abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69079235
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als trollen voor jou betekent precies het tegenovergestelde beweren van wat je vindt dan niet. Als trollen voor jou betekent de boel een beetje opjutten dan wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
pi_69079240
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 03:59 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is wel een biertopic he? Wat een schijn van een verkapte huillie.
Eigenaardige dude idd, iets zegt me dat-ie het in andere subfora ook niet echt redt.... .
I´m back.
pi_69079243
quote:
Ik zie dat je de postgeschiedenis van Ryan gevonden hebt?
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zaterdag 16 mei 2009 @ 04:09:22 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_69079245
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ok en dat heb je nu 3 x gezegd...jouw bijdrage is ook enigszins discutabel aan het worden......
Al drie keer? Bewijs graag.

Je opent graag topics en dan ga je tekeer als een halve josti zonder band. Tja da's even fijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_69079248
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:09 schreef popolon het volgende:

[..]

Al drie keer? Bewijs graag.

Je opent graag topics en dan ga je tekeer als een halve josti zonder band. Tja da's even fijn.
En jij bent er altijd bij ja . Geef maar gewoon toe dat ik je fascineer !
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69079249
quote:
Er zit gewoon helemaal niets achter, en dat ga je even uitdiepen in dit topic?
I´m back.
pi_69079251
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:05 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Jaaaaa, ga nou maar bier halen. Je hond moet waarschijnlijk ook nog uit? Zijn de bitterballen al klaar? Ksssst

Schaam je niet hoor, je bent precies die achtergebleven boerenmarokkaan waar ik wel eens over lees op FOK!
pi_69079253
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:11 schreef Stali het volgende:

[..]

Schaam je niet hoor, je bent precies die achtergebleven boerenmarokkaan waar ik wel eens over lees op FOK!
Krijgen de Marokkanen wéér de schuld
pi_69079257
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er zit gewoon helemaal niets achter, en dat ga je even uitdiepen in dit topic?
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?

Zoals ik al eerder zei heeft Wilders 0,0 te maken met mijn gebrabbel over de illusie.
pi_69079260
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:13 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?

Zoals ik al eerder zei heeft Wilders 0,0 te maken met mijn gebrabbel over de illusie.
Eensch. Al heeft hij tussen de onzin door af en toe nog wel een inhoudelijke reactie gepost. Dat gezeik over Wilders gaat nergens over idd
pi_69079269
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:12 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Krijgen de Marokkanen wéér de schuld
Nee hoor, het was aan jou persoonlijk.
Maar je hebt inderdaad veel overeenkomsten met die achtergebleven boertjes. Er gaat wat bier bij je in en dan ga je zomaar een vrouw uitschelden omdat je issues hebt met e.o.a. kerel op internet die je niet aanstaat.

Tentoonstelling. .
pi_69079272
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee hoor, het was aan jou persoonlijk.
Maar je hebt inderdaad veel overeenkomsten met die achtergebleven boertjes. Er gaat wat bier bij je in en dan ga je zomaar een vrouw uitschelden omdat je issues hebt met e.o.a. kerel op internet die je niet aanstaat.

Tentoonstelling. .
De internets is serious business of niet?
pi_69079279
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:15 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Eensch. Al heeft hij tussen de onzin door af en toe nog wel een inhoudelijke reactie gepost. Dat gezeik over Wilders gaat nergens over idd

Dit hele topic gaat nergens over, WFL ligt al een paar jaar op zijn gat wat dat betreft.
pi_69079284
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit hele topic gaat nergens over, WFL ligt al een paar jaar op zijn gat wat dat betreft.
Ja, toch bedankt dat jij geprobeerd hebt dit topic te redden met je briljante inhoudelijke posts
pi_69079293
[quote]Op zaterdag 16 mei 2009 04:20 schreef Stali het volgende:

[..]

[ Bericht 80% gewijzigd door Pacmaniac op 16-05-2009 05:38:24 ]
pi_69079298
Wfl was wel ooit leuk toch, tijdje geleden, voordat lui als Pacmaniac en wat? Siniti zich ermee bemoeiden, in wat? in een poging om bijdehand te doen, vaag te doen, om zogenaamd interessante vraagjes te stellen aan elkaar?
I´m back.
pi_69079300
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
Wfl was wel ooit leuk toch, tijdje geleden, voordat lui als Pacmaniac en wat? Siniti zich ermee bemoeiden, in wat? in een poging om bijdehand te doen, vaag te doen, om zogenaamd interessante vraagjes te stellen aan elkaar?
Vroeger was alles beter hé
pi_69079301
quote:
Nostalgie NOES NOES

Weet je hé.........Vroeger was alles beter,niet?

WTF doe je dan hier mafkees?????
pi_69079307
Jullie krijgen het topic wel vol verder he?

Lekker schelden joh. Het is immers allemaal een illusie. Je vindt nooit genoeg entertainment als je zo hol bent.

Succes heren. .
pi_69079309
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:35 schreef Stali het volgende:

Lekker schelden joh. Het is immers allemaal een illusie. Je vindt nooit genoeg entertainment als je zo hol bent.

Succes heren. .
Bedankt voor je "bijdrage" en hopelijk tot nooit meer
pi_69079312
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:35 schreef Stali het volgende:

Succes heren. .
Succes met het vinden van een post van mij waarin ik iemand uitscheld in dit topic.
pi_69079313
quote:
Ben je gek. Het is al een paar jaar een theezakje van de Quest.
Maar je hebt nog steeds een hoop aardige users in WFL.

Zeg, kom je naar boven? .
pi_69079314
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Ben je gek. Het is al een paar jaar een theezakje van de Quest.
Maar je hebt nog steeds een hoop aardige users in WFL.

Zeg, kom je naar boven? .
Doe het in hemelsnaam veilig
pi_69079319
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:36 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Bedankt voor je "bijdrage" en hopelijk tot nooit meer
Slaap je roes uit.

Tot FOK!s. .
pi_69079320
Zijn jullie huilies er nog steeds?
I´m back.
pi_69079323
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:41 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn jullie huilies er nog steeds?
De hoofdverantwoordelijke huilie riep net dat je naar boven moest komen geloof ik
  zaterdag 16 mei 2009 @ 04:48:40 #127
39581 Salvad0R
universal
pi_69079391
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 03:05 schreef intraxz het volgende:
Het hangt er van af wat voor een illusie we het over hebben.

Eigenlijk is alles wat we zien niet meer dan een associatie en interpertatie van onze hersenen. Alles wat je hebt geleerd geeft betekenis aan alles wat we waarnemen. Inclusief onszelf. Eigenlijk zijn de dingen die we waarnemen, inc. onszelf dus, niet hoe ze "echt" of met andere woorden, objectief, zijn. In dat opzicht is ons leven één grote illusie. Dat maakt het leven voor mij als individu niet minder echt.

Dat is ten minste het topje van de ijsberg van wat ik erover denk
mooi uitgelegd
  zaterdag 16 mei 2009 @ 08:47:04 #129
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_69079834
er is geen grand doel in het leven, die maak je voor jezelf

naast voortplanten en doodgaan natuurlijk
When all else fails, you always have delusion.
pi_69087100
Uit het KBL-topic wel een interessante reactie van fluitbekzeenaald2.0:
quote:
Maar hij kan er ook voor zorgen dat de gedachte niet eens in ons opkomt. Als wij in ons geheel niet bestaan, zijn we een soort gecompliceerde dagdroom. Dan kan diegene dus precies invullen wat wij denken, dus hij zou ook kunnen zorgen dat wij hier niet over nadenken, of dat het ons gewoon niet uitmaakt.
Niet zo zeer interessant omdat ik er mee eens ben, maar wel omdat het mij weer eens laat nadenken over de illusie in relatie tot een eventuele droom(wereld).
Tevens is dit even mijn tvp voor nu
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:33:12 #131
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_69087892
Alles is er en wordt door verschillende levende wezens anders opgevat en geïnterpreteerd, maar het leven is geen illusie. In godsnaam welke idioot is er ooit op die gedachte gekomen, waar denk je dat we zintuigen hebben? Juist, om dingen waar te nemen!

Als alles een illusie zou zijn, zouden dus alle sterren, nevels, melkwegen etc. allemaal illusies zijn. Guess what, dat zijn ze niet! Doe een slotje op dit topic alstjeblieft, want dit gaat nergens over.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
pi_69088291
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:33 schreef Machiavelli. het volgende:
Alles is er en wordt door verschillende levende wezens anders opgevat en geïnterpreteerd, maar het leven is geen illusie. In godsnaam welke idioot is er ooit op die gedachte gekomen, waar denk je dat we zintuigen hebben? Juist, om dingen waar te nemen!

Als alles een illusie zou zijn, zouden dus alle sterren, nevels, melkwegen etc. allemaal illusies zijn. Guess what, dat zijn ze niet! Doe een slotje op dit topic alstjeblieft, want dit gaat nergens over.
Ik denk nou net dat dit de insteek van de TS is, dat hij/zij vindt/meent dat dit niet aantoonbaar is en dat daarom het idee van de illusie net zo zeer mogelijk is.

En al zou alles een illusie zijn, dan blijf je met vragen zitten die jij hier min of meer noemt: waarom dan alle sterren, nevels, melkwegen etc.

Toch denk ik niet dat je kunt stellen dat het leven geen illusie is, net zo min als dat het wel een illusie is. Maar tis denk ik maar net hoe ver/scherp je de grens wil trekken.
pi_69088329
quote:

Dit is nog steeds geen bewijs. Het leven kan net zo goed een droom zijn uit een ander leven. Dit topic is wss voornamelijk bedoelt om te laten zien dat alles mogelijk is en je niets kan uitsluiten.
pi_69088395
quote:
Ik denk dat er in dit topic niet illusie als in dat dingen niet bestaan wordt bedoelt, maar illusie als in subjectivieteit.

Als je bijvoorbeeld een appel neemt, dan bestaat dat object, die appel, of met andere woorden materie, wel, maar waarom is het een appel? Omdat onze hersenen dat zo bedacht hebben.

Of als je een kleur neemt, geel bijvoorbeeld. Geel is niets anders dan een bepaalde frequentie elekrtomagnetische straling. Onze hersenen interperteren dat als geel, terwijl er eigenlijk niet zoiets bestaat.
quote:
Ben je ongemakkelijk met het idee ofzo?

[ Bericht 24% gewijzigd door intraxz op 16-05-2009 16:02:25 ]
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:02:39 #135
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_69088612
Ach ja je kan van alles beweren en zeggen dat het klopt omdat het tegendeel niet te bewijzen is.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:07:38 #136
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_69088742
Je afvragen waarom je leeft of het leven een illusie is. Zinloze tijdverspilling.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:08:30 #137
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_69088759
Zes pagina's tijdverspilling dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_69088925
Is er dan zoiets als zinvolle tijdsverspilling? En net alsof het leven zin heeft
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_69089294
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:15 schreef intraxz het volgende:
Is er dan zoiets als zinvolle tijdsverspilling? En net alsof het leven zin heeft
pi_69091940
tvz
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:32:34 #141
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69092350
Omdat je er uiteindelijk niks mee kan.
pi_69092971
Wat vindt de TS trouwens van de interpretatie van de illusie in het Oosten? Maya is daar een bekend begrip..

Van de wiki-pagina:
quote:
Maya Oorspronkelijke betekenis: illusie (sanskr.) is een begrip uit het Hindoeïsme en het Boeddhisme, dat vertaald kan worden als "sluier van illusies". Beiden religies wijzen er op dat de mens meestal een wereldbeeld heeft dat ver van de werkelijkheid af staat, zodat het de mens belet inzicht te hebben. Dit onwerkelijke beeld is het resultaat van materiële waarneming via de zintuigen (empirisme) en een foute interpretatie ervan. Omdat de mens hierdoor door een sluier van illusies is omgeven, wordt de ware toestand van de wereld aan het zicht onttrokken. Zowel het Hindoeïsme als het Boeddhisme gaan er van uit dat deze toestand de mens verhindert het ware geluk te vinden.
bron
  maandag 18 mei 2009 @ 13:36:20 #143
244403 Mefistoteles
www.gnosticteachings.org
pi_69149174
Puur wetenschappelijk is het toch al bewezen dat het leven een illusie is??

we bestaan allemaal voor 0,00001 % uit molecuulstof en daarom heen zit 99,9999 % vacuum.

Wat we zien is dus een hele grove subjectieve vervorming van wat er echt is (leegte)
pi_69150816
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef Mefistoteles het volgende:
Puur wetenschappelijk is het toch al bewezen dat het leven een illusie is??

we bestaan allemaal voor 0,00001 % uit molecuulstof en daarom heen zit 99,9999 % vacuum.

Wat we zien is dus een hele grove subjectieve vervorming van wat er echt is (leegte)
Staat 'leegte' gelijk aan 'illusie'?
"Everything we are, we are when we're alone."
  maandag 18 mei 2009 @ 21:18:11 #145
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69166294
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Meursault het volgende:

[..]

Staat 'leegte' gelijk aan 'illusie'?
het heelal is toch ontstaan uit niets?
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69184957
Bekijk The Matrix en vind het antwoord
pi_69221561
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 02:52 schreef cerror het volgende:
Het leven afschilderen als illusie is niets meer dan het hopen op een makkelijker leven na je dood.
Suïcidale gelovigen/agnosten zijn het.

Als het leven een illusie is heb ik liever plezier en wat bier dan wat hoop en 300 milligram dope.
Illusie is een groot woord. De realiteit wordt grotendeels bepaald door zintuigelijke interpretaties en cognitieve schema's en associaties die onze logica bepalen en de manier waarop we onze wereld waarnemen. Dus wat is écht? Hoe definieer je de werkelijkheid als het bekeken wordt door een subjectief bewustzijn?
pi_69222187
U bevindt zich >hier<
pi_69222357
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:24 schreef CAPS. het volgende:
Solipsisme
Verklaar je nader.
"Everything we are, we are when we're alone."
pi_69222696
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Bekijk The Matrix en vind het antwoord