abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69079235
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als trollen voor jou betekent precies het tegenovergestelde beweren van wat je vindt dan niet. Als trollen voor jou betekent de boel een beetje opjutten dan wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
pi_69079240
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 03:59 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is wel een biertopic he? Wat een schijn van een verkapte huillie.
Eigenaardige dude idd, iets zegt me dat-ie het in andere subfora ook niet echt redt.... .
I´m back.
pi_69079243
quote:
Ik zie dat je de postgeschiedenis van Ryan gevonden hebt?
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zaterdag 16 mei 2009 @ 04:09:22 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_69079245
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:06 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ok en dat heb je nu 3 x gezegd...jouw bijdrage is ook enigszins discutabel aan het worden......
Al drie keer? Bewijs graag.

Je opent graag topics en dan ga je tekeer als een halve josti zonder band. Tja da's even fijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_69079248
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:09 schreef popolon het volgende:

[..]

Al drie keer? Bewijs graag.

Je opent graag topics en dan ga je tekeer als een halve josti zonder band. Tja da's even fijn.
En jij bent er altijd bij ja . Geef maar gewoon toe dat ik je fascineer !
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69079249
quote:
Er zit gewoon helemaal niets achter, en dat ga je even uitdiepen in dit topic?
I´m back.
pi_69079251
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:05 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Jaaaaa, ga nou maar bier halen. Je hond moet waarschijnlijk ook nog uit? Zijn de bitterballen al klaar? Ksssst

Schaam je niet hoor, je bent precies die achtergebleven boerenmarokkaan waar ik wel eens over lees op FOK!
pi_69079253
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:11 schreef Stali het volgende:

[..]

Schaam je niet hoor, je bent precies die achtergebleven boerenmarokkaan waar ik wel eens over lees op FOK!
Krijgen de Marokkanen wéér de schuld
pi_69079257
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er zit gewoon helemaal niets achter, en dat ga je even uitdiepen in dit topic?
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?

Zoals ik al eerder zei heeft Wilders 0,0 te maken met mijn gebrabbel over de illusie.
pi_69079260
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:13 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?

Zoals ik al eerder zei heeft Wilders 0,0 te maken met mijn gebrabbel over de illusie.
Eensch. Al heeft hij tussen de onzin door af en toe nog wel een inhoudelijke reactie gepost. Dat gezeik over Wilders gaat nergens over idd
pi_69079269
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:12 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Krijgen de Marokkanen wéér de schuld
Nee hoor, het was aan jou persoonlijk.
Maar je hebt inderdaad veel overeenkomsten met die achtergebleven boertjes. Er gaat wat bier bij je in en dan ga je zomaar een vrouw uitschelden omdat je issues hebt met e.o.a. kerel op internet die je niet aanstaat.

Tentoonstelling. .
pi_69079272
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee hoor, het was aan jou persoonlijk.
Maar je hebt inderdaad veel overeenkomsten met die achtergebleven boertjes. Er gaat wat bier bij je in en dan ga je zomaar een vrouw uitschelden omdat je issues hebt met e.o.a. kerel op internet die je niet aanstaat.

Tentoonstelling. .
De internets is serious business of niet?
pi_69079279
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:15 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Eensch. Al heeft hij tussen de onzin door af en toe nog wel een inhoudelijke reactie gepost. Dat gezeik over Wilders gaat nergens over idd

Dit hele topic gaat nergens over, WFL ligt al een paar jaar op zijn gat wat dat betreft.
pi_69079284
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit hele topic gaat nergens over, WFL ligt al een paar jaar op zijn gat wat dat betreft.
Ja, toch bedankt dat jij geprobeerd hebt dit topic te redden met je briljante inhoudelijke posts
pi_69079293
[quote]Op zaterdag 16 mei 2009 04:20 schreef Stali het volgende:

[..]

[ Bericht 80% gewijzigd door Pacmaniac op 16-05-2009 05:38:24 ]
pi_69079298
Wfl was wel ooit leuk toch, tijdje geleden, voordat lui als Pacmaniac en wat? Siniti zich ermee bemoeiden, in wat? in een poging om bijdehand te doen, vaag te doen, om zogenaamd interessante vraagjes te stellen aan elkaar?
I´m back.
pi_69079300
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
Wfl was wel ooit leuk toch, tijdje geleden, voordat lui als Pacmaniac en wat? Siniti zich ermee bemoeiden, in wat? in een poging om bijdehand te doen, vaag te doen, om zogenaamd interessante vraagjes te stellen aan elkaar?
Vroeger was alles beter hé
pi_69079301
quote:
Nostalgie NOES NOES

Weet je hé.........Vroeger was alles beter,niet?

WTF doe je dan hier mafkees?????
pi_69079307
Jullie krijgen het topic wel vol verder he?

Lekker schelden joh. Het is immers allemaal een illusie. Je vindt nooit genoeg entertainment als je zo hol bent.

Succes heren. .
pi_69079309
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:35 schreef Stali het volgende:

Lekker schelden joh. Het is immers allemaal een illusie. Je vindt nooit genoeg entertainment als je zo hol bent.

Succes heren. .
Bedankt voor je "bijdrage" en hopelijk tot nooit meer
pi_69079312
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:35 schreef Stali het volgende:

Succes heren. .
Succes met het vinden van een post van mij waarin ik iemand uitscheld in dit topic.
pi_69079313
quote:
Ben je gek. Het is al een paar jaar een theezakje van de Quest.
Maar je hebt nog steeds een hoop aardige users in WFL.

Zeg, kom je naar boven? .
pi_69079314
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Ben je gek. Het is al een paar jaar een theezakje van de Quest.
Maar je hebt nog steeds een hoop aardige users in WFL.

Zeg, kom je naar boven? .
Doe het in hemelsnaam veilig
pi_69079319
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 04:36 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Bedankt voor je "bijdrage" en hopelijk tot nooit meer
Slaap je roes uit.

Tot FOK!s. .
pi_69079320
Zijn jullie huilies er nog steeds?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties