme mannen het podium op. Gezamenlijk en solo gaat Lady Gaga gedurende haar optreden helemaal los met energieke dansmoves. Ze maakt daarbij veel gebruik van haar eigen opgenomen stem als backing vocals. Maar ze kan wel degelijk zingen. Na het tweede nummer Lovegame waagt ze zich bijvoorbeeld met een prachtige hese stem aan een stukje cabaret.

Dan wordt ook duidelijk dat ze veel contact maakt met het publiek. Geïmproviseerde flarden zang over Amsterdam en de wallen, kletspraatjes en vragen aan de aanwezigen, Gaga is helemaal in haar element in de hoofdstad. Dat moet ook haast wel met haar exhibitionistische aanleg. Ze blijkt vooral erg trots op haar billen, die in elke van haar vele gewaagde outfits goed voor de dag komen. Als ze dan ook nog uitspraken doet als 'hey Amsterdam, you make my nipples hard', zullen veel ouders die hun kinderen hebben meegebracht zich waarschijnlijk wel even achter de oren krabben.

Om de paar nummers nemen de muzikanten het even over met verfrissende gitaarintermezzo's, terwijl er van kleding en decor wordt gewisseld. Een scooter, verrijdbare videoschermen, tussenfilmpjes en een imponerende lichtshow laten de show voorbij schieten en via liedjes als Dirty Rich, The Fame, Money Honey, Boys Boys Boys en Just Dance gaat het in rap tempo richting einde.

Voor de finale verschijnt er een piano op de bühne. Solo speelt Lady Gaga een indrukwekkende, kale versie van Brown Eyes, die overgaat in haar grootste hit Pokerface. Ondertussen zit ze in spreidstand met haar voeten op de piano, pingelt met haar hakken of staat op één been balancerend op de kruk ondersteboven te zingen. Ze hakt het nummer in verschillende delen en geeft elk segment een eigen hook. Extreem langzaam gezongen, een beetje jazzy of op een komische up tempo manier alsof het zo op Queens A Night At The Opera had kunnen staan. Als ze vervolgens het publiek laat schreeuwen en meezingen is het helemáál of de geest van Mercury door de zaal waart. Ze besluit de avond uiteindelijk met een 'gewone' vette beatversie van Pokerface en laat het publiek volkomen bevredigd achter na een ultieme performance. SVEN GERRETS

Foto’s: ELI VOOGT

Gezien: LADY GAGA, MELKWEG, AMSTERDAM (20 JULI 2009)
http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=1097

Vooral die reacties op het artikel zijn erg vermakelijk.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:01:27 #29
33189 RM-rf
1/998001
pi_71185698
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:30 schreef ScottTracy het volgende:
Lady Gaga is onwijs muzikaal, het is alleen jammer dat ze zich als een hoer moet kleden en gedragen om haar muziek te kunnen verkopen. Het kan allemaal veel simpeler

Dat zou je ook over David Bowie kunnen zeggen... maar als je eerlijk bent was juist zn doorgeslagen ziggy stardust periode ook zn meest creatieve, los ervan dat het een groot muzikaal talent is...

bij mevrouw Gaga denk ik ook dat die hele presentatie gewoon deel uitmaakt van de hele act en er goed op is afgestemd:
Ze heeft zeker een hoop talent en zou best heel ver kunnen komen ... juist mét dat stukkje entertainment en 'posing' eromheen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_71185875
3voor12 interview / verslag:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42263456
GaGa heeft kennelijk wat nummers opgenomen in A'dam.
Wel een slordigheidje: GaGa speelt zaterdag pas in Paradiso.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:26:14 #31
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_71190258
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:05 schreef Toad het volgende:
3voor12 interview / verslag:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42263456
GaGa heeft kennelijk wat nummers opgenomen in A'dam.
Wel een slordigheidje: GaGa speelt zaterdag pas in Paradiso.
Dat staat er toch ook gewoon dat ze zaterdag pas in Paradiso staat?
pi_71200641
Nu wel ja.
pi_71211821
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:33 schreef Toad het volgende:

[..]

http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=1097

Vooral die reacties op het artikel zijn erg vermakelijk.
Leuk hoe recensies kunnen verschillen!
quote:
Lady Gaga weet niet te betoveren
RECENSIE, Robert van Gijssel
Gepubliceerd op 21 juli 2009 14:43, bijgewerkt op 21 juli 2009 14:46

AMSTERDAM - In zwetende laagjes aan elkaar geplakt publiek, lange wachttijd, broeierig atmosfeertje en jawel, een ouderwetse vechtpartij ergens voor het podium. Daar is iemand op een paar verkeerde tenen gaan staan. De jongste Melkweg-bezoekers (een jaar of 8) kijken vanaf de balkons geschrokken naar de grote-mensen-taferelen onder hen. De security reageert adequaat: het meppende heethoofd wordt soepel afgevoerd.

De populaire Amerikaanse zangeres en songwriter Lady Gaga treedt maandagavond op in de Melkweg in Amsterdam. (Joost van den Broek / de Volkskrant) Voor wie dit alles wordt doorstaan op een zomerse maandagavond? Niet voor Madonna, niet voor Britney Spears, maar voor de volgens velen ‘opvolgster’ van die twee: Lady Gaga.

Raketjes
De 23-jarige Amerikaanse zangeres Stefani Joanne Angelina Germanotta verkoopt hits als Raketjes aan een bus schoolkinderen. Ze bouwt aan haar ‘Haus of Gaga’ met als bakstenen een wereldwijde online-fanbase. Ze is vriendin van Paris Hilton, ze staat in de bladen; Lady Gaga is beroemd.

Vandaar die opgefokte sfeer in de Melkweg, voor ‘het eerste grote Nederlandse optreden’. Daar moet je bij zijn, is het idee in de zaal, en dus wordt er heftig getwitterd naar de sukkels van thuisblijvers.

Tegen tienen neemt Gaga bezit van het podium, althans, een gefilmde afbeelding van haar op een wit doek. Als ‘Candy Warhol’ (Lady Gaga ziet zichzelf graag als vrouwelijk epigoon van Andy) doet ze Japans manga-achtig en eng, met driedubbel aangebrachte nepwimpers in een schokkerige handycamfilm.

Dan eindelijk Gaga zelf, in een eerste creatie: een hoekig jurkje in spiegeltjesmozaïek. Met een eerste hit: Paparazzi, uitgevoerd in enigszins logge synthpop met boinkende baslijnen. Er zullen nog vele hits en creaties volgen, in een straf tempo en gedurende iets langer dan een uur. En als om even na elven die hele volle Melkweg in één beweging leegstroomt en het Gaga-publiek op het Leidseplein zuurstof staat in te nemen, zie je de collectieve gedachte boven de hoofden hangen: wat hebben we nu eigenlijk gezien?

Hotseknots
Dat Lady Gaga, ‘mevrouw hotseknots’, haar naam eer aan deed: ze speelde een langdradige pianoversie van haar grootste succes Pokerface in paarse lingerie, met één naaldhak staand op de pianokruk en het andere been naar achteren gestrekt. Gezien die houding zong en speelde ze nog best aardig, maar wat een gedoe om niets.

Geconstateerd kon ook worden dat Gaga met simpelweg haar aanwezigheid en die turboverkleedpartijen niet kon betoveren, zoals lichtend voorbeeld Grace Jones dat zelfs op 60-jarige leeftijd nog kan. Daarvoor waren Gaga’s bewegingen te onbeholpen en haar gestes te onsubtiel, zo met de vuist pompend voor het kruis.

Aan erotische lading ontbrak het dus ook, ondanks alle blotebillenlingerie. Gaga’s opmerkingen aan het publiek als: show me how big your dick is, en: you guys make my nipples hard, werkten natuurlijk als een koude douche.

Tegenstrijdigheden
Dan waren er nog de tegenstrijdige mededelingen. ‘Roem interesseert me niet’, zei Gaga ergens halverwege de show. Maar even later: ‘Mijn hele leven wil ik al een ster zijn. Nu ben ik het en ik wil dat jullie je ook een ster voelen.’ Wat moesten we daar mee?

Een beroemdheid hadden we gezien, maar waarop die roem nu precies is gebaseerd was met het uur in de Melkweg alleen maar onduidelijker geworden.
http://www.volkskrant.nl/(...)et_niet_te_betoveren
pi_71231865
Wie het eerst naar mij PM't kan a.s. zaterdag voor Paradiso (vlak voor aanvangstijd) 2 kaartjes afhalen voor Lady Gaga. Lidmaatschap moet je zelf kopen. Kaarten tegen kostprijs (dat betekent ruim 30 euro per kaart).
pi_71246667
Kaarten zijn weg.
pi_71291382
Morgen
Zeker geen volledige band erbij?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:17:08 #37
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_71291941
tvp
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2009 @ 17:52:09 #38
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71292864
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:59 schreef Toad het volgende:
Morgen
Zeker geen volledige band erbij?
Afgelopen maandag wel hoor, gitaristen e.d. Kan me zo snel even geen pianist voor de geest halen (behalve Gaga zelf bij 2 liedjes) en ik meen me te heugen dat er een drumstelletje verstopt stond
pi_71294640
O tof! Zelfde band als Glasto?

Gaga is nu ook 3voor12 approved
quote:
TOP 10

1. Lady GaGa live @ Melkweg 20-07-2009
“Was er ook nog meer dan show? Ja hoor, GaGa heeft zeker vijf top popsongs met een messcherpe rand, bleek maar eens.” (Atze de Vrieze)
“Lady Gaga is een bijzonder (en) creatief figuur die blijft boeien.” (Erik Zwennes)
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2009 @ 20:15:44 #40
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71296827
Glasto? Wie?
pi_71296874
Glastonbury
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:59:36 #42
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_71313209
Zelfde band ja, erg fijne band. Ze hadden wmv wel wat vaker solo's mogen doen, maar wie weet vanavond?
pi_71328621
Oke het was super awesome! Hyper Crush was ook superleip. Met die lasers. Gary Gay was wel een beetje zuur.. Maar GaGa was echt geweldig, ik ga haar volgende keer sowieso weer zien. Ze is maximaal showbizz.
  zondag 26 juli 2009 @ 00:39:30 #44
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_71330662
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:31 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ze is maximaal showbizz.
Maximaal oppervlakkig en inhoudsloos, wat een aanbeveling.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_71331250
hoe kunnen jullie fan zijn van iemand die zich zo kleed en haar stem vervormd?
  zondag 26 juli 2009 @ 01:26:02 #46
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_71331630
ze had het naar d'r zn geloof ik (tweet)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_71332181
Damn, wat was ze goed vanavond.
  zondag 26 juli 2009 @ 02:42:59 #48
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_71332364
Hyper Crush was errug fijn ja, na afloop nog ff met ze staan praten en een shirt gekocht van ze.
MAAR WHOA. 2x GaGa deze week was het zo waard. Die vrouw is zo geweldig on stage en off stage.
Heb haar net weer ontmoet en ze neemt ècht de tijd. Zo lief <3

Toad, THNX SO MUCH voor de kaarten!
pi_71334391
quote:
Op zondag 26 juli 2009 02:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hyper Crush was errug fijn ja, na afloop nog ff met ze staan praten en een shirt gekocht van ze.
MAAR WHOA. 2x GaGa deze week was het zo waard. Die vrouw is zo geweldig on stage en off stage.
Heb haar net weer ontmoet en ze neemt ècht de tijd. Zo lief <3
[ afbeelding ]
Toad, THNX SO MUCH voor de kaarten!
Zo gaaf dat je haar ontmoet hebt! Ik ben super jaloers man Hoe doe je dat? Ik heb jou trouwens nog gezien gisteren

Hyper Crush was zoooo leip
pi_71336660
Geen dank CDP.

Plus en min van gisteravond:
+ Lady Gaga: Wat een energie. Zowat elk nummer is een hit en lekker dansbaar. En ja, ze maakt gebruik van backing vocals, maar lekker boeiend. Ze kan zelf gewoon goed zingen en wat wil je als ze steeds heel het podium ronddanst en er een verkleedfeestje van maakt.
+ Band: Het maakt het allemaal iets vuiger. Het lijkt net of er een emorock band staat in plaats van Gaga's bandje, maar dat maakt het juist zo mooi. Ook leuk dat ze even los mogen tijdens de verkleedpartijtjes.
+ Candy Warhol: Wel leuk dat zo into Andy Warhol is. Volgens mij denkt de helft van het publiek tijdens de filmpjes: WTF .
+ Buiging op het einde: meerendeel van de artiesten gooit wat nonchalant hun instrument neer na het concert en loopt weg. Gaga buigt netjes voor het publiek een paar keer.

+/- Hyper Crush: werkte wel op mijn lachspieren, maar niet echt een blijvertje

- Voorprogramma nummer 2: zielig gedoe. en na het concert ook nog proberen meisjes te ronselen voor een afterparty. FAIL.
- Jammer dat het zo kort was, maar ja, wat wil je...
- En je weet dat dit de laatste keer in een kleine zaal was...

Voor de liefhebbers: Eh Eh, Nothing else I can see, met de booby flamethrower op Glasto: http://v.youku.com/v_show/id_XMTAzNTMyODY0.html

[ Bericht 8% gewijzigd door Toad op 26-07-2009 13:11:42 ]
pi_71336765
en ze twittert er op los:

Lavender wig is back in full force. I'm so happy I could die
26 minutes ago from TwitterBerry

Amsterdam ay yi yi yi. You were an amazing crowd, which I could keep you.
about 12 hours ago from TwitterBerry

http://twitter.com/ladyGAGA
  zondag 26 juli 2009 @ 13:06:31 #52
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_71336829
Gary Go was wel een beetje apart, ja. Heb m ook als opener voor The Script gezien. Daar past hij een stuk beter bij.
Hyper Crush was ècht tof vond ik. Zal geen mainstream succes gaan worden, maar erg plezant.
pi_71337125
De volgende keer ben ik er verdomme bij!
  zondag 26 juli 2009 @ 13:29:20 #54
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_71337327
Even m'n foto's ergens anders neergezet:
Na de Melkweg show.

Gisteravond na Paradiso <3

Ze noemde me haar "Little monster"
pi_71337338
O ja, en er moet ook wel iets over het publiek worden gezegd:
- een dude die een schilderijtje had gemaakt en steeds maar zat te twijfelen of hij het kunstwerk wel of niet op het podium moest gooien. uiteindelijk op het einde heeft hij het gedaan.
- wat leuke uitgedoste mensen, maar het viel me eigenlijk nog wel mee
- maar er zaten ook een paar draken tussen zeg
- o ja, en er was iemand die steeds moest zeggen dat ze jarig was, Gaga: je bent net 16 zeker?
  zondag 26 juli 2009 @ 13:31:35 #56
189430 Anonymousz
pi_71337374
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Na de Melkweg show.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

leuke fotos
Gaga
pi_71337394
Leuke foto's CDP.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:32:51 #58
189430 Anonymousz
pi_71337410
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De volgende keer ben ik er verdomme bij!
ik ook
  zondag 26 juli 2009 @ 13:35:27 #59
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_71337472
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:29 schreef Toad het volgende:
- o ja, en er was iemand die steeds moest zeggen dat ze jarig was, Gaga: je bent net 16 zeker?
Dat had ze vast gedaan aangezien maandag een meisje ècht 16 werd die avond en na afloop backstage mocht van GaGa voor 'n foto
  zondag 26 juli 2009 @ 15:36:56 #60
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_71340425
Zulks een toffe show! "NOW SCREAM!" !
pi_71340492
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Na de Melkweg show.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoe vind jij haar steeds? Ik wil ook met GaGa op de foto!
  zondag 26 juli 2009 @ 15:41:43 #62
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_71340583
De eerste keer dat hij haar ontmoette heeft hij een GPS-chip in haar pruik verstopt .
  † In Memoriam † zondag 26 juli 2009 @ 15:54:11 #63
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71340932
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:05 schreef Keenan het volgende:
hoe kunnen jullie fan zijn van iemand die zich zo kleed en haar stem vervormd?
Iedere gek zijn gebrek
  maandag 27 juli 2009 @ 00:19:20 #64
239528 couleurs
raise your flaaag
pi_71354310
Het was kort maar krachtig.
pi_71356565
pi_71357873
Dat youtube kanaal van die user is trouwens echt tof. Superveel filmpjes van zaterdag
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:25:04 #67
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_71399894
Linkje naar de pica's van de voorproggie's en helaas maar een paar van Lady Gaga.... En toen werd ik bij mijn kraagje gepakt en vriendelijk verzocht de pro-camera weg te doen ("Maar, maar, meneer....ik ben een amateur" ) Anyway, superfeestje afgelopen zaterdag @ Paradiso!

En super dat ze een uurtje na het concert nog even buiten haar neus liet zien. Uberschattig meisje van 10 in volledige extase "LADYYYYY GAGAGAAAAAA"...en natuurlijk een big smile na de handtekening van de Lady. Daar schoot ik onderstaande gritty Paperazzi foto. Love the glasses girl!

pi_71404585
Lady Gaga ~ Paparazzi live @ Glasto

pi_71476535
Eh eh,

Gaga dus niet op Lowlands.
Ik denk dat het ook nog wel even duurt voordat ze weer live in Nederland te zien is. Volgens Last.fm is ze veel in de VS dit najaar, samen met Kayne West.
pi_71507078
Ze maakt best goeie muziek
pi_71553338
quote:
just woke up, headache and the stink of jameson. ahh but the lyrics on the bedside. it was all worth it
http://twitter.com/ladygaga
pi_71567292
'Lady GaGa heeft een piemel!'

Welk een raar verhaal....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:44:20 #73
189430 Anonymousz
pi_71567831
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:24 schreef methodmich het volgende:
'Lady GaGa heeft een piemel!'

Welk een raar verhaal....
Gaga is een gozer
pi_71568485
Ja, leuk voor SHO.

PS: dat heeft ze zelf ook al gezegd:

pi_71657798
Heb net de pianoversie van Pokerface gehoord. Wat een geweldig nummer in die uitvoering. Ik heb verder niet zo heel veel met haar, maar dit is echt bijzonder
pi_71807120
Ik wilde toch even aangeven dat ik haar lelijk vind en de muziek ook absoluut niet mijn genre is. Toch vind ik pokerface en paparazzi leuke nummers en vind ik haar ontzettend creatief. Haar live performances, vooral op piano, zijn geweldig.
Als die mening niet objectief is, weet ik het ook niet meer

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 00:40:24 ]
pi_71835285
Heb haar album laatst van internet geplukt. Vind vooral Starstruck echt een topper! Ook Paper Gangsta gaat er goed in.
pi_71947627
Summerboy is erg lekker voor de zomer!
pi_72488122
Volgend jaar dus een wereldtournee. Zo te zien gaat ze de grotere arena's af, dus dat zal bij ons wel de HMH worden.
pi_72864269
Lady Gaga op de MTV Video Music Awards:

http://www.tu.tv/videos/lady-gaga-paparazzi-vma-2009-sub-espan

Ik heb haar wel beter horen zingen, maar dat einde met dat bloed is wel weer geweldig.

pi_72864366
Dit is dan wel weer perfect:

Jammer dat ze dit niet even op Lowlands wilde doen ipv het V-festival. Mooi kapsel heeft ze daar btw.
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:46:37 #82
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_72867063
Vind het grappig dat ze zoveel mensen op de kast krijgt. In het begin dacht ik ook dat dit pure bagger was, maar optredens van o.a. bij De Leeuw hebben mij overtuigd. Ik heb ze aan het werk gezien tijdens Rock Werchter en ik was om.
Love will be my strongest weapon
pi_72867612
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:45 schreef Toad het volgende:
Lady Gaga op de MTV Video Music Awards:

http://www.tu.tv/videos/lady-gaga-paparazzi-vma-2009-sub-espan

Ik heb haar wel beter horen zingen, maar dat einde met dat bloed is wel weer geweldig.

[ afbeelding ]

Gaaf optreden!!
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_72868264
Ik ben ook gevallen voor haar charmes
pi_72878372
Mijn god.. zelfs IK begin haar muziek te waarderen
pi_72878608
Dat ik dit topic nog niet heb gezien.

Fan.

Mooi optreden, daar bij de VMA.
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:16:32 #87
189430 Anonymousz
pi_72882005
Goed optreden bij de VMA
pi_72882871
Hebben jullie ook wel eens Red & Blue beluisterd? Toen heette ze nog Stefani.
pi_73349430
Vanavond gaat ze bij Saturday Night Live (Amerikaanse tijd) haar nieuwe single Bad Romance ten gehore brengen. De demo is sinds gister op internet te vinden, maar daar twitter ze zelf over:
quote:
leaked next single is makin my ears bleed. Wait till you hear the real version
Kayne tourt niet meer mee dit najaar.

http://www.nbc.com/saturd(...)s-lady-gaga/1162609/

[ Bericht 23% gewijzigd door Toad op 04-10-2009 01:10:11 ]
pi_73354131
SNL skit met madonna
pi_73354163
pi_73370908
Lady Gaga
zij is zoooo fab!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:16:04 #94
189430 Anonymousz
pi_73370946
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:15 schreef Miam het volgende:
Lady Gaga
zij is zoooo fab!
Ik vind haar gaaf
pi_73371302
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Ik vind haar gaaf
Jahaaa, zelfs haar twitterberichten zijn leuk
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 22 oktober 2009 @ 02:20:16 #96
130755 Kinga
versier hier
pi_73937748

Kan niet stoppen met luisteren!
pi_73937771
Vinden jullie Lady Gaga's stem ook zo op M.I.A. lijken in deze vid?

pi_73971892
Hm ik vind de meeste nummers niks. Sommige zijn dan weer best leuk als simpele pop (Just Dance en Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)). Dat hele imago vind ik niet helemaal geslaagd. In dit interview door Nardwuar ( ) vind ik 'r wel OK overkomen:

quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 02:23 schreef Ases het volgende:
Vinden jullie Lady Gaga's stem ook zo op M.I.A. lijken in deze vid?

[video]
Nee, en dit is de video:

full stops and exclamation marks
pi_73989221
Goeie song die bad romance!
Godverruhdomme!
pi_73990358
Ik vind Bad Romance ook steeds leuker. 5 december staat ze in Londen, maar ik denk niet dat ze ook nog naar A'dam oid gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')