op de kennedylaan werkt er geen eenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Maanvis het volgende:
Hey nu we het toch over flitsen in eindhoven hebben.. Welke van de flitskasten op de kennedylaan werken nou echt?
Sorry, hier in Uden lopen we wat achterquote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, algemeen bekend in Eindhoven eo..
@offtopicquote:Op maandag 18 mei 2009 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, hier in Uden lopen we wat achter
En toch rijdt iedereen keurig 70quote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, algemeen bekend in Eindhoven eo..
Ik heb er de 200 wel eens gehaald hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 11:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
En toch rijdt iedereen keurig 70![]()
Dat komt omdat ze een hele periode wel gewerkt hebben.![]()
Op gezette tijden werken ze trouwens wel.
Ok, correctie, als ík daar rij, rijdt iedereen keurig 70quote:Op maandag 18 mei 2009 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb er de 200 wel eens gehaald hoor.
Ja, als ik dat eens wist, was het handelquote:Welke 'gezette tijden'.
Schijnheiligenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, correctie, als ík daar rij, rijdt iedereen keurig 70
Hoe weet je dat dan? Volgens mij zijn die krengen redelijk consequent en doen ze 't nooitquote:[..]
Ja, als ik dat eens wist, was het handel(of schending van beroepseed, maar dat is niet het geval).
Omdat ik er af en toe wel eentje zie flitsen?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schijnheiligen.
[..]
Hoe weet je dat dan? Volgens mij zijn die krengen redelijk consequent en doen ze 't nooit.
Moet je bedenken hoeveel mensen dat doen...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef FortunaHome het volgende:
Kanttekening die ik hierbij wil maken is dat indien dit een flitspaal hier in mijn regio was geweest ik gewoon betaald had
Ik durf 't niet te riskerenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
En toch rijdt iedereen keurig 70![]()
Dat komt omdat ze een hele periode wel gewerkt hebben.![]()
Op gezette tijden werken ze trouwens wel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zie je hoe goed dat werkt
Ik riskeer het ook niet trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |