Misschien blauwe bessenjam? Je kan het altijd een keertje proberen, eerst de jam erdoor en dan de kleurstof.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef tessie het volgende:
Ik had laatst roze botercreme gemaakt, met aardbeienjam en een beetje rode kleurstof, maar nu wil ik lichtblauwe botercreme maken, kan ik daar dan op de een of andere manier ook nog een smaakje aan toevoegen zonder dat dat de kleur gaat verpesten?
ik heb bij de aldi een pak gekocht met allemaal kleine buisjes met aromaquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef Wampi het volgende:
haha, ik ontdekte het laatst in m'n eigen kast, kan me echt níet herinneren dat ik het gekocht had, maar door de botercreme was het lekker!! en kleurloos
ah, briljant, dat moet ik hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb bij de aldi een pak gekocht met allemaal kleine buisjes met aroma
rum, vanille, sinaasappel, citroen en nog wat....
koste net niets, en is hier al regelmatig gebruikt
ik geloof dat ze ze niet altijd hebben hoor. af en toe zie ik ze eens opduikenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:35 schreef Wampi het volgende:
[..]
ah, briljant, dat moet ik hebben. even uitvogelen waar hier in vredesnaam een aldi zit, en die dingen scoren
WOW! Die is leuk zeg! Heeft iemand enig idee of je deze in zou kunnen vriezen? Leuke traktatie voor op school als een broertje of een zusje geboren is!quote:
Anders maak je van die witte-chocoladecrème? Met een beetje kleurstof?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef tessie het volgende:
Ik had laatst roze botercreme gemaakt, met aardbeienjam en een beetje rode kleurstof, maar nu wil ik lichtblauwe botercreme maken, kan ik daar dan op de een of andere manier ook nog een smaakje aan toevoegen zonder dat dat de kleur gaat verpesten?
Beter!! Alleen niet voor je portemonneequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kwam er net achter dat er hier relatief dichtbij ook een taartenwinkeltje zit! Joehoe!
Nou ja, ik ben anders gek genoeg om er het hele land voor door te reizen (onder het mom, ik heb toch OV), dus dit scheelt tenminste tijd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:34 schreef Wampi het volgende:
[..]
Beter!! Alleen niet voor je portemonnee.
Nee, en dinsdags ook niet, helaas.. Daar ga ik altijd (haha, die drie keer dat ik er geweest ben) mijn geld naartoe brengenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik wilde maandag naar De Taartwinkel in Den Bosch, maar dan zijn ze niet open..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |