Cool.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik gekocht gister.
Wtf is dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik gekocht gister. En ik heb twee drumstokjes gekregen, een van Yobkiss en een van Y&D. Yay.
Ik heb ook deze versie:quote:
quote:
wtf is dat voor spul, rubber ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook deze versie:
[ afbeelding ]
Dat zijn de fijnste![]()
Nylon.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wtf is dat voor spul, rubber ofzo?
Jij bent ook een vreemde eend in de bijt hmm?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik probeerde een spin te verbranden, maar hij werkte niet mee.
Overigens gaat dit wel heel hard...
Een beetje vreemd, maar wel lekker !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent ook een vreemde eend in de bijt hmm?
Pics?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker !
geen dingen om gaan draaien:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
. Alleen omdat ik zei dat er kanker in de TT stond en ik dat niet fijn vond en slotwaardig vond. TT is wel veranderd nu.
slotjeroepen doen we niet, je bent geen modquote:Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 14-05-2009 23:42 Kanker in de TT, slotje
Gesloapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
Net een docu gekeken over de holocaust. Was wel fictie natuurlijk, maar toch wel interessant.
En jullie?
Ik had hier een hilarische opmerking bedacht maar ik doe het toch maar nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
Net een docu gekeken over de holocaust. Was wel fictie natuurlijk, maar toch wel interessant.
En jullie?
Jij eerst, dat kan ik wel zeggen, want je doet het toch niet.quote:
Mietjeuuuh. PM anders maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had hier een hilarische opmerking bedacht maar ik doe het toch maar niet..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij eerst, dat kan ik wel zeggen, want je doet het toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |