http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als trollen voor jou betekent precies het tegenovergestelde beweren van wat je vindt dan niet. Als trollen voor jou betekent de boel een beetje opjutten dan wel.
Eigenaardige dude idd, iets zegt me dat-ie het in andere subfora ook niet echt redt....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is wel een biertopic he? Wat een schijn van een verkapte huillie.
Ik zie dat je de postgeschiedenis van Ryan gevonden hebt?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Al drie keer? Bewijs graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ok en dat heb je nu 3 x gezegd...jouw bijdrage is ook enigszins discutabel aan het worden......
En jij bent er altijd bij jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Al drie keer? Bewijs graag.
Je opent graag topics en dan ga je tekeer als een halve josti zonder band. Tja da's even fijn.
Er zit gewoon helemaal niets achter, en dat ga je even uitdiepen in dit topic?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:05 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jaaaaa, ga nou maar bier halen. Je hond moet waarschijnlijk ook nog uit? Zijn de bitterballen al klaar? Ksssst
Krijgen de Marokkanen wéér de schuldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Schaam je niet hoor, je bent precies die achtergebleven boerenmarokkaan waar ik wel eens over lees op FOK!
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zit gewoon helemaal niets achter, en dat ga je even uitdiepen in dit topic?
Eensch. Al heeft hij tussen de onzin door af en toe nog wel een inhoudelijke reactie gepost. Dat gezeik over Wilders gaat nergens over iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Zoals ik al eerder zei heeft Wilders 0,0 te maken met mijn gebrabbel over de illusie.
Nee hoor, het was aan jou persoonlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:12 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Krijgen de Marokkanen wéér de schuld
De internets is serious business of niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee hoor, het was aan jou persoonlijk.
Maar je hebt inderdaad veel overeenkomsten met die achtergebleven boertjes. Er gaat wat bier bij je in en dan ga je zomaar een vrouw uitschelden omdat je issues hebt met e.o.a. kerel op internet die je niet aanstaat.
Tentoonstelling..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Eensch. Al heeft hij tussen de onzin door af en toe nog wel een inhoudelijke reactie gepost. Dat gezeik over Wilders gaat nergens over idd
Ja, toch bedankt dat jij geprobeerd hebt dit topic te redden met je briljante inhoudelijke postsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit hele topic gaat nergens over, WFL ligt al een paar jaar op zijn gat wat dat betreft.
Vroeger was alles beter héquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
Wfl was wel ooit leuk toch, tijdje geleden, voordat lui als Pacmaniac en wat? Siniti zich ermee bemoeiden, in wat? in een poging om bijdehand te doen, vaag te doen, om zogenaamd interessante vraagjes te stellen aan elkaar?
Nostalgie NOES NOESquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
Wfl was wel ooit leuk toch, tijdje geleden, voordat lui als Pacmaniac en wat? Siniti zich ermee bemoeiden, in wat? in een poging om bijdehand te doen, vaag te doen, om zogenaamd interessante vraagjes te stellen aan elkaar?
Bedankt voor je "bijdrage" en hopelijk tot nooit meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:35 schreef Stali het volgende:
Jullie krijgen het topic wel vol verder he?
Lekker schelden joh. Het is immers allemaal een illusie. Je vindt nooit genoeg entertainment als je zo hol bent.
Succes heren..
Succes met het vinden van een post van mij waarin ik iemand uitscheld in dit topic.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:35 schreef Stali het volgende:
Jullie krijgen het topic wel vol verder he?
Lekker schelden joh. Het is immers allemaal een illusie. Je vindt nooit genoeg entertainment als je zo hol bent.
Succes heren..
Ben je gek. Het is al een paar jaar een theezakje van de Quest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
Doe het in hemelsnaam veiligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben je gek. Het is al een paar jaar een theezakje van de Quest.
Maar je hebt nog steeds een hoop aardige users in WFL.
Zeg, kom je naar boven?.
Slaap je roes uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:36 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Bedankt voor je "bijdrage" en hopelijk tot nooit meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |