abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69680511
Oh wow die blondie taart vind ik echt heeeel mooi!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:51:38 #177
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69681133
wow, prachtige taarten
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_69681330
ik vind ook vooral die van Blondie errug mooi!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_69681557
Ik had laatst roze botercreme gemaakt, met aardbeienjam en een beetje rode kleurstof, maar nu wil ik lichtblauwe botercreme maken, kan ik daar dan op de een of andere manier ook nog een smaakje aan toevoegen zonder dat dat de kleur gaat verpesten?
pi_69681754
vast wel? kan me niet voorstellen dat als je daar bijvoorbeeld vanille-aroma door doet dat de kleur aantast.. maar ik ben geen expert, heb nog nooit botercreme gekleurd..
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:10:17 #181
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69681942
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef tessie het volgende:
Ik had laatst roze botercreme gemaakt, met aardbeienjam en een beetje rode kleurstof, maar nu wil ik lichtblauwe botercreme maken, kan ik daar dan op de een of andere manier ook nog een smaakje aan toevoegen zonder dat dat de kleur gaat verpesten?
Misschien blauwe bessenjam? Je kan het altijd een keertje proberen, eerst de jam erdoor en dan de kleurstof.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69681987
Oh ik had nog helemaal niet aan vanille aroma gedacht
pi_69682224
haha, ik ontdekte het laatst in m'n eigen kast, kan me echt níet herinneren dat ik het gekocht had, maar door de botercreme was het lekker!! en kleurloos
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:27:36 #184
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_69682673
Zo, ben even op vakantie geweest maar hier ben ik weer
Vandaag dan de echte bevestiging voor mijn eerste opdracht Moet een taart worden voor de eerste verjaardag van het neefje van mijn collegatje. De kleur die in zijn kamertje veel gebruikt wordt is oranje... dat vind ik dan net weer een moeilijk te combineren kleur... Iemand ideeën? Ik heb nog nooit gepuzzeld dus dat durf ik niet voor mijn eerste betaalde opdracht
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:34:02 #185
112545 Muck
pi_69683005
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef Wampi het volgende:
haha, ik ontdekte het laatst in m'n eigen kast, kan me echt níet herinneren dat ik het gekocht had, maar door de botercreme was het lekker!! en kleurloos
ik heb bij de aldi een pak gekocht met allemaal kleine buisjes met aroma
rum, vanille, sinaasappel, citroen en nog wat....

koste net niets, en is hier al regelmatig gebruikt
pi_69683025
oranje met bruin en turquoise . of een dikkie dik taart .
pi_69683053
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:34 schreef Muck het volgende:

[..]

ik heb bij de aldi een pak gekocht met allemaal kleine buisjes met aroma
rum, vanille, sinaasappel, citroen en nog wat....

koste net niets, en is hier al regelmatig gebruikt
ah, briljant, dat moet ik hebben . even uitvogelen waar hier in vredesnaam een aldi zit, en die dingen scoren
pi_69683460
wow ik ben elke keer weer jaloers als ik hier even kom lurken (want zit dat hier vooral te doen) en denk dan aan mijn totaal mislukte cupcakes zonder versiering en zo

maar goed. voor jullie als jullie nog ideeen willen opdoen. ik heb vandaag een amerikaanse show ondekt die echt super gaaf is. Namelijk Ace of cakes. van Charm City Cakes in amerika. en die lui maken zulke extreme cakes dat het weer mooi is. dus misschien dat jullie daar nog wat tips kunnen opdoen

* gothic-blackie duikt weer in de lurkstand en droomt ooit ook zulke cakes te kunnen bakken
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:45:17 #189
112545 Muck
pi_69683528
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:34 schreef Wampi het volgende:
oranje met bruin en turquoise .
lekker retro
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:46:07 #190
112545 Muck
pi_69683565
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:35 schreef Wampi het volgende:

[..]

ah, briljant, dat moet ik hebben . even uitvogelen waar hier in vredesnaam een aldi zit, en die dingen scoren
ik geloof dat ze ze niet altijd hebben hoor. af en toe zie ik ze eens opduiken
pi_69690994
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:58 schreef Trusten het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
WOW! Die is leuk zeg! Heeft iemand enig idee of je deze in zou kunnen vriezen? Leuke traktatie voor op school als een broertje of een zusje geboren is!
pi_69691253
Volgens mij kan je dat gewoon invriezen... ik hoop het tenminste wel, want ik ga mijn cupcakes ook invriezen haha
pi_69693046
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:00 schreef tessie het volgende:
Anders maak je van die witte-chocoladecrème? Met een beetje kleurstof?
pi_69693241
Ik kwam er net achter dat er hier relatief dichtbij ook een taartenwinkeltje zit! Joehoe!

Of cream cheese frosting, tessie!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69693365
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kwam er net achter dat er hier relatief dichtbij ook een taartenwinkeltje zit! Joehoe!
Beter!! Alleen niet voor je portemonnee .
pi_69693539
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:34 schreef Wampi het volgende:

[..]

Beter!! Alleen niet voor je portemonnee .
Nou ja, ik ben anders gek genoeg om er het hele land voor door te reizen (onder het mom, ik heb toch OV), dus dit scheelt tenminste tijd. .
pi_69693843
Oh, ik wilde maandag naar De Taartwinkel in Den Bosch, maar dan zijn ze niet open. .
pi_69694041
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik wilde maandag naar De Taartwinkel in Den Bosch, maar dan zijn ze niet open. .
Nee, en dinsdags ook niet, helaas.. Daar ga ik altijd (haha, die drie keer dat ik er geweest ben) mijn geld naartoe brengen .
pi_69694126
Is 't een leuke winkel? Ik ben er nog nooit geweest! Alleen in de Tafel van 18 nog maar.
pi_69694158
Witte chocoladecreme en cream cheese frosting... dat klinkt allebei ook wel lekker.. Hebben jullie daar ook receptjes van?

En DaD, wat leuk dat er een taartenwinkel in de buurt zit! Ik wou dat dat hier zo was!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')