Ik moet 'em hier in Utrecht ook nog vinden. Ik vermoed dat ze in een muffig kamertje ergens op de Drift samenkomen om eens flink te debatteren over twee extra computers op een studeertafel bij de sectie sociale wetenschap in de UBUquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:45 schreef -Beer- het volgende:
Herkenbaar, al 20x een appel/sinaasappelsap aangeboden gekregen. Ik snap het ook niet, een studentenpartij? Is er ergens een studentenparlement in de UvA ?
Je studeert egyptologie met één medestudent?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:06 schreef eQuaL het volgende:
Mijn studie is nog net niet opgeheven dankzij de universiteitsraad (helft student, helft personeel) die het besluit van het college van bestuur doodleuk blokkeerde, dus soms kunnen ze zeker doorslaggevend zijn!
Egyptologie is fakking coolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Je studeert egyptologie met één medestudent?
Regio Rotterdam is het helemaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:47 schreef beverton het volgende:
UvA is toch overrated en die grafstad al helemaal
Dat toontje alleen al. Lekker fris en blits. 'He medestudent, ik sta hier wel voor lul, maar ja, we staan hier voor jou!'.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:13 schreef Seneca het volgende:
Beste student exacte wetenschappen,
Zoals je vast al gemerkt hebt staan er bij elke ingang van het W&N-gebouw mensen
in gekleurde polo's die je een paar keer per dag vragen of je al wel gestemd
hebt. En dat terwijl je gewoon naar je college wilt. Waarom staan ze daar?
Hebben ze niets beters te doen? Wat proberen ze te bereiken?
Maak je geen zorgen, we staan je niet de hele dag lastig te vallen omdat we dat
zo leuk vinden. Wij willen ook gewoon een college volgen. Maar dan wel een goed
college, gegeven door docenten met goede didactische vaardigheden. In een lokaal
dat goed geventileerd is. We willen computerzalen die niet overvol zijn. We
willen een ruime tijd van tevoren weten wat de tentamenstof is en dat het
tentamen op tijd is nagekeken. Dit vinden we zo belangrijk dat we daar het
komende jaar veel tijd in willen steken, om de faculteit FEW beter te maken voor
alle studenten.
Hiervoor hebben we wel je steun nodig, zodat we kunnen aantonen dat we niet
zomaar een groepje kritische studenten zijn, maar dat we een groot aantal
studenten vertegenwoordigen. Met jouw steun kunnen we meer bereiken!
Ik ben door dit topic uit verveling gaan stemmenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik onthoud me ook van iedere stem.
je moet bij ons inloggen . met een aparte code die fucking niemand weet !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:25 schreef Repeat het volgende:
Fucking irritant idd. Opkomst is ook altijd bedroevend. Volgens mij halen ze de 10% niet eens bij ons en dat terwijl je via het internet moet stemmen
Goh, wist niet dat genen zich bij jullie verkiesbaar mogen stellen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef P.F het volgende:
Je moet voor de grap eens die tekstjes lezen die de genen die zich verkiesbaar hebben gesteld van de HvA hebben geschreven
Of die ene: Ey Bakra! Stem Cindy!
Hou het straat! Stem Cindy
(UvA!!!)
"Hallo, ik ben Wim-Jan en ik vind dat die tentamenstof best wel even later duidelijk gemaakt kan worden."quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef borisz het volgende:
De grap is ook dat 99% van de partijstandpunten hetzelfde zijn.
Uiteraard ook van een jaar of 19, net op de universiteit, willen zich nog inzetten om een verschil te maken zodat ze tegen paps en mams kunnen zeggen dat ze wel echt een functie hebben binnen de universiteit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:34 schreef Scaurus het volgende:
Meestal zijn het van die sociale wetenschappen-studentes die Ymke of Puck heten
Waarom? je bent er toch maar 2 jaar. bij wijze van dan ga je echt niet de rotzooi opruimen van anderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:45 schreef Scaurus het volgende:
Studentencommunicatie
Dan denk je: jongens, misschien een idee om eerst eens de administratie goed op orde te hebben?
Wat doen jullie dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom? je bent er toch maar 2 jaar. bij wijze van dan ga je echt niet de rotzooi opruimen van anderen.
Huhuh. Puur van die gesjeesde studenten die denken dat ze met een 'bestuursfunctie' op hun CV sneller carriere kunnen maken. En mij daarvoor voor hun karretje willen spannen. Dank je de koekoek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:20 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dat toontje alleen al. Lekker fris en blits. 'He medestudent, ik sta hier wel voor lul, maar ja, we staan hier voor jou!'.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
Huhuh. Puur van die gesjeesde studenten die denken dat ze met een 'bestuursfunctie' op hun CV sneller carriere kunnen maken. En mij daarvoor voor hun karretje willen spannen. Dank je de koekoek.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
Kheb maar ORAS gestemd, omdat ik een appel kreeg van ze
Alsof die groep Soggers ook maar iets toevoegd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
_!
Dat zie je dus ook heel vaak. Dat mensen gewoon stemmen omdat ze wat krijgen.
Waarom niet gewoon NIET stemmen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alsof die groep Soggers ook maar iets toevoegd.
Trouwens je kan hier maar op twee 'partijen' stemmen, dus het is al snel het een of het ander
Je kan blanco stemmen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alsof die groep Soggers ook maar iets toevoegd.
Trouwens je kan hier maar op twee 'partijen' stemmen, dus het is al snel het een of het ander
Grappigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:10 schreef Seneca het volgende:
Ik zou als proteststem gewoon op Wilders stemmen
Dat is helemaal kansloos.quote:
Zulke stemmers helpen het systeem naar de kloten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
Kheb maar ORAS gestemd, omdat ik een appel kreeg van ze
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zulke stemmers helpen het systeem naar de kloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |