Als je per bulk koop (500 stemmen) is een stem 14,9 cent. Bij de kleine bundels 22 cent en bij de kleinste bundel 30 cent. Ik ben van die laatste uitgegaan en reken met 30 cent. Een min stem kost twee credits, die zitten erin verwerkt. Ieder stem levert één cent op, niet iedere credit levert één cent op. Althans, dat lijkt mij!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:38 schreef Stefan het volgende:
Een stem is toch 22 cent? Daarvan gaat er 1 cent naar de pot. Ik neem aan dat een -stem 2 cent oplevert.
Hebben ze trouwens de laatste 2 weken ook geld kunnen verdienen? Die dagduels zouden geld moeten opleveren eigenlijk. 3 uur watermartelen, 300 euro pp ofzo.
Oke, dat zou kunnen. Dan zijn - stemmen ook 1 cent dus. Wel jammer, want een -stem levert al het dubbele op.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ieder stem levert één cent op, niet iedere credit levert één cent op. Althans, dat lijkt mij!
waar?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier staan dagelijks de grafieken (dit zijn de laatste) ook de cumulatieve m.b.t. het stemmen. Ik ga uit van 30 cent per stem, als je het gaat herleiden tot 20 cent per stem, zit je aardig in de buurt. (Polls zijn niet ingecalculeerd, maar lijken marginaal bij te dragen).
Er wordt aardig wat aan credits uitgegeven zie ik. Er komt zeker 2 a 3000 euro bij in de pot.quote:
Van procenten kun je niet leven jongen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Herstel, er gaat niet per se 1 cent in de pot per stem maar een percentage.
Elke procent vertegenwoordigt echter een waarde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Van procenten kun je niet leven jongen!
De pot kon wel hoger dan 10k wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:20 schreef Maanvis het volgende:
Er gaat volgens het artikel in de volkskrant 1 cent per uitgebrachte stem naar de pot toe. Met 140000 stemmen komt er dus 1400 euro in de pot bij.
Bij mijn weten stond die pot op 9100 euro, dus da's 10500 nu.
Maar dat is dus niet zo hard geblekenquote:Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
Vreemd, er waren veel meer dan 100000 stemmen uitgebracht. Maargoed, wellicht dat ze haar eigen sigaretten moest terugbetaleN?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Stefan het volgende:
1000 euro extra voor de credits bovenop de prijzenpot
bron: Marielin op FOK!radio
Er waren zeker 150.000 stemmen uitgebraht. Maar goed, ik ga er vanuit dat die 1000 netto is net als de rest dan klopt het wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vreemd, er waren veel meer dan 100000 stemmen uitgebracht. Maargoed, wellicht dat ze haar eigen sigaretten moest terugbetaleN?
33% belasting?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er waren zeker 150.000 stemmen uitgebraht. Maar goed, ik ga er vanuit dat die 1000 netto is net als de rest dan klopt het wel.
Er kwam nog een kleine 1000 euro bij op.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is het nu al duidelijk wat de uiteindelijke prijs was?
Weet je ook hoe dat berekend is Gert? Want er waren toch veel meer dan 100.000 stemmen? Dat aantal lag zo ongeveer rond de 180.000 (inclusief de dubbeltelling bij een nagatieve stem) en rond de 157.000 als je de negatieve stemmen enkel gaat tellen.quote:
Nee geen idee, misschien het aantal plus-stemmen?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je ook hoe dat berekend is Gert? Want er waren toch veel meer dan 100.000 stemmen? Dat aantal lag zo ongeveer rond de 180.000 (inclusief de dubbeltelling bij een nagatieve stem) en rond de 157.000 als je de negatieve stemmen enkel gaat tellen.
Nee, kan ook niet, er waren ongeveer 137.000 plus stemmen. Waar ik aan zit te denken is dat ze die vijf gratis stemmen niet meegeteld hebben. Maar dan zouden er dus écht ongeveer 18.000 betalende kijkers zijn geweest. 18.000 x 5 gratis votes = 90.000quote:Op zondag 31 mei 2009 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee geen idee, misschien het aantal plus-stemmen?
de 1 cent per vote klopt ook niet. Maar als die 1000 euro ook netto is net als de prijzenpot dan zou het kunnen. Is het nog in voordeel van Enjoy maar het verschil is dan 4 procent ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je ook hoe dat berekend is Gert? Want er waren toch veel meer dan 100.000 stemmen? Dat aantal lag zo ongeveer rond de 180.000 (inclusief de dubbeltelling bij een nagatieve stem) en rond de 157.000 als je de negatieve stemmen enkel gaat tellen.
En dan die gratis stemmen er nog af, klopt de rekensom dan? Hoeveel abo's zit je dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
de 1 cent per vote klopt ook niet. Maar als die 1000 euro ook netto is net als de prijzenpot dan zou het kunnen. Is het nog in voordeel van Enjoy maar het verschil is dan 4 procent ofzo.
ik vermoed dat het alweer bijna op is. ze gaf eerder al aan dat ze een gat in haar hand heeft en micha niet echt sterk genoeg is haar daarin in te dimmen.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:45 schreef Stefan het volgende:
Ze heeft het geld iig al op haar rekening staan.
Ze heeft zo rond de 51.000 stemmen gehadquote:Op maandag 1 juni 2009 09:41 schreef Danny het volgende:
ik las ergens dat het per OP HAAR uitgebrachte stem zou zijn. In dat geval is het omhoog afgerond.
Dat was vorige week maandag alquote:Op maandag 1 juni 2009 09:45 schreef Stefan het volgende:
Ze heeft het geld iig al op haar rekening staan.
das wel heel erg netjes van julliequote:Op maandag 1 juni 2009 18:03 schreef enjoybram het volgende:
Het bedrag van 10675 euro is op maandag direct netto overgemaakt! Wij betalen de belasting en kansspelbelasting.
1000 euro voor 1 cent per gemaakte stem is ook netto.
had dit topic gemistquote:Op maandag 1 juni 2009 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was vorige week maandag al.
Maargoed, even op het onderwerp terugkomend; Ik denk dat het bedrag gegokt is. Swarmahoer vroeg in een ander topic om de stand van stemmen die wij hadden berekend. Weet zo niet meer welk topic dat was, maar ik vroeg toen aan hem of ze het zelf niet wisten.. later nog even gevraagd of ze hun stand konden posten zodat wij konden vergelijken. Dat is niet gebeurd, en in dit topic is swarmahoer ook angstvallig stil mbt de argumentatie. Kortom, het prijzengeld is zeer waarschijnlijk gegokt.
Ik had het ook niet zo snel bij de hand.. maar toch... 1000 euro dan zouden er 100000 stemmen geweest moeten zijn.. er waren er aardig wat meer, dus dan zou ik graag willen weten waar 1000E op gebaseerd is.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had dit topic gemistb&b wilden het weten zodat het op de cheque erbij kon, maar er was te weinig tijd om het vanuit de database te halen ( dat moest handmatig en opgeteld worden) dus vandaar dat ik het op die manier probeerde, maarja met zulke posts als die van jou schoten we dr niks mee op en is er besloten het maar later bekend te maken nadat het vanuit de database berekend was
Nettoquote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had het ook niet zo snel bij de hand.. maar toch... 1000 euro dan zouden er 100000 stemmen geweest moeten zijn.. er waren er aardig wat meer, dus dan zou ik graag willen weten waar 1000E op gebaseerd is.
Er waren rond de 180000 stemmen, geen 129000. Dus waar die redenatie vandaan komt?quote:
Ja, dat is wel een beetje vals gerekend, want eigenlijk zijn het 180.000 credits (negatieve stem telde dubbel). Als je enkel stemmen gaat tellen, dan kom je op ongeveer 157.000quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren rond de 180000 stemmen, geen 129000. Dus waar die redenatie vandaan komt?
Het levert nog steeds geen sluitende berekening op...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje vals gerekend, want eigenlijk zijn het 180.000 credits (negatieve stem telde dubbel). Als je enkel stemmen gaat tellen, dan kom je op ongeveer 157.000
Nee, het is allemaal niet echt transparantquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het levert nog steeds geen sluitende berekening op...
We kunnen altijd proberen terug te rekenenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal niet echt transparant
In totaal, alle stemmingen, voor haar De prijzenpot update: hoeveel is de stand?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We kunnen altijd proberen terug te rekenen. Hoeveel stemmen waren uiteindelijk voor Marielin?
Dat is het dus ook niet..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In totaal, alle stemmingen, voor haar De prijzenpot update: hoeveel is de stand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |