http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als trollen voor jou betekent precies het tegenovergestelde beweren van wat je vindt dan niet. Als trollen voor jou betekent de boel een beetje opjutten dan wel.
Eigenaardige dude idd, iets zegt me dat-ie het in andere subfora ook niet echt redt....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is wel een biertopic he? Wat een schijn van een verkapte huillie.
Ik zie dat je de postgeschiedenis van Ryan gevonden hebt?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Al drie keer? Bewijs graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ok en dat heb je nu 3 x gezegd...jouw bijdrage is ook enigszins discutabel aan het worden......
En jij bent er altijd bij jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Al drie keer? Bewijs graag.
Je opent graag topics en dan ga je tekeer als een halve josti zonder band. Tja da's even fijn.
Er zit gewoon helemaal niets achter, en dat ga je even uitdiepen in dit topic?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:05 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jaaaaa, ga nou maar bier halen. Je hond moet waarschijnlijk ook nog uit? Zijn de bitterballen al klaar? Ksssst
Krijgen de Marokkanen wéér de schuldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Schaam je niet hoor, je bent precies die achtergebleven boerenmarokkaan waar ik wel eens over lees op FOK!
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zit gewoon helemaal niets achter, en dat ga je even uitdiepen in dit topic?
Eensch. Al heeft hij tussen de onzin door af en toe nog wel een inhoudelijke reactie gepost. Dat gezeik over Wilders gaat nergens over iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Zoals ik al eerder zei heeft Wilders 0,0 te maken met mijn gebrabbel over de illusie.
Nee hoor, het was aan jou persoonlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:12 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Krijgen de Marokkanen wéér de schuld
De internets is serious business of niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee hoor, het was aan jou persoonlijk.
Maar je hebt inderdaad veel overeenkomsten met die achtergebleven boertjes. Er gaat wat bier bij je in en dan ga je zomaar een vrouw uitschelden omdat je issues hebt met e.o.a. kerel op internet die je niet aanstaat.
Tentoonstelling..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Eensch. Al heeft hij tussen de onzin door af en toe nog wel een inhoudelijke reactie gepost. Dat gezeik over Wilders gaat nergens over idd
Ja, toch bedankt dat jij geprobeerd hebt dit topic te redden met je briljante inhoudelijke postsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit hele topic gaat nergens over, WFL ligt al een paar jaar op zijn gat wat dat betreft.
Vroeger was alles beter héquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
Wfl was wel ooit leuk toch, tijdje geleden, voordat lui als Pacmaniac en wat? Siniti zich ermee bemoeiden, in wat? in een poging om bijdehand te doen, vaag te doen, om zogenaamd interessante vraagjes te stellen aan elkaar?
Nostalgie NOES NOESquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
Wfl was wel ooit leuk toch, tijdje geleden, voordat lui als Pacmaniac en wat? Siniti zich ermee bemoeiden, in wat? in een poging om bijdehand te doen, vaag te doen, om zogenaamd interessante vraagjes te stellen aan elkaar?
Bedankt voor je "bijdrage" en hopelijk tot nooit meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:35 schreef Stali het volgende:
Jullie krijgen het topic wel vol verder he?
Lekker schelden joh. Het is immers allemaal een illusie. Je vindt nooit genoeg entertainment als je zo hol bent.
Succes heren..
Succes met het vinden van een post van mij waarin ik iemand uitscheld in dit topic.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:35 schreef Stali het volgende:
Jullie krijgen het topic wel vol verder he?
Lekker schelden joh. Het is immers allemaal een illusie. Je vindt nooit genoeg entertainment als je zo hol bent.
Succes heren..
Ben je gek. Het is al een paar jaar een theezakje van de Quest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
Doe het in hemelsnaam veiligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben je gek. Het is al een paar jaar een theezakje van de Quest.
Maar je hebt nog steeds een hoop aardige users in WFL.
Zeg, kom je naar boven?.
Slaap je roes uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:36 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Bedankt voor je "bijdrage" en hopelijk tot nooit meer![]()
De hoofdverantwoordelijke huilie riep net dat je naar boven moest komen geloof ikquote:
mooi uitgelegdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:05 schreef intraxz het volgende:
Het hangt er van af wat voor een illusie we het over hebben.![]()
Eigenlijk is alles wat we zien niet meer dan een associatie en interpertatie van onze hersenen. Alles wat je hebt geleerd geeft betekenis aan alles wat we waarnemen. Inclusief onszelf. Eigenlijk zijn de dingen die we waarnemen, inc. onszelf dus, niet hoe ze "echt" of met andere woorden, objectief, zijn. In dat opzicht is ons leven één grote illusie. Dat maakt het leven voor mij als individu niet minder echt.
Dat is ten minste het topje van de ijsberg van wat ik erover denk
Niet zo zeer interessant omdat ik er mee eens ben, maar wel omdat het mij weer eens laat nadenken over de illusie in relatie tot een eventuele droom(wereld).quote:Maar hij kan er ook voor zorgen dat de gedachte niet eens in ons opkomt. Als wij in ons geheel niet bestaan, zijn we een soort gecompliceerde dagdroom. Dan kan diegene dus precies invullen wat wij denken, dus hij zou ook kunnen zorgen dat wij hier niet over nadenken, of dat het ons gewoon niet uitmaakt.
Ik denk nou net dat dit de insteek van de TS is, dat hij/zij vindt/meent dat dit niet aantoonbaar is en dat daarom het idee van de illusie net zo zeer mogelijk is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:33 schreef Machiavelli. het volgende:
Alles is er en wordt door verschillende levende wezens anders opgevat en geïnterpreteerd, maar het leven is geen illusie. In godsnaam welke idioot is er ooit op die gedachte gekomen, waar denk je dat we zintuigen hebben? Juist, om dingen waar te nemen!
Als alles een illusie zou zijn, zouden dus alle sterren, nevels, melkwegen etc. allemaal illusies zijn. Guess what, dat zijn ze niet! Doe een slotje op dit topic alstjeblieft, want dit gaat nergens over.
Dit is nog steeds geen bewijs. Het leven kan net zo goed een droom zijn uit een ander leven. Dit topic is wss voornamelijk bedoelt om te laten zien dat alles mogelijk is en je niets kan uitsluiten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:33 schreef Machiavelli. het volgende:
Alles is er en wordt door verschillende levende wezens anders opgevat en geïnterpreteerd, maar het leven is geen illusie. In godsnaam welke idioot is er ooit op die gedachte gekomen, waar denk je dat we zintuigen hebben? Juist, om dingen waar te nemen!
Als alles een illusie zou zijn, zouden dus alle sterren, nevels, melkwegen etc. allemaal illusies zijn. Guess what, dat zijn ze niet! Doe een slotje op dit topic alstjeblieft, want dit gaat nergens over.
Ik denk dat er in dit topic niet illusie als in dat dingen niet bestaan wordt bedoelt, maar illusie als in subjectivieteit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:33 schreef Machiavelli. het volgende:
Ben je ongemakkelijk met het idee ofzo?quote:Als alles een illusie zou zijn, zouden dus alle sterren, nevels, melkwegen etc. allemaal illusies zijn. Guess what, dat zijn ze niet! Doe een slotje op dit topic alstjeblieft, want dit gaat nergens over.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:15 schreef intraxz het volgende:
Is er dan zoiets als zinvolle tijdsverspilling?En net alsof het leven zin heeft
bronquote:Maya Oorspronkelijke betekenis: illusie (sanskr.) is een begrip uit het Hindoeïsme en het Boeddhisme, dat vertaald kan worden als "sluier van illusies". Beiden religies wijzen er op dat de mens meestal een wereldbeeld heeft dat ver van de werkelijkheid af staat, zodat het de mens belet inzicht te hebben. Dit onwerkelijke beeld is het resultaat van materiële waarneming via de zintuigen (empirisme) en een foute interpretatie ervan. Omdat de mens hierdoor door een sluier van illusies is omgeven, wordt de ware toestand van de wereld aan het zicht onttrokken. Zowel het Hindoeïsme als het Boeddhisme gaan er van uit dat deze toestand de mens verhindert het ware geluk te vinden.
Staat 'leegte' gelijk aan 'illusie'?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef Mefistoteles het volgende:
Puur wetenschappelijk is het toch al bewezen dat het leven een illusie is??
we bestaan allemaal voor 0,00001 % uit molecuulstof en daarom heen zit 99,9999 % vacuum.
Wat we zien is dus een hele grove subjectieve vervorming van wat er echt is (leegte)
het heelal is toch ontstaan uit niets?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Meursault het volgende:
[..]
Staat 'leegte' gelijk aan 'illusie'?
Illusie is een groot woord. De realiteit wordt grotendeels bepaald door zintuigelijke interpretaties en cognitieve schema's en associaties die onze logica bepalen en de manier waarop we onze wereld waarnemen. Dus wat is écht? Hoe definieer je de werkelijkheid als het bekeken wordt door een subjectief bewustzijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:52 schreef cerror het volgende:
Het leven afschilderen als illusie is niets meer dan het hopen op een makkelijker leven na je dood.
Suïcidale gelovigen/agnosten zijn het.
Als het leven een illusie is heb ik liever plezier en wat bier dan wat hoop en 300 milligram dope.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |